Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Proiect canalizare in comuna Berc...

Cand ati observat ca aveti nevoie...

Chestionar Medicina Alimentaț...

RCA 2024: ieftin sau scump?
 Se mai achita taxe de reziliere?

Probleme retea, router?

Burete dur pentru perna scaun rul...

RCA firma
 Conditii minimale router FiberLin...

caine care sperie lumea prin gard

Scutire abonament telefonie fixa ...

Prima condamnare in baza Legii An...
 OKTO

Cum export de pe desktop o conver...

Am facut infarct?

contract de inchiriere obligatii ...
 

Parcarea masinilor pe trotuar va fi interzisa, sau conditionata

- - - - -
  • Acest subiect este blocat Acest subiect este blocat
615 răspunsuri în acest subiect

#559
Cousteau

Cousteau

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.744
  • Înscris: 25.04.2007
Legea e buna ca aduce civilizatie si intr-o tara in care bizonul s-a obisnuit sa fie mitocan si sa injure tot ce e de bun simt. Asa cum la legea cu fumatul in locurile publice au facut spume la gura toti cei ce fumau in localuri gen Unirea - etajul 4, unde pe toti stalpii scria "Fumatul interzis!", tot asa or sa faca spume si cei ce parcheaza pe trotuar si obliga parintii cu copii mici sa iasa pe carosabil in drumul spre si de la scoala. Numai ca or sa faca spume degeaba.
Pentru toti cei ce nu mai au liniste de cand au auzit de aceasta lege, pun o poza cu o parcare de la un spital dintr-o tara mult mai civilizata a Europei, parcare destinata angajatilor unitatii. Poate asa or sa se obisnuiasca mai usor cu ideea.
Noi ca romani in vizita la aceia ne-am mirat ca nu era nici o masina, dar ni s-a spus ca insusi directorul are bicicleta lui. Poate tocmai ca sa fie un exemplu pentru subalterni, gandesc eu acum. Sa va mai spun si ca era o zi ploioasa?

View Posta3ds, on 02 februarie 2016 - 16:58, said:

Dintotdeauna e voie sa parchezi pe trotuar, cu niste exceptii.
Tu ti-ai luat carnetul "a la Pitesti"?

View Posta3ds, on 02 februarie 2016 - 17:03, said:

Tu esti dintre aia care vad tot timpul  jumatatea goala a paharului shefu'

Eu am vreo 3 masini in familie si prefer sa vad jumatatea plina.
Una e ce preferi tu, alta e ce o sa ti se ofere. Asta e viata.

Fișiere atașate


Editat de Cousteau, 02 februarie 2016 - 17:47.


#560
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.658
  • Înscris: 07.11.2007

View PostCousteau, on 02 februarie 2016 - 17:42, said:

Noi ca romani in vizita la aceia ne-am mirat ca nu era nici o masina, dar ni s-a spus ca insusi directorul are bicicleta lui. Poate tocmai ca sa fie un exemplu pentru subalterni, gandesc eu acum. Sa va mai spun si ca era o zi ploioasa?
In spate la bicicletele alea , cite masini sint ????
...........
Pina ne adaptam si noi astia mai reticenti , poate aflam si noi cum ai merge tu la opera cu sotia , intr-o seara ploioasa,  cu bicicleta !?

#561
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 46.022
  • Înscris: 18.01.2007

View Postmaximg, on 02 februarie 2016 - 18:00, said:

Pina ne adaptam si noi astia mai reticenti , poate aflam si noi cum ai merge tu la opera cu sotia , intr-o seara ploioasa,  cu bicicleta !?

Nu neaparat cu bicicleta. O sa ne zica aia din Oslo dupa ce fac zona centrala car-free cum procedeaza. Btw, cautati cam cum arata opera din Oslo.

#562
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 18.049
  • Înscris: 20.07.2003
Si iata cum pe topicul despre biciclete se facea campanie pentru interzicerea masinilor. Aici, pe un topic despre pietoni si masini, ma miram sa nu apara unii pro-bicicleta.

View Postshefu_de_combinat, on 02 februarie 2016 - 18:12, said:

Nu neaparat cu bicicleta. O sa ne zica aia din Oslo dupa ce fac zona centrala car-free cum procedeaza. Btw, cautati cam cum arata opera din Oslo.
Incerc sa imi dau seama daca esti slab informat sau ai niste mesaje de pus.

Sunt in dilema pentru ca ti-am spus deja de doua ori pana acum ca in Bucuresti exista o zona comparabila declarata pietonala din anul 2006, adica in urma cu 10 ani. Adica, literalmente, ei ne prind din urma la acest capitol.
Sunt sigur ca ai aceasta informatie, din moment ce ti-am spus-o de doua ori, deci nu reusesc sa inteleg care e rostul repetarii unei dezinformari.

La imaginea aceea din Berlin, postata de tine, unde s-a taiat trotuarul iar masinile erau parcate pe ceea ce fusese parte din tortuar nu ai nimic de spus? Ca mi s-a parut ca ai inteles exact pe dos situatia, precum ca nu se parcheaza pe trotuar.

View Postmagic-gabi, on 02 februarie 2016 - 16:03, said:

Acesta se numeste trotuar facut in dusmanie sau in batjocora. Ar fi o mica justificare prin traficul pietonal. Dar exista trotuare abosult similare construite in ultimii doi ani, fara nicio justificare prin trafic pietonal. Dar de ce s-au facut? Pentru ca comisioane de primit si pentru ca hipsteri la butoane, scosi in fata de smecherii cu comisioane.

Editat de bladhaund, 02 februarie 2016 - 18:19.


#563
PaulFCB

PaulFCB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.238
  • Înscris: 22.04.2009
E vorba de interzicerea traficului in tot centrul Osloului, nu un caca mic cat e centrul vechi, care nu e tot centrul Bucurestiului, in alte cuvinte, asta e doar un pas pentru Oslo, planul pe termen lung e sa nu mai circule nicio masina care emite noxe dupa 2030, in tot orasul.

#564
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 46.022
  • Înscris: 18.01.2007
1. oslo, car free area 1.6 kmp la un oras de 650.000 locuitori
bucuresti, centru pietonal de cam 0.3 kmp la >2.000.000 locuitori

Nu comparam si transport public de suprafata/piste de biciclete/park&ride si altele. Dar da, ei ne ajung din urma. k.

2. Cum dracu o fi greu de sesizat diferenta intre "s-a taiat trotuarul" si "se parcheaza pe trotuar" nu pot sa pricep. Trecand peste faptul ca era clar vizibil ca ramanea o garla de trotuar chiar si dupa taiere, una e "alveola pentru parcare" alta e "parcam pe trotuar". Prima delimiteaza functional 2 chestii, a doua nu.

N-am nimic cu amenajarea de alveole in trotuar unde e necesar, si in mod clar in poza din germania n-au taiat aia trotuarul de asa fel incat sa nu mai treaca nici dracu pe el sau sa treaca strecurandu-se printre masina si cladire. In poza aia din germania cu parcarea taiata din trotuar din ce-mi amintesc nu erau nici masini urcate deamboulea pe restul trotuarului, desi nu existau stalpi sau garduri sau borduri de 30 cm care sa impiedice asta. I wonder why.

Quote

Ar fi o mica justificare prin traficul pietonal.

Mica justificare. Pe Magheru. La Romana. ok. Adevarul e ca nici fantana aia de la universitate nu prea "se justifica", ar merge bine niste parcaje in loc. Si in fata la TNB, daca tot ne-am apucat. Parcaje sa fie, sa fie loc de pus masina. Cand zona arata atat de aiurea incat nu mai vrea nici dracu sa treaca pe acolo, even better, mai multe locuri de parcare libere. Ne putem deplasa eficient si liber intre parcarea A si parcarea B. Restul ...puteti uita.

Quote

Dar de ce s-au facut? Pentru ca comisioane de primit si pentru ca hipsteri la butoane

clar, hipsteri care fac pasaje rutiere peste dambovita fara autorizatie...yup.

Editat de shefu_de_combinat, 02 februarie 2016 - 18:39.


#565
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 18.049
  • Înscris: 20.07.2003

View Postshefu_de_combinat, on 02 februarie 2016 - 18:28, said:

1. oslo, car free area 1.6 kmp la un oras de 650.000 locuitori
bucuresti, centru pietonal de cam 0.3 kmp la >2.000.000 locuitori
Inca o dezinformare. Centrul vechi ocupa 50 ha, la care se adauga o buna zona pietonala pe intreaga lungime a strazii Lipscani. Te las sa descoperi unde incepe si unde se termina aceasta strada. De asemenea, logica dicteaza ca relatia locuitori-spatii fara masini ar fi inversa.

View Postshefu_de_combinat, on 02 februarie 2016 - 18:28, said:

Nu comparam si transport public de suprafata/piste de biciclete/park&ride si altele. Dar da, ei ne ajung din urma. k.
Poti sa le compari linistit, densitatea transportului in comun (si nu public) este similara in Bucuresti. De asemenea, Bucuresti dispune de peste 100 km de pista pentru bicicleta. Desigur ca acum pe hartie nu mai dispune, deoarece hipsterii au avut ca principala preocupare sa preseze politia sa le desfiinteze pista, ca sa urle ca... nu au pista.

De asemenea, ti-am postat poze din zona semi-centrala din Oslo unde nici macar nu au trotuar. Te desfid sa gasesti o zona similara in Bucuresti. Mai mentionam ca Oslo e un oras port, asezat pe un fiord, cu relief de deal, iar relieful dicteaza specificul strazilor, binisor diferit de Bucuresti. "Centrul" orasului (ca functiune) nu este in centrul geometric al asezarii, asa cum e in Bucuresti, ci intr-o parte, spre port. Adica traficul pe acolo chiar e local. In schimb, centrul geometric al Oslo e strabatut de o autostrada in toata regula.

View Postshefu_de_combinat, on 02 februarie 2016 - 18:28, said:

2. Cum dracu o fi greu de sesizat diferenta intre "s-a taiat trotuarul" si "se parcheaza pe trotuar" nu pot sa pricep. Trecand peste faptul ca era clar vizibil ca ramanea o garla de trotuar chiar si dupa taiere, una e "alveola pentru parcare" alta e "parcam pe trotuar". Prima delimiteaza functional 2 chestii, a doua nu.
Este foarte usor de sesizat o dubla masura: te faci ca nu vezi ca amplasarea in spatiu a masinii e aceeasi, atat in Berlin, cat si in Bucuresti. Si alegi sa te ghidezi dupa o simpla conventie care e bordura.

View Postshefu_de_combinat, on 02 februarie 2016 - 18:28, said:

N-am nimic cu amenajarea de alveole in trotuar unde e necesar, si in mod clar in poza din germania n-au taiat aia trotuarul de asa fel incat sa nu mai treaca nici dracu pe el sau sa treaca strecurandu-se printre masina si cladire.
Povesteste despre acestea pe Calea Victoriei, pe str. Nicolae Golescu sau pe breteaua de langa Balcescu.

View Postshefu_de_combinat, on 02 februarie 2016 - 18:28, said:

clar, hipsteri care fac pasaje rutiere peste dambovita fara autorizatie...yup.
Se pare ca incerci sa dovedesti ca esti rau intentionat si nu doar un superficial ganditor in sabloane. Pentru ca citatul complet are un sens diferit:

View Postbladhaund, on 02 februarie 2016 - 18:21, said:

Pentru ca comisioane de primit si pentru ca hipsteri la butoane, scosi in fata de smecherii cu comisioane.


#566
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 13.313
  • Înscris: 26.04.2015
Are obiceiul sa scoata fraze din context, am observat si eu, deh, asa stiu baietii sa lucreze, a la gadea.

Pe deasupra si dezinformeaza grupa mare, e destul de clara treaba, gen cine sunt si ce vor.

Pe mine ma socheaza atata rautate, nu imi dau seama de unde li se trag resentimentele.

Editat de a3ds, 02 februarie 2016 - 19:01.


#567
bobo666

bobo666

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.100
  • Înscris: 05.06.2015

View Posta3ds, on 02 februarie 2016 - 16:58, said:

Dintotdeauna e voie sa parchezi pe trotuar, cu niste exceptii.
Nesimtirea si prostia merg mana-n mana. Parcatul pe trotuar a fost (si inca este permis) doar in prezenta indicatoarelor care-ti permit acest lucru, cu conditia sa lasi un metru pentru pietoni.

Indicatoarele arata cam asa:

[ http://e-drpciv.ro/poze2/953.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View Posta3ds, on 02 februarie 2016 - 19:00, said:

Pe mine ma socheaza atata rautate, nu imi dau seama de unde li se trag resentimentele.

Pe mine ma socheaza faptul ca multi soferi din Romania habar n-au codul rutier.

#568
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 46.022
  • Înscris: 18.01.2007

View Posta3ds, on 02 februarie 2016 - 19:00, said:

destul de clara treaba, gen cine sunt si ce vor.
sa ne anunti si pe noi cine suntem si ce vrem cand ajungi la o concluzie, aparent e destul de clar

#569
ionutzitaly

ionutzitaly

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 24.250
  • Înscris: 04.03.2014

View Postbladhaund, on 02 februarie 2016 - 18:21, said:


Acesta se numeste trotuar facut in dusmanie sau in batjocora. Ar fi o mica justificare prin traficul pietonal. Dar exista trotuare abosult similare construite in ultimii doi ani, fara nicio justificare prin trafic pietonal. Dar de ce s-au facut? Pentru ca comisioane de primit si pentru ca hipsteri la butoane, scosi in fata de smecherii cu comisioane.

Ai dreptate, ar fi mult mai estetic sa fie de doar un metru pe sub balcoane:))

#570
LL13G

LL13G

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.521
  • Înscris: 08.08.2006

View Posta3ds, on 02 februarie 2016 - 19:00, said:

Are obiceiul sa scoata fraze din context, am observat si eu, deh, asa stiu baietii sa lucreze, a la gadea.

Pe deasupra si dezinformeaza grupa mare, e destul de clara treaba, gen cine sunt si ce vor.

Pe mine ma socheaza atata rautate, nu imi dau seama de unde li se trag resentimentele.
Nu are unde sa parcheze, pt ca dupa ce ca nu sunt destule parcari exista romani cu 3 masini si ocupa locurile. :))))

#571
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Șah la bărboși.

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 113.024
  • Înscris: 13.06.2004
Unde-l pot reclama pe unul care şi-a lăsat duba parcată chiar la vreo 20 m de o intersecţie şi blochează vederea celor care ies de pe o alee auto?

#572
lmk

lmk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.961
  • Înscris: 01.04.2010

View Postbladhaund, on 02 februarie 2016 - 18:49, said:

De asemenea, ti-am postat poze din zona semi-centrala din Oslo unde nici macar nu au trotuar. Te desfid sa gasesti o zona similara in Bucuresti.:
Din câte am văzut eu, strada respectivă face parte dintr-o zonă rezidențială.

Fotografia de mai jos este dintr-un ansamblu rezidențial din București:

[ https://i.imgur.com/mfe46kP.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#573
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 18.049
  • Înscris: 20.07.2003

View Postlmk, on 02 februarie 2016 - 20:26, said:

Fotografia de mai jos este dintr-un ansamblu rezidențial din București:
Arata un drum public, asa cum am aratat eu.

Coreleaza cu ura, scuipatii si dispretul care se intrevad cand oamenii pronunta "Pipera".

#574
lmk

lmk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.961
  • Înscris: 01.04.2010
Crezi că numărul acela de pe imobil este pus la mișto?

#575
catalina1

catalina1

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 62.924
  • Înscris: 21.04.2011

View Postshefu_de_combinat, on 02 februarie 2016 - 15:45, said:

Eu zic sa scriem aici fiecare ce facultate a terminat si dupa sa o luam la rand si toti colegii de forum sa formuleze opinii despre domeniu. Shit, nu conteaza ca habar n-am despre drept, medicina, it, marketing, asta nu ma va opri sa am convingeri vehemente legate de fiecare. Dupa cum ziceam, am google la dispozitie, ce-mi tre' altceva?

@ Catalina, cum preferi, moderator sau "moderator" ?
Bineinteles ca poti avea convingeri foarte vehemente legate de cat de tare de deranjeaza sa mergi niste sute de metri prin ploaie, cat de mult iti doresti sa ai trotuarul liber, cat spatiu verde vrei sa ai in fata blocului... Nu ai nevoie de nici o facultate pentru a avea preferintele TALE in acest domeniu. Eventual, daca esti baiat destept, te folosesti de opiniile altora pentru a-ti forma o parere, pentru a-ti slefui preferintele...

Nu inteleg legatura cu moderator sau "moderator". Eu nu vreau ca Vasile, vecinul meu de la 5, sa decida in numele meu, evident. Vreau doar ca atat preferintele mele cat si preferintele lui Vasile sa fie incorporate in outcome-ul final.

#576
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 13.313
  • Înscris: 26.04.2015

View Postbobo666, on 02 februarie 2016 - 19:26, said:

Nesimtirea si prostia merg mana-n mana. Parcatul pe trotuar a fost (si inca este permis) doar in prezenta indicatoarelor care-ti permit acest lucru, cu conditia sa lasi un metru pentru pietoni.




Pe mine ma socheaza faptul ca multi soferi din Romania habar n-au codul rutier.


Pe mine ma socheaza alte chestii, gen incapacitatea de a intelege un text de 3 randuri din partea unor fiinte care totusi au reusit sa isi faca un cont pe sp, sa bage un captcha si sa tina minte parola...

Oricum, vorbind de 'lege si ordine', cat timp o sa fie asa ceva prin trafic nu se va schimba nimic, pejtele de la cap se-mpute (if any)

[ http://hunedoaraplus.ro/wp-content/uploads/2015/07/Hal-de-parcare-a-unei-masini-de-politie-in-Petrosani-640x385.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://www.stiridecluj.ro/files/images/big_f773f7e21e5bf94101e26a44b3c124c9.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://www.bzi.ro/public/upload/photos/173/masina_politie_parcata_ilegal_2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View Postshefu_de_combinat, on 02 februarie 2016 - 19:30, said:

sa ne anunti si pe noi cine suntem si ce vrem cand ajungi la o concluzie, aparent e destul de clar

Uita-te-n buletin,  ajuta.

La "ce vrem", da, e foarte clar, v-a analizat bladhaund ca OPC-ul (eu nu imi permit pentru ca nu locuiesc in capitala si nu cunosc detalii punctuale ca nenea)

Editat de a3ds, 03 februarie 2016 - 06:52.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 2

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate