Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce tip de detergent preferați pen...

Companie din USA care livreaza in...

Recomandare saltea latex natural

ETF crestere LYMS vs QDVE vs VVSM.
 Sfat achiziție motor pe benz...

Chist operat

Port blocat dupa portare Orange c...

Șomer cu venituri prin parti...
 Consum RAM Mac OS

Insignia 2018-2020 Sport Tourer d...

Recomandari proteza auditiva

Oameni care traiesc pe bune
 Sony Xperia 1 VI

Eroare E-15, msv Bosch Silence Pl...

La Anmgd Cluj se face master dupa...

Prezentatori TV cu telefoanele in...
 

Totul despre Wizzair

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
16170 replies to this topic

#10981
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,613
  • Înscris: 17.08.2007

View Posteuxirius, on 19 iulie 2017 - 13:46, said:

Este si acum la varianta de bilet Wizz Plus.
Știu, sper că această reuniune a bagajului de cabina sa nu scumpească biletele. Eu sunt genul care zboară mult cu o gentuță mica mica :)

#10982
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006

View Posteuxirius, on 19 iulie 2017 - 13:46, said:

Este si acum la varianta de bilet Wizz Plus.

N-a zis nimeni ca nu exista optiunea, dar pe bani in plus?

Edited by cattavencu, 19 July 2017 - 19:18.


#10983
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008
din toamna se schimba si dimensiunile bagajului de mana: 55×40×23 CM  MAX. 10 KG
asadar cei care au achizitionat genti pe dimensiunea          56×45×25 CM o sa fie nevoiti sa se reorienteze.
o noua modificare este si la bagajul de cala: bagajul mic de cala va avea greutatea maxima de 20 kg.

#10984
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Da. Doar ca nu era masina ci bicicleta. Si nu i s-a dat ci i s-a luat.

Bagajul de cabina devine intr-adevar 55x40x23, inlocuindu-l pe cel mic de 42x32x25 si care este in continuare gratis.

Dpmdv asta este avantaj client. Eu pot calatori cu haine pentru o saptamana in astfel de bagaj.

Edited by izometric, 20 July 2017 - 20:31.


#10985
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007

View Postiongiurca, on 26 iunie 2017 - 16:54, said:

va salut , vreau sa fac o rezervare pentru o cursa w6 3151 din 30.09.2017 din otopeni-catania , toate bune pana la plata unde pe site-ul lor nu gasesc nimic activ care sa-mi permita plata ?, ce se intimpla ?, va rog


Am patit si eu acum 2 zile. Cred ca jumatate de ora am tot incercat una-alta......pana la urma problema era ca la datele de facturare nu aveam trecut niciun nr de telefon. Culmea, ca nu arata nicio eroare in casuta respectiva.
Asadar, in situatii de genul asta recomand parcurgerea inca o data a tuturor pasilor si completarea cat mai corecta a datelor.

PS: Am observat ca nu mai accepta nici liniuta intre doua prenume....asadar, daca aveti doua prenume nu mai puneti liniuta intre ele ca nu va lasa sa treceti mai departe.


PS2: Ar fi ideal ca cineva care intreaba aici avand o problema sa spuna si rezolvarea ulterioara.

#10986
Lucaciu

Lucaciu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 624
  • Înscris: 05.01.2007
Bagajul de mana mare care va fi gratuit il vom putea lua cu noi in cabina ?
O geanta foto pot strcura pe langa ? Posted Image
Sau pot lua in cabina geanta foto daca bagajul de manan mare merge la cala?
Daca merge la cala bagajul de mana mare putem pune si sticle mai mari de 100ml ?
Multe nelamuriri si inca nici nu au inceput treaba cu bagajul de mana mare dar am prins o destinatie pe care mi-=o doresc mult sa o vad pentru doua saptamani si nu stiu daca ne-am descurca eu si prietena mea fara clasicul bagaj de  cala. Ar fi un concediu de "vara"

Is ca*****si mari aastia de la Wizz , pe un bagaj de cala de 20Kg imi cer mai mult de cat pe bilete (33000 FT aprox 500 de lei)

Edited by Lucaciu, 27 July 2017 - 09:54.


#10987
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,613
  • Înscris: 17.08.2007
Noi ne descurcam cu 2 bagaje mari de cabina ptr 1 sapt de vacanță.
Acum nu știu dacă bagajul de cala e scump sau biletul cu care faci comparație e prea ieftin :)

#10988
Lucaciu

Lucaciu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 624
  • Înscris: 05.01.2007

View Postatupi, on 27 iulie 2017 - 10:09, said:

Noi ne descurcam cu 2 bagaje mari de cabina ptr 1 sapt de vacanță.
Acum nu știu dacă bagajul de cala e scump sau biletul cu care faci comparație e prea ieftin Posted Image

Gata , nu am mai stat , am luat pana la urma cu Priority , a fost 135 de lei extra pentru doua persaone plus inca un bagaj de mana mic unde voi putea pune camerele foto si am siguranta ca ma lasa cu bagajele in cabina (scria asta).
Am prins Budapesta Fuerteventura la 490 de lei cu tot cu Priority 2 saptamani.  Yey.
PS: E 500 de lei 1 bagaj de cala (20kg) dus/intors.

Edited by Lucaciu, 27 July 2017 - 11:23.


#10989
blue74lion

blue74lion

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,952
  • Înscris: 24.04.2007
In ce perioada ai prins pretul asta?

L. E. Am văzut pe topicul de Fuerteventura perioada.

Edited by blue74lion, 27 July 2017 - 17:43.


#10990
iulian_ivascu

iulian_ivascu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 25.05.2009
Buna ziua!
Prin intermediul site-ului booking.com în parteneriat cu wizzair.com, am efectuat 2 rezervări ꞉ una pentru perioada 22-24.06.2017 şi cea de-a doua pentru perioada 24-27.06.2017. La momentul rezervării, datorită faptului că soţia este membru Wizz Air, era precizat că va primi 16 Credite Wizz Air la terminarea sejurului pentru prima perioadă şi 46 Credite Wizz Air la terminarea sejurului pentru a doua perioadă.
În 13 iulie 2017 am făcut o sesizare pe site-ul Wizz Air, iar răspunsul primit în  14.07.2017 a fost să contactez site-ul partener al Wizz Air, şi anume Booking, pentru soluţionarea acestei situaţii.
Pe 17 iulie 2017 am primit răspuns din partea Booking că pentru credite trebuie să contactez Serviciul de clienţi de la Wizz Air, deoarece ei sunt cei care acordă creditele şi nu Booking.
Sâmbătă 22 iulie 2017, ora 10:57, am sunat la Centrul telefonic Wizz Air (0903760105), iar răspunsul a fost să contactez Booking.
Am contactat Serviciul Clienţi de la Booking la 0312240200 , iar răspunsul a fost că de ocuparea creditelor se ocupă numai Wizz Air. În nici un caz Booking.
Deşi am luat legătura şi pe e-mail şi telefonic cu Booking şi Wizz Air, până în acest moment nu s-a primit nimic în contul Wizz.
Nu înţeleg de ce se precizează când intri pe site-ul Booking în parteneriat cu Wizz Air “Câştigaţi credit Wizz Air!” sau “Creditele Wizz vor fi acordate după finalizarea sejurului”.
Vă mulţumesc anticipat!

Edited by iulian_ivascu, 02 August 2017 - 16:00.


#10991
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,122
  • Înscris: 06.12.2012
Da, și eu am aceeași problemă. Bine că ai scris aici să nu sun și eu inutil. Țărani.

#10992
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,585
  • Înscris: 14.04.2008
gand la gand...din pacate nu cu bucurie.
chiar ieri am trimis mail celor de la booking pt ca, dupa mai bine de o luna, nu au transferat punctele bonus. si nu e prima oara cand fac asta, deja devine jenant! nu stiu dupa ce algoritm transfera puncele bonus, insa anul trecut din 6 sau 7 rezervari facute prin ei doar la prima si cea mai ieftina mi le-au transferat automat. pt restul (fiecare in parte) a trebuit sa le solicit in scris. idem pt cea de revelion. in primavara am avut tot prin ei si surprinzator, au intrat automat. tocmai cand credeam ca au luat-o pe calea fireasca, pt rezervarea din iunie inca nu am primit nimic. acum astept...

bv01, eu te-as ruga sa suni! daca ii lasam in pace se invata asa si nu e corect.

Edited by dariuscha, 02 August 2017 - 16:11.


#10993
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,122
  • Înscris: 06.12.2012
Îți dai seama că o să pierd o grămadă de timp, e vorba de vreo 8 rezervări până acum. O să le fac o sesizare online.

#10994
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,585
  • Înscris: 14.04.2008
imi dau seama, dar si banii de la 8 rezervari.... !
si eu am pt un sejur de 7 nopti, deci sunt ceva banuti!
nr. [email protected]

#10995
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008

View Postdariuscha, on 02 august 2017 - 16:09, said:

nu stiu dupa ce algoritm transfera puncele bonus, insa anul trecut din 6 sau 7 rezervari facute prin ei doar la prima si cea mai ieftina mi le-au transferat automat. pt restul (fiecare in parte) a trebuit sa le solicit in scris.
am patit si eu cu ei la fel. ma pasau de la unii la altii.
teoretic (conform celor de la wizz), bonusul se acorda in perioada 10-15 ale lunii pentru rezervarile din luna precedenta. totusi am primit bonus si in data de 5.
acum am doar o rezervare efectuata luna trecuta pt care astept 5 euro. in contul booking apare, acum sa vedem cand proceseaza plata.
din certurile pe care le-am avut cu ei anul trecut pentru acest subiect inclin sa cred ca problema e la wizz. sfatul meu este sa-i stresati cu sesizari. dupa ce am facut scandal urmatoarele bonusuri au intrat automat chiar pe la inceputul lunii.

ca o noutate acum vad ca se afiseaza in contul booking, in cadru rezervarii si numarul de credite wizz pe care ar trebui sa le primim. anterior nu se afisa.

Edited by gabriel_gavrila, 05 August 2017 - 21:04.


#10996
Lucaciu

Lucaciu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 624
  • Înscris: 05.01.2007
Am laut doua bilete prin ING , din Budapesta , am lasat HUF si mi-au luat 35 de lei comision.
As vrea sa mai iau astazi 2 bilete tot din Budapesta (1470 lei) pot face sa nu le mai platesc celor de la ING inca un comision. Daca ma uit mai bine cred ca e virba de conversie (4.7 Lei-Euro), una foate mare.

Edited by Lucaciu, 06 August 2017 - 20:04.


#10997
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008

View PostLucaciu, on 06 august 2017 - 19:34, said:

Am laut doua bilete prin ING , din Budapesta , am lasat HUF si mi-au luat 35 de lei comision.
As vrea sa mai iau astazi 2 bilete tot din Budapesta (1470 lei) pot face sa nu le mai platesc celor de la ING inca un comision. Daca ma uit mai bine cred ca e virba de conversie (4.7 Lei-Euro), una foate mare.
conversia pe pagina wizz te va dezavantaja, clar.
daca lasi in moneda afisata conversia o va face banca sau emitentul cardului. eu am carduri la BT si Bancpost (wizz) iar in ambele cazuri conversia se face la cursul mastercard din ziua decontarii. pierd foatte putin sau chiar deloc.
cu ING am mai intalnit cazuri in care iau comision pt conversie in moneda cardului. trebuie sa mance si gura lor ceva daca tot ti-au bagat sub nas un contract plin de "beneficii"

#10998
Lucaciu

Lucaciu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 624
  • Înscris: 05.01.2007

View Postgabriel_gavrila, on 06 august 2017 - 21:50, said:

conversia pe pagina wizz te va dezavantaja, clar.
daca lasi in moneda afisata conversia o va face banca sau emitentul cardului. eu am carduri la BT si Bancpost (wizz) iar in ambele cazuri conversia se face la cursul mastercard din ziua decontarii. pierd foatte putin sau chiar deloc.
cu ING am mai intalnit cazuri in care iau comision pt conversie in moneda cardului. trebuie sa mance si gura lor ceva daca tot ti-au bagat sub nas un contract plin de "beneficii"

Pana la urma l-eam cumparat de frica sa nu le mai prind maine , apareau ca mai sunt 2 locuri la acel pret, nu e comision , asa imi calculeaza ING la 4.7 lei/Euro. Am lasat moneda initiala (HUF) , probabil cu BT sau  BancPost castigam 8-10 Euro.
Repet , totusi nu e comision dar e o conversie aiurea , mi-a convertit din Forint in Euro si Lei.

Edited by Lucaciu, 06 August 2017 - 23:56.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate