Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Octavia 2, 1.6, problema AC

Router cu wireguard in spatele ro...

Joc in diferential spring

achizitie pneuri pirelli cinturato
 Credit Ipotecar Italia

Te pui la masa, te joci pe telefo...

Pregatire examen DELF A2-B1

Ce benzinarie vinde motorina euro...
 Telefonul raspunde la apeluri in ...

Cum se foloseste zoom motorizat?

Extindere apa - trecere in domeni...

La mulți ani @Digix!
 [cum] telefon cu folosire in SUA

Montare AC deasupra frigiderului?

Cunoaste cineva metoda de semideg...

De ce in unele tari sunt sparte p...
 

RDS nu stie care sunt tarifele spre Cehia. Anpc oare ce spune?

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#37
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
corect dar gresit!
pentru ca nu e vorba de 0.02 eurocenti ci de 0.02 €... adica 2 eurocenti!!!
greu si cu artimetica asta de gradinita...

Edited by Nero-d, 24 April 2015 - 18:27.


#38
blue74lion

blue74lion

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,954
  • Înscris: 24.04.2007

View Postblue74lion, on 24 aprilie 2015 - 18:15, said:

Eu daca sun stiu unde sun si cit costa minutul, in nici un caz un minut cu Cehia nu este 0.02 eurocenti cum scrie initiatorul, poate a vrut sa spuna 0,02 centi ceea ce este foarte diferit. Dar culmea e ca are telefonul ala de atitia ani si nici acum nu stie ce tarife are. Iar daca ai nevoie sa suni pe cineva il suni ca de aia ti-ai luat telefon.
In cazul in care nu e troll, initiatorul e putin limitat, tehnic vorbind.

Erata : Nu mai pot edita aicolo, dar in mesaj vroiam sa scriu 0,02 euro.

Edited by blue74lion, 24 April 2015 - 19:04.


#39
Lolopoco

Lolopoco

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,033
  • Înscris: 17.08.2012
Inainte sa-mi schimb abonamentul in DON, m-am interesat care este tariful la nr de telefon din alte tari, cele pe care aveam intentia sa sun mereu. Am cautat pe net si am vazut ca aveau la ei pe site, un loc in care puteai introduce numarul si-ti afisa direct tariful. Nu am fost lamurit si am sunat la relatii clienti si  am cerut din nou acele tarife, dictand si nr de telefon destinatie, ca sa confirme. Am mai intrebat unele detalii si am trecut la DON. In cca 5 ore eram cu drepturi depline (am asteptat sa primesc mesaj de confirmare, nu m-am aruncat ca nebunul)
Ideea este ca ai "nelimitat" (adica 3000minute/luna) in EU, dar doar in retelele "de baza". Iar ca sa stii care sunt alea retelele de baza, intri pe site la rds si vezi.
Mai era un bufon pe aici care i-a catalogat pe clientii digi, ca "masa amorfa"
  Nu-mi place ca se pun etichete. Etichete sa va puneti voua, nu la altii, nu sa generalizati. Renuntati la acest obicei prost de a va caca pe oamenii din jurul vostru doar pentru ca voi sa pareti mai "curati".
Am cunoscuti care s-au dus la orange sa-si incarce cartela si s-au trezit cu abonament. Am citit si aici pe forum ca mai sunt si altii care au patit asta. Dar nu o sa ma vezi pe mine ca o sa pun etichete, sa-i fac pe clientii orange, "prosti" sau mai stiu eu ce.
Ideea este ca traim in jungla "democratiei", unde mai toata lumea incearca sa te pacaleasca, iar daca ai incredere, semnezi si apoi iti rad in fata,ca nu ai ce sa le mai faci.
Asa procedeaza majoritatea.
De exemplu, rds m-a convins ca am nelimitat in alte tari, alte retele. Am facut abonament don si in cateva luni sa primesc sms de la ei, ca nelimitatul = 3000minute, iar daca nu-mi convine, pot anula abonamentul fara penalitati.
Pai chestiile astea sunt manevre de smechereala, legala. Contractul este un fas daca se poate modifica oricand. Dar eu sa zic mersi sa nu ma tine captiv cu noile anexe, ca pot pleca fara penalitati. Dar eu daca vreau sa le cel penalitati pentru ca nu au respectat contractul, pot?
Am patit si cu banca, cand am fost sa-mi inchida contul, iar vaca de la ghiseu mi-a cerut cardul si l-a taiat in fata mea, apoi m-a trimis acasa. Am simtit ca este ceva in neregula si chiar am intrebat daca nu trebuie sa semnez ceva  sa fac o foaie ( nu aveam experienta cu bancile), iar vaca a zis "nu", asta e tot". Si eu chiar am specificat clar ca nu mai vreau sa am deaface cu banca,sa inchei tot.
Peste cateva luni sa aflu ca am restante la contul afelent cardului care nu-l mai aveam, fiind taiat de vaca. Si nu orice vaca, ci o reprezentanta a bancii.
Daca sa fii mintit in fata, pe banii, timpul si nervii tai, si tot tu sa fii ala care n-are dreptate, inseamna "democratir", atunci prefer socialismul de pe timpul lui Ceausescu.

#40
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,166
  • Înscris: 04.02.2011

View Postslai, on 24 aprilie 2015 - 14:35, said:



Ca digi are consultanti praf stim, si la fel e si la ceilalti operatori.
poate ne spui si ce lege a incalcat acel consultant, poate il bagam si la bulau...
Aham, păi ce treabă are consultantul praf cu obligația de a informa utilizatorul? Școlarizarea consultanților intră Ăźn atribuțiile operatorului comercial, nu consultantul a Ăźncălcat legea ci rcs-rds.
Ei nu-și plătesc consultanții care lucrează pe teren la timp (credeam că e vrăjeală dar prin prisma activității mi s-a confirmat) dar țin Ăźn post gușteri din ăștia.

Lui Nero-d nici nu-i mai răspund, poate sparge naibii tastatura sau monitorul.

Edited by benis, 24 April 2015 - 22:04.


#41
IP-XCENTRIC

IP-XCENTRIC

    pResident Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 13.03.2004
Ca idee, clickphone.ro, alonia.ro si callromania.ro au un calculator de preturi. Inainte de a suna de pe mobil, faceti o comparatie, sa nu sunati intr-o retea mobila virtuala si sa platiti legal 20c in loc de 2c. Asta ar trebui sa devina regula cand apelezi afara.
De altfel, exista pe site-ul RDS si o lista cu prefixe, unde poti verifica operatorii consacrati.

Pacat ca nu exista si un soft ceva si pt. tel, sa-ti ia numarul din agenda, sa-l verifice intr-o baza de date si sa-ti spuna tara si operatorul, cel putin eu n-am gasit, e drept ca nici nu m-am strufocat cautand, pt. ca am apelat prieteni pe care-i intrebam direct: bre, in ce retea esti?
Si-n tarile civilizate e la fel, trebuie sa casti ochii.

#42
ingerulol

ingerulol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 993
  • Înscris: 11.09.2006
Pana in aprilie 2014 va cacati pe voi si aruncati un SMS la cost control in reteaua mizerabila in care erati , dupa fiecare apel efectuat , iar acum nu va mai ajung 3000 min internationale si alte beneficii  cu 16 RON / luna . Hai ca sunteti prea de tot .

Ca sa ridice calitatea serviciilor (directii exotice de apelare si retele fantoma) , trebuie sa platim mai mult . Eu personal sunt de acord ! Voi ? Nu cred ... tocmai de-asta linistiti-va

#43
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,166
  • Înscris: 04.02.2011

View Postingerulol, on 29 aprilie 2015 - 21:46, said:



Ca sa ridice calitatea serviciilor (directii exotice de apelare si retele fantoma) , trebuie sa platim mai mult .
Hai de lasă generalizările, că eu unul nu i-am amenințat cu pistolul să scoată prețurile care le cer și, btw, eu le dau 45 de lei pe abonamentul ăla care oricum nu-l mai folosesc de "bine" ce merge. Deja sunteți ca copii mici de vă lăudați ce jucărie faină ați primit.

#44
ingerulol

ingerulol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 993
  • Înscris: 11.09.2006
1.nu's copil
2.pentru mine funcționează ireproșabil iar eu platesc 22.5 btw
3.tu la 45 puteai opta pentru nelimitat de la granzi

E normal sa te atragă prin ceva sa devii clientul lor având în vedere limitările existente ale rețelei, dar astea 's lucruri care.... Știu.... Nu te interesează pentru ca nu avem spirit civic nici bun simt. Așa am fost educați ca e libertate și democrație și facem ce vrem.Greșit, dar' om trăi și 'om vedea

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate