Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cum vă merge net-ul Vodafone, Partea a II-a.
Last Updated: Jun 14 2024 09:45, Started by
RODigitalum-megafanro
, Aug 29 2013 01:47
·
42
#15373
Posted 05 October 2021 - 14:01
Nup . Ma duc in garaj sa văd dacă mai am ceva splittere de când lucram la upc . Sa îți demonstrez
Attached FilesEdited by costywinner, 05 October 2021 - 14:07. |
#15374
Posted 05 October 2021 - 14:06
Pune si tu o poza cu un spliter care amplifica semnalul, ca sunt chiar curios cum arata.
|
#15375
Posted 05 October 2021 - 14:08
Si cand lucrai la UPC puneai din alea de jos pentru amplificare?.. cred ca stim de ce e la trecut.
|
#15376
Posted 05 October 2021 - 14:12
Nu știu dacă se vede clar pe tru ca aici se comprima fotografiile uploadat , dar cele albastre au -7,5 pe ieșiri iar cele roșii 8,3 și 4,5 fără minus in fata
Eram agent de vanzari la upc dar aveam de unde sa iau … nu știam dacă mai am ca am tot împărțit pe la cine a avut nevoie Explica-ne tu diferența dintre ele , te rog . Eu am vrut doar sa va zic ca existau 2 tipuri de splittere in mașinile celor de la Instalari . Aveau câte 2 cutii de splittere cu ei , unele albastre , altele roșii . Ce am presupus eu , a fost ca se folosesc in funcție de semnal slab sau prea puternic . Edited by costywinner, 05 October 2021 - 14:12. |
#15377
Posted 05 October 2021 - 14:12
Ambele splitere au atenuare. Daca ai lucrat cu ele, pune mana si masoara, o sa vezi cu ochii tai rezultatul.
|
#15378
Posted 05 October 2021 - 14:14
Nu amplifica nimic. Cel de jos e nebalansat și e rosu pentru ca e gama Ecoline.
Cel de sus e alt producător și notează altfel vizual. Și e balansat și are clasa A+ la ecranare. |
#15379
Posted 05 October 2021 - 14:18
Znevna, on 05 octombrie 2021 - 14:08, said:
Si cand lucrai la UPC puneai din alea de jos pentru amplificare?.. cred ca stim de ce e la trecut. La ei nu mai lucrez pt ca am vrut sa evoluez și am țintit ceva mai sus , ca idee . baribalu, on 05 octombrie 2021 - 14:12, said:
Ambele splitere au atenuare. Daca ai lucrat cu ele, pune mana si masoara, o sa vezi cu ochii tai rezultatul. Da probabil , dar totuși trebuie sa fie o diferența semnificativă între ele . baribalu, on 05 octombrie 2021 - 14:12, said:
Ambele splitere au atenuare. Daca ai lucrat cu ele, pune mana si masoara, o sa vezi cu ochii tai rezultatul. Da probabil , dar totuși trebuie sa fie o diferența semnificativă între ele . baribalu, on 05 octombrie 2021 - 14:12, said:
Ambele splitere au atenuare. Daca ai lucrat cu ele, pune mana si masoara, o sa vezi cu ochii tai rezultatul. Da probabil , dar totuși trebuie sa fie o diferența semnificativă între ele . |
#15380
Posted 10 October 2021 - 17:00
Cei mai slabi si cu multe probleme. De cand au preluat UPC in zona Roman, jud. Neamt, saptamanal cade netul. Am trimis cerere de reziliere. Aceeasi retea, cand era UPC nu stiu daca in 6 ani cat am fost pana a fi prelyat daca am avut de vreo 5 ori probleme. Gardul si cu leopardul.
|
#15381
Posted 18 October 2021 - 11:50
Eu am probleme de ceva timp cu internetul de la Vodafone (Bucuresti, sector 6). Random, de x ori pe zi nu imi mai merge internet-ul, pe Wi-fi. Isi revine relativ repede (20-30-40 secunde), insa evident este foarte neplacut.
Ce am facut pana acum: 1. Sunat la ei, au verificat, cica totul pare bine, nu sunt pierderi. Evident, in cele 5 minute cat am stat cu ei in telefon, internetul a mers, deci nu s-a vazut nimic. 2. Resetat router-ul Connect Box la factory settings. 3. Sunat din nou la ei, au trimis pe cineva fizic si mi-au inlocuit Connect Box-ul, insa problemele apar si cu noul router. 4. Schimbat canalele de pe Auto pe manual, face la fel. 5. Am reusit intr-un moment in care era picat sa deschid repede o aplicatie pe telefon si sa "inregistrez problema" - atasat signal mapper.jpg 59.1K 100 downloads Mai pateste careva asa ceva? Mai pot face ceva in afara de a trece pe RDS? Edited by mynameismada, 18 October 2021 - 11:51. |
#15382
Posted 18 October 2021 - 12:38
mynameismada, on 18 octombrie 2021 - 11:50, said:
Eu am probleme de ceva timp cu internetul de la Vodafone (Bucuresti, sector 6). Random, de x ori pe zi nu imi mai merge internet-ul, pe Wi-fi. Isi revine relativ repede (20-30-40 secunde), insa evident este foarte neplacut. Ce am facut pana acum: 1. Sunat la ei, au verificat, cica totul pare bine, nu sunt pierderi. Evident, in cele 5 minute cat am stat cu ei in telefon, internetul a mers, deci nu s-a vazut nimic. 2. Resetat router-ul Connect Box la factory settings. 3. Sunat din nou la ei, au trimis pe cineva fizic si mi-au inlocuit Connect Box-ul, insa problemele apar si cu noul router. 4. Schimbat canalele de pe Auto pe manual, face la fel. 5. Am reusit intr-un moment in care era picat sa deschid repede o aplicatie pe telefon si sa "inregistrez problema" - atasat signal mapper.jpg Mai pateste careva asa ceva? Mai pot face ceva in afara de a trece pe RDS? Daca tot face la fel e de la ei si pur si simplu se produce latenta temporara uriasa pe linie si pare ca si picat netul . Pe lan sigur nu se intampla? Desi poti ameninta cu rezilierea daca nu iti schimba connect boxul si asa poate fi o rezolvare . Valorea docsis in meniu la connect box care e? ceilalti care is priceputi pe asa ceva sa iti explice ce si cum pe aici. |
|
#15383
Posted 18 October 2021 - 12:56
Mi-au schimbat Connect Box-ul si am aceleasi probleme. Nu stiu ce vrei sa zici cu valoarea DOCSIS - te referi la SNR (dB)? Daca da, este la 36 dB, indiferent de canal.
Pare plauzibila teoria ta cu latenta temporara pe linie. Asta e unul din motivele pentru care am postat aici, pentru ca daca ar fi asa, nu ar trebui sa fiu singurul - mai pateste careva asa? |
#15384
Posted 18 October 2021 - 13:37
36dB este o valoare scazuta - proasta! Suna-i si spune-le sa-ti verifice semnalul in casa si sa rezolve problema cu puterea si calitatea acestuia.
Valoarea corecta este de 38 - 39dB pe toate canalele sau pot fi alternante 39 - 38dB. Tu ai desincronizari ale modemului din cauza asta.Vreun amplificator reglat prost pe magistrala,coaxial "copt", retea corectabila... etc. Suna-i sa rezolve ca ai semnal prost la intrarea in modem! Poate vreun splitter cu probleme chiar la tine in casa. Rezolva ei! |
#15385
Posted 19 October 2021 - 16:38
#15386
Posted 15 November 2021 - 10:32
Am modem alb Super Wi-Fi Box si abonament de 500 Mbps iar de black friday am prins o oferta buna la un router TP-Link Archer C80. Doresc sa va intreb cum fac sa opresc Wi fi de la Super Wi-Fi Box sau sa il trec in bridge si sa ies doar cu cablu din el catre routerul nou ?
Edited by minisoferul, 15 November 2021 - 10:33. |
#15387
Posted 15 November 2021 - 10:49
Intri in setarile echipamentului de la Vodafone si acolo faci toate modificarile.
|
|
#15388
Posted 15 November 2021 - 10:52
Multumesc mult. Daca sti cumva unde ar trebui sa ma uit la setari sa nu fac vreo ghidusie.
|
#15389
Posted 15 November 2021 - 11:06
La WI-FI pui pe disable si pe pe urma il treci in bridge.
|
#15390
Posted 15 November 2021 - 15:56
E mai simplu decat pare, nu trebuie dezactivat nimic din modul router samd, ci:
1. accesezi cu browser adresa http://192.168.0.1/ 2. pe coloana din stanga apesi pe tabul "modem mode" (sau cum i-o zice in romana, e al treilea tab) 3. bifezi "Enable Modem Mode" (automat se debifeaza "Enable Router Mode") 4. reboot (il cere singur) 5. dupa ce activezi astfel modul modem, conectezi la el ce vrei etc *atentie, in modul modem rezultat din procedura de mai sus, accesul nu se mai face la aceeasi adresa ca pentru modul router (cea de la punctul 1), ci la: http://192.168.100.1 |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users