Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Mazda CX-5 2012
Ultima postare: oct 20 2013 22:24, Inițiat de
Papillon_
, oct 12 2013 09:20
·
0
#1
Publicat: 12 octombrie 2013 - 09:28
Mazda a lansat noul SUV CX-5 pentru a le creste vanzarile si a putea sa concureze cu Qashqai si Tiguan. Se pare ca au renuntat la modelul CX-7.
"Pentru CX-5, clientul poate alege între două versiuni ale aceluiași propulsor. Este vorba de motorul de 2.2 litri turbodiesel biturbo, disponibil cu 150CP sau 175CP. Propulsorul poate fi asociat cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte sau cu una automată, tot cu șase trepte. Este vorba de un motor total nou, care face parte din familia Skyactiv. Mazda se laudă cu cel mai mic raport de compresie din lume, de 14.0:1. În ceea ce privește consumul, japonezii spun că este cu 20% mai mic decât cel obținut de versiunea anterioară." Sunt de asemnea disponibile doua propulsoare pe benzina de 2 litri cu 150CP sau 165CP. Drive Test Mazda CX-5 http://www.automarke...2-cd-46007.html [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gedhtSlsCRo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pretul de pornire este de 22.190 de euro. PS.Se pare ca anul acesta au mai scos un motor nou pe benzina de 2.5litri, 175CP. Fișiere atașate |
#6
Publicat: 12 octombrie 2013 - 10:26
Uite stiri pentru 2013!
"Noua Mazda CX-5 alearga pe Transfagarasan in cea mai noua reclama" Mai multe detalii http://www.4tuning.r...lama-15404.html "SUV-ul Mazda CX-5 - noutati pentru 2013" "Mazda adauga SUV-ului compact echipat cu transmisia automata SKYACTIV-Drive functia suplimentara kickdown. Kickdown ajuta soferul sa obtina accelerari superioare atunci când sunt necesare. Propulsoarele CX-5 sunt acum mai elastice gratie îmbunatatirii modulului de control al motorului. Turometrul a fost adaptat în consecinta, zona rosie fiind mutata mai sus. Au fost aduse îmbunatatiri si interiorului CX-5, permitând soferului sa se concentreze pe manevrarea autovehiculului. Începând cu nivelul de echipare Challenge, functionalitatea sistemului Bluetooth este îmbunatita prin introducerea comenzilor prin voce pentru gestionarea melodiilor si display-ului, dar si capacitatea de afisare a e-mailurilor si a SMS-urilor prin conectarea smartphone-ului. Noile ornamentele cromate pentru ecranul color tactil optimizeaza modul de folosire, fiind mai usor de localizat. Pentru a îmbunatati durabilitatea, în cazul modelelor cu tapiterie textila, elementele de suport pentru mâini de pe portiere sunt acoperite cu materiale noi din vinil. Rosul Soul, poate una dintre nuantele de rosu cele mai emotionale din lume, introdusa pe noua Mazda6, este disponibila si pe CX-5. Aceasta a fost obtinuta folosindu-se un proces unic. Prin combinarea a doua straturi de baza diferite, Mazda a dezvoltat un rosu profund, intens care pare ca radiaza din interior la lumina, în contrast cu aspectul întunecat, în umbra. Astfel, Rosul Soul subliniaza liniile dinamice ale SUV-ului. În plus, alte trei noi culori vor fi disponibile: Albastru Stormy, Gri Meteor si Negru Jet." http://www.123auto.r...ti-pentru-2013/ A new petrol engine 2.5liter 175CP . "The 2.5-litre engine is a lift from the Mazda6, with 138kW of power and 250Nm of torque." |
#12
Publicat: 13 octombrie 2013 - 18:21
Modelul 2013, este acelasi cu modelul 2012, nu exista decat modificari minore.
Modelul are 3 motorizari momentan in Romania, 2.0 benzina (160 CP in varianta AWD si 165 in varianta 4x2) si 2.2 diesel (150 si 175 CP). Motorul de 2.5 nu e inca disponibil la noi. Editat de ovidiupatronu, 13 octombrie 2013 - 18:23. |
#13
Publicat: 13 octombrie 2013 - 18:55
KR_MAN, on 12 octombrie 2013 - 10:31, said:
masina este din 2012, motorul si culorile caroseriei sunt din 2013 si noi suntem in 2014 (dpdv al noilor aparitii auto). logic... Eu am modelul 2014 si nu sunt deosebiri fata de 2013 doar ca anumite lucruri inainte optionale devin standard; chiar daca multi nu le-ar vrea instalate pe masina ele vin la pachet. Dotarile difera in functie de tara, dupa cum Mazda apreciaza ca vor fi cerintele pietei respective. Sunt chiar mai multe feluri de motoare, la aceeasi capacitate de 2 sau 2,5 litri, consumul specific este si el diferit. Modificari minore, cum ar fi ele de nuanta culori, ornamente ici si colo pot fi intalnite pe diferite piete. Motorul de 138 kw inseamna 184.9 Cp, rap. compresie 1.13. Deocamdata, fiabilitatea modelului Cx-5 este "much over average" dar e inca devreme pentru concluzii. Am citit despre unele probleme de electronica, mai bine zis "soft" la modelele de inceput, 2012. Singura parte proasta, sub majoritatea masinilor de acceaasi clasa si pret este zgomotul indus de drum, mai ales la viteze relativ mici ( cand nu e acoperit de zgomotul facut de curgerea aerului...). Este rezultatul reducerii masei structurii si habitaclului care a coborat frecventa proprie, astfel ca se comporta uneori ca o cutie rezonanta, mai ales pe asfalt mai aspru (cum este pe 90% din drumurile de aici, pentru o mai buna aderenta in sezonul rece). |
#15
Publicat: 16 octombrie 2013 - 11:55
Mazda CX-5 SUV review - CarBuyer
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/psnNNzTSsOo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#16
Publicat: 16 octombrie 2013 - 21:06
Pacat ca nu au pus 2.3 DiSi pe el, avion o faceau
Incep sa vad din ce in ce mai multe jucarii de genul asta, a prins bine la public, sau oare sunt de vina astia de la Mazda ca ne-au acrit cu spot-ul lor publicitar?, ieftina nu este, dar oricum mai bine echipata decat Tiguan-ul ala invechit (care totusi arata bine dupa atatia ani) sau Cascaval-ul de la Nissan care e prea dubios ca si aspect + ca pe jumate e Renault. |
#17
Publicat: 18 octombrie 2013 - 16:02
KR_MAN, on 13 octombrie 2013 - 18:59, said:
vorbeam in vara cu un canadian (roman nascut in canada) si spunea ca cei mai nesimtiti soferi sunt cei cu Mazda. Un fel de bemveisti cu numere de bulgaria... Este adevarat? Sunt de mult in Ca si nu am auzit niciodata asa ceva. Adevarat ca Mazda e un pic "mai sus" decat surorile ei japoneze cu productie de masa dar nu vad nici o justificare pentru asa ceva. E o marca f. apreciata dar obisnuita. Este o problema mare aici: cine spune asta probabil ca isi petrece prea mult timp in comunitatea romaneasca. Esti sigur ca este din Canada sau este din Quebec? De fapt si aici exista "pareri" despre soferi, de exemplu cei cu BMW, care fac cu tot dinadinsul sa-si piarda respectul celorlalti, poate din cauza masinilor mai potente. In general cei care intr-adevar au bani si o bruma de cultura sau pozitie in societate evita acea marca, tocmai pentru a nu fi asociati cu tipul acela de caracter. Cu toate astea lucrurile sunt relative si nu sunt obiect de discutii. La fel s-ar putea spune despre soferii de camionete, care cel putin in zona mea sunt foarte multi, mai multi decat in oricare parte a planetei si "se stie", e chiar proverbial , ca marea majoritate sunt "red-necks" adica cam "tarani" si needucati. Statistic asta este f real, si realitatea este ca astia sunt cei mai agresivi (pastrand proportiile fata de ce este in Ro...) tot din cauza masinilor foarte puternice si foarte mari. Cu toate astae sunt mii si mii de oameni cumsecade, de isprava, care conduc acele masini, au un motiv clar sa aiba acele masini si nu se cade sa judecan oamenii la gramada. Nici la BMW, nici la alte marci mai scumpe decat isi poate permite vreun invidios. |
#18
Publicat: 18 octombrie 2013 - 19:05
connectorxp, on 16 octombrie 2013 - 21:06, said:
Pacat ca nu au pus 2.3 DiSi pe el, avion o faceau Incep sa vad din ce in ce mai multe jucarii de genul asta, a prins bine la public, sau oare sunt de vina astia de la Mazda ca ne-au acrit cu spot-ul lor publicitar?, ieftina nu este, dar oricum mai bine echipata decat Tiguan-ul ala invechit (care totusi arata bine dupa atatia ani) sau Cascaval-ul de la Nissan care e prea dubios ca si aspect + ca pe jumate e Renault. Se pare ca reclama a prins, dar cred ca e vorba de mai mult decat atat. O noua optica in proiectarea masinilor care odata ca "da bine" la public" si a doua oara ca invita practic concurenta sa faca la fel: o mai buna setare a motorului, ridicarea raportului de compresie, folosirea unor materiale mult mai rezistente, ceea ce a dus la reducerea greutatii (dar probleme cu zgomotul interior). Chiar daca a fost "Masina Anului" in mai multe tari, practic pe principalele piete vestice, Mazda a tinut cont de reprosurile privind motorizarea insuficienta (motorul 2l aspirat, transmisie auto) si au schimbat foarte rapid motorul cu unul cu 25% mai puternic, fara o mare crestere a consumului, care ramane unul de top, la cca 9L/100 km in oras, pentru o masina de aproape 1900 kg si AWD. Cu toate astea prevad ca peste 2-3 ani masina sa intre in oarecare anonimat, pentru ca "dusmanu' vegheaza", adica concurenta, care va introduce schimbari mai bune decat ce s-a facut la CX-5. Plus problema zgomotului interior transmis in timpul rularii pe suprafete f. rugoase (asa cum sunt marea majoritate a soselelor americane) care poate fi un factor ruinator de-a dreptul in momentul cand lumea va deveni constienta ca nu e in regula. Deja acest aspect a primit bila neagra si cuvinte mai dure decat de obicei in revista "Consumers Report" Editat de Rosebud09, 18 octombrie 2013 - 19:06. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi