Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
interceptare ip android

Nota de relație

Cand trebuie sa porti botnita la ...

Arc iesit din canapea. Ce e de fa...
 SSD-uri in 99% dupa restart - err...

Izolare camera PoE?

Click Sunet Butuc fata

Nu merge internet și touchpad
 Nu am semnal la telefon la casa i...

Aspecte pozitive la partidele si ...

Cost bransare curent ENEL 2024

Tur auto 2024
 Scule parkside x20v

"Compuneri" folosind Roma...

Recomandare AC

Coramet sau Caparol?
 

Service NEMIRA AUTO Tg Mures

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
mark

mark

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 885
  • Înscris: 12.02.2007
!!!!Campanie de constientizare impotriva activitatilor ilegale interprinse in cadrul service-ului auto SC NEMIRA AUTO SRL din Targu Mures!!!!

Doresc sa ma adresez tuturor potentialilor clienti ai acestei firme si actuali clienti! In cadrul acestei firme se desfasoara montaje si diagnosticari probleme GPL care ii depasesc pe angajatii acestui service. Angajatii acestei firme sunt schimbati foarte des, chiar lunar, si majoritatea timpului testerul GPL este folosit pe masinile clientilor de patronul firmei (e un turc) care nu are habar de instalarea unui sistem GPL pe o masina, cu atat mai mult diagnosticarea acestuia.

Am fost nefericitul client al acestei firme unde am instalat un sistem GPL anul trecut, iar acum 2 zile am avut niste probleme de natura GPL in sensul ca masina nu tragea si mergea in suturi. Pe benzina a functionat intotdeauna ok. Instalatia fiind inca in garantie am fost la service-ul acestei firme in vederea rezolvarii problemei. Patronul, ca angajati nu avea, mi-a pus masina pe tester si mi-a facut o simpla auto-calibrare dupa care a spus ca problema e rezolvata. Bineinteles ca nu a fost asa si am revenit la service. Acolo patronul a tinut-o una si buna ca instalatia merge bine si ca masina ar fi de vina, el practic nu stia ce sa faca pt a rezolva problema. Dupa o conversatie in contradictoriu patronul mi-a spus sa parasesc service-ul sau si a refuzat sa-mi rezolve problema. De aici am plecat, cum am putut cu masina ca inca mergea rau, pana la ANPC TG.MURES unde am reclamat firma NEMIRA pentru rele tratamente aplicate clientilor si faptul ca nu a dorit sa-mi rezolve problema. Ulterior neputand sa ma deplasez cu masina in mod normal, am apelat la Service-ul celor de la Opel Victoria Total Tg.Mures, carora le multumesc pe aceasta cale, unde am reusit sa-mi rezolv problema. Tehnicianul de acolo si-a pus mainile in cap cand a vazut montajul facut la motor si la setarile instalatiei GPL din tester. S-a minunat si a spus ca masina mea nu a functionat niciodata corespunzator pe GPL. Mi-a facut niste schimbari in urma carora masina a ajuns sa functioneze parca mai bine pe GPL decat pe benzina.
Ulterior am aflat ca montajul a fost facut defectuos si setarile total aiurea in computerul GPL. Desteptii de la NEMIRA n-au fost nici macar in stare sa puna corect furtunele din rampa cu injectoare GPL pe duzele aferente fiecarui cilindru de la motor. Pe acest considerent reglajul automat din tester nu se putea efectua corespunzator si emitea erori de fiecare data. Inchipuiti-ca ca eu am condus masina in acest regim timp de 1 an, masina functionand oarecum ok pana acum cateva zile cand ceva n-a mai mers nicicum si se tot poticnea in sarcina. De asemenea duzele au fost montate pe admisia masinii si nu pe blocul motor langa injectoarele de benzina unde se recomanda se producator. Culmea ca Renault-ul meu avea prevazut din fabrica loc pentru injectoarele GPL pe blocul motor, dar asta e alta poveste. In plus furtunele de gaz intre rampa si duze sunt inegale, fapt care duce la timpi diferiti de injectie ceea ce nu e ok.
Neconcordantele mai continua si nu vreau sa ma gandesc ce alte metode de reparatie mecanica face acest service altor masini.
De asemenea un lucru important am remarcat si anume: de la service-ul Opel am aflat ca felul in care am utilizat instalatia GPL timp de 1 an i-a produs o uzura de peste 5 ani, nefiind montata corespunzator.
Sincer nu stiu ce sa mai fac. Deocamdata am facut, cum am spus mai sus, o plangere la ANPC impotriva acestei firme pt retragerea licentei de montaj GPL si as vrea sa fac o plangere si la RAR dar fara un act doveditor cum ca montajul a fost facut defectuos nu stiu daca voi avea vre-un rezultat. O sa incerc, poate obtin o nota de constatare de la Opel.

Asadar, atentie mare! Nu folositi acest service NEMIRA de pe gheorghe doja ce instaleaza GPL pt ca o sa va faca masina varza!!! Grija mare!

#2
Cap-shoot

Cap-shoot

    Un fel de doua feluri

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,328
  • Înscris: 21.05.2006
La nici o instalatie de gpl (nici alea cele mai performante) nu se gaureste blocul motor. Ca motorul avea asa ceva prevazut si aia nu au stiut/vazut... e de rasu' curcilor.

#3
ioansuciu82

ioansuciu82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 15.09.2013
asta i traba in rominia, toata lumea cunoaste , rezolva si ia banu repede.

#4
mark

mark

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 885
  • Înscris: 12.02.2007

View PostCap-shoot, on 27 octombrie 2014 - 02:18, said:

La nici o instalatie de gpl (nici alea cele mai performante) nu se gaureste blocul motor. Ca motorul avea asa ceva prevazut si aia nu au stiut/vazut... e de rasu' curcilor.
Pai cand mergi la o reprezentanta Chevrolet/Opel ai un specialist de acolo iti spune ca Renault are prevazut loc secial pt GPL la motor si cand vezi ca pe bord ai si un bec GPL care e pozitionat acolo dar inactiv tocmai pt eventualitatea montarii unui GPL, incepi si te gandesti ca poate idiotii aia nu au facut ceva bine.
Eu sper sa-si ia macar o amenda sa se deranjeze macar sa angajeze oameni competenti al firma ca patronu turc e bata rau de tot. Habar n-are pe ce lume traieste.

#5
Cap-shoot

Cap-shoot

    Un fel de doua feluri

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,328
  • Înscris: 21.05.2006
daca deja ai instalatia pe masina este usor sa muti furtunele si sa conectezi unde trebuie senzorul sa iti arate in bord.    De curiozitate, ce model de masina ai?

#6
mark

mark

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 885
  • Înscris: 12.02.2007
Renault Megane 2 din 2004, 1.6 16v. Daca stiam cum se face ma bagam sa trag fir la bord dar nu stiu cum se face.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate