Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
lentile de contact vs ochelari d...

Eroare zoom la Lumix FZ82

kia optima vs vw passat

Scoala de soferi pe cutie automat...
 ANCOM: Localizarea apelantului la...

Marirea numarului de echipe calif...

Prosumatorii peste 10.2 kW obliga...

Cazier judiciar politia de sector?
 Curatare bord auto

Google Pixel 9 & 9 Pro

Cine livreaza in RO pachete trimi...

[CHESTIONAR] Cat de des va reinst...
 Configurare Rufus-4.5

Card edenred G pay ajutor!

Alternativa la manea

Taxarea vacilor in Danemarca si..
 

Superioritatea clara a CARTELEI fata de abonament!

- - - - -
  • Please log in to reply
452 replies to this topic

#127
bogdan_39

bogdan_39

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 03.11.2012
Abonamentele Mega National nu sunt o alternativa a cartelei.

Abonamentele Mega National sunt strict pentru cei care au in agenda lor un numar egal de utilizatori din alte retele. Ca si cum ai avea 25% Vodafone, 25% Orange, 25% Cosmote, 25% alti operatori. Cati dintre noi avem o agenda asa diversificata? Stim foarte bine, putini, extrem de putini.

Deci, Abonamentele Mega National NU sunt pentru cei care vorbesc majoritar in Vodafone, ci sunt doar pentru cei care vorbesc in egala masura in toate retelele.
Abonamentele Mega National mai pot fi pentru clientii altor retele care nu au semnal in anumite zone si au ca simpla necesitate sa vorbeasca in reteaua lor favorita (care nu este Vodafone), fiind nevoiti sa faca acest compromis.
Sa ai minute nationale si sa le vorbesti in reteaua ta, inseamna ca ai facut o alegere incorecta. Ca sa nu mai spun......ce abonament este ala care nu iti ofera minute in propria retea? E ceva putred aici, operatorul nu e corect cu mine.
Ia o foaie si un creion si vezi cate numere de Vodafone ai in telefon si cate in alte retele. Daca cele mai multe sunt in Vodafone, orice abonament Mega (ca sa para mult, interminabil) National este o pacaleala pentru tine.

Asa trebuie sa fie privita problema, in comparatia cu cartela.

Sa revin la CARTELA.
Asa-zisele "oferte limitate" de la cartela sunt concepute sub sintagma asta ca sa se induca o senzatie de nesiguranta a unei promotii, de faptul ca azi o poti avea, iar luna urmatoare poate nu. Prostii. La
cartela esti BOIERUL-BOIERILOR,
asa-zisele "oferte limitate" sunt inlocuite de ani de zile cu altele si mai ieftine care se numesc tot - ca sa vezi - "oferte limitate". Posted Image

Abonamentul iti ofera siguranta, zice aproape orice abonat, batand cu pumnul in masa. Da, asa este, iti ofera siguranta ca nu vei avea parte de nici o ieftinire pe perioada contractului pe care l-ai semnat.
Esti... batut in cuie. Alege cine doreste, ce doreste. Cu alte cuvinte, in ziua de astazi - asa cum este ea, scapa cine poate. Nu va lasati pacaliti de reclamele "de suflet" ale operatorului.
Lasati inima sa gandeasca pentru oamenii dragi din viata voastra, nu pentru operatorul de telefonie mobila.
Sa ganditi cu mintea (nu cu inima), cu rationament si logica, atunci cand vine vorba de Vodafone, Orange etc. Ei nu iarta, tu ierti. Ei n-au mila, tu ai. Ei te trateaza ca pe un abonat, un robot, nu un om, o fiinta umana. De ce sa depinzi de ei prin abonament, cand poti foarte bine - prin cartela - sa fii liber si sa platesti acelasi lucru la jumatate de pret?

Avand in vedere ca la cartela cu extraoptiunea de 5 euro fara TVA ai 200 de minute\sms nationale, 4500 de minute\sms in retea si 75MB internet, este clar ca aceasta varianta se potriveste ca o manusa celor care au in agenda lor cele mai multe numere in reteaua Vodafone. Ca se poate sa ai cam in aceiasi bani mai multe minute nationale, asa cum a scris userul Senator, este foarte adevarat. Dar necesita proceduri complexe, sa zicem, pe care nu le adopta oricine. Eu am pus ca exemplu o modalitate usoara de a alege o extraoptiune - doar cu telefonul.

In afara de toate aceste avantaje ale cartelei, pentru simplul fapt ca piata si tarifele sunt atat de dinamice, ieftinindu-se de la o zi la alta, sa te legi la un abonament in ziua de astazi, este o greseala mare numai daca privim din acest unghi de vedere. Pretul telefoniei mobile si al internetului mobil este in continua scadere - la nivel global, nu numai in Romania.
Un abonament pe care l-ai negociat dur (cu diverse voci, pe nervii, sanatatea si milogeala ta), sau care este o alternativa a cartelei, pe care l-ai ales astazi pentru 2 ani, in doar cateva luni va fi istorie.
Daca esti proaspat abonat, poate ca astazi reusesti sa platesti corect, dar maine-poimaine o sa platesti dublu! Aici castiga DIN NOU cartela, pe langa motivele pe care le-am enumerat in primul post. Deci, la cartela esti la zi cu preturile si tarifele si ai acces imediat la orice ieftinire. Nu te doare capul. In timp ce la abonament esti ancorat, legat la propriu pentru cel putin 2 ani sau 1 an, in functie de ce ai ales. Pe perioada asta NU poti opta pentru mai ieftin, ci doar pentru mai scump, dupa cum stie foarte bine aproape orice abonat.

Acest topic face referire la orice operator, nu numai Vodafone.
Trebuie doar sa iti pui pe hartie numerele de telefon si sa constati care operator predomina in telefonul tau. Si pe acela sa il alegi! - la cartela!

Cea mai buna solutie de abonament este cartela, prieteni! - indiferent ca e Vodafone, Orange, Cosmote etc.

#128
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,121
  • Înscris: 04.10.2007

View Postbogdan_39, on 26 ianuarie 2013 - 23:46, said:

Abonamentele Mega National nu sunt o alternativa a cartelei.

Abonamentele Mega National sunt strict pentru cei care au in agenda lor un numar egal de utilizatori din alte retele. Ca si cum ai avea 25% Vodafone, 25% Orange, 25% Cosmote, 25% alti operatori. Cati dintre noi avem o agenda asa diversificata? Stim foarte bine, putini, extrem de putini.

Deci, Abonamentele Mega National NU sunt pentru cei care vorbesc majoritar in Vodafone, ci sunt doar pentru cei care vorbesc in egala masura in toate retelele.
Abonamentele Mega National mai pot fi pentru clientii altor retele care nu au semnal in anumite zone si au ca simpla necesitate sa vorbeasca in reteaua lor favorita (care nu este Vodafone), fiind nevoiti sa faca acest compromis.
Sa ai minute nationale si sa le vorbesti in reteaua ta, inseamna ca ai facut o alegere incorecta. Ca sa nu mai spun......ce abonament este ala care nu iti ofera minute in propria retea? E ceva putred aici, operatorul nu e corect cu mine.
Ia o foaie si un creion si vezi cate numere de Vodafone ai in telefon si cate in alte retele. Daca cele mai multe sunt in Vodafone, orice abonament Mega (ca sa para mult, interminabil) National este o pacaleala pentru tine.

Asa trebuie sa fie privita problema, in comparatia cu cartela.

Sa revin la CARTELA.
Asa-zisele "oferte limitate" de la cartela sunt concepute sub sintagma asta ca sa se induca o senzatie de nesiguranta a unei promotii, de faptul ca azi o poti avea, iar luna urmatoare poate nu. Prostii. La
cartela esti BOIERUL-BOIERILOR,
asa-zisele "oferte limitate" sunt inlocuite de ani de zile cu altele si mai ieftine care se numesc tot - ca sa vezi - "oferte limitate". Posted Image

Abonamentul iti ofera siguranta, zice aproape orice abonat, batand cu pumnul in masa. Da, asa este, iti ofera siguranta ca nu vei avea parte de nici o ieftinire pe perioada contractului pe care l-ai semnat.
Esti... batut in cuie. Alege cine doreste, ce doreste. Cu alte cuvinte, in ziua de astazi - asa cum este ea, scapa cine poate. Nu va lasati pacaliti de reclamele "de suflet" ale operatorului.
Lasati inima sa gandeasca pentru oamenii dragi din viata voastra, nu pentru operatorul de telefonie mobila.
Sa ganditi cu mintea (nu cu inima), cu rationament si logica, atunci cand vine vorba de Vodafone, Orange etc. Ei nu iarta, tu ierti. Ei n-au mila, tu ai. Ei te trateaza ca pe un abonat, un robot, nu un om, o fiinta umana. De ce sa depinzi de ei prin abonament, cand poti foarte bine - prin cartela - sa fii liber si sa platesti acelasi lucru la jumatate de pret?

Avand in vedere ca la cartela cu extraoptiunea de 5 euro fara TVA ai 200 de minute\sms nationale, 4500 de minute\sms in retea si 75MB internet, este clar ca aceasta varianta se potriveste ca o manusa celor care au in agenda lor cele mai multe numere in reteaua Vodafone. Ca se poate sa ai cam in aceiasi bani mai multe minute nationale, asa cum a scris userul Senator, este foarte adevarat. Dar necesita proceduri complexe, sa zicem, pe care nu le adopta oricine. Eu am pus ca exemplu o modalitate usoara de a alege o extraoptiune - doar cu telefonul.

In afara de toate aceste avantaje ale cartelei, pentru simplul fapt ca piata si tarifele sunt atat de dinamice, ieftinindu-se de la o zi la alta, sa te legi la un abonament in ziua de astazi, este o greseala mare numai daca privim din acest unghi de vedere. Pretul telefoniei mobile si al internetului mobil este in continua scadere - la nivel global, nu numai in Romania.
Un abonament pe care l-ai negociat dur (cu diverse voci, pe nervii, sanatatea si milogeala ta), sau care este o alternativa a cartelei, pe care l-ai ales astazi pentru 2 ani, in doar cateva luni va fi istorie.
Daca esti proaspat abonat, poate ca astazi reusesti sa platesti corect, dar maine-poimaine o sa platesti dublu! Aici castiga DIN NOU cartela, pe langa motivele pe care le-am enumerat in primul post. Deci, la cartela esti la zi cu preturile si tarifele si ai acces imediat la orice ieftinire. Nu te doare capul. In timp ce la abonament esti ancorat, legat la propriu pentru cel putin 2 ani sau 1 an, in functie de ce ai ales. Pe perioada asta NU poti opta pentru mai ieftin, ci doar pentru mai scump, dupa cum stie foarte bine aproape orice abonat.

Acest topic face referire la orice operator, nu numai Vodafone.
Trebuie doar sa iti pui pe hartie numerele de telefon si sa constati care operator predomina in telefonul tau. Si pe acela sa il alegi! - la cartela!

Cea mai buna solutie de abonament este cartela, prieteni! - indiferent ca e Vodafone, Orange, Cosmote etc.

Bine punctat bogdan....

#129
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View PostSeb, on 26 ianuarie 2013 - 21:40, said:

O fi spus el, dar ai citit ce am intrebat in privinta perioadei de activare a celui de-al doilea bonus (cel de la 7 euro)? In link-ul indicat se vorbeste despre luna august. Ori luna august a trecut de mult.
Dragii mei, întradevăr, luna august a trecut de mult, dar ea a fost valabilă cel puţin până pe la sfârşitul lunii noiembrie. Poate o mai fi şi-acum, dar nu mai ştiu eu. Puteţi încerca şi acum să parcurgeţi paşii menţionaţi şi să vedeţi dacă mai este valabilă oferta sau nu.
În orice caz, concurenţa (aşa firavă cum este la noi în ţară) duce la astfel de oferte la cartelă pe care nu le vedeţi la abonament. Oferta asta a venit după ce Orange a venit cu o mică promoţie care a pălit în faţa celei venite de la Vodafone. S-am mai scris, dar trebuie să vă mai aruncaţi şi voi o privire măcar pe acest forum. În plus, unele oferte vin strict pe contul de cartelă al utilizatorului şi d-aia unele nu sunt aşa cunoscute de către cei care sunt abonaţi.
Eu am fost abonat fidel Orange aproape de la începuturi şi până în 2010 (când s-au spurcat cu măgăria de a-mi modifica unilateral costul unui abonament). De atunci am portat în Vodafone pe cartelă. Habar nu aveam cum stau lucrurile în acest domeniu. Recunosc, am mai luat şi leapşa la început datorită acestui lucru. Acum, în schimb, constat cu MARE SATISFACŢIE, că am libertatea deplină de a-mi personaliza totul în funcţie de nevoile reale ale momentului care nu întotdeauna sunt aceleaşi pe o perioadă mai lungă de timp (un an, ca să nu mai spun pentru 2 ani). Sunt acrii strugurii pentru unii până nu încercaţi să vedeţi că se poate şi altceva. Şi, câte nunaţe pozitive are acest altceva.

#130
Seb

Seb

    Suveran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,077
  • Înscris: 22.05.2005

View Postbogdan_39, on 26 ianuarie 2013 - 23:46, said:

Deci, Abonamentele Mega National NU sunt pentru cei care vorbesc majoritar in Vodafone, ci sunt doar pentru cei care vorbesc in egala masura in toate retelele.
Concluzie eronata. Abonamentele Mega National sunt pentru cei ce suna pe cine au de sunat, nu in functie de reteaua in care se afla destinatarul apelului.

#131
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,209
  • Înscris: 18.04.2008
Și dacă dpv tehnic SIM-ul se defectează și ai multe persoane în agendă, ce faci?


Eu unul am început să-mi iau terminale cu banii jos de pe magazinele online și îmi păstrez abonamentul mereu :)

#132
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View Postaris86, on 26 ianuarie 2013 - 21:01, said:

Nu toti vor avea avea acces la my vodafone si sa-si incarce pe net, platind prin card. Fiecare alege ce serviciu doreste si cat este dispus sa plateasca. Nu e cazul sa se filozofeze prea mult pe tarife. Singura comparatie clara si normala este sa se faca strict pe valoare in euro (tva inclus), iar in acest caz, 5 Eur, sau 6 Eur (fara tva) sunt o optiune clar mai buna fata de ce ofera abonamentele la aceeasi bani. Restul e multa gargara, pentru ca comparati mere cu pere, pentru ca nu poti compara un pret mai mic cu altul mai mare, deoarece dupa valoarea abonamentului/extraoptiune primesti pachetul respectiv.
Fiecare parte încearcă să aducă în faţă ceea ce este avantajos pentru el. Un abonat scoate în evidenţă comoditatea de a plăti pentru că nu cunoaşte această comoditate şi pentru cartelă. Acelaşi lucru pentru costuri.
Şi de-o parte şi de alta sunt oameni obtuzi care nu văd decât ceea ce li se pare lor că este avantajos. Dacă un abonat crede că abonamentul lui este mai tare decât o soluţie de pe cartelă, nu vă mai agitaţi să-l convingeţi. I-aţi spus o dată şi cu asta basta. Cine vrea să priceapă, bine. Cine nu, să fie sănătos. Pierdeţi timpul aiurea şi vă consumaţi nervii în mod inutil.
Pe de altă parte, nu ştiţi voi ceea ce contează cel mai mult pentru un astfel de utilizator. Poate că o astfel de persoană agrează cu prioritate comoditatea în faţa costului şi-atunci vă agitaţi degeaba.
PS Cine vrea beneficii mari şi costuri mici îşi face, într-un final şi un cont pe MyVodafone. Că nu costă nimic.Posted Image

View PostKyKyKyKy, on 27 ianuarie 2013 - 11:21, said:

Și dacă dpv tehnic SIM-ul se defectează și ai multe persoane în agendă, ce faci?
Posted Image
Oamenii raţionali fac un backup periodic al datelor de contact. Şi nu-şi ţin contactele pe cartelă, ci pe telefon pentru că pe cartelă nu poţi asocia decât un număr de telefon/contact (din câte ştiu eu). Pe când, dacă le ai în telefon poţi să-i asociezi mult mai multe.

#133
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View Postsenator, on 27 ianuarie 2013 - 11:24, said:

pe cartelă nu poți asocia decât un număr de telefon/contact (din câte știu eu). Pe când, dacă le ai în telefon poți să-i asociezi mult mai multe.


Mai adauag la aceste dezavantaje perisabilitatea mediului de stocare respectiv (te poti trezi oricand ca s-a ars sim-ul din senin  sau din alte cauze), capacitatea ridicola, de numai 200 sau 250 de numere, cate or fi, numar foarte mic de sms-uri stocabile.
Daca tii totul in telefon si dai dovada de o minima prevedere sa exporti datele respective si sa le pastrezi pe un mediu de stocare sigur, toate dezavantajele astea dispar.

#134
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View Postsilvica123, on 26 ianuarie 2013 - 21:19, said:

ce oferta de 2 lei. presupun ca e fara tva pretul.
tot nu se compara cu ce am chiar daca e cu tva inclus. pe cosmote nu e nici un om serios, doar maimutoi care lalaiesc toata ziua la telefon cum ii arata si in reclame la tv. penibil
Ai presupus greşit. Freeastyle este 1 €, iar On Top 2 costă 2 €. La cei 3 € se adaugă TVA şi rezultă cei 3,72€ de care a amintit colegul.
Freestyle este şi cu 0,5€, deci soluţia aceea costă 3,1 € (TVA inclus). Dacă se alege On Top 3 atunci are 30 min naţionale, 500 min în Cosmote şi 500 sms în Cosmote pentru 4,34 € (TVA inclus).
Dar aroganţa ta şi desconsiderarea cu care tratezi utilizatorii Cosmote spun multe. Dacă tu nu vorbeşti mult, asta nu înseamnă că cei care vorbesc sunt maimuţoi sau că n-ar fi om serios.

View Postaris86, on 26 ianuarie 2013 - 21:32, said:

Asta se adreseaza pentru o mica parte de utilizatori prepaid, doar celor care au proftitat de oferta lor in perioada de 30 zile.
Teoretic, a durat 30 zile. Practic, a ţinut cel puţin până la sfârşitul lunii noiembrie. Posibil să se mai poată activa şi acum. Trebuie încercat de către cei interesaţi.

View PostSeb, on 26 ianuarie 2013 - 21:40, said:

Si in plus, esti sigur ca se pot activa simultan bonusurile (cel de la 7 euro si cel de dublare)? Ca din cate spui, nu ai activa o asemenea combinatie, doar presupui.
Cred că o soluţie ar fi să cereţi opinia utilizatorului Vodafone care ar putea da un răspuns corect la această întrebare.

View Postbogdan_39, on 26 ianuarie 2013 - 23:46, said:

Ca se poate sa ai cam in aceiasi bani mai multe minute nationale, asa cum a scris userul Senator, este foarte adevarat. Dar necesita proceduri complexe, sa zicem, pe care nu le adopta oricine. Eu am pus ca exemplu o modalitate usoara de a alege o extraoptiune - doar cu telefonul.
Oameni buni. Ce implică să vă faceţi un cont pe MyVodafone? Vă costă ceva? Nu. Vă ia mult timp? Nu. Deci, care-i problema?
Să faceţi plata prin card vi se pare în ziua de azi complicat? Pentru mine, nu, dar aştept şi opiniile voastre.
Să intraţi măcar o dată pe lună în contul MyVodafone şi pe portalul Vodafone (ca să aflaţi de noile oferte) vi se pare prea mult?
Răspundeţi sinceri la aceste întrebări şi vedeţi dacă vi se potriveşte sau nu pentru voi o astfel de ofertă pe cartelă.

View Postbogdan_39, on 26 ianuarie 2013 - 23:46, said:

Un abonament pe care l-ai negociat dur (cu diverse voci, pe nervii, sanatatea si milogeala ta), sau care este o alternativa a cartelei, pe care l-ai ales astazi pentru 2 ani, in doar cateva luni va fi istorie.
Foarte bine punctat acest aspect şi, din păcate, foarte puţin conştientizat de către utilizatori. La cartelă nu negociezi cu vreun angajat nesimţit sau incompetent, ci-ţi alegi soluţia cea mai potrivită pentru tine. Şi, slavă Domnului, aveţi de unde alege.

View Postbogdan_39, on 26 ianuarie 2013 - 23:46, said:

Trebuie doar sa iti pui pe hartie numerele de telefon si sa constati care operator predomina in telefonul tau. Si pe acela sa il alegi! - la cartela!
Mai detaliat, trebuie să-ţi pui pe hârtie minutele vorbite în fiecare reţea. Soluţia asta o puteţi face o dată pe an şi nu cred că vă ia mult timp.

#135
Seb

Seb

    Suveran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,077
  • Înscris: 22.05.2005

View Postsenator, on 27 ianuarie 2013 - 12:00, said:

Mai detaliat, trebuie să-ţi pui pe hârtie minutele vorbite în fiecare reţea. Soluţia asta o puteţi face o dată pe an şi nu cred că vă ia mult timp.
Tie ti se pare posibil sa anticipezi pe durata unui an pe cine o sa suni?

Eu nici pe luna urmatoare nu pot face o asemenea prognoza (adica o pot face, dar sansele sa se adevereasca sunt foarte mici).

#136
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004

View Postsenator, on 27 ianuarie 2013 - 12:00, said:

View Postbogdan_39, on 26 ianuarie 2013 - 23:46, said:

Un abonament pe care l-ai negociat dur (cu diverse voci, pe nervii, sanatatea si milogeala ta), sau care este o alternativa a cartelei, pe care l-ai ales astazi pentru 2 ani, in doar cateva luni va fi istorie.
Foarte bine punctat acest aspect și, din păcate, foarte puțin conștientizat de către utilizatori. La cartelă nu negociezi cu vreun angajat nesimțit sau incompetent, ci-ți alegi soluția cea mai potrivită pentru tine. Și, slavă Domnului, aveți de unde alege.
Pentru mine asta a fost un lucru decisiv in decizia de a renunta la abonament si a ma muta pe cartela. Ma saturasem de conversatii complet inutile(adevarate monologuri inseriate). Nu calitatea serviciilor,  ci personalul lor a fost problema.

#137
Seb

Seb

    Suveran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,077
  • Înscris: 22.05.2005
Confirm si eu ca uneori parca vorbesti singur la "Relatii cu Clientii", dar ai fi trecut la cartela si in conditiile in care costurile ar fi fost mai mari?

#138
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View PostSeb, on 27 ianuarie 2013 - 12:07, said:

Tie ti se pare posibil sa anticipezi pe durata unui an pe cine o sa suni?

Eu nici pe luna urmatoare nu pot face o asemenea prognoza (adica o pot face, dar sansele sa se adevereasca sunt foarte mici).
Această analiză este bună pentru a-ţi face o anumită idee privind costurile. Normal că sunt luni în care vorbeşti mai mult, iar în altele mai puţin. Dar, dacă nu faci deloc o astfel de analiză rişti să dai mult mai mulţi bani aiurea pe ceva ce nu consumi.

View PostSeb, on 27 ianuarie 2013 - 12:21, said:

Confirm si eu ca uneori parca vorbesti singur la "Relatii cu Clientii", dar ai fi trecut la cartela si in conditiile in care costurile ar fi fost mai mari?
Când analizezi o soluţie nu o faci ţinând cont doar de un singur criteriu.

#139
bogdan_39

bogdan_39

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 03.11.2012
Comparatiile cartela versus abonament trebuie facute cat mai simplu, pentru toata lumea, ca omul indecis care citeste aici sa priceapa ca extraoptiunile de la cartela sunt usor accesibile si la indemana
oricui.

Daca il trimitem pe MyVodafone, n-am facut nimic.

Trebuie sa postam privind imaginea per ansamblu, ca sa inteleaga toata lumea, altfel tot ce am construit pana acum in acest topic - o imagine clara a avantajelor cartelei - se naruie pentru ca lumea nu mai pricepe nimic.

Putina lume sta sa faca conturi pe MyVodafone, iar daca lucrurile se complica si accesul catre extraoptiuni devine complicat, lumea se va indeparta de ideea de cartela.

Trebuie sa luam in calcul extraoptiunile cartelei care pot fi accesate imediat, DIN TELEFON, ca sa fie treaba treabă.
Si asa, nu multa lume stie sa acceseze meniul *100#, sa fim seriosi. Dati-le  telefonul parintilor sau bunicilor vostri si puneti-i sa browseze la *100#. Nu-i usor pentru ei. Asa ca, vreau sa stiu ca aceasta cartela o poate utiliza usor orice om ( tarani, oameni analfabeti, pensionari, intelectuali care nu se pricep la computere, oameni care pur si simplu nu au computer pentru ca asa au ales sa-si traiasca viata, REAL, nu VIRTUAL etc), ca nu toata lumea stie ca mine sau ca Senator sa faca conturi pe MyVodafone. Si nu vreau ca audienta de aici sa inteleaga ca e buna cartela, dar doar daca te cheama Senator si te pricepi in ale calculatoarelor.

Sa zicem ca eu nu ma pricep, vreau sa imi accesez extraoptiunile din telefonul meu. Sau poate nu am calculator. Dar de cand telefonia mobila si accesul catre telefon il faci din calculator??

Suntem destui cei care ne-am desteptat si ne-am dat seama dupa ani buni de abonament faptul ca la cartela este solutia cea mai buna si de doua ori mai ieftina decat orice abonament. Numai noi stim ce sentiment de libertate am avut in momentul in care am devenit cartelisti.
Situatia este SIMPLA si cartela este un real avantaj din toate punctele de vedere! Trebuie doar sa scrii pe hartie toti operatorii pe care ii ai in telefon si sa pui o bifa la fiecare in parte in functie de contactele din telefon. Dureaza maxim 15 minute. Iei in calcul si cat de mult vorbesti cu fiecare, asa cum bine a zis userul Senator, cat si eventuala portare a unor numere in alta retea, ca sa faci statistica asa cum trebuie. Adica sa verifici daca ai un numar cu 0722 care poate este in Orange, spre exemplu. Si dupa ce ai facut asta, stii deja operatorul la care este cel mai bine sa fii. De obicei, acela este exact cel in care esti acum, deci ti-ar fi usor sa treci pe cartela, pastrand operatorul.

Vodafone e OBLIGAT sa-mi ofere serviciile intr-un mod cat mai facil!
  
Asa cum eu, clientul, ma duc si le platesc creditul sau abonamentul acolo unde spun ei, la botu’ calului, la magazinele lor, la reprezentantele lor, la bancile cu care ei au intelegeri etc, tot asa si ei au obligatia sa imi ofere cea mai usoara modalitate de a accesa ce doresc si ceea ce AM PLATIT DEJA (cand e vorba de creditul cartelei preplatite)!  

De ce-mi ascunde si alte tarife ieftine pe situri? De ce?

Eu NU vreau sa imi fac conturi pe internet pentru orice operator care vrea sa ma complice doar ca sa ma faca sa renunt la cartela! Vreau sa am parte de serviciile lor in mod cat mai simplu si fara batai de cap! Ce, eu ii pun pe drumuri sa vina la mine acasa, sau ii trimit la o adresa nume (postala sau de internet) sa isi ridice banii pe care ii am de plata pentru abonamentul sau cartela lor? Sau ma duc acolo unde vor ei, la sediile, dealerii si reprezentantii lor?

Daca noi facem cum vor ei, atunci vor dicta in continuare incorect ca si pana acum. Uite, eu NU vreau sa intru pe MyVodafone, ci vreau sa-mi accesez totul din telefonul meu! Daca lumea n-ar mai accesa serviciile pe MyVodafone, acestea n-ar mai fi ascunse si ar fi la indemana oricui in cel mai simplu mod cu putinta! Adica DIN TELEFON!

Dar chiar si asa, extraoptiunile pe care le pot accesa din telefon, fara sa apelez la MyVodafone, intrec orice abonament.

Interesul operatoului este sa complice accesul si catre alte oferte ieftine, astfel incat omul sa se lase pagubas si sa ramana la abonament, inducandu-i-se ideea falsa ca acolo ar fi in siguranta.  
Dimpotriva, cel mai in siguranta esti la cartela! (cu bani putini, ai minute multe, sms-uri, internet, fara milogeala la voci de la steluta care mereu sunt altele, fara teama de a vedea ce factura iti mai vine luna asta...). La cartela nu ai nevoie sa suni la nici un consultant al operatorului. Pur si simplu nu ai de ce. Ai tot ce iti trebuie la *100#  astfel incat singur sa-ti manevrezi necesitatile (tipurile de abonament) care sunt dinamice, flexibile si pe care le poti schimba dupa inima ta de la o luna la alta. Poate maine plec in concediu o luna: abonamentul curge, insa la cartela, imi pot activa extraoptiunea de 1 sau 2 euro. De ce sa ii ingras eu pe ei pe banii mei, chiar daca am multi? De ce sa platesc ceva ce nu folosesc?

Dupa cum am mai spus, in ziua de astazi scapa cine poate, fiecare alege ce considera ca este mai potrivit pentru pielea, banii si mintea lui. Cine citeste cu atentie si are dorinta sa ii fie mai usor atat financiar cat si psihic, extrage informatiile din acest topic si face schimbarea. Cine nu, fiind ancorat de asa-zisa siguranta a abonamentului, sa ramana linistit la abonamentul lui. Abonamentul, in ziua de astazi, nu te face mai destept, ci cartela, prieteni, ca arata ca te-ai desteptat. Posted Image

#140
fagutzu

fagutzu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 26.01.2012

View Postbogdan_39, on 27 ianuarie 2013 - 13:45, said:

Poate maine plec in concediu o luna: abonamentul curge, insa la cartela, imi pot activa extraoptiunea de 1 sau 2 euro. De ce sa ii ingras eu pe ei pe banii mei, chiar daca am multi? De ce sa platesc ceva ce nu folosesc?

Posted Image

Si daca o sa retraga aceste extraoptiuni, sau o sa fie valabile doar 7 zile?
La o reprezentanta a lor mi s-a spus ca eo de 1 euro ar fi valabila 10zile cu activare din*100#, nimeni nu mai stie nimic.

#141
bogdan_39

bogdan_39

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 03.11.2012
Daca extraoptiunile astea ieftine, valabile 30 de zile, vor fi scoase, se va intampla asta dintr-o singura cauza: ca sa le inlocuiasca cu altele si mai ieftine. ;)

Dar pentru ca il imbratisezi pe "daca", poate inca nu esti pregatit ca sa fii cartelist.
Repet, scapa cine poate. Cine vrea, cine doreste. Restul, sa ramana linistiti pe abonamente.

View Postfagutzu, on 27 ianuarie 2013 - 14:31, said:

... nimeni nu mai stie nimic.

Poate ca nici nu vrei sa stii prea multe...

#142
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View Postbogdan_39, on 27 ianuarie 2013 - 13:45, said:

Daca il trimitem pe MyVodafone, n-am facut nimic.
Lumea trebuie să ştie toate posibilităţile care există şi fiecare îşi alege opţiunile care-i convin şi care-i sunt la dispoziţie. N-avem dreptul să desconsiderăm pe cineva că n-are legătură la internet sau să presupunem noi că este greu de făcut un cont pe MyVodafone. Pentru unii, şi alegerea unei opţiuni din telefon poate fi dificilă. Asta nu înseamnă că nu putem vorbi şi de această opţiune.

View Postbogdan_39, on 27 ianuarie 2013 - 13:45, said:

Dati-le  telefonul parintilor sau bunicilor vostri si puneti-i sa browseze la *100#. Nu-i usor pentru ei. Asa ca, vreau sa stiu ca aceasta cartela o poate utiliza usor orice om ( tarani, oameni analfabeti, pensionari, intelectuali care nu se pricep la computere, oameni care pur si simplu nu au computer pentru ca asa au ales sa-si traiasca viata, REAL, nu VIRTUAL etc), ca nu toata lumea stie ca mine sau ca Senator sa faca conturi pe MyVodafone. Si nu vreau ca audienta de aici sa inteleaga ca e buna cartela, dar doar daca te cheama Senator si te pricepi in ale calculatoarelor.
Sunt de acord că sunt destui care nu ştiu de aceste opţiuni sau extraopţiuni. Astă vară le-am spus unor oameni care lucrează pe la mine la ţară că nu este neapărat nevoie să dea 5€/lună pentru a vorbi pe Vodafone, ci pot vorbi chiar cu 1 €/lună. După ce i-am învăţat cum să facă (mă rog, unora le-am făcut eu alegerile necesare) nu ştiau cum să-mi mai mulţumească pentru că le-am micşorat considerabil acest gen de cheltuieli. Ideea este că acum, chiar şi aceştia ştiu să folosească meniul de la *100#.
PS Cât m-or boscorodi vânzătorii de cartelă din zonă dac-ar şti...

Edited by senator, 27 January 2013 - 15:13.


#143
Seb

Seb

    Suveran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,077
  • Înscris: 22.05.2005
Cum vorbesti cu 1 euro pe luna, cand la incarcarea cu 1 euro ai valabilitate doar 5 zile (la Vodafone)?

#144
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View Postbogdan_39, on 27 ianuarie 2013 - 13:45, said:

De ce-mi ascunde si alte tarife ieftine pe situri? De ce?
Întrebarea este retorică. Poate ca să vadă câţi utilizatori sunt membrii pe Softpedia care află de aceste (extra-) opţiuni.

View PostSeb, on 27 ianuarie 2013 - 15:24, said:

Cum vorbesti cu 1 euro pe luna, cand la incarcarea cu 1 euro ai valabilitate doar 5 zile (la Vodafone)?
Cumperi valabilitate pe un an de zile şi după aia (îţi) faci cadou 100 min în Vodafone cu 1 € sau, şi mai bine, 100 min în Vodafone şi 10 min naţionale dacă trimiţi sms cu textul 110 la 321. Aşa am făcut eu pentru maică-mea, la ţară. Mda, valabilitatea aia este 10 €/an. Deci, poate mai corect ar fi să spun că ar fi cam 1,83 €/an (fără TVA). Mea culpa.

Edited by senator, 27 January 2013 - 15:33.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate