Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Portare interna Orange cu Digi Mo...

Șomer cu venituri prin parti...

Consum RAM Mac OS

Insignia 2018-2020 Sport Tourer d...
 Recomandari proteza auditiva

Oameni care traiesc pe bune

Sony Xperia 1 VI

Eroare E-15, msv Bosch Silence Pl...
 La Anmgd Cluj se face master dupa...

Prezentatori TV cu telefoanele in...

AC Mobil fara evacuare?

SMS over IMS networks – SMS...
 MYEGNETIAPASS - GRECIA - mic ghid

Distribuție Golf 7 2.0 TDI

Incurajarea, stimularea si sustin...

Inmatriculare Motocileta "de ...
 

Problema Blue Air

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
claudrider

claudrider

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 569
  • Înscris: 18.09.2007
Salutare, as vrea sa cer sfatul persoanelor cu experienta de pe aceasta arie. Am un prieten, care are a dat peste o problema cu aceasta companie. Trebuia sa plece saptamana trecuta in Anglia cu un contract de munca, si-a cumparat pe internet biletul de avion la Blue Air iar dimineata cand avea zborul s-a dus cu 2 ore mai devreme. Cand a ajuns acolo i s-a spus "Cu parere de rau va infomam ca nu ati avut rezervare pentru acest zbor ca atare nu va puteti imbarca iar bilete nu mai sunt libere". In momentul cand a prezentat biletele cu tot cu rezervare angajatii s-au balbait si au spus ca are de ales ori sa primeasca banii inapoi in 30 de zile lucratoare ori sa se urce in primul zbor catre aceeasi destinatie care era peste 2 zile, a ales varianta din urma si a plecat miercurea trecuta.
In ziua in care s-a intamplat acest incident acesta a facut plangere pe mail catre agentia de unde a cumparat biletul, catre compania BA si catre protectia consumatorului. Astazi a primit raspuns de la OPC in care i se spunea ca solicitarea sa este in curs de derulare dar si de la BA in care i s-a transmis cam asa " Intelegem si ne cerem scuze pentru situatia creata. Pentru a solutiona problema pe cale amiabila vrem sa va oferim un bilet dus/intors catre o destinatie aleasa e dumneavoastra."
Acum vine intrebarea: sa accepte aceasta "oferta" sau sa mearga catre avocat si sa ceara mai mult. Poate sa faca asa ceva? Cam ce trebuie facut acum conform procedurilor de drept?

#2
D3an

D3an

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,531
  • Înscris: 30.09.2006
eu zic pe cale amiabila sa ceara o despagubire macar de 300-400 de euro de la agentia care i-a cumparat biletele. daca acestia nu accepta ii ameninti cu un avocat. 2 zile pierdute, sa calculam la 100 euro ziua, plus drumuri la aeroport, neplaceri, etc.
dar nu stim siguri de unde e problema. de la agentia de unde a cumparat biletele sau de la compania blueair....daca biletele pentru data respectiva erau valabile si au inceput cu scuze si de alea tind sa cred ca problema a fost de la blue air. si cu ei ar trebui sa stea de vorba.

#3
claudrider

claudrider

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 569
  • Înscris: 18.09.2007
Din ce am mai discutat inteleg ca BA au undeva ascuns pe site scris mic ceva de genul ca isi rezerva dreptul sa....  Si daca apare ceva trebuie sa anunte clientul.
El nici nu a fost anuntat si nici nu avea trecut nicaieri pe bilet sau in alt document primit pe mail informatii privind asa ceva...

#4
misuf

misuf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 771
  • Înscris: 10.10.2011
Prezenta unui avocat , la discutii ar da o nota "oficiala" nu de plecaciune la oferta lor.

#5
cristiandrei

cristiandrei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,150
  • Înscris: 19.05.2005
Eu as alege un dus-intors spre Cuba.

#6
derago

derago

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 19.10.2013
Corect! Alege biletele. Japonia, China, Australia... daca merge. :)
Acocati, procese, vreau mai mult... timp pierdut, nervi si s-ar putea sa nu castigi nimic.

#7
claudrider

claudrider

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 569
  • Înscris: 18.09.2007
Asa am zis si eu dar vorbim desre BA ...au o mana de zboruri in europa (Anglia, Italia, Spania, Belgia etc) si inca 2-3 pe langa Europa, majoritatea fiind in valoare de 100-300E.

#8
Argv

Argv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,545
  • Înscris: 25.10.2007
Overbooking; poti sa le ceri sa iti plateasca factura hotelului + mesele pe cele 2 zile + oferta lor cu biletul. Dar trebuie sa ai justificative. Mai mult nu vei obtine, in schimb poti pierde vreme si bani pe la avocati.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate