Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Distribuție Golf 7 2.0 TDI

Ajustare pret contract mixt

Incurajarea, stimularea si sustin...

Pentru voi cat de relevant e cons...
 MyGuava?

Statele Unite Mexicane vor avea ...

C Embedded

DUO Street View
 Lipsa menstruației de cateva...

Ajustare pret contract mixt

Cum setez sa trimit sms de pe dig...

Microciment in bucatarie
 La mulți ani @nick5roo!

DDNS Digi

Marantz MM7025 vs Rotel RB1552 mkii

Recomandare bicicleta electrica
 

Dieselul pe cale de disparitie in curand?

* * * - - 32 votes
  • Please log in to reply
32231 replies to this topic

#3151
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015
@vali nu renuntam la nimic. Toti, mai ales cand ai copii, ne gandim la ecologie, ma gandesc si eu.
Plus cineva a enuntat mai sus ideea ca romanii vor diesel de 2000 euro. Pai sincer si eu vreau, ca nu mi ar strica diferenta sa o bag in altceva. Da sa fie nou si modern :)

Trebuie sa ne gandim ca nu puten refuza in sec 21 unor oameni capabilitatea de mobilitate. Adica eu merg cu s klasse, tu ia metroul. Eu mananc carne, tu baga paine cu apa. Mi-a trebuit ceva timp sa conștientizez ca a fi mai instarit, sa zic asa, e o placere si daca cei din jurul tau sunt. Altfel e chiar o corvoadă.

Daca trebuie sa renuntam la diesel ca poluează atunci hai sa renuntam dar ce punem in loc? Ca omul care nu isi permite o masina noua ce isi ia? Eu mi-am schimbat masina dupa 9 ani, si nu cu putine eforturi, ma uit la ai mei... le e teama sa dea bruma de bani pe o masina noua. Si ii înțeleg.

De aia sunt mai categoric cu tehnologiile astea noi. Sa isi arate valoarea, sa fie viabile si eu le adopt. Si fara masuri punitive de genul de maine nu mai ai voie sa circuli prin oras. Ce imi oferi frate in schimb? Si de aici apare frustrarea si refuzul.

#3152
rogedan

rogedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 06.02.2007

View Postvalitudor, on 24 septembrie 2017 - 12:01, said:

Din nou tovarasul Fordtzoso dezinformeaza. Nu spun minte, pentru ca minciuna implica intentie si un anumit nivel de intelegere a ceea ce citesti.
La fel dezinforma cum ca in Tokyo sunt interzise dieselurile.
Stai linistit ca el e frustrat ca a dat o gramada de bani pe un Focus 1.5 EcoBoost ( de care probabil nu e multumit , dar nu va recunoaste asta ) care consuma cu spume iar altii au luat diesel si diferenta de bani ramane in buzunar. Si benzina turbo cu injectie directa polueaza la fel ca diesel-ul. Cand o sa-si ia domnul Ford3 electrica atunci sa vorbeasca . Restul e CAN-CAN !!!
https://www.honestjo...ford/focus-2014

#3153
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015
Ha? Ford ... mie imi place ford dar e cam aiurea sa iti iei benzina acum. Am avut modelul nou diesel, 1.6tdci de la muncă. O super mașină cand o compari ca pret cu orice altceva. Plus ca la flote ei ofera discounturi bune, iti iei o mașină cinstita cu bani putini si f economicoasa. Mie personal imi scotea 5.9 la suta parca pe stilul meu de condus, mult pe centura si afara atunci.

Eu merg si la consum, ca nici n-am sa unde sa ii dau in goarna.

Am avut si un Ford Focus pe benzina, model pre 2012... rosu :). Tot 1.6... parca. O pocnitoare :) chiar vorbeam cu colegii mei acum... de ce naiba mi-ati dat masina aia 1 an... si au inceput sa rada ca nu aveau cui sa le dea si pt ca aveau vreo 5 ni le-au bagat pe gat noua. Consuma cam mult, nu mai stiu cat dar atunci nu aveam limitare la card, bagam de 3-4 ori plinul pe luna. Cu tdci faceam cam 2 plinuri si un pic.

Mie din experienta benzina nu imi displace la condus, chiar imi place. Am primit pt o saptamana de mai multe ori un seat, cu motor de 1.4 tfsi... chair ma obisnuisem cu el. Nu mai imi venea sa iau golful înapoi... era usor de condus, avea un consum de putin peste 8 parca la traficul infernal din bucale, mi s-a parut ok. Dar diesel ofera mai mukt decât consum iar motoarele astea noi nici nu iti dai seama ca e diesel. Sunt super silențioase.


Si colegul ford, daca crede ca a greșit cu masina sa incerce un buyback si ia alta. Diesel e inca o optiune f buna

#3154
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
Posted Image recunosti ca dupa acel seat 1.4 tsi nu mai vroiai golf tractoras. care dupa cativa ani sigur si face ca tractorul.
ca sa devina ieftine electricele/hibridele e buna si fortarea prin banari diesel in orase. cu cat sunt cumparate mai multe cu atat devin mai ieftine si avansate.

benzinarele vor avea dpf dar nu AdBlue. care dupa cum zice in linkul de mai sus, trebuie golit rezervorul lui la 2 ani, daca nu folosesti toata canistra arunci ce ramane, ingheata la -11 grade. asa ceva...cand benzinarul e la fel fara.

Edited by 41ex, 24 September 2017 - 14:39.


#3155
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015
Contrar celor spuse pe aici, ca-s fan VW, mie nu imi place golf. Punct. Are ceva ce multe nu au, scaune f confortabile dar in rest mi se pare suuuuper anosta. N-are nimic masina, nu troncane, e destul de silențioasa dar cand ma urc in ea ma ia deprimarea. Fara glume. Imi vine sa imi tai venele.

De altfel masina o vom scoate la vanzare la un pret sub cel de piata, are 89.000 km si in afara faptului ca am schimbat bara din fata si din spate de vreo 3 ori ca a "fost nevoie" plus 1 far in rest e intacta. Si totul la dealer de marca. Am tras-o pe drepta de vreo 2 sapt cum am avut ocazia.

Seat era mai actuala si mi-a placut, de ce sa mint. Scaunele erau mai naspa si eu cum am probleme cu spatele e o mare problema. Dar in rest ce sa zic, ca e naspa? Nu, era ok pt 10-11000 euro. Nu aveam ce sa ii reproșez. Am trecut pe masina sotiei acum, alta clasa, alta masina. E ceva ce eu voi conduce mai mereu, chiar daca unii pe aici cu aere de vedeta, considera anosta. Mie imi place mult si faptul ca e diesel si consuma putin, ma bucura maxim.

Edited by MembruAnonim, 24 September 2017 - 15:20.


#3156
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,529
  • Înscris: 17.09.2007

View PostMembruAnonim, on 23 septembrie 2017 - 21:09, said:

Mai intreb odata poate tu stii. La omologare se verifica puterea? Daca da... atunci ar fi mai greu de pacalit, nu cred ca imposibil, doar mai greu.
Dar de ce ar verifica?
Din link-ul pus de Torquemada: https://en.wikipedia...certified_power
In 2005, the SAE introduced "SAE Certified Power" with SAE J2723.[30] This test is voluntary and is in itself not a separate engine test code but a certification of either J1349 or J1995 after which the manufacturer is allowed to advertise "Certified to SAE J1349" or "Certified to SAE J1995" depending on which test standard have been followed. To attain certification the test must follow the SAE standard in question, take place in an ISO 9000/9002 certified facility and be witnessed by an SAE approved third party.
A few manufacturers such as Honda and Toyota switched to the new ratings immediately, with multi-directional results; the rated output of Cadillac's supercharged Northstar V8 jumped from 440 to 469 hp (328 to 350 kW) under the new tests, while the rating for Toyota's Camry 3.0 L 1MZ-FE V6 fell from 210 to 190 hp (160 to 140 kW). The company's Lexus ES 330 and Camry SE V6 were previously rated at 225 hp (168 kW) but the ES 330 dropped to 218 hp (163 kW) while the Camry declined to 210 hp (160 kW).

SAE nu sunt standarde americane cum incerca sa sustina Torquemada. Toate standardele alea enumerate probabil sunt folosite in omologare, cum spune si http://eur-lex.europ...LEGISSUM:n26100
cover certain environmental obligations such as the standardised measure of CO2 emissions, pollutant emission limits, fuel consumption, engine power or vehicle noise emissions
Si daca te uit la brosura Lexus https://d3rvezpmgp26...3401.1506264818
Max. power (DIN hp / kW @ rpm)
Adica dupa cum se vede, raporteaza cai-putere DIN, nu japonezi...

View PostMembruAnonim, on 24 septembrie 2017 - 09:18, said:

De asemenea toti factorii poluanti trebuie atacati. Nu vezi ca mesiu trump a zis ca el se pisa pe poluare?
Trump a spus de CO2 care nu e poluant. Ca in SUA prin noul sef EPA se pisa si pe poluare e altceva (mult mai grava e afirmatia sefului EPA “science should not be something that’s just thrown about to try and dictate policy in Washington DC.”).

View PostMembruAnonim, on 24 septembrie 2017 - 10:31, said:

Cine a blocat diselurule in orase? Ce oras?
Nimeni daca vorbesti la modul general. La modul special citeste link-urile
http://urbanaccessre...sion-zones-main (consideratii generale)
http://urbanaccessre...verview-of-lezs (zonele de restrictie din UE).
Sunt informatii oficiale, nu impresii. Poti sa te duci apoi in fiecare tara/oras unde sunt aceste zone si sa vezi politica actuala.

Edited by Hansolo, 24 September 2017 - 17:03.


#3157
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015
Sincer, testeaza puterea sau e voluntar? Ca e destul de întortocheat articolul.

Înțeleg acum ca sae si din sunt cam la fel, asta imi zici? De acord dar tot imaginea mea ramane. Are un amic o Honda accord cu 200 cp. Cand a aparut era chiar frumoasa, acum e cam demodata. Si i-am facut niste liniute. Mie tot lesinata mi se pare, poate si pt faptul ca nu ajung la 6000ture sa ii ating puterea.

Ref diesel, ce sa zic...sa scoata ăștia altceva viabil ca eu o schimb. Nu sunt legat emotional de diesel ;)

#3158
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Eu nu vad in link urile tale sa fie specificat ceva strict de diesel, vad doar clase de poluare indiferent de tipul motorizarii.
In legatura cu acel raport al WHO,ala e prea vechi ca sa mai aibă relevanta, plus ca turbo benzinarele nici nu au fost luate in calcul. E drept,pe timpul ala nici nu prea existau,nu începuse nebunia downsizingului.
Dieselul pe cale de disparitie in curând ? In timpul vietii noastre nu,indiferent de varsta fiecăruia :)
E o tehnologie ajunsa la apogeu. Mare lucru nu se mai poate imbunatati la ea probabil, dar nici ce sa pui in loc nu ai momentan.

#3159
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,529
  • Înscris: 17.09.2007

View PostMembruAnonim, on 24 septembrie 2017 - 17:53, said:

Sincer, testeaza puterea sau e voluntar? Ca e destul de întortocheat articolul.
Are un amic o Honda accord cu 200 cp. Cand a aparut era chiar frumoasa, acum e cam demodata. Si i-am facut niste liniute. Mie tot lesinata mi se pare, poate si pt faptul ca nu ajung la 6000ture sa ii ating puterea.
Testeaza, nu e voluntar. Am bagat si citatul To attain certification the test must follow the SAE standard in question, take place in an ISO 9000/9002 certified facility and be witnessed by an SAE approved third party.
Iar cu testul tau, depinde si de cauciucuri si de ,,forja" pe care o bagi, de carburant, etc. E o relatie directa masa/putere motor si acceleratia 0-100 dar nu sunt singurele variabile.

View PostRdaneel, on 24 septembrie 2017 - 18:01, said:

Eu nu vad in link urile tale sa fie specificat ceva strict de diesel, vad doar clase de poluare indiferent de tipul motorizarii.
Am dat link-ul pentru citit, ce e asa greu? Ia citeaza-ma te rog unde am spus ca s-a banat doar diesel.

#3160
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Si atunci care e relevanta acelor link uri pe acest topic ? Ca e despre diesel si disparitia lui,doar...

#3161
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,529
  • Înscris: 17.09.2007
Damn, se pare ca pentru unii doar flame-ul e util, argumente pro sau contra nu.
Raspunsul meu cu link-urile era pentru cristimate si era un raspuns concret la situatia de azi. Tu ai luat ce ti-a convenit si ai pus predictii fara nici o fel de argumentare.

#3162
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Nu vad unde am făcut eu flame.
Interdicții sunt pe clase de poluare, conform la ce ai postat,asta e situația de azi...
Studiul citat de tine este prea vechi și sunt studiate dieseluri cumva primitive :)
Nu sunt studiate turbo benzinarele care produc și ele NOX la fel ca dieselul.
Predicția era doar o părere personală bazata pe vânzările actuale de auto.

#3163
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostMembruAnonim, on 24 septembrie 2017 - 17:53, said:

Sincer, testeaza puterea sau e voluntar? Ca e destul de întortocheat articolul.

Înțeleg acum ca sae si din sunt cam la fel, asta imi zici? De acord dar tot imaginea mea ramane. Are un amic o Honda accord cu 200 cp. Cand a aparut era chiar frumoasa, acum e cam demodata. Si i-am facut niste liniute. Mie tot lesinata mi se pare, poate si pt faptul ca nu ajung la 6000ture sa ii ating puterea.

Ref diesel, ce sa zic...sa scoata ăștia altceva viabil ca eu o schimb. Nu sunt legat emotional de diesel ;)

Fix cu o accord de 200 cai am mers. Era noua, modelul anterior. Mai lesinati 200 cai, nu am mai vazut la o masina. Automata parca era. Nu mai retin. A fost acum vreo 7 ani. De asta asiaticele sunt pline de tuning, sa mearga cat de cat.

Oricum rezulta ca nu se pricep nici la cutii, ca sa puna in valoare caii. De asta te lesini cu multe din ele.

Edited by Torquemada-666, 24 September 2017 - 19:59.


#3164
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

View Postvalitudor, on 24 septembrie 2017 - 12:01, said:

Ok, sa renuntam la diesel atunci. Insa exista studii noi care arata ca benzinarele din ziua de azi sunt mai cancerigene decat dieselurile.


Incepi sa semeni la trolling tot mai mult cu Torque si Kroggy. Voi credeti ca prostia repetata des are valoare de adevar.
Tu insa esti mai rau decat ei fiindca ai si tactica de a disparea o perioada cand ti se demonstreaza ca spui prostii (cum a fost dupa ce ti-am aratat teste din viata reala intre masini ale aceleiasi marci, unele pe benzina altele diesel si cu dpf) pentru ca sa revii dupa un timp cu aceeasi placa, in speranta ca multi au uitat ca ai fost prins cu minciuna.

Mai mult afla ca desi au DPF dieselele fara AdBlue raman mai cancerigene decat benzinarele datorita emisiilor de NOx care sunt mai mari decat la benzinare. Teoretic aceste gaze denumite generic NOx nu sunt cancerigene singure ci provoaca "doar" boli de plamani. Necazul cu ele este ca intra in combinatie cu diverse alte particule fine care oricum exista in atmosfera
Iar aceste combinatii sunt cancerigene.
Daca n-ai fi cautat doar articole platie de mafia auto, ai fi gasit la NOx in wikipedia urmatoarele :

"NOx also readily reacts with common organic chemicals, and even ozone, to form a wide variety of toxic products: nitroarenes, nitrosamines and also the nitrate radical some of which may cause DNA mutations."

Te las pe tine sa spui care este boala aparuta ca urmare a alterarii ADN-ului Posted Image !

Edited by Ford3, 24 September 2017 - 20:02.


#3165
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,529
  • Înscris: 17.09.2007

View PostRdaneel, on 24 septembrie 2017 - 19:39, said:

Nu sunt studiate turbo benzinarele care produc și ele NOX la fel ca dieselul.
Un link sau iar o parere fara argumentatie?

#3166
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

View Postvalitudor, on 24 septembrie 2017 - 12:01, said:


Eu am un diesel, iar nevasta-mea un benzinar de-asta modern, din 2016, care cica e mai cancerigen decat al meu.

Tu ai un diesel vechi care nici macar DPF nu are. Dupa prostia asta prin care un benzinar fie el si cu injectie directa ar emite mai multe particule decat un diesel fara DPF, vrei sa mai ai si credibilitate cand postezi ceva Posted Image ?

View Postrogedan, on 24 septembrie 2017 - 12:49, said:

Stai linistit ca el e frustrat ca a dat o gramada de bani pe un Focus 1.5 EcoBoost ( de care probabil nu e multumit , dar nu va recunoaste asta ) care consuma cu spume iar altii au luat diesel si diferenta de bani ramane in buzunar. Si benzina turbo cu injectie directa polueaza la fel ca diesel-ul. Cand o sa-si ia domnul Ford3 electrica atunci sa vorbeasca . Restul e CAN-CAN !!!
https://www.honestjo...ford/focus-2014

Uite consumul meu din acest weekend de cand am alimentat la Iasi

Attached File  IMG_20170924_164653.jpg   457.41K   19 downloads

Sunt foarte frustrat cu un consum de 5,7% la o masina de 150 CP :) !

#3167
rogedan

rogedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 06.02.2007
Cine are timp si chef il invit sa citeasca aici : http://webpages.char.../emissions.html , iar dupa sa comenteze cum e cu poluarea la diesel versus benzina !

#3168
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017

View PostHansolo, on 24 septembrie 2017 - 19:58, said:


Un link sau iar o parere fara argumentatie?

Credeam că e lămurită treaba că NOX apare la amestecuri sărace și temperaturi mari,adică fix când apare turbina,mă rog,supraalimentarea,că te cred in stare sa zici si de compresor..., indiferent de combustibil.
Pun și Link,pe tel n am cum.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate