Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
7.1 Virtual 7.1 Real
Last Updated: Oct 29 2014 19:44, Started by
Edwardianis
, Oct 28 2014 23:37
·
0
#1
Posted 28 October 2014 - 23:37
Salut vreau sa imi iau o pereche de casti de gaming si am vazut ca vorbesc multi de 7.1 virtual si real , Deci care este diferenta dintre cele 2 ? Se observa aceasta diferenta ? ...
|
#2
Posted 28 October 2014 - 23:42
Pai daca sunt casti sunt stereo oricum ca doar 2 urechi ai si alea vin peste el direct, restul e facut vitrtual. Real e numai cand ai 8 boxe calumea.
Edited by andreic, 28 October 2014 - 23:43. |
#3
Posted 29 October 2014 - 08:46
Nu stiu cum sta treaba acum, dar in urma cu vreo 5-6 ani cand au aparut pe piata castile 5.1 ofereau intr-adevar sunet 5.1 real. Fiecare cupa avea difuzoarele necesare pentru a reda sunetele ce trebuia sa le auzi cu urechea respectiva.
Cele cu sunet 7.1 virtual au din cate stiu cate 1 difuzor in fiecare cupa si simuleaza virtual sunetul surround. Edited by Hider141, 29 October 2014 - 08:46. |
#4
Posted 29 October 2014 - 11:42
Hider141 , Am vazut ca RAZER TIAMAT 7.1 are 10 difuzoare , cate 5 in fiecare parte .
|
#5
Posted 29 October 2014 - 15:56
Cea mai mare problema pe care o au castile este pozitionarea proasta in spatiu la devierea unghiului de vizualizare si la reprezentarea canalului center.Intr-o configuratie cu difuzoare,daca intorci privirea la 90 de grade fata de ecranul vizualizat,pozitionarea se respecta(evident) ,la casti daca faci acelasi lucru ele iti dau in continuare centerul ca fiind pozitionat in fata ta cand defapt el e in lateralul tau.
|
#6
Posted 29 October 2014 - 18:20
xeleron, on 29 octombrie 2014 - 15:56, said:
Cea mai mare problema pe care o au castile este pozitionarea proasta in spatiu la devierea unghiului de vizualizare si la reprezentarea canalului center.Intr-o configuratie cu difuzoare,daca intorci privirea la 90 de grade fata de ecranul vizualizat,pozitionarea se respecta(evident) ,la casti daca faci acelasi lucru ele iti dau in continuare centerul ca fiind pozitionat in fata ta cand defapt el e in lateralul tau. Cred ca va trebui sa asteptam un Oculus Rift al castilor pentru a rezolva aceasta problema ! |
#7
Posted 29 October 2014 - 19:44
Nu neaparat,castile ar putea foarte usor sa aiba un |"senzor" ce capteaza ceva unde de la cele 2 casti,calculand pozitia lor, raportata la el.Imi imaginez ceva prins de display ca un webcam d-ala cu clips.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users