Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
RDS nu stie care sunt tarifele spre Cehia. Anpc oare ce spune?
Last Updated: Apr 30 2015 07:20, Started by
andrei76
, Apr 22 2015 21:16
·
0
#19
Posted 23 April 2015 - 12:20
Ca una scrie pe site si alta este pe factura asta e cu totul altceva!Asta e de fapt problema ta nu ailalta!Ischiteste-i pa aia de la rds si spune-le ca una e pe jos si alta e in caruta,si sa-ti dEE banii inapoi,adica diferenta!
Cand a fost eroare de soft la emag de si-au luat unii samsung s...10 si frigidere cu 1 leu toti consumatorii au tacut ca cacatul in iarba!de unde stii?! poate si acum e eroare de soft si tu esti primul care o sesizeaza. Edited by lik_lights, 23 April 2015 - 12:26. |
#20
Posted 23 April 2015 - 12:20
alexandrua42, on 23 aprilie 2015 - 11:52, said:
stii care este problema nero-d? ca sa fac tot ceea ce ai scris mai sus ar trebui sa astept mai mult de 2luni. 30de zile astept raspuns de la operator, 30 de zile astept raspuns de la ANPC numai ca eu pot prelungi cu in ca 15zile daca situatia o cere. sa mai pun si zilele pierdute cu depunerea acestor cereri? per total ar ajunge la 75 de zile de asteptare. ce spui nero-d este un timp rezonabil de asteptare pentru a afla un BANAL DE TARIF spre Cehia? Nu-ti convine? Daca ai implinit 18 ani, da fuga repede la parlamentarul tau, si schimbati legile si termenele prevazute in ele. |
#21
Posted 23 April 2015 - 12:27
ce lagatura are drepul constitutional, ce treaba are cu parlamentarul meu care doarme si imi fura banii si pana la urma si ANPC cu INCOMPENTENTA RDS? de a oferit un rahat de tarif spre cehia?
nu inteleg? inca nu s-a terminat astenia de primavara la voi? |
#22
Posted 23 April 2015 - 19:01
andrei76, on 22 aprilie 2015 - 21:16, said: Salut. Am un telefon de la rds dat gratis pe langa telefonul fix. Am sunat in Cehia si m-am trezit de plata 0,21 euro centi minutul. Cand am intrat pe siteul lor la calculatorul convorbirilor imi apare 0,02 eurocenti minutul. Sun la Rds si cer lamuriri. INCREDIBIL . Operatorul care imi raspunde imi spune ca am sunat pe un telefon fix in Cehia si ca nu stie care sunt tarifele. Serios? L-am mai intrebat inca o data. Nu-mi vine sa cred. Am facut o sesizare la care mi s-a raspuns ca o sa primesc raspuns prin telefon. I-am repetat ca vreau pe email. Vreau sa merg mai departe la ANPC. Nu e posibil asa ceva... |
#23
Posted 24 April 2015 - 11:19
Dragilor, voi v-aţi sesizat ca @iniţiator nu a avut nici măcar o reacţie pe topicul său?
|
#24
Posted 24 April 2015 - 11:47
Am observat că Digi a reușit prin reclamă agresivă să-și atragă o masă amorfă de "fani" care dau răspunsuri "binevoitoare" fără să se gândească bine înainte. Acuma, e drept că inițiatorul nu și-a expus problema foarte clar (ea este explusă clar, concluzia lipsește) însă concluzia pe care o putem trage imediat este că RDS a greșit, legal vorbind.
Faptul că operatorul nu a putut să-i comunice tariful perceput pentru un serviciu sau produs oferit constituie deja o încălcare a legii. Un butic ia amenzi de mii de lei pentru astfel de nereguli, procente bune din cifra de afacere, echivalentul la RDS ar fi o amendă de câteva zeci de milioane de lei, așa, de control. Cât despre termenul de 30 de zile este valabil la sesizări, nu se aplică în acest caz. Cum ar fi să mă duc la coafor și să-mi spună că mă rezolvă dar îmi comunică prețul în 30 de zile? Nu există rezolvare amiabilă în acest caz, se trimite direct e-mail la ANPC și se cere sancționarea operatorului pentru neafișarea prețului pentru serviciile oferite. RDS vinde, ca de obicei, blana ursului din pădure. Și nici măcar nu știe cu cât. Om vedea noi odată și odată. Tipic. Edited by benis, 24 April 2015 - 11:51. |
#26
Posted 24 April 2015 - 14:18
@Nero-d Prin răspunsul tău ne faci să credem că ai pierdut legătura cu realitatea.
Îți recomand să recitești postul anterior și să înveți cum se transmite o idee. |
#27
Posted 24 April 2015 - 14:35
benis, on 24 aprilie 2015 - 11:47, said:
Faptul că operatorul nu a putut să-i comunice tariful perceput pentru un serviciu sau produs oferit constituie deja o încălcare a legii. Pe site sunt trecute tarifele, pe acel consultant il poate reclama prin sesizare in digicare, tot in digicare poate depune o sesizare in care solicita informatii despre tarife, factura etc. Ca digi are consultanti praf stim, si la fel e si la ceilalti operatori. poate ne spui si ce lege a incalcat acel consultant, poate il bagam si la bulau... |
#28
Posted 24 April 2015 - 17:15
de ce??? tu nu-l cunosti pe benis? care are chestii viscerale cu toti operatorii de telefonie mobila! internet, cu toti frizerii, mecanicii auto, etc?!?
din pacate. in miliardele de posibilitati si de oferte, e foarte dificil de stabilit exact un pret daca tu sunu si intrebi: cat e domne; minutul cu cehia? nici dumnezeu din cer daca se afla la celalalt capat al "firului" nu poate sa-ti raspunda!!! pentru ca tariful variaza in primul rand functie de ce abonament (prepay) ai tu... de oferte si extraoptiuni ai active... apoi functie de numarul apelat, daca e fix, mobil si din ce retea face parte daca face parte... o gramada de detalii da nu!!1 cand suni la gara si intrebi cat costa biletul de la timisoara la bacau, obligatoriu, operatoarea trebuie sa-ti raspunda!!! chiar daca habar n-are cu ce tren vrei tu sa mergi, cu ce clasa, la ce ora, daca esti pensionar sau student, etc, etc sau sa intrebi cat costa un bilet la 6 din 49!!! cine-ti poate da un asemenea raspuns??? nimeni!!! sau cat costa un abonament DON... pai 4€ ar zice unii... ba nu! 10 € ar zice altii!!! asta nu se intelege!!! ca nu-i un raspuns simplu, e imposibil de dat daca nu cunosti toate datele problemei!!! chiar si atunci exista ceva dubii!!! ca mai sunt numere portate!!! si nu stii exact carei retele apartine un anumit numar!!! domnu' benis!!! aveti o cunoastere a legii destul de precara!!! domnul benis nu transmite nici un fel de idei... doar frustrari si aberatii!... dezinformari si refulari... stie dansul ce, cum, cand se aplica... cum si in ce lel trebuie facuta o sesizare la ANPC, etc... o-ti vedea dumneavoastra domnule benis, odata si odata... conditia principala e sa deschideti macar putin ochii!!! dati rapoarte... doar atat suntei in stare!!! Edited by Nero-d, 24 April 2015 - 17:18. |
|
#29
Posted 24 April 2015 - 17:24
@benis in momentul in care faci afirmatii despre o lege/legi citează si acele articole pe care le invoci sau le-ai citit. Ai ajuta colegii...
|
#30
Posted 24 April 2015 - 17:29
slai, on 24 aprilie 2015 - 14:35, said:
Vrei sa spui ca un consultant nu a putut sa-i spuna. Pe site sunt trecute tarifele, pe acel consultant il poate reclama prin sesizare in digicare, tot in digicare poate depune o sesizare in care solicita informatii despre tarife, factura etc. Ca digi are consultanti praf stim, si la fel e si la ceilalti operatori. poate ne spui si ce lege a incalcat acel consultant, poate il bagam si la bulau... pe acest apar tarifele pentru abonamentele noi. initatorul a scris ca are un abonament "share", gratis, numeste-l cum vrei. iar la acest abonament nu apar tarifele pt apeluri internationale. @nero-d cat de complicat poate sa fie sa-ti comunice cat costa un minut spre cehia? ii spui operatorului ce tip de abonament ai, el te pune in asteptare si revine intr-un min cu raspunsul! ce este asa de complicat? acum pe bune, ne iei de fraieri?!? nu te inteleg aici nu exista nu dubii cu siguranta alcrisus, on 24 aprilie 2015 - 17:24, said:
@benis in momentul in care faci afirmatii despre o lege/legi citează si acele articole pe care le invoci sau le-ai citit. Ai ajuta colegii... daca te uitai mai in spate observai lik-ul pus de mine. este vorba de legea 111/2011 art.60. bafta |
#31
Posted 24 April 2015 - 17:45
Quote
@nero-d cat de complicat poate sa fie sa-ti comunice cat costa un minut spre cehia? initiatorul nu s-a gandit poate ca va fi intrebat niste detalii pe care n-a fost capabil sa le furnizeze pe moment si ti-am zis... retele diferite = pret diferentiat... dar aici apare portarea!!! n-ai de unde sa stii precis din ce retea face parte respectivul numar el a intrebat cat e un minut cu cehia si a vrut un raspuns... pe care evident, consultantul n-a putut sa-l ofere observa confuzia intre euro si eurocenti!!! si confuzia in general pana la urma se poate deduce ca ala i-a zis 0.02€/min si el a inteles 0.02 eurocenti... dar nu-mi permit sa trag concluzii ca benis si sa fiu categoric... cat de complicat??? zi-mi tu mie cat costa un bilet la 6 din 49 (te provoc)!!! hai ca-i simplu! hai ca poti! la ceilalti operatori crezi ca mai stie cineva detalii si tarife la abonamente scoase din oferta demult??? Edited by Nero-d, 24 April 2015 - 17:49. |
#32
Posted 24 April 2015 - 17:53
cred ca am inteles ceea ce vrei sa transmiti. din punctul meu de vedere ar trebui sa fie prea tamp initiatorul si/sau sa operatorul. sa nu ofere toate detaliile initiatorul si sa ceara toate detaliile operatorul. imi este greu de acceptat asa ceva. daaaar este posibil sa fie si ca tine.
|
#33
Posted 24 April 2015 - 18:03
andrei76, on 22 aprilie 2015 - 21:16, said:
Am sunat in Cehia si m-am trezit de plata 0,21 euro centi minutul. Cand am intrat pe siteul lor la calculatorul convorbirilor imi apare 0,02 eurocenti minutul. Sun la Rds si cer lamuriri. INCREDIBIL . Operatorul care imi raspunde imi spune ca am sunat pe un telefon fix in Cehia si ca nu stie care sunt tarifele. Serios? L-am mai intrebat inca o data. Nu-mi vine sa cred. Am facut o sesizare la care mi s-a raspuns ca o sa primesc raspuns prin telefon. I-am repetat ca vreau pe email. Vreau sa merg mai departe la ANPC. Nu e posibil asa ceva... |
|
#34
Posted 24 April 2015 - 18:06
#35
Posted 24 April 2015 - 18:15
Eu daca sun stiu unde sun si cit costa minutul, in nici un caz un minut cu Cehia nu este 0.02 eurocenti cum scrie initiatorul, poate a vrut sa spuna 0,02 centi ceea ce este foarte diferit. Dar culmea e ca are telefonul ala de atitia ani si nici acum nu stie ce tarife are. Iar daca ai nevoie sa suni pe cineva il suni ca de aia ti-ai luat telefon.
In cazul in care nu e troll, initiatorul e putin limitat, tehnic vorbind. |
#36
Posted 24 April 2015 - 18:22
blue74lion, on 24 aprilie 2015 - 18:15, said:
Eu daca sun stiu unde sun si cit costa minutul, in nici un caz un minut cu Cehia nu este 0.02 eurocenti cum scrie initiatorul, poate a vrut sa spuna 0,02 centi ceea ce este foarte diferit. Dar culmea e ca are telefonul ala de atitia ani si nici acum nu stie ce tarife are. Iar daca ai nevoie sa suni pe cineva il suni ca de aia ti-ai luat telefon. In cazul in care nu e troll, initiatorul e putin limitat, tehnic vorbind. cand tu imi scrii 0.02 centi, ma duce gandul la centii dolarului american usd, cand vrei sa scrii subunitatile euro scrii 0.02 eurocent astfel incat sa faci diferentierea dintre cele 2 valute euro si usd din punctul meu de vedere a scris foarte corect initiatorul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users