Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Parere ac sh

Dividende - Cat am de plata la st...

Teren de vanzare. O agentie imobi...

Alegere tableta
 Cine poate lamuri extra-judiciar ...

Cum se numeste boala de piele ?

Pompa submersibila pe 12 v

M-am saturat de cei care distrug ...
 telefon fix cu cartela SIM plus e...

Comercianti (inclusiv PFA) obliga...

Recomandare cazare tranzit, 1 noa...

Inchidere stalpi in placa de la u...
 Acceleratie sacadata Vespa 300ccm

Microfon pentru un Sony A6100?

Chiar asa de prosti sunt englezi?

La mulți ani @xperia_ray!
 

SLR/DSLR Ieftin

- - - - -
  • Please log in to reply
86 replies to this topic

#1
kristofer93

kristofer93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 870
  • Înscris: 22.07.2006
Sunt aparate foto SLR/DSLR sub 1100 RON sau cam pe acolo?
Sunt incepator si as vrea sa incep cu ceva mai entry...!

Multumesc!

#2
grig_jr

grig_jr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,846
  • Înscris: 14.01.2005
Pei hotaraste-te daca vrei SLR sau DSLR mai inatai.

#3
kristofer93

kristofer93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 870
  • Înscris: 22.07.2006

 grig_jr, on May 18 2007, 10:58, said:

Pei hotaraste-te daca vrei SLR sau DSLR mai inatai.



Mai exact vreau un aparat cu zoom optic bunLa ambele as vrea sa stiu un pret:)..cel mai ieftin:)

#4
grig_jr

grig_jr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,846
  • Înscris: 14.01.2005
Vreau ceva cu elice de calitate. Bicicleta sau masina. Care e mai ieftina.


[Cam asa suna si postul tau]

#5
kristofer93

kristofer93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 870
  • Înscris: 22.07.2006

 grig_jr, on May 18 2007, 11:11, said:

Vreau ceva cu elice de calitate. Bicicleta sau masina. Care e mai ieftina.
[Cam asa suna si postul tau]


Stiu ca este o mare diferenta, dar eu as vrea sa sti care este cel mai mic pret de pe piata...ca am vazut doar prin jurul 1500

#6
stk

stk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 389
  • Înscris: 25.12.2006