Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu
 Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...
 Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...
 Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa
 

Ford Mustang 2015

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#19
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View PostBlue_Ivy, on 02 noiembrie 2014 - 08:50, said:

Preturile alea sunt fara oferte de dealer. Poti lua un mustang full cu 29.000 euro. Ce iti cumperi dintre europene la banii astia? Un amarat de seria 3 cu motor de 1.6 costa 30.000. CHEL. Nu putem face comparatie, in SUA iesi mult mai bine orice ai cumpara, de la masini la suc de mere.
n-as baga mana-n foc ca iei full la $29k

eu m gasit foculla $19,000 si cand am fost la fata locului mi-l dadeau cu $26k
ia zi tu cat crezi ca am dat eu pe un focus titanium full?

apoi america nu e europa. in europa mergi al servici cu metroul, bicicleta si trenul, aici masina e necesara sa duci si gunoiul.
voua v-ar place sa luati beneficiile americane sa le transpuneti in romania
sa munciti ca in romania si sa aveti $60k pe an si eventual sa nu platiti taxe, sa chemati salvarea si sa nu platiti nimic, pe cand in state te usuca chestia asta.

#20
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012
Te usuca sa chemi salvarea cand ai asigurare? Da, probabil o asigurare buna e vreo 60 de dolari pe luna dar ai servicii calumea.

#21
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
poate imi spui si mie unde sa fac asigurare de $60 pe luna ca nici un american nu stie asta.

Quote

ER costs correspond to the severity of a patient’s illness or injury, the number of diagnostic tests and/or treatments performed, physicians’ fees (typically about 20-25 percent of the total charges), radiology or specialist services, and any pharmacy or other hospital expenses. For example, an ambulance ride alone can cost between $400 and $1,200, depending upon location, distance from the hospital and services performed. Costs vary widely in different parts of the country and ultimately depend upon who pays – the individual, a private health insurer or a government agency like Medicare or Medicaid.

si parca nu-ti convine sa consumi asigurarea ta privata, la care platesti si tu
alaturi de un $500 pe luna care-i platesti tu, sau firma la care lucrezi daca ai noroc sa fii angajat acolo, primii $1,200 sunt acoperiti de asigurare, urmatorii $1,200 de buzunarul tau, apoi de asigurare in proportie de 85%., pana la o suma maxima de vreo $5,000, dupa care e preluata de asigurare.
deci, daca ai ghinion, platesti $6,000 pe an asigurarea privata, la care mai adaugi inca $1,200, si daca chiar ai ghinion, inca $3,800, deci un total de $11,000 pe an.
asigurarea de multe ori nu acopera ambulan, careia trebuie sa-i platesti drumul, si ai vazut cat costa. si mergi numai la doctorii recomandati de asigurare, daca alegi alti specialisti, esti pe barba ta...
cum arata cei 411k fata de cei $720 pe care-i fluturi in fatza.

apoi, daca esti bolnav si ai nevoie de lingere de rani, e posibil sa te dea afara si de la servici, nu te tine conform legii decat un nr limitat de zile, dupa care iti scoate postul la bataie.

vino si tu in america si sa vezi cum e sa gusti din sistemul lor de sanatate.


revenind la subiect, TREBUIE SA AI CU CE AJUNGE LA SERVICI, daca nu poti, esti au revoir
si cum nu exista alta alternativa nu iti cumperi masina ca in bucuresti pentru terasa sau sa impresionezi fufele, iti iei in primul rand sa ajungi la serivici, si aia nu e mustang decat poate in florida, unde nu gasesti de munca.
lucrezi in nord, trebuie sa ajungi si pe zapada, trebuie asigurare cu regim de inchiriat masina daca ai accident...

voua va e usor sa va ganditi, merg la terasa seara, merg cu metroul la servici, ce misto daca as avea salariu de $50k pe an mi-as lua si io un mustang nou.
situatiile sunt diferite

#22
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,807
  • Înscris: 02.10.2009

View PostBlue_Ivy, on 02 noiembrie 2014 - 08:50, said:

De ce nu o poti folosi iarna? Tractiune pe spate au si BMW si Mercedes si merg foarte bine. Nu o poti scoate pe drumuri inzapezite dar in rest merge ca orice alta masina.
Voi nu stiti ce e aia iarna. Probabil nici ce inseamna tractiune spate iarna.

Ce treaba are limita legala de viteza cu masina? Si in localitati e 50 dar totusi lumea merge cu 70 pe putin. Si pe autostrada 150 e ceva obisnuit. Dar nu despre asta e vorba cand iti iei un mustang.
Are pentru ca se ia amenda de viteza. Nu se merge chiar curent peste limita. Sunt mii de camere video automate. Amenda e mare si nu se "negociaza". La recidivisti li se ia carnetul ceea ce poate fi o catastrofa (se pierde serviciu). Se poate (in unele locuri) sa se confiste masina.
Desi sunt relativ ieftine fata de alte masini (desi nu e chiar putin 29000$) nu sunt multe pe strada, fiind mai mult masina de divertisment. Aproape intotdeauna cine are Mustang (sau alta masina sport) mai are cel putin inca una pe care o foloseste frecvent.
Preturile alea sunt fara oferte de dealer. Poti lua un mustang full cu 29.000 euro. Ce iti cumperi dintre europene la banii astia? Un amarat de seria 3 cu motor de 1.6 costa 30.000. CHEL. Nu putem face comparatie, in SUA iesi mult mai bine orice ai cumpara, de la masini la suc de mere.
L.E. Daca ai 50K pe an nu cumperi Mustang, ci ceva la jumate pret cat ala.
Posted Image

Edited by Rosebud09, 03 November 2014 - 06:34.


#23
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012
Nu mai continui off topicul ca nu e despre asigurari de sanatate si servici aici. Asa e cum spuneti voi, americanii o duc rau de tot, noi o ducem bine, suntem norocosi.

#24
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View PostBlue_Ivy, on 03 noiembrie 2014 - 10:40, said:

Nu mai continui off topicul ca nu e despre asigurari de sanatate si servici aici. Asa e cum spuneti voi, americanii o duc rau de tot, noi o ducem bine, suntem norocosi.

Nu inseamna ca o duc rau de tot, dar nici ca platesc $60 pe luna si au camera privata la spital si suna 911 sa le aduca ceaiul in fiecare zi asa cum sustii.
Nu pierde din vedere cine a inceput off-topic-ul.
Am spus doar ca un american nu-si cumpara o masina asa cum o face uun bucurestean. Pe un american daca n-are asigurare sau garantie la masina si da la cheie si nu porneste, il trec fiorii reci pe spinare. Un roman, o incuie, ia metroul si in timp ce merge spre servici il suna pe Matei mecanicul din colt sa se uite la ea in weekend...
Nevoile, rutina zilnica, sunt diferite. Nici mai bune, nici mai rele, ci diferite, altfel toti romanii erau in America sau toti americanii in Romania

#25
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012
De fapt nu mai dau apa la moara ca tsunnami e fanul postarilor kilometrice.

Edited by Blue_Ivy, 03 November 2014 - 19:00.


#26
mandrku

mandrku

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,989
  • Înscris: 31.12.2007
Bleahhh !!!! unsubscribe !

#27
dannnnny29

dannnnny29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 30.05.2006
Pentru cei care considera ca tractiunea pe spate la o astfel de masina nu este practica iarna, cateva comentarii (ma refer la US pentru ca aceasta este principala piata de desfacere):

1. In primul rand nu toata America are parte de o iarna grea, sau zapada/gheata multa...deci asta nu este o problema generala pentru intreaga tara
2. In marea majoritate a zonelor foarte populate cu caderi mari de zapada, zapada nu sta pe drumuri cu saptamanile pana este curatata (evident depinde de la municipalitate la municipalitate). Dar sa nu ne imaginam cum e la noi la tara
3. 4 cauciucuri de zapada bune, un sistem de control al tractiunii bun si un sofer decent te vor scoate din 99% din situatii, mai putin unde zapada este mai inalta decat garda la sol.

In cazul meu, traiesc intr-un stat/oras cu 5-6 luni de iarna (prima zapada spre sfarsitul lui Octombrie, ultima in Martie/Aprilie) si in prezent, de 1.5 ani, masina pe care o conduc zilnic atunci cand sunt singur sau  doar cu un pasanger este un M3. In plus, zona in care traiesc este extrem de delurita, iar ca sa ajung acasa, am numai urcusuri si coborasuri. Pentru iarna am 4 jante cu cauciucuri f bune de iarna. Iarna trecuta a fost cea mai rece si cu cea mai mare cantitate de zapada cazuta in ultimii 40 de ani. Intreaga iarna nu am fost blocat nici macar o data, si am putut ajunge la sv, acasa, oriunde, indiferent de situatie. In schimb am vazut zeci de SUV-uri si truck-uri AWD si 4WD ramase pe marginea drumului din cauza cauciucurilor si lipsei de experienta a soferului. Tractiunea pe spate in astfel de conditii nu este ideala, dar nu este nici un capat de tara.

Si ca fapt divers, am vazut si suficiente Mustanguri bine merci iarna in zapada. Trebuie doar sa te duca capul. Mi-as cumpara unul? Nu! Dar din simplul motiv ca sunt prea multe pe drumuri, le vezi peste tot si majoritatea sunt conduse de tineri de 16-25 de ani care le fac cat mai zgomotoase. Pretul relativ la ce ofera le vinde. Dar mai departe de asta, Mustangul este o masina in crestere de la generatie la generatie (la fel ca si Corvette).

iar discutiile despre unde este viata mai buna sau mai iefina sunt inutile. Depinde de prea multi factori.

Edited by dannnnny29, 05 November 2014 - 22:26.


#28
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
mustangul, corvette, camaro, sunt de fitze.
nu zice nimeni ca nu se poate conduce pe zapada, atatia ani au fost masini cu tractiune exclusiv spate, sunt chiar fun de condus, acum sunt sigur ca vin si cu traction c-trol, dar e vorba de marea majoritate a populatiei, e vorba de manevrabilitate si de utilitate.
daca mi-as lua?
da, dar mi-as lua de fitze, nici n-as avea unde s-o folosesc la 110km/h maxim pe autostrazile nord americane, noroc ca n-am voie, asa mi-a fost rezolvata o problema

#29
dannnnny29

dannnnny29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 30.05.2006
Dupa aceste criterii, 75% din masini sunt "de fitze" dintr-un punct de vedere sau altul (ofera mai mult decat ai nevoie in 95% din cazuri - spatiu, putere, optiuni). Si de fapt majoritatea lucrurilor pe care le cumparam nu sunt de folos 365 din 365.

Imi conduc masina cu pedala la fund de fiecare data? Evident ca nu! Dar 2 weekenduri pe luna vara o duc la autocross sau track days. Nu pot cara saci de cartofi cu ea, are cel putin 4 cilindri si 3 litri in plus fata de ce am nevoie sa ma duc la sv, nu incalzesc scaunele 6-7 luni pe an si fiind singurul care o conduce, nici nu am nevoie de memoria scaunelor...asta inseamna ca am cumparat-o de fitze? Probabil ca daca tot ce faceam cu ea era sa merg cu 50 la ora si sa nu trec de a 3-a, aveai dreptate. Mi-ar fi fost suficient un 320i. Ce incerc sa spun aici este ca generalizarile nu sunt bune, niciodata. Nu poti spune ca

View Posttsunnami, on 06 noiembrie 2014 - 02:12, said:

mustangul, corvette, camaro, sunt de fitze.

Pentru mine "de fitze" inseamna sa iei ceva pentru statut, sa te vada lumea, desi tu nu ai nevoie. Du-te in Miami, LA etc si te uita cum un Corvette si mai ales Mustang nu inseamna nimic. Vine unul cu un Ferrari si se simte bine in pielea lui, si 30 de secunde parcheaza langa el un McLaren.  

Dupa umila mea parere, Mustangul ofera foarte mult pentru cat costa (fara sa fie perfect), relativ la ce se vinde in jurul lui si de aceea se vinde foarte bine. Asta in conditiile in care in US un 428i chel porneste de la $42,000  iar un Mustang Ecoboost Premium cu tot ce poti sa pui pe el are un MSRP in jur de $32,000 deci platesti cel mult $30,000 (si asteapta pana da frigul in Nord combinat cu ofertele de sarbatori, sa vezi cum o sa fie cel putin 2500 off MSRP + 0% dobanda 5 ani).

Edited by dannnnny29, 06 November 2014 - 16:19.


#30
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postdannnnny29, on 06 noiembrie 2014 - 16:17, said:

Dupa aceste criterii, 75% din masini sunt "de fitze" dintr-un punct de vedere sau altul (ofera mai mult decat ai nevoie in 95% din cazuri - spatiu, putere, optiuni). Si de fapt majoritatea lucrurilor pe care le cumparam nu sunt de folos 365 din 365.

Imi conduc masina cu pedala la fund de fiecare data? Evident ca nu! Dar 2 weekenduri pe luna vara o duc la autocross sau track days. Nu pot cara saci de cartofi cu ea, are cel putin 4 cilindri si 3 litri in plus fata de ce am nevoie sa ma duc la sv, nu incalzesc scaunele 6-7 luni pe an si fiind singurul care o conduce, nici nu am nevoie de memoria scaunelor...asta inseamna ca am cumparat-o de fitze? Probabil ca daca tot ce faceam cu ea era sa merg cu 50 la ora si sa nu trec de a 3-a, aveai dreptate. Mi-ar fi fost suficient un 320i. Ce incerc sa spun aici este ca generalizarile nu sunt bune, niciodata. Nu poti spune ca

Pentru mine "de fitze" inseamna sa iei ceva pentru statut, sa te vada lumea, desi tu nu ai nevoie. Du-te in Miami, LA etc si te uita cum un Corvette si mai ales Mustang nu inseamna nimic. Vine unul cu un Ferrari si se simte bine in pielea lui, si 30 de secunde parcheaza langa el un McLaren.  

Dupa umila mea parere, Mustangul ofera foarte mult pentru cat costa (fara sa fie perfect), relativ la ce se vinde in jurul lui si de aceea se vinde foarte bine. Asta in conditiile in care in US un 428i chel porneste de la $42,000  iar un Mustang Ecoboost Premium cu tot ce poti sa pui pe el are un MSRP in jur de $32,000 deci platesti cel mult $30,000 (si asteapta pana da frigul in Nord combinat cu ofertele de sarbatori, sa vezi cum o sa fie cel putin 2500 off MSRP + 0% dobanda 5 ani).

nu le ai cu masinile si cu vanzarile, las-i p-altii mai experimentati.
pentru mine de fitze poate insemna si sa te simti bine in ea ca masina. nu toti americanii sunt romani, sa "muara dusmanii", dar sa fie dificil sa mergu cu ea cand da prima ninsoare, sa-i fie greu sotiei s-o imprumute, sa-ti fie greu sa pui copilul pe scaunul din spate, sa dai o caruta de bani pe asigurari, frane si gume etc.

MSRP e ceva orientativ, de multe ori numarul MSRP este mai mic decat pretul de vanzare. iti dau si exemple.
nu sustin ca pretul mustangului e mare pentru ceea ce ofera. am si spus ca poate m-as da cu una, dar ar fi de fitze, deocamdata vreau motocicleta de fitze

#31
dannnnny29

dannnnny29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 30.05.2006
@tsunnami imi cer scuze ca nu sunt familiarizat cu propriul tau sistem de interpretare a cuvintelor si expresiilor. Este clar ca am avut probleme de comunicare. Daca asta inseamna ca "nu le am cu masinile si vanzarile" let's agree to disagree. As putea face acelasi argument despre tine. Ce descrii tu acolo as numi achizitie impractica, nu "de fitze". E ca si o femeie care isi cumpara o pereche de pantofi foarte frumosi, care ii scot in evidenta picioarele si se potrivesc cu ce e imbracata,  dar pe care nu ii poate purta mai mult de 5 minute caci apoi o omoara picioarele si spatele si nu poate merge. Toate femeile fac asta din cand in cand.

Daca pentru un cumparator si posesor, schimbarea frecventa a franelor, a cauciucurilor si o asigurare ridicata merita fata de multumirea de a conduce cum vrei, unde vrei masina pe care o vrei, atunci nu este "de fitze". Multi dintre oameni muncesc din greu (fie fizic, fie intelectual, fie cu alte sacrificii) pentru banii pe care ii castiga si atunci ce e viata daca nu faci ceva cu banii care ii ai care iti face placere, chiar daca nu este cea mai practica decizie? Orice lucru in viata are avantaje si dezavantaje si este la latitudinea individului sa aleaga ce conteaza.

Cat despre masini vandute peste MSRP, da, sunt de acord ca sunt anumite cazuri in care o masina (sau orice produs in US) se vinde peste Manufacturer's Suggested Retail Price. Dar hai sa fim seriosi, cat de des se intampla asta? Este vs de supply and demand...de exemplu masinile f anticipate, cu multi fanboys se vand in primele luni peste MSRP. Arata-mi tu mie pe unul care se duce sa isi cumpere un F150, un Focus, o Elantra sau una din sutele de masini de duzina care este dispus sa plateasca peste MSRP sau chiar aproape de MSRP si iti arat un prost (exceptie fiind poate Scion care din cate stiu aveau pret fix). Si aici vb de vanzare nu lease.

In fine, am deraiat destul, motivul pentru care am postat aici, mai sus, era legat de cei care spuneau ca nu se poate conduce un Mustang sau o masina similara, iarna, sau intr-o "iarna adevarata", care este foarte gresit in marea majoritate a cazurilor. Restul este offtopic.

#32
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 73,760
  • Înscris: 15.06.2007
Referitor la pret.. in USA  sunt state in care nu exista VAT adica TVA.  Cat de misto suna?
Daca ar fi sa transformam in euro.. ar fi fo' douaj de mii.
Ganditi-va ce profituri scoate si BMW din moment ce mai toate X urile sunt facute in USA, si mare parte se vand in Europa pe euroi.

View Postrinser, on 01 noiembrie 2014 - 23:12, said:

E mai ieftin ca e facut in China si doar asamblat in state.
Probabil ca are multe parti din caroserie facuta din plastic sau fibra de sticla, ca la Corvette.

#33
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postdannnnny29, on 07 noiembrie 2014 - 17:43, said:

un Focus, o Elantra sau una din sutele de masini de duzina care este dispus sa plateasca peste MSRP sau chiar aproape de MSRP si iti arat un prost (exceptie fiind poate Scion care din cate stiu aveau pret fix). Si aici vb de vanzare nu lease.
eu, pe site, $19k la fata locului, $27k, focus titanium
iti dau si website-ul?
royal oak Ford parca era dealerul.
iar cand am ajuns la fata locului e unul dintre putinii oameni care nu vroia sa vanda nimic

View Posttfmercedez, on 08 noiembrie 2014 - 02:01, said:

Referitor la pret.. in USA  sunt state in care nu exista VAT adica TVA.  Cat de misto suna?
Daca ar fi sa transformam in euro.. ar fi fo' douaj de mii.
Ganditi-va ce profituri scoate si BMW din moment ce mai toate X urile sunt facute in USA, si mare parte se vand in Europa pe euroi.


Probabil ca are multe parti din caroserie facuta din plastic sau fibra de sticla, ca la Corvette.

x-uri facute in sua?
unde?

VAT???
tu compari 6% cat platesc eu cu 24%?, hmm, la un mustang, la ce arata, chiar nu mai conteaza + 6%

#34
dannnnny29

dannnnny29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 30.05.2006

View Posttsunnami, on 08 noiembrie 2014 - 05:51, said:

eu, pe site, $19k la fata locului, $27k, focus titanium
iti dau si website-ul?
royal oak Ford parca era dealerul.
iar cand am ajuns la fata locului e unul dintre putinii oameni care nu vroia sa vanda nimic

BASE MSRP $23,075
Destination Charges $825
Subtotal $23,900

....deci nu chiar 19,000. Dar chiar si asa, daca dealerul cerea 27,000 fara nici o alta optiune, stii cum se zice, fraier e ala care da nu ala care cere.

View Posttsunnami, on 08 noiembrie 2014 - 05:51, said:

x-uri facute in sua?
unde?

Uite aici: https://www.bmwusfac...vehicle-models/

View Posttfmercedez, on 08 noiembrie 2014 - 02:01, said:

Referitor la pret.. in USA  sunt state in care nu exista VAT adica TVA.  Cat de misto suna?
Daca ar fi sa transformam in euro.. ar fi fo' douaj de mii.

Nu e chiar 24% diferenta pentru ca asa cum a spus si colegul tsunnami, fiecare stat are taxele lui, care difera de la stat la stat. Dar este totusi o diferenta semnificativa care nu se plateste in US.

#35
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
http://www.royaloakf...md=doSearchHTML

pretul e cam la fel peste tot.
tu jonglezi doar cu cat de nemancat e vanzatorul care lucreaza si la comision.
gasesti unu flamand, in loc sa castige $1000 la vehicul, renunta in favoarea ta la $400.
Ma dobanda, dar sina pe care ti-o vinde de regula nu e acolo.

Producatorul stabileste pretul, apoi vine dealerul cu costurile lui fixe, si apoi cota de vanzare
Sunt multe conditii care trebuie sa ajungi la pretul ala
sa faci lease cu o cota de 12,000 Mi / an, sau sa o iei in rate, deal destul de bun de altfel, 0 down si 0%, dar eu vroaim cash
sa lucrezi pentru Ford, sau cu un discount mai mic sa lucrezi pentru furnizor de rang 1 de la ford,
se mai adauga taxele, placa de inmatriculare, intocmirea actelor etc etc etc
de la $19k, am ajuns la $26.5k si impresia ca nu vrea sa mi-o vanda.
apoi am inteles care e smekeria si am inceput sa pescuiesc.
cea mai buna oferta am avut-o la $23,950 cash, cu discount de furnizor rang1, net, si am luat-o

View Postdannnnny29, on 08 noiembrie 2014 - 06:15, said:


heh, am ajuns sa iau lectii de la tine.
e adevarat ca pana acum n-am lucrat pentru ei, abia acum o sa-i tin in contul meu.
o sa intreb sapt viitoare.
de ce zic ca e ciudat, pentru ca piesele de BMW noi le producem de vreo 2 ani in germania
ma interesez si voi reveni sigur

Edited by tsunnami, 08 November 2014 - 17:08.


#36
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,807
  • Înscris: 02.10.2009
Ce vezi pe site-uri, mai ales cand te uiti pentru informare nu "cu banii pe masa" adica foarte atent, poate sa difere mult de ceea ce ar trebui sa platesti.
Mai toate site-urile dealerilor au programul prin care poti sa-ti alegi varianta, optiunile, etc, la sfasit apare un pret final. Cand te duci la dealer sa bati palma, te ia de la zero, iti sugereaza tot felul de "imbunatatiri", garantii pentru vopsea, pentru ulei pe viata, taxa de reciclare baterii si AC, etc.
Mi-aduc amine ca anu asta, am fost la  Salonul Auto anual, era un Hyundai Tucson sau I 30, care "incepe" pe la 22000 CAD in reclame, ala era la peste 42000 (piele, dotari ful, etc) pai la banii aia iei un SUV adevarat, cu piele si dotari, sau Mercedes B sau C class.
Pe hartie e una, cand te duci la dealer sa scoti banii, alta.
Nu cred ca un la Mustang ar fi altfel.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate