Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandari proteza auditiva

Oameni care traiesc pe bune

Sony Xperia 1 VI

Eroare E-15, msv Bosch Silence Pl...
 Prezentatori TV cu telefoanele in...

AC Mobil fara evacuare?

SMS over IMS networks – SMS...

MYEGNETIAPASS - GRECIA - mic ghid
 Distribuție Golf 7 2.0 TDI

Incurajarea, stimularea si sustin...

Inmatriculare Motocileta "de ...

Pentru voi cat de relevant e cons...
 MyGuava?

Statele Unite Mexicane vor avea ...

C Embedded

DUO Street View
 

OMNIA TURISM Teapa turistica

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#19
dchiciu

dchiciu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 18.08.2015
RECLAMATIE
CUM POATE UN GHID SA DISTRUGA UN CONCEDIU
Stimata agentie
Am fost in excursie Belgia Olanda intre 8-14 08 2015 cu firma dvs. Conform contractului dvs., ghidul apartine firmei Omnia Turism.
In contractual cu turistul se stipuleaza ca reclamatia se va depune in maxim 5 zile de la sosire. Sosirea a avut loc in data de 14 08 2015(conform contratului), in fapt aceasta are loc pe 15 08 2015ora 1.00.Reclamatia este trimisa in data de 17 08 2015 si este individuala, asa cum doriti prin contract. Tot in conformitate cu contractual, excursia este cu ghid care trebuie sa ne prezinte obiectivele pe care le vizitam. Reclamatia mea se refera la urmatoarele:
1. In ziua a 4-a, ghidul nostru Laurentiu Ristea se supara pe grup, pentru un motiv pe care inca nu il cunosc, si refuza sa ne informeze asupra a ceea ce vizitam. Nu ne spune nici macar orasele pe care le vizitam. Ne duce in fata unor obiective pe care le aveam de vizitat, si la intrebarea mea “ Ce este aceasta?” imi raspunde textual: “ Nu stiu. Am uitat tot.” Bineinteles ca am incercat sa ma informez asupra obiectivului, dar de aici lucrurile au scapat de sub control.
2. Un domn in virsta s-a pierdut si l-a sunat disperat, dl. Ristea raspunzindu-I deabia la al 10-lea telefon.
3. Un mic grup de turisti se rataceste, vorbesc la telefon cu ghidul, iar acesta le spune sa ia un taxi si a ne caute, fiind foarte bucuros si povestind amuzat intregului grup, cum a rezolvat dumnealui problema.
4.Intreaga excursie s-a comportat ca un mistocar de cartier. Exemplu: “ Tocmai ce am trecut de obiectivul…”.
5. Dupa 4 (patru) ore de mers cu autocarul am cerut pauza de toaleta. Doar prin negociere cu soferul am obtinut aceasta pauza, bineinteles reprosurile ghidului fiind toata dupa amiaza.
6. Din momentul opririi autocarului pina cind cobora ultimul turist treceau citeva minute. In aceste minute gidul nostru era departe, neasteptind turistii. Intre d-lui si
2
ultimul turist se faceau uneori peste 100 metri. Frecvent explicatiile erau acordate unui mic grup de 6-7 turisti, ceilalti nefiind asteptati. Atunci cind l-am rugat sa stepte pe ceilalti turisti, desi am spus-o de doua ori, mi-a intors spatele si a continat explicatiile impasibil. In autocar au fost si virstnici dar si doua persoane cu un mic handicap fizic, fata de care niciodata nu a manifestat clementa sau intelegere, facindu-i sa se simpta prost de fiecare data. La un moment dat a schimbat ora de intilnire enuntata in autocar, iar cele doua persone cu handicap fizic au fost lasate jos din autocar, desi nu au intirziat fata de ora stabilita initial, dindu-le niste emotii teribile. In toata lumea exista bunavointa fata de persoanele cu handicap. Ghidul dvs. le-a umilit toata excursia, inclusive cu mistoul caracteristic: “ Ce riu este acesta?” a intrebat dl inginer. Raspuns: “ Un rau” a raspuns ghidul.
7. Extrem de rar se uita in spate la grup, asa incit a trecut impasibil pe rosu la semafor si o masina ar fi putut sa ne accidenteze daca nu am fi fost atenti. Atunci cind l-am intrebat de ce nu este atent cu grupul si de ce nu vrea sa ne explice pe unde mergem, si sa isi faca datoria de ghid pentru care noi am platit, imi raspunde in coltul gurii: “ Pe mine nu ma intereaza daca turistii sunt multumiti sau nu”. Acesta este un lucru extrem de grav. Eu am platit, de buna credinta, o excursie in care contractual scrie ca ghidul imi va explica traseul, si primesc un raspuns ca acesta. Deci contractual nu este respectat de catre firma care a organizat excursia. Ca atare implicatille juridice sunt evidente. Mai mult decit atit, am sunat la firma Bavaria travel de doua ori sa anunt problemele. Acestea au continuat, fara ca cineva sa se implice.
8. Prin contract stiam ca nu avem prinzul si cina asigurata, dar nici macar o clipa nu am putut sa cred ca ghidul va refuza sa ne duca la cazare in timp util pentru a prinde deschis un hipermarket, neinteresindu-l daca am mincat sau nu, desi i-am rugat in acest sens.
9. Daca este sa ne referim la ilegalitati care intereseaza juridic si firma organizatoare, va informez ca ne-a cerut bani (“pentru bunavointa mea”) sa facem un extraoptional neinclus in program, pentru care NU AM PRIMIT CHITANTA SAU FACTURA. Mai mult decit atit , cerea turistilor bonuri de intrare la obiective, afirmind ca le va deconta.
10.La unul dintre obiective, luind bilet cu grupul, a incurcat un bilet, si mi s-a adresat mie ca nu am platit biletul. I-am spus ca l-am platit si a fost foarte vocal, afirmind ca de acum inainte nu vom mai plati bilet de grup, ci separat ( nu stiu daca mi se
3
adresa mie sau grupului- cred ca mie mi s-a adresat). Dupa cinci minute anunta la microfon ca biletul a fost gasit.
11. In cursul excursiei ghidul mi-a pronumtat gresit numele in peste 95% din situatii, fiind foarte deranjat ca il rugam sa pronunte corect.
12. Dincolo de inconststa, inconsecventa, de umilire a batrinilor si persoanelor cu dizabilitati, faptul ca dupa fiecare cuvint pronunta cel putin un a foarte lung, sugindu-si buzele zgomotos la fiecare fraza mai lunga, il contraindica total pe dl Ristea Laurentiu pentru meseria de  ghid.
13. In ceea ce priveste aspectul juridic al neindeplinirii contractului,al cuantumului despagubirilor si al banilor fara forma legala de plata, voi reveni cu o completare a acestei reclamatii in urmatoarele zile, dupa ce ma voi adresa unui avocat pentru  actiune in instant.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate