Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie Renault Megane 3 din 2010
Ultima postare: mai 28 2016 01:12, Inițiat de
ionutz_22121989
, ian 01 2015 22:32
·
0
#37
Publicat: 04 ianuarie 2015 - 19:48
Ziceam mai sus, am mașini de 16 ani, n-am întâlnit asemenea probleme. Service-uri de marcă OK, service-uri non-marcă ok, vulcanizări ok. Poate sunt eu mai norocos. Sau poate ar trebui să învățăm că, dacă am avut noi experiențe nasoale cu cele două service-uri din Roman sau Buzău, asta nu înseamnă majoritatea.
|
#40
Publicat: 04 ianuarie 2015 - 22:22
ionutz_22121989, on 04 ianuarie 2015 - 20:31, said:
Scuze ca nu am intrebat mai devreme, dar ca idee, cat costa sa inmatriculezi o masina precum Renault-ul ala din 2010 care e importata din Franta ? Traduceri autorizate acte vreo 150 ron Taxa înmatriculare la financiar vreo 60 de lei plus impozit pe juma de an Timbru de mediu la motorul asta cred ca pana în 80 de euro La cec taxa talon 40 de lei La înmatriculări numere 40 sau 85 de lei RCA în funcție de vârstă și masina pe 6 luni alte cateva sute de lei... Bafta ionutz_22121989, on 04 ianuarie 2015 - 21:36, said:
Aaaa...si inca ceva va rog, cum pot verifica inainte sa cumpar o masina (chiar si din import) daca e furata sau nu ? Cine poate atesta daca o masina e furata sau nu ? Si unde pot face asta ? |
#42
Publicat: 05 ianuarie 2015 - 12:56
Si-a dat toata lumea cu parerea de la Formula 1 pana la meteoriti dar nu i-a spus nimeni omului teapa din spatele Megane III: X95 si X38.
Masina e construita in doua versiuni, una decenta pentru vest care costa aproape cat un Focus sau Golf, alta low cost pentru cine nu-si permite un Megane dar se bucura de unul mai ieftin. Diferente sunt multe intre ele, de la tehnologia sudarii caroseriei pana la fabrica in care se produc si evident ... piese low cost. Renault sunt masini razi acum, plangi mai tarziu. In functie de persoana s-ar putea sa fie o afacere buna sau una rea. Eu care fac 10k pe an mai bine iau un Reno 2010 pe benzina in aceasi bani in care as lua un VW TDI din 2005. Dar acum ca stii, daca tot iti cumperi Megane 3 ia macar unul fara chedere pe plafon ca ala e originalul, nu un low-cost care mai e si tarait vreo 200k pe liniile de tramvai de prin Bucuresti. |
#44
Publicat: 05 ianuarie 2015 - 13:26
M-am uitat pe vreo 2-3 ... alea par toate de la mama lor. Diferente sunt multe, de la lipsa chederelor de pe plafon pana la spoliere si amplasarea luminilor de ceata. Am vreo doi cunoscuti ce au originalul cumparat din Romania. Oricum se poate decoda VIN-ul si de acolo iti dai seama imediat daca masina e produsa in Franta / Spania sau low cost produs in Turcia / Coreea.
|
#47
Publicat: 06 ianuarie 2015 - 10:46
Vesnica problema.. masina la 5000E din 2011 . Am stat putin si m-am uitat pe mobile.de si nu prea gasesti M3 ok la banii astia cu km pana in 150k.
Sa nu mai zic ca te costa si adusul vreo 350-400E daca o aduci pe platforma si vreo 350-400E profitul samsarului. Deci din pretul de cumparare scazi minim 800E (zic eu) sa vezi costul masinii. Sa testezi masina asa de amanuntit nu cred ca o sa poti. Cel mult o pun pe tester si vezi daca da vreo eroare (asta fac toti). Pentru ce vrei tu sa testezi turbina trebuie sa faci un log in mers. La fel si injectoarele trebuie date jos si puse pe stand ca sa le testezi cum trebuie. Editat de V A L I, 06 ianuarie 2015 - 10:48. |
#49
Publicat: 06 ianuarie 2015 - 11:15
#52
Publicat: 07 ianuarie 2015 - 08:43
V A L I, on 06 ianuarie 2015 - 10:46, said:
Vesnica problema.. masina la 5000 din 2011 .... Sa nu mai zic ca te costa si adusul vreo 350-400E daca o aduci pe platforma si vreo 350-400E profitul samsarului. Deci din pretul de cumparare scazi minim 800E (zic eu) sa vezi costul masinii. Exista mașini intre 120 - +350kkm. Ai noștri lupta la cele rulate. Sa zicem ca o ia cu 5000 toate taxele. Recuperează tva francez care e de 20% dar uita sa plătească tva În românia . Rămâne la 4100 cu mașina. Are lipeala făcută sau chiar are el (singur sau asociat cu unu-doi amici din bransa) trailer mare și-l costa încă 200 adusul. O mai putzuleste/spala/poliseaza de încă 100. Total 4400. Ti-o vinde cu 5000, rămâne cu 600. Dacă vinde 8-10 pe luna, nu plătește tva și nici un impozit nimic eu zic ca e bine. Pt samsar evident. Dacă e rulajul mare o ia și mai ieftin. Dacă e masina mai spre premium câștiga și mai mult. Cum zice BV77... as lua mai degrabă Megane din Franta decât autohton. are un coleg de servici unul luat de nou în august cu 8500 km. Săptămâna trecută la -25 cotețul nu a pornit deși avea motorina d'aia scumpa. Editat de aandrei_24, 07 ianuarie 2015 - 08:46. |
#53
Publicat: 07 ianuarie 2015 - 10:00
Atunci e mai bine sa o iei de la samsar cu 5000E pentru ca tu nu o sa poti sa iti aduci la banii aia una din afara. Pe alcopa nu stiu unde vad pretul final al licitatiilor. Oricum daca nu te ocupi cu asa ceva e destul de greu sa iti iei masina in modul asta.
Eu am avut Megane 1 Hatchback fabricat in Franta si este adevarat ca erau unele diferente fata de alea fabricate in Turcia dar nu ceva semnificativ. |
#54
Publicat: 07 ianuarie 2015 - 10:03
Salut _overboost, Megane 3 vreau sa iau pt. ca piesele ma duc ieftin (stiu de unde sa le iau originale si la 30% din pretul din reprezentanta) iar taxa e mica daca masina e EURO5 , aaa si consumul e bun + ca imi place design-ul.
@aandrei_24, sa stii ca ai dreptate, multumesc de sfaturi si tie si tutoror de pe acest forum |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi