![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noi ( cei care mergem cu masina) si politistii!
Last Updated: Oct 01 2013 13:47, Started by
altenfilter
, Sep 21 2013 22:15
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#55
Posted 23 September 2013 - 23:40
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Despre faptul că șoferul nu este obligat mereu să acorde prioritate pietonului ce traversează pe trecerea de pietoni un drum cu cel puțin 2 benzi pe sens scrie în Regulamentul de aplicare a codului rutier, la art.180, alineatul 7. |
#56
Posted 24 September 2013 - 10:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Despre faptul că şoferul nu este obligat mereu să acorde prioritate pietonului ce traversează pe trecerea de pietoni un drum cu cel puţin 2 benzi pe sens scrie în Regulamentul de aplicare a codului rutier, la art.180, alineatul 7. Sănătate şi tcb ! fara suparare, dar eu nu am gasit un asemenea articol in oug sau regulament. in regulament: Art. 123. – Conducătorul de vehicul este obligat să circule cu o viteză care să nu depăşească 30 km/h, în localităţi, sau 50 km/h în afara localităţilor, în următoarele situaţii: ... i) la trecerile pentru pietoni nesemaforizate, semnalizate prin indicatoare şi marcaje, când drumul public are cel mult o bandă pe sens, iar pietonii aflaţi pe trotuar, în imediata apropiere a părţii carosabile, intenţionează să se angajeze în traversare; si Art. 135. – Conducătorul de vehicul este obligat să acorde prioritate de trecere şi în următoarele situaţii: .... h) pietonului care traversează drumul public, prin loc special amenajat, marcat şi semnalizat corespunzător ori la culoarea verde a semaforului destinat lui, atunci când acesta se află pe sensul de mers al vehiculului. articolul 180 din regulament se refera la cu totul altceva: Art. 180. – (1) În cazul în care constată încălcări ale normelor rutiere, agentul constatator încheie un proces-verbal de constatare a contravenţiei, potrivit modelului prevăzut în anexa nr.1A, care va cuprinde în mod obligatoriu: data, ora şi locul unde este încheiat; gradul profesional, numele şi prenumele agentului constatator, unitatea din care acesta face parte; numele, prenumele, codul numeric personal, domiciliul sau reşedinţa contravenientului.... Edited by AlinE, 24 September 2013 - 11:00. |
#57
Posted 24 September 2013 - 22:37
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
... articolul 180 din regulament se refera la cu totul altceva ... Eu am pus linkul cu Ordonanţa de urgenţă 195 / 2000, unde se găseşte "Regulamentul de aplicare a noului cod rutier". E clar că citim acte normative diferite. Pune şi tu un link cu sursa de unde ai luat tu citatul, ca să ne lămurim. Sănătate şi tcb ! Edited by OvidiuNS, 24 September 2013 - 22:41. |
#59
Posted 01 October 2013 - 02:58
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Da, văd că nu se mai spune nimic de treaba cu acordarea priorităţii pietonului numai în cazul când sunt 2 benzi pe sens. Bună treabă !
Sănătate şi mulţumiri ! |
#60
Posted 01 October 2013 - 13:47
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
7. Sa acorde prioritate pietonilor angajati în traversarea drumurilor publice, pe trecerile marcate sau semnalizate cu indicator. Atunci când drumul este prevazut cu cel putin doua benzi de circulatie pe sens, conducatorul de autovehicul sau tramvaie trebuie sa acorde prioritate de trecere pietonilor angajati în traversare pe sensul lui de mers.
mi se parea o aberatie sa opresti, sa zicem in cazul unui drum cu 3 benzi pe sens, cand pietonul pune piciorul pe prima banda si masina sa fie pe banda 3 (pe acelasi sens de mers), insa masina aflata pe banda 3 sa nu opreasca cand pietonul este pe celalalt sens pe banda 3 (cu toate sansele sa-l calci pe bombeuri cu rotile din spate). era gresita formularea, de asta a disparut. basca, nu trebuie sa lase o portita de interpretare in favoarea agentului, pentru a pune o caramida la viluta, din buzunarul soferului? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users