Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
interceptare ip android

Nota de relație

Cand trebuie sa ii pui botnita un...

Arc iesit din canapea. Ce e de fa...
 SSD-uri in 99% dupa restart - err...

Izolare camera PoE?

Click Sunet Butuc fata

Nu merge internet și touchpad
 Nu am semnal la telefon la casa i...

Aspecte pozitive la partidele si ...

Cost bransare curent ENEL 2024

Tur auto 2024
 Scule parkside x20v

"Compuneri" folosind Roma...

Recomandare AC

Coramet sau Caparol?
 

Mazda CX-5 2012

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
20 răspunsuri în acest subiect

#1
Papillon_

Papillon_

    2B

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.052
  • Înscris: 15.04.2011
Mazda a lansat noul SUV CX-5 pentru a le creste vanzarile si a putea sa concureze cu Qashqai si Tiguan. Se pare ca au renuntat la modelul CX-7.

"Pentru CX-5, clientul poate alege între două versiuni ale aceluiași propulsor. Este vorba de motorul de 2.2 litri turbodiesel biturbo, disponibil cu 150CP sau 175CP. Propulsorul poate fi asociat cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte sau cu una automată, tot cu șase trepte.

Este vorba de un motor total nou, care face parte din familia Skyactiv. Mazda se laudă cu cel mai mic raport de compresie din lume, de 14.0:1. În ceea ce privește consumul, japonezii spun că este cu 20% mai mic decât cel obținut de versiunea anterioară."

Sunt de asemnea disponibile doua propulsoare pe benzina de 2 litri cu 150CP sau 165CP.

Drive Test Mazda CX-5 http://www.automarke...2-cd-46007.html

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gedhtSlsCRo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Pretul de pornire este de 22.190 de euro.

PS.Se pare ca anul acesta au mai scos un motor nou pe benzina de 2.5litri, 175CP.

Fișiere atașate



#2
v1rus

v1rus

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 880
  • Înscris: 31.07.2012
CX-5 si Qashqai 2 modele concurente puternice, cat despre Tiguan nu pot sa zic mare lucru, pare "ieftin"...

#3
KR_MAN

KR_MAN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.463
  • Înscris: 04.03.2013
de ce Mazda cx-5 2012 cand noi suntem la sfarsitul lui 2013? Posted Image

#4
Papillon_

Papillon_

    2B

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.052
  • Înscris: 15.04.2011
Pai atunci a fost lansat modelul, anul acesta au adus echipari mai bogate si un nou motor.

#5
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.191
  • Înscris: 24.11.2006
Care e logica sa deschizi un topic nou in sectiunea Auto News la sfarsitul lui 2013 despre o masina ce s-a lansat in 2012?

#6
Papillon_

Papillon_

    2B

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.052
  • Înscris: 15.04.2011
Uite stiri pentru 2013!

"Noua Mazda CX-5 alearga pe Transfagarasan in cea mai noua reclama"
Mai multe detalii  http://www.4tuning.r...lama-15404.html

"SUV-ul Mazda CX-5 - noutati pentru 2013"

"Mazda adauga SUV-ului compact echipat cu transmisia automata SKYACTIV-Drive functia suplimentara kickdown. Kickdown ajuta soferul sa obtina accelerari superioare atunci când sunt necesare. Propulsoarele CX-5 sunt acum mai elastice gratie îmbunatatirii modulului de control al motorului. Turometrul a fost adaptat în consecinta, zona rosie fiind mutata mai sus.

Au fost aduse îmbunatatiri si interiorului CX-5, permitând soferului sa se concentreze pe manevrarea autovehiculului. Începând cu nivelul de echipare Challenge, functionalitatea sistemului Bluetooth este îmbunatita prin introducerea comenzilor prin voce pentru gestionarea melodiilor si display-ului, dar si capacitatea de afisare a e-mailurilor si a SMS-urilor prin conectarea smartphone-ului. Noile ornamentele cromate pentru ecranul color tactil optimizeaza modul de folosire, fiind mai usor de localizat. Pentru a îmbunatati durabilitatea, în cazul modelelor cu tapiterie textila, elementele de suport pentru mâini de pe portiere sunt acoperite cu materiale noi din vinil.

Rosul Soul, poate una dintre nuantele de rosu cele mai emotionale din lume, introdusa pe noua Mazda6, este disponibila si pe CX-5. Aceasta a fost obtinuta folosindu-se un proces unic. Prin combinarea a doua straturi de baza diferite, Mazda a dezvoltat un rosu profund, intens care pare ca radiaza din interior la lumina, în contrast cu aspectul întunecat, în umbra. Astfel, Rosul Soul subliniaza liniile dinamice ale SUV-ului. În plus,  alte trei noi culori vor fi disponibile: Albastru Stormy, Gri Meteor si Negru Jet." http://www.123auto.r...ti-pentru-2013/

A new petrol engine 2.5liter 175CP .
"The 2.5-litre engine is a lift from the Mazda6, with 138kW of power and 250Nm of torque."

#7
KR_MAN

KR_MAN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.463
  • Înscris: 04.03.2013
masina este din 2012, motorul si culorile caroseriei sunt din 2013 si noi suntem in 2014 (dpdv al noilor aparitii auto).
logic...

#8
Papillon_

Papillon_

    2B

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.052
  • Înscris: 15.04.2011
Nu te obliga nimeni sa onorezi cu prezenta ta o masina din 2012!  E pentru cei interesati!

#9
KR_MAN

KR_MAN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.463
  • Înscris: 04.03.2013
este deja fumata!

#10
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.191
  • Înscris: 24.11.2006
pentru cei interesati exista chiar si un jurnal de bord aici pe forum...

dar eu tot nu am inteles logica ce a stat la baza deschiderii acestui topic...  pe cand un topic sa zicem despre ....   noul Saab 9-5....   prezentat in toamna lui 2009 la IAA   :)

#11
Papillon_

Papillon_

    2B

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.052
  • Înscris: 15.04.2011
Am vazut ieri unul la o nunta, arata si mai bine in realitate.

#12
ovidiupatronu

ovidiupatronu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 204
  • Înscris: 06.02.2004
Modelul 2013, este acelasi cu modelul 2012, nu exista decat modificari minore.
Modelul are 3 motorizari momentan in Romania, 2.0 benzina (160 CP in varianta AWD si 165 in varianta 4x2) si 2.2 diesel (150 si 175 CP). Motorul de 2.5 nu e inca disponibil la noi.

Editat de ovidiupatronu, 13 octombrie 2013 - 18:23.


#13
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 16.732
  • Înscris: 02.10.2009

 KR_MAN, on 12 octombrie 2013 - 10:31, said:

masina este din 2012, motorul si culorile caroseriei sunt din 2013 si noi suntem in 2014 (dpdv al noilor aparitii auto).
logic...

Eu am modelul 2014 si nu sunt deosebiri fata de 2013 doar ca anumite lucruri inainte optionale devin standard; chiar daca multi nu le-ar vrea instalate pe masina ele vin la pachet.
Dotarile difera in functie de tara, dupa cum Mazda apreciaza ca vor fi cerintele pietei respective. Sunt chiar mai multe feluri de motoare, la aceeasi capacitate de 2 sau 2,5 litri, consumul specific este si el diferit. Modificari minore, cum ar fi ele de nuanta culori, ornamente ici si colo pot fi intalnite pe diferite piete. Motorul de 138 kw inseamna 184.9 Cp, rap. compresie 1.13.
Deocamdata, fiabilitatea modelului Cx-5 este "much over average" dar e inca devreme pentru concluzii. Am citit despre unele probleme de electronica, mai bine zis "soft" la modelele de inceput, 2012.
Singura parte proasta, sub majoritatea masinilor de acceaasi clasa si pret este zgomotul indus de drum, mai ales la viteze relativ mici ( cand nu e acoperit de zgomotul facut de curgerea aerului...). Este rezultatul reducerii masei structurii si habitaclului care a coborat frecventa proprie, astfel ca se comporta uneori ca o cutie rezonanta, mai ales pe asfalt mai aspru (cum este pe 90% din drumurile de aici, pentru o mai buna aderenta in sezonul rece).

#14
KR_MAN

KR_MAN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.463
  • Înscris: 04.03.2013
vorbeam in vara cu un canadian (roman nascut in canada) si spunea ca cei mai nesimtiti soferi sunt cei cu Mazda. Un fel de bemveisti cu numere de bulgaria...  Este adevarat?

#15
Papillon_

Papillon_

    2B

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.052
  • Înscris: 15.04.2011
Mazda CX-5 SUV review - CarBuyer

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/psnNNzTSsOo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#16
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 14.951
  • Înscris: 14.11.2004
Pacat ca nu au pus 2.3 DiSi pe el, avion o faceau :)

Incep sa vad din ce in ce mai multe jucarii de genul asta, a prins bine la public, sau oare sunt de vina astia de la Mazda ca ne-au acrit cu spot-ul lor publicitar?, ieftina nu este, dar oricum mai bine echipata decat Tiguan-ul ala invechit (care totusi arata bine dupa atatia ani) sau Cascaval-ul de la Nissan care e prea dubios ca si aspect + ca pe jumate e Renault.

#17
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 16.732
  • Înscris: 02.10.2009

 KR_MAN, on 13 octombrie 2013 - 18:59, said:

vorbeam in vara cu un canadian (roman nascut in canada) si spunea ca cei mai nesimtiti soferi sunt cei cu Mazda. Un fel de bemveisti cu numere de bulgaria...  Este adevarat?

Sunt de mult in Ca si nu am auzit niciodata asa ceva. Adevarat ca Mazda e un pic "mai sus" decat surorile ei japoneze cu productie de masa dar nu vad nici o justificare pentru asa ceva. E o marca f. apreciata dar obisnuita.
Este o problema mare aici: cine spune asta probabil ca isi petrece prea mult timp in comunitatea romaneasca. Esti sigur ca este din Canada sau este din Quebec?
De fapt si aici exista "pareri" despre soferi, de exemplu cei cu BMW, care fac cu tot dinadinsul sa-si piarda respectul celorlalti, poate din cauza masinilor mai potente. In general cei care intr-adevar au bani si o bruma de cultura sau pozitie in societate evita acea marca, tocmai pentru a nu fi asociati cu tipul acela de caracter. Cu toate astea lucrurile sunt relative si nu sunt obiect de discutii.
La fel s-ar putea spune despre soferii de camionete, care cel putin in zona mea sunt foarte multi, mai multi decat in oricare parte a planetei si "se stie", e chiar proverbial , ca marea majoritate sunt "red-necks" adica cam "tarani" si needucati. Statistic asta este f real, si realitatea este ca astia sunt cei mai agresivi (pastrand proportiile fata de ce este in Ro...) tot din cauza masinilor foarte puternice si foarte mari. Cu toate astae sunt mii si mii de oameni cumsecade, de isprava, care conduc acele masini, au un motiv clar sa aiba acele masini si nu se cade sa judecan oamenii la gramada. Nici la BMW, nici la alte marci mai scumpe decat isi poate permite vreun invidios.

#18
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 16.732
  • Înscris: 02.10.2009

 connectorxp, on 16 octombrie 2013 - 21:06, said:

Pacat ca nu au pus 2.3 DiSi pe el, avion o faceau Posted Image

Incep sa vad din ce in ce mai multe jucarii de genul asta, a prins bine la public, sau oare sunt de vina astia de la Mazda ca ne-au acrit cu spot-ul lor publicitar?, ieftina nu este, dar oricum mai bine echipata decat Tiguan-ul ala invechit (care totusi arata bine dupa atatia ani) sau Cascaval-ul de la Nissan care e prea dubios ca si aspect + ca pe jumate e Renault.

Se pare ca reclama a prins, dar cred ca e vorba de mai mult decat atat. O noua optica in proiectarea masinilor care odata ca "da bine" la public" si a doua oara ca invita practic concurenta sa faca la fel: o mai buna setare a motorului, ridicarea raportului de compresie, folosirea unor materiale mult mai rezistente, ceea ce a dus la reducerea greutatii (dar probleme cu zgomotul interior).

Chiar daca a fost "Masina Anului" in mai multe tari, practic pe principalele piete vestice, Mazda a tinut cont de reprosurile privind motorizarea insuficienta (motorul 2l aspirat, transmisie auto) si au schimbat foarte rapid motorul cu unul cu 25% mai puternic, fara o mare crestere a consumului, care ramane unul de top, la cca 9L/100 km  in oras, pentru o masina de aproape 1900 kg si AWD.

Cu toate astea prevad ca peste 2-3 ani masina sa intre in oarecare anonimat,  pentru ca "dusmanu' vegheaza", adica concurenta, care va introduce schimbari mai bune decat  ce s-a facut la CX-5. Plus problema zgomotului interior transmis in timpul rularii pe suprafete f. rugoase (asa cum sunt marea majoritate a soselelor americane) care poate fi un factor ruinator de-a dreptul in momentul cand lumea va deveni constienta ca nu e in regula. Deja acest aspect a primit bila neagra si cuvinte mai dure decat de obicei in revista "Consumers Report"

Editat de Rosebud09, 18 octombrie 2013 - 19:06.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate