Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce poze faceti?

Sticker ciudat pe cutia aerului c...

lentile de contact vs ochelari d...

Eroare zoom la Lumix FZ82
 kia optima vs vw passat

Scoala de soferi pe cutie automat...

ANCOM: Localizarea apelantului la...

Marirea numarului de echipe calif...
 Prosumatorii peste 10.2 kW obliga...

Cazier judiciar politia de sector?

Curatare bord auto

Google Pixel 9 & 9 Pro
 Cine livreaza in RO pachete trimi...

[CHESTIONAR] Cat de des va reinst...

Configurare Rufus-4.5

Card edenred G pay ajutor!
 

OMNIA TURISM Teapa turistica

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
Accu

Accu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 26.06.2010
Am participat la circuitul “Turcia + insula Rhodos 8 zile”, “Pe urmele a 3 din cele 7 minuni ale lumii”, organizat de S.C. OMNIA TURISM S.R.L., B-dul Regina Elisabeta 37, sector 5, București, Licența A 163/1994, RC J40/6792/1991, CF R2620505, iar touroperatorul nu a prestat serviciile pe care s-a angajat să le presteze în perioada 19.05.2013 – 26.05.2013.
În programul circuitului a fost inclusă o croazieră opțională în insula Rhodos, pe care o parte din clienți au achitat-o în momentul achiziționării pachetului de servicii, iar altă parte din clienți, în timpul derulării circuitului. Menționăm faptul că pentru mulți dintre turiști această excursie a constituit obiectivul principal care a înclinat balanța în favoarea achiziționării acestui circuit și nu a altuia oferit de companiile concurente. Tocmai de aceea, considerăm că am fost înșelați, întrucât ni s-au vândut servicii turistice care nu au fost prestate.
Excursia pe insula Rhodos a fost anulată miercuri, 22.05.2013, la ora 21.00, în condițiile în care teoretic era programată pentru joi, 23.05.2013, ora 8.00. Motivul anulării a fost inexistența unui mijloc de transport de la Marmaris la Rhodos.
Considerăm că touroperatorul, S.C. OMNIA TURISM S.R.L., ar fi trebuit să ne comunice înainte de plecarea din București faptul că excursia pe insula Rhodos va fi anulată, astfel încât să putem decide dacă dorim în continuare să participăm la acest circuit sau nu.
De asemenea, este de remarcat comportamentul inadecvat al reprezentantului touroperatorului, ghidul CREȚESCU MUGUR, care nu a comunicat detalii referitoare la croaziera în insula Rhodos, răspunzând nepoliticos atunci când i s-au solicitat astfel de informații.
În cazul anulării acestei croaziere nu a fost nici caz de forță majoră și nici nu au apărut alte împrejurări care să nu fi putut fi prevăzute sau evitate. Mai mult, a invoca motivul că touroperatorul, S.C. OMNIA TURISM S.R.L., nu știa că nu este posibilă deplasarea pe insula Rhodos cu un catamaran (cursă de linie care face legătura între Marmaris și Rhodos și care nu circulă în zilele de joi) denotă lipsa de seriozitate și competență a acestuia.
Referitor la aspectele financiare, menționăm următoarele:
1. costul croazierei în insula Rhodos a fost de 50 euro/persoană (achitați în România) sau 60 euro/persoană (achitați în excursie), bani care au fost returnați clienților. Cu toate acestea, returnarea banilor nu compensează insatisfacția de a nu fi beneficiat de serviciile promise și plătite în avans;
2. în România au fost achitați 35 euro/persoană pentru ghid local în ziua a 5-a (conform pliantului furnizat în excursie de touroperatorul S.C. OMNIA TURISM S.R.L.), tur „by night” la Istanbul și croaziera pe Bosfor;
3. în ziua a 7-a a fost prevăzută deplasarea pentru vizitarea Istanbulului cu ghid local, dar la niciunul dintre obiectivele vizitate (Moscheea Albastră, Muzeul Sfânta Sofia, Palatul Topkapi) nu am beneficiat de serviciile unui ghid local. Astfel, și în această situație am plătit servicii care nu au fost prestate;
4. în Turcia am fost obligați să plătim încă 10 euro/persoană pentru ghizii turci de escortă, nu am primit chitanță pentru acești bani și nici nu am beneficiat de serviciile ghizilor locali, exceptând vizitarea coloniei antice Efes (un singur ghid local pe parcursul întregului circuit).
Având în vedere aspectele sus-menționate, am depus o reclamație scrisă semnată de 22 clienți la touroperator, S.C. OMNIA TURISM S.R.L. și în cazul nesoluționării amiabile a acesteia și neacordării de daune morale satisfăcătoare ne rezervăm dreptul de a depune reclamație la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor al Municipiului București, precum și la Autoritatea Națională pentru Turism, Direcția Generală Control și Autorizare Turism.

[email protected]

#2
knauf75

knauf75

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,362
  • Înscris: 29.05.2008
si cu cine avem onoarea?

teapa,teapa...ala a facut si dres,alea aleaPosted Image  si tu cine esti?
-n-are importanta,este irelevant.

daca maine iti vezi numele pe un bloc si sub el e desenat un mascarici,cum te simti?

daca tu ai o firma si un necunoscut posteaza pe un forum, asa cum procedezi tu,si nu asteapta un raspuns , o solutionare legala,ii da inainte cu tupeu,ce iti vine sa-i faci?

#3
galinei

galinei

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 02.04.2008
În contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice ai clauze de soluționare a plângerilor.

Posibil să ai dreptate, însă în acest moment Omnia te poate da în judecată.

Mai bine ștergi postarea și aștepți soluționarea plângerii. Dacă vei avea dreptate, vei primi despăgubiri, însă nu continua să denigrezi compania pentru că nimeni nu plătește de 2 ori.

#4
beku111

beku111

    Membru legendar

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,452
  • Înscris: 06.12.2012
Multumin de avertisment !

#5
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View Postgalinei, on 31 mai 2013 - 18:09, said:

Posibil să ai dreptate, însă în acest moment Omnia te poate da în judecată.

Pe cine da in judecata ? Pe Accu ?

#6
galinei

galinei

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 02.04.2008

View PostIon_de_la_Raion, on 31 mai 2013 - 18:49, said:


Pe cine da in judecata ? Pe Accu ?

În afara cazului în care Accu a postat întotdeauna de pe un device furat şi conectat printr-un wireless free, da pe Accu.

#7
alexica08

alexica08

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 25.04.2008
pachetele acestea turistice sunt create cu ani inainte..intre timp se mai modifica orare de ferry, de vizite la muzee, etc. nu zic ca ei nu au nicio vina dar nu stiu daca chiar merita asemenea "reclama".
eu am fost cu ei anul trecut intr-un circuit "grecia-creta" si au fost seriosi. evident au existat si mici nemultumiri si chestii neprevazute dar astea se intampla. de ex la epidavros nu am putut vizita muzeul pentru ca era in renovare. sau nu am mai avut timp de vizita la nafplio pentru ca trebuia sa ajungem in port.

Edited by alexica08, 31 May 2013 - 19:01.


#8
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,008
  • Înscris: 25.01.2007
voi va uitati prea mult la filme americane.

#9
gabriel05

gabriel05

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 309
  • Înscris: 23.02.2007
O fi de la ACCU = Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane? Posted Image

#10
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Nu, e asta:

http://samuraijack.wikia.com/wiki/Aku

#11
Accu

Accu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 26.06.2010

View Postknauf75, on 31 mai 2013 - 17:04, said:

si cu cine avem onoarea?

teapa,teapa...ala a facut si dres,alea aleaPosted Image  si tu cine esti?
-n-are importanta,este irelevant.

daca maine iti vezi numele pe un bloc si sub el e desenat un mascarici,cum te simti?

daca tu ai o firma si un necunoscut posteaza pe un forum, asa cum procedezi tu,si nu asteapta un raspuns , o solutionare legala,ii da inainte cu tupeu,ce iti vine sa-i faci?

Cu cine ai onorea ? ai vreun nume real pe forum ca sa ma intrebi ?
Asa, sa va lamuresc ! i
In ziua in care am postat am trimis e-mail la Omnia turism cu copia scanata a reclamatiei. semnata de cei 26 de turisti care au ales aceasta excursie tocmai pentru Rhodos.
Datorita faptului ca nu am primit raspuns , noi turistii tepuiti am legalizat cele 6 pagini de reclamatie (aici este postat un sumar) si am depus-o azi 06/06/2013 cu numar de inreg. 167.
Ce urmeaza ?
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, precum şi la Autoritatea Naţională pentru Turism, Direcţia Generală Control şi Autorizare Turism. Si...bine inteles un avocat platit de noi cei 26 turisti.
Nelamuriri ?!
Atata timp cat am depus e-mail si reclamatie fizic scrisa cu numar de inregistrare si  ei fac pe prostii ... NU ESTE CALOMNIE !!!
Cat despre pustii provinciali si analfabeti care fac misto, ma abtin. Moderatorul ce parere are ?

Edited by Accu, 06 June 2013 - 14:39.


#12
knauf75

knauf75

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,362
  • Înscris: 29.05.2008
bai curaj,eu nu fac afirmatii despre x,y sau z cu nume,prenume sau alte date de indentificare directa sau indirecta.
nu te mai simti lezat aiurea...e doar o chestie de bun simt ,ca sa nu zicaltceva.

#13
galinei

galinei

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 02.04.2008

View PostAccu, on 06 iunie 2013 - 14:32, said:

Cu cine ai onorea ? ai vreun nume real pe forum ca sa ma intrebi ?
Asa, sa va lamuresc ! i
In ziua in care am postat am trimis e-mail la Omnia turism cu copia scanata a reclamatiei. semnata de cei 26 de turisti care au ales aceasta excursie tocmai pentru Rhodos.
Datorita faptului ca nu am primit raspuns , noi turistii tepuiti am legalizat cele 6 pagini de reclamatie (aici este postat un sumar) si am depus-o azi 06/06/2013 cu numar de inreg. 167.
Ce urmeaza ?
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, precum şi la Autoritatea Naţională pentru Turism, Direcţia Generală Control şi Autorizare Turism. Si...bine inteles un avocat platit de noi cei 26 turisti.
Nelamuriri ?!
Atata timp cat am depus e-mail si reclamatie fizic scrisa cu numar de inregistrare si  ei fac pe prostii ... NU ESTE CALOMNIE !!!
Cat despre pustii provinciali si analfabeti care fac misto, ma abtin. Moderatorul ce parere are ?

Cap. VI. Reclamatii, pct.2 din Contractul cu turistul - Omnia
"2. Atat Agentia, cat si prestatorul de servicii turistice vor actiona imediat pentru solutionarea sesizarii. In cazul in care sesizarea nu este solutionata sau este solutionata partial, turistul va depune la sediul Agentiei o reclamatie in scris, in termen de maxim 7 zile calendaristice de la incheierea calatoriei, Agentia urmand ca in termen de 45 zile calendaristice, sa comunice turistului despagubirile care i se cuvin."

Să înţeleg că cele 45 de zile au trecut?

#14
avramescuion96

avramescuion96

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 06.06.2013
Nu stiu daca se poate numi teapa,un singur lucru este clar, caci la OMNIA media de varsta la turisti a urcat vertiginos astfel ne lovim de persoane care nu stiu efectiv dece au plecat in excursie si unde, iar la final daca il intrebi ce a vizitat nu mai stie,pentru ca sigur au o problema sau mai multe(cel mai important sint incasarile),iar cu acesti asa zisi turisti trebuie sa-si sparga capul personalul de bord astfel intimpinind foarte multe probleme.Dl Negru va propun sa infiintati un sistem de turism SANITAR cu Ambulante si infirmiere, ve-ti avea succes garantat si merge-ti tot pe deviza TURISTUL NOSTRU,STAPINUL NOSTRU.Bafta

#15
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,717
  • Înscris: 12.12.2006
Pai e si normal. Oamenii tineri, in forma, prefera sa se deplaseze pe cont propriu. In era Internetului nu e greu sa-ti rezervi cazare si transport si sa gasesti informatii turistice. Chiar daca pretul final e un pic mai mare te bucuri in schimb de libertatea de a vedea ce exact ce te intereseaza, de a-ti organiza singur programul si de a petrece concediul in compania cui doresti. Avand in vedere aceasta evolutie a lucrurilor, excursiile organizate se adreseaza mai mult persoanelor care nu se pot descurca singuri: varstnici, elevi sau persoane care nu cunosc limbi straine si nu sunt familiarizate cu internetul. Si mai sunt persoane singure care doresc companie.

Revenind la subiect, cele de mai sus nu indreptatesc agentia sa nu efectueze programul promis. Nici faptul ca programul excursiei a fost conceput acum cativa ani nu e o scuza.

Edited by mdt, 06 June 2013 - 21:02.


#16
anamaria1412

anamaria1412

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 25.06.2013
Buna seara   si eu voi pleca tot cu Omnia in acelasi circuit  ,pe 7 august   sper sa nu am acelasi ghinion ca tine    Nu mi se pare normal sa nu vi se returneze banii daca nu s-a putut efectua croaziera      HE HE HE  am si uitat  ca am patit-o si noi in grecia  cu athosul croaziera in jurul muntelui 20 de euro  si nu ni s-au mai dat banii inapoi dar ni s-a "oferit" o cina de bun ramas

#17
Ganea_Rodica

Ganea_Rodica

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 31.07.2013
Atentie cei ce plecati cu Omnia: mai ales cei care pleaca pe 12 august in Crimeea!
Noi am fost pe 1-7 iulie si am venit total dezamagiti: jumatate din cazari foarte proaste, hoteluri fara lift, murdare, gandaci. Personalul hotelurilor nu stiu decat limba rusa. WC-urile de pe traseu mai ceva ca in Evul Mediu. Micul dejun: o chiftea, cartofi natur, salata de varza si un  ceai sau doua clatite si un ceai, iar servirea sub orice critica. Yalta, statiunea lor de top, nu e ceea ce va inchipuiti. De vazut cele trei palate si Cuibul Randunicii, Odessa, un oras frumos, Cricova, o crama interesanta si deosebita.
Spaga la toate vamile ca sa treceti, drumurile ingrozitor de proaste. Atentie!! nu puteti iesi din Ucraina decat cu 2l de alcool si 2 pachete (nu cartus) de tigari.
Am mai fost cu Omnia in Muntenegru, la Belgrad ni s-a spus in autocar ca in 5 minute sa vizitam catedrala Sf Sava, dar in 5 minute nici macar nu puteau cobori toti cei 50 de turisti. S-a mers de dimineata pana tarziu cu autocarul iar cazarea a fost in Ulcini, care la acea vreme era destul de murdara, cu plaja foarte foarte mica pentru hotelul la care am stat (restul plajei era rezervata), fara niciun mijloc de transport de a iesi spre Budva sau Copacabana. Merita excursia pe lacul Skadra, la Dubrovnik (cine nu l-a vazut) si Marele Canion. Daca va incumetati, alegerea e a voastra!

#18
anamaria1412

anamaria1412

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 25.06.2013
PFF  EU PLEC PE 7 AUG  IN TURCIA +RHODOS 12 ZILE CU GHIDUL MUGUREL CRETESCU   , VOI REVENI CU AMANUNTE LA INTOARCERE PE 18 AUGUST
sincer, credeam ca vom avea ghid pe Dna IRHAN dar n-a fost sa fie Posted Image

Edited by anamaria1412, 05 August 2013 - 18:12.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate