![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
OMNIA TURISM Teapa turistica
Last Updated: Aug 18 2015 11:05, Started by
Accu
, May 31 2013 16:34
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 31 May 2013 - 16:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am participat la circuitul “Turcia + insula Rhodos 8 zile”, “Pe urmele a 3 din cele 7 minuni ale lumii”, organizat de S.C. OMNIA TURISM S.R.L., B-dul Regina Elisabeta 37, sector 5, București, Licența A 163/1994, RC J40/6792/1991, CF R2620505, iar touroperatorul nu a prestat serviciile pe care s-a angajat să le presteze în perioada 19.05.2013 – 26.05.2013.
În programul circuitului a fost inclusă o croazieră opțională în insula Rhodos, pe care o parte din clienți au achitat-o în momentul achiziționării pachetului de servicii, iar altă parte din clienți, în timpul derulării circuitului. Menționăm faptul că pentru mulți dintre turiști această excursie a constituit obiectivul principal care a înclinat balanța în favoarea achiziționării acestui circuit și nu a altuia oferit de companiile concurente. Tocmai de aceea, considerăm că am fost înșelați, întrucât ni s-au vândut servicii turistice care nu au fost prestate. Excursia pe insula Rhodos a fost anulată miercuri, 22.05.2013, la ora 21.00, în condițiile în care teoretic era programată pentru joi, 23.05.2013, ora 8.00. Motivul anulării a fost inexistența unui mijloc de transport de la Marmaris la Rhodos. Considerăm că touroperatorul, S.C. OMNIA TURISM S.R.L., ar fi trebuit să ne comunice înainte de plecarea din București faptul că excursia pe insula Rhodos va fi anulată, astfel încât să putem decide dacă dorim în continuare să participăm la acest circuit sau nu. De asemenea, este de remarcat comportamentul inadecvat al reprezentantului touroperatorului, ghidul CREȚESCU MUGUR, care nu a comunicat detalii referitoare la croaziera în insula Rhodos, răspunzând nepoliticos atunci când i s-au solicitat astfel de informații. În cazul anulării acestei croaziere nu a fost nici caz de forță majoră și nici nu au apărut alte împrejurări care să nu fi putut fi prevăzute sau evitate. Mai mult, a invoca motivul că touroperatorul, S.C. OMNIA TURISM S.R.L., nu știa că nu este posibilă deplasarea pe insula Rhodos cu un catamaran (cursă de linie care face legătura între Marmaris și Rhodos și care nu circulă în zilele de joi) denotă lipsa de seriozitate și competență a acestuia. Referitor la aspectele financiare, menționăm următoarele: 1. costul croazierei în insula Rhodos a fost de 50 euro/persoană (achitați în România) sau 60 euro/persoană (achitați în excursie), bani care au fost returnați clienților. Cu toate acestea, returnarea banilor nu compensează insatisfacția de a nu fi beneficiat de serviciile promise și plătite în avans; 2. în România au fost achitați 35 euro/persoană pentru ghid local în ziua a 5-a (conform pliantului furnizat în excursie de touroperatorul S.C. OMNIA TURISM S.R.L.), tur „by night” la Istanbul și croaziera pe Bosfor; 3. în ziua a 7-a a fost prevăzută deplasarea pentru vizitarea Istanbulului cu ghid local, dar la niciunul dintre obiectivele vizitate (Moscheea Albastră, Muzeul Sfânta Sofia, Palatul Topkapi) nu am beneficiat de serviciile unui ghid local. Astfel, și în această situație am plătit servicii care nu au fost prestate; 4. în Turcia am fost obligați să plătim încă 10 euro/persoană pentru ghizii turci de escortă, nu am primit chitanță pentru acești bani și nici nu am beneficiat de serviciile ghizilor locali, exceptând vizitarea coloniei antice Efes (un singur ghid local pe parcursul întregului circuit). Având în vedere aspectele sus-menționate, am depus o reclamație scrisă semnată de 22 clienți la touroperator, S.C. OMNIA TURISM S.R.L. și în cazul nesoluționării amiabile a acesteia și neacordării de daune morale satisfăcătoare ne rezervăm dreptul de a depune reclamație la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor al Municipiului București, precum și la Autoritatea Națională pentru Turism, Direcția Generală Control și Autorizare Turism. [email protected] |
#2
Posted 31 May 2013 - 17:04
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
si cu cine avem onoarea?
teapa,teapa...ala a facut si dres,alea alea ![]() -n-are importanta,este irelevant. daca maine iti vezi numele pe un bloc si sub el e desenat un mascarici,cum te simti? daca tu ai o firma si un necunoscut posteaza pe un forum, asa cum procedezi tu,si nu asteapta un raspuns , o solutionare legala,ii da inainte cu tupeu,ce iti vine sa-i faci? |
#3
Posted 31 May 2013 - 18:09
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
În contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice ai clauze de soluționare a plângerilor.
Posibil să ai dreptate, însă în acest moment Omnia te poate da în judecată. Mai bine ștergi postarea și aștepți soluționarea plângerii. Dacă vei avea dreptate, vei primi despăgubiri, însă nu continua să denigrezi compania pentru că nimeni nu plătește de 2 ori. |
#5
Posted 31 May 2013 - 18:49
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#6
Posted 31 May 2013 - 18:57
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#7
Posted 31 May 2013 - 19:00
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
pachetele acestea turistice sunt create cu ani inainte..intre timp se mai modifica orare de ferry, de vizite la muzee, etc. nu zic ca ei nu au nicio vina dar nu stiu daca chiar merita asemenea "reclama".
eu am fost cu ei anul trecut intr-un circuit "grecia-creta" si au fost seriosi. evident au existat si mici nemultumiri si chestii neprevazute dar astea se intampla. de ex la epidavros nu am putut vizita muzeul pentru ca era in renovare. sau nu am mai avut timp de vizita la nafplio pentru ca trebuia sa ajungem in port. Edited by alexica08, 31 May 2013 - 19:01. |
#9
Posted 31 May 2013 - 19:11
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
O fi de la ACCU = Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane?
![]() |
#11
Posted 06 June 2013 - 14:32
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
si cu cine avem onoarea? teapa,teapa...ala a facut si dres,alea alea ![]() -n-are importanta,este irelevant. daca maine iti vezi numele pe un bloc si sub el e desenat un mascarici,cum te simti? daca tu ai o firma si un necunoscut posteaza pe un forum, asa cum procedezi tu,si nu asteapta un raspuns , o solutionare legala,ii da inainte cu tupeu,ce iti vine sa-i faci? Cu cine ai onorea ? ai vreun nume real pe forum ca sa ma intrebi ? Asa, sa va lamuresc ! i In ziua in care am postat am trimis e-mail la Omnia turism cu copia scanata a reclamatiei. semnata de cei 26 de turisti care au ales aceasta excursie tocmai pentru Rhodos. Datorita faptului ca nu am primit raspuns , noi turistii tepuiti am legalizat cele 6 pagini de reclamatie (aici este postat un sumar) si am depus-o azi 06/06/2013 cu numar de inreg. 167. Ce urmeaza ? Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, precum şi la Autoritatea Naţională pentru Turism, Direcţia Generală Control şi Autorizare Turism. Si...bine inteles un avocat platit de noi cei 26 turisti. Nelamuriri ?! Atata timp cat am depus e-mail si reclamatie fizic scrisa cu numar de inregistrare si ei fac pe prostii ... NU ESTE CALOMNIE !!! Cat despre pustii provinciali si analfabeti care fac misto, ma abtin. Moderatorul ce parere are ? Edited by Accu, 06 June 2013 - 14:39. |
#12
Posted 06 June 2013 - 17:55
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
bai curaj,eu nu fac afirmatii despre x,y sau z cu nume,prenume sau alte date de indentificare directa sau indirecta.
nu te mai simti lezat aiurea...e doar o chestie de bun simt ,ca sa nu zicaltceva. |
#13
Posted 06 June 2013 - 18:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Cu cine ai onorea ? ai vreun nume real pe forum ca sa ma intrebi ? Asa, sa va lamuresc ! i In ziua in care am postat am trimis e-mail la Omnia turism cu copia scanata a reclamatiei. semnata de cei 26 de turisti care au ales aceasta excursie tocmai pentru Rhodos. Datorita faptului ca nu am primit raspuns , noi turistii tepuiti am legalizat cele 6 pagini de reclamatie (aici este postat un sumar) si am depus-o azi 06/06/2013 cu numar de inreg. 167. Ce urmeaza ? Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, precum şi la Autoritatea Naţională pentru Turism, Direcţia Generală Control şi Autorizare Turism. Si...bine inteles un avocat platit de noi cei 26 turisti. Nelamuriri ?! Atata timp cat am depus e-mail si reclamatie fizic scrisa cu numar de inregistrare si ei fac pe prostii ... NU ESTE CALOMNIE !!! Cat despre pustii provinciali si analfabeti care fac misto, ma abtin. Moderatorul ce parere are ? Cap. VI. Reclamatii, pct.2 din Contractul cu turistul - Omnia "2. Atat Agentia, cat si prestatorul de servicii turistice vor actiona imediat pentru solutionarea sesizarii. In cazul in care sesizarea nu este solutionata sau este solutionata partial, turistul va depune la sediul Agentiei o reclamatie in scris, in termen de maxim 7 zile calendaristice de la incheierea calatoriei, Agentia urmand ca in termen de 45 zile calendaristice, sa comunice turistului despagubirile care i se cuvin." Să înţeleg că cele 45 de zile au trecut? |
#14
Posted 06 June 2013 - 18:08
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu stiu daca se poate numi teapa,un singur lucru este clar, caci la OMNIA media de varsta la turisti a urcat vertiginos astfel ne lovim de persoane care nu stiu efectiv dece au plecat in excursie si unde, iar la final daca il intrebi ce a vizitat nu mai stie,pentru ca sigur au o problema sau mai multe(cel mai important sint incasarile),iar cu acesti asa zisi turisti trebuie sa-si sparga capul personalul de bord astfel intimpinind foarte multe probleme.Dl Negru va propun sa infiintati un sistem de turism SANITAR cu Ambulante si infirmiere, ve-ti avea succes garantat si merge-ti tot pe deviza TURISTUL NOSTRU,STAPINUL NOSTRU.Bafta
|
#15
Posted 06 June 2013 - 20:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Pai e si normal. Oamenii tineri, in forma, prefera sa se deplaseze pe cont propriu. In era Internetului nu e greu sa-ti rezervi cazare si transport si sa gasesti informatii turistice. Chiar daca pretul final e un pic mai mare te bucuri in schimb de libertatea de a vedea ce exact ce te intereseaza, de a-ti organiza singur programul si de a petrece concediul in compania cui doresti. Avand in vedere aceasta evolutie a lucrurilor, excursiile organizate se adreseaza mai mult persoanelor care nu se pot descurca singuri: varstnici, elevi sau persoane care nu cunosc limbi straine si nu sunt familiarizate cu internetul. Si mai sunt persoane singure care doresc companie.
Revenind la subiect, cele de mai sus nu indreptatesc agentia sa nu efectueze programul promis. Nici faptul ca programul excursiei a fost conceput acum cativa ani nu e o scuza. Edited by mdt, 06 June 2013 - 21:02. |
|
#16
Posted 25 June 2013 - 20:12
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Buna seara si eu voi pleca tot cu Omnia in acelasi circuit ,pe 7 august sper sa nu am acelasi ghinion ca tine Nu mi se pare normal sa nu vi se returneze banii daca nu s-a putut efectua croaziera HE HE HE am si uitat ca am patit-o si noi in grecia cu athosul croaziera in jurul muntelui 20 de euro si nu ni s-au mai dat banii inapoi dar ni s-a "oferit" o cina de bun ramas
|
#17
Posted 31 July 2013 - 21:31
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Atentie cei ce plecati cu Omnia: mai ales cei care pleaca pe 12 august in Crimeea!
Noi am fost pe 1-7 iulie si am venit total dezamagiti: jumatate din cazari foarte proaste, hoteluri fara lift, murdare, gandaci. Personalul hotelurilor nu stiu decat limba rusa. WC-urile de pe traseu mai ceva ca in Evul Mediu. Micul dejun: o chiftea, cartofi natur, salata de varza si un ceai sau doua clatite si un ceai, iar servirea sub orice critica. Yalta, statiunea lor de top, nu e ceea ce va inchipuiti. De vazut cele trei palate si Cuibul Randunicii, Odessa, un oras frumos, Cricova, o crama interesanta si deosebita. Spaga la toate vamile ca sa treceti, drumurile ingrozitor de proaste. Atentie!! nu puteti iesi din Ucraina decat cu 2l de alcool si 2 pachete (nu cartus) de tigari. Am mai fost cu Omnia in Muntenegru, la Belgrad ni s-a spus in autocar ca in 5 minute sa vizitam catedrala Sf Sava, dar in 5 minute nici macar nu puteau cobori toti cei 50 de turisti. S-a mers de dimineata pana tarziu cu autocarul iar cazarea a fost in Ulcini, care la acea vreme era destul de murdara, cu plaja foarte foarte mica pentru hotelul la care am stat (restul plajei era rezervata), fara niciun mijloc de transport de a iesi spre Budva sau Copacabana. Merita excursia pe lacul Skadra, la Dubrovnik (cine nu l-a vazut) si Marele Canion. Daca va incumetati, alegerea e a voastra! |
#18
Posted 05 August 2013 - 17:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
PFF EU PLEC PE 7 AUG IN TURCIA +RHODOS 12 ZILE CU GHIDUL MUGUREL CRETESCU , VOI REVENI CU AMANUNTE LA INTOARCERE PE 18 AUGUST
sincer, credeam ca vom avea ghid pe Dna IRHAN dar n-a fost sa fie ![]() Edited by anamaria1412, 05 August 2013 - 18:12. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users