Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
panou de sigurante la casa

Comanda online, compania nu vrea ...

Reduceri mincinoase Makita

Ccleaner
 Interviu viza turist SUA

medicament melatonina

La mulți ani @A_Stere!

Vrabia a infundat cosul centralei
 Lipsa semnal decodor Kaon NA1000B

Recomandare sursa!

Avanti Delta Vox

20 de miliarde de euro ingropati ...
 Costuri PUZ

Varsta Biologica vs Varsta Fizica

Disjunctor maxilar - lipsa aparit...

Mutare sediu PFA
 

Peugeot și Citroen, primele mărci care anunță consumul real al mașinilor

- - - - -
  • Please log in to reply
113 replies to this topic

#37
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,921
  • Înscris: 01.01.2010

View Postericmario, on 04 martie 2016 - 12:21, said:

Da, cred ca ai dreptate. Totusi, nu am vazut nicaieri ca acele cote sunt stabilite in conditii ideale. Si suta de km, tot asa se stabileste. De aceea spun eu ca acele cifre sunt doar orientative.

#38
D3an

D3an

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,531
  • Înscris: 30.09.2006

View Postericmario, on 04 martie 2016 - 12:21, said:

Pai e si normal sa fie asa. Cum altfel ar putea producatorii sa stabileasca consumul? Normal ca in conditii de laborator.
In viata normala, conditiile difera de la zi la zi, de la ora la ora, vant, anvelope, inclinatie, etc... lista ar putea continua mult si bine.
Putini stiu ca anvelopele sunt vitale la stabilirea consumului. http://vianor.ro/inf...de-combustibil/
anvelopele sunt vitale? ma tu nu stii ce vorbesti. anvelopele iti vor influienta consumul cu maxim 200-300 ml de carburant/100km.
eu accept sa facem un test tu cu gume michelin energy...care vorba aia....sunt "miezu" in materie de energy saving si orice alt brand. chiar si chinezesc. consumul va diferi cu maxim 200-300 ml. MAXIM. deci nu manca rahat ca multi altii....normal ca michelin va vrea sa iti vanda gume cu 600 de lei bucata...dar si testele lor is facute in conditii ideale, in laborator, cu forte si frecari minime, cu gumele umflate la fix, ceea ce tu nu vei reusi, ca daca sunteti 5 in masina vei baga 2.4 bari, iar daca esti singur nu vei scoate 0.2 bari de acolo ca asa zice producatorul pentru ca tu stii ca maine iar veti fi 5 in masina.
deci...vitale nu sunt anvelopele. daca cineva zice o prostie, mestec-o de 5 ori vezi...e asa sau nu e asa.

View PostYOUR_GOD, on 04 martie 2016 - 12:30, said:

Da, cred ca ai dreptate. Totusi, nu am vazut nicaieri ca acele cote sunt stabilite in conditii ideale. Si suta de km, tot asa se stabileste. De aceea spun eu ca acele cifre sunt doar orientative.
nici macar orientative. nici in linie dreapta pe autostrada nu scoti 3,2 %. fara sa mai ai dealuri, etc.  cel mai mic consum l-am scos cu o skoda Fabia 1.4 TDI 80 CP din 2004, motorul ala in 3 cilindrii. . 4.2 % mixt dupa vreo 500 km, mers pana in 120 km/h

#39
comarzan

comarzan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 23.06.2009

View PostD3an, on 04 martie 2016 - 12:35, said:

anvelopele sunt vitale? ma tu nu stii ce vorbesti. anvelopele iti vor influienta consumul cu maxim 200-300 ml de carburant/100km.
eu accept sa facem un test tu cu gume michelin energy...care vorba aia....sunt "miezu" in materie de energy saving si orice alt brand. chiar si chinezesc. consumul va diferi cu maxim 200-300 ml. MAXIM. deci nu manca rahat ca multi altii....normal ca michelin va vrea sa iti vanda gume cu 600 de lei bucata...dar si testele lor is facute in conditii ideale, in laborator, cu forte si frecari minime, cu gumele umflate la fix, ceea ce tu nu vei reusi, ca daca sunteti 5 in masina vei baga 2.4 bari, iar daca esti singur nu vei scoate 0.2 bari de acolo ca asa zice producatorul pentru ca tu stii ca maine iar veti fi 5 in masina.
deci...vitale nu sunt anvelopele. daca cineva zice o prostie, mestec-o de 5 ori vezi...e asa sau nu e asa.


nici macar orientative. nici in linie dreapta pe autostrada nu scoti 3,2 %. fara sa mai ai dealuri, etc.  cel mai mic consum l-am scos cu o skoda Fabia 1.4 TDI 80 CP din 2004, motorul ala in 3 cilindrii. . 4.2 % mixt dupa vreo 500 km, mers pana in 120 km/h

Vb vorbe, michelin nu sunt miezu la eficienta, au C sau B, pretul lor mare este dat de calitate, coeficient de uzura foarte mare, pana la 400 fata de 280 la Conti. Sunt anvelope mult mai ieftine care au coeficient a la consum de ex Good Year, Dunlpo.

#40
D3an

D3an

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,531
  • Înscris: 30.09.2006
am avut ocazia sa ma duc in urma cu 5 ani pe un circuit de probe pentru masini in spania, undeva la vreo 60 km de barcelona, pe google il aflati IDIADA AUTOMOTIVE. binenteles la intrare am predat telefonul cu camera, am semnat hartii ca nu am alt dispozitiv de facut poze etc.
am vazut conditii de testare la masini, de la speed test pana la teste in viraje, pe carosabil ud (erau niste diuze in asfalt si dadeau baietii drumu la apa) inclusiv cel mai interesant, crash test - legau masina cu un cablu din fata, o scoteau din viteza, blocau volanul, seta o viteza cu care sa o traga un scripete si a batut o minunatie de Touareg de un bloc de beton, a venit unu cu un stivuitor, l-a luat si l-a dus intr-o hala la constatari si masuratori. pentru teste se creaza toate conditiile, carosabil ud, asfalt fierbinte, curbe, dar cand e vorba de consum da cateva ture roata circuitului si zice : na asta e consumul. ei bine. nu e asa.
care sunteti curiosi dati un search pe google la imagini  idiada automotive

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   44.69K   22 downloads
  • Attached File  2.jpg   478.77K   26 downloads
  • Attached File  3.jpg   350.46K   25 downloads


#41
lbanias

lbanias

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 546
  • Înscris: 21.07.2004
Subiect inepuizabil: consumul cit mai mic ! NU, nu e adevarat ca romanul nu crede ce scrie producatorul, ci el spera ca obtine si mai putin. Vedeti majoritatea forumurilor cu discutii interminabile despre dezamagirea/performanta asta. Traducerea ar fi ca pentru multi e inca un lux masina cind alimentam de 50 lei pe ''rosu'' si dupa aia omorim pompe de ulei, benzina, motorina , motoare ... tinind-o la relanti ca sa obtii aia 3 litri/100.

#42
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,051
  • Înscris: 29.06.2011
In conditii ideale(circuit) se pot scoate consumuri foarte mici http://www.automarke...suta-62379.html

#43
Antirsipowermate

Antirsipowermate

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 26.08.2012

View PostAdm, on 04 martie 2016 - 11:30, said:

E un pas in directia corecta, dar nu va asteptati sa le iasa consum ca in Bucuresti, unde mai mult stai decat mergi!

Consum real diesel = consum producator + 50%
Consum real benzina = consum producator * 2

Nu este o regula general valabila. Prostiile astea cu consumul sunt ale producatorilor care stiu ca majoritatea clientilor care le cumpara masina se uita si la consum.
Dar sunt si alte marci care posteaza consumuri reale. De obicei, clientii lor nu prea cumpara masina pentru consum. Asta este in cazul Mercedes, BMW, producatorii americani, si masinile japoneze (cele importate, nu produse aici).

De exp: Eu am un A-class 1.6 benzina. Niciodata nu am apucat sa vad consumul real. Asta pentru ca in computerul de bord nu am afisat asa ceva. Vara trecuta am facut un tur prin Romania sa vad anumite locuri si am ales un traseu de 1600 de km. Eu am facut un calcul plecand de la cat am alimentat. Cand am ajuns acasa aveam mai multa benzina decat cea cu care am plecat.
Consumul declarat al masinii este 10.2 - urban si 5.4 extraurban (la 90km/h). Eu am mers in mare parte pe autostrada (130-140) si drumuri europene (110-120), am facut Transalpina si Transfagarasan, diferite drumuri forestiere, orase, Bucuresti, etc. Masina cu 4 persoane, bagaje full si aer conditionat a avut un consum de 6.4l, ceea ce din punctul meu de vedere este excelent.

Alt exemplu in familie: W211 - E320CDI - Consum extraurban declarat : 5.4
Consum real - intre 4.8-6l ( daca nu te mananca talpa)
Consum urban declarat 9.4 - consum real 8.5-10

Bmw e39 525d - Consumul de combustibil - urban 9.2 l./100 km. consum real 9-11
Consumul de combustibil - extra-urban 5.3 l./100 km. (consum real 5.8-6.8)

#44
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 882
  • Înscris: 08.01.2008

View PostAdm, on 04 martie 2016 - 11:30, said:

Consum real benzina = consum producator * 2

Poate vrei sa zici Consum real benzina = consum producator + 2 l%.
Cred ca nu vrei sa spui ca o masina care are consum declarat de benzina de 9.5% in oras consuma de fapt 19 % sau una care are consum declarat de 6% extraurban consuma 12% in realitate.

#45
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View PostCami1981, on 04 martie 2016 - 10:44, said:

De exemplu eu cand sunt singur in masina , in afara localitatii doar , scot sub consumul declarat de producator.
Asa se intampla de fiecare data cand iti prinzi bretelele de o masina care merge mai rapid ca a ta! :D

#46
Freddy12

Freddy12

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,495
  • Înscris: 15.09.2010

View PostYOUR_GOD, on 04 martie 2016 - 11:39, said:

Nu prea vad le beneficiu ar avea de pe urma divulgării acestor informații. In primul rand, toată lumea știa ca cifrele acelea de pe hârtie au numai rol orientativ. In al doilea rand, nu cred ca lume ava da o mașina germana pe una franțuzească. Eu, cel putin, nu as face-o.
Masinile Citroen si Peugeot sunt masini foarte bune. Am la firma un C5 care are spre 250.000km in mai mult de 10 ani. Arata si functioneaza impecabil. Doar la scaune s-a tasat buretele. Am avut Peugeot 406, foarte buna masina si ce au marcile astea doua comparativ cu masinile nemtesti e ca sunt comode, au o suspensie mai putin dura. Daca esti tanar poate nu conteaza dar dupa 40 de ani coloana vertebrala cam simte diferentele astea.

#47
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006

View PostBursul, on 04 martie 2016 - 10:35, said:

Cred ca toata lumea stia ca datele date de producator nu corespundeau realitatii sau ca testele erau facute in conditii ideale. TPublicatiile de specialitate dadeau consumul real, dupa ce faceau niste teste in conditii reale.
Iar apoi consumul depinde si de talpa fiecaruia.

Ai sa rămâi uimit cat de multi creduli :) exista. Corect er fi ca vehiculele sa fie testate de o organizație gen EPA din SUA, in condiții reale.

#48
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,921
  • Înscris: 01.01.2010

View PostFreddy12, on 06 martie 2016 - 22:03, said:

Chestia cu suspensia nu este un atu pentru masinile nemtesti, zic eu.  Nu sunt asa priceput, dar Skoda mea, tot cam nemteasca este, nu? Ei, este o masina rigida...daca as avea probleme cu spatele, nu cred ca m-as simti pre confortabil...sau poate am eu cauciucurile prea umflate.

Pe 406 am facut o Scoala de Soferi. Am amintiri dragi legate de masina aceea.

#49
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015

View PostYOUR_GOD, on 07 martie 2016 - 08:27, said:


Chestia cu suspensia nu este un atu pentru masinile nemtesti, zic eu.  Nu sunt asa priceput, dar Skoda mea, tot cam nemteasca este, nu? Ei, este o masina rigida...daca as avea probleme cu spatele, nu cred ca m-as simti pre confortabil...sau poate am eu cauciucurile prea umflate.

Pe 406 am facut o Scoala de Soferi. Am amintiri dragi legate de masina aceea.

Skoda e low cost

#50
Freddy12

Freddy12

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,495
  • Înscris: 15.09.2010

View Postcatalin11catalin, on 07 martie 2016 - 15:47, said:



Skoda e low cost

Eu am mai condus ocazional un Opel si un VW si nu mi-a placut suspensia. Mi-a zis cineva ca francezii tin cont de confortul ocupantilor masinii pe cand la nemti nu este atat de importanta chestia asta. In privinta consumului, C5-ul avea 7,5litrila suta de km ceea ce mi se pare ok pentru un motor de 2l si 130cp mai ales ca masina e mare. La Peugeot 406 nu mai tin minte dar la 3008-ul care il am acum consumul e de 6-6,3l% la drum lung. Conteaza si ce motorina pui. De exemplu, cand pun motorina de la Petrom are un consum mai mic decat daca alimentez de la Mol. De ce? Habar n-am.

#51
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015
Mai e si Mercedes, audi, BMW...


6 litri si care e viteza medie?...

#52
Freddy12

Freddy12

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,495
  • Înscris: 15.09.2010

View Postcatalin11catalin, on 07 martie 2016 - 16:12, said:

Mai e si Mercedes, audi, BMW...


6 litri si care e viteza medie?...
Nu mai stiu dar anul trecut pe traseul Thassos-Mangalia a consumat 6,2litri iar pe autostrada am mers cu 150km/h
Ehee, Audi, BMW si Mercedes sunt alta mancare de peste. Eu ma refeream la masini germane cu un pret comparativ cu Peugeot si Citroen.

#53
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,921
  • Înscris: 01.01.2010

View Postcatalin11catalin, on 07 martie 2016 - 15:47, said:

Skoda e low cost
Eu mai mult de atat, nu pot. Si pentru asta m-am chinuit.

#54
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015
Sa iei ca punct de referinta o skoda basic, cu volan turnat din plastic si casetofon sony cumparat din Carefour, pentru masinile germane ti se pare corect?...

View PostFreddy12, on 07 martie 2016 - 20:08, said:


Nu mai stiu dar anul trecut pe traseul Thassos-Mangalia a consumat 6,2litri iar pe autostrada am mers cu 150km/h
Ehee, Audi, BMW si Mercedes sunt alta mancare de peste. Eu ma refeream la masini germane cu un pret comparativ cu Peugeot si Citroen.
Fara viteza medie consumul mediu e fix pix...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate