Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
interceptare ip android

Nota de relație

Cand trebuie sa porti botnita la ...

Arc iesit din canapea. Ce e de fa...
 SSD-uri in 99% dupa restart - err...

Izolare camera PoE?

Click Sunet Butuc fata

Nu merge internet și touchpad
 Nu am semnal la telefon la casa i...

Aspecte pozitive la partidele si ...

Cost bransare curent ENEL 2024

Tur auto 2024
 Scule parkside x20v

"Compuneri" folosind Roma...

Recomandare AC

Coramet sau Caparol?
 

conversie dvi la rca (composite)

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
johnny_22_83

johnny_22_83

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 26.06.2011
Incep prin a-mi cere scuze daca am postat unde nu trebuia, insa sunt incepator in domeniu.
Problema mea, la care inca nu am reusit sa-i gasesc o solutie, este legata de nevoia de a conecta un calculator, care are iesire hdmi si dvi, la doua monitoare care au doar intrare rca. Ca sa fiu mai precis, e vorba de 2 monitoare de tetiere auto. In masina am un carputer (un calculator in toata regula care este adaptat la conditiile de functionare dintr-un autoturism) care este deja legat prin mufa hdmi la touchscreen-ul din bord. Acum as vrea sa leg si monitoarele din tetiere insa nu prea stiu cum. Tetierele au o mufa putin mai ciudata, de la Alpine, care se conecteaza la o unitate ce are iesirile rca.
Ca sa intelegeti mai bine despre ce e vorba, am atasat si poze relevante.
Din cate am cunostinta, exista niste convertoare, dar sunt destul de scumpe si necesita alimentare separata. As prefera o solutie mai straight, desigur, daca exista.
Multumesc pentru ajutor

Attached Files



#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,653
  • Înscris: 30.07.2003

 johnny_22_83, on 05 septembrie 2013 - 08:20, said:

exista niste convertoare, dar sunt destul de scumpe si necesita alimentare separata.