Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La mulți ani @Tyby!

Reprogramare examen auto prin pro...

Are cineva instructiunile de conf...

Pareri scule INCGO
 Model similar de aplicație f...

Amplificator CATV XI-CAB HA 8626 ...

Unde pot asculta muzica anilor 90...

Nu cred ca voi mai plati pentru a...
 Cumparare masina

cum influenteaza numarul ETF-uril...

Proiect canalizare in comuna Berc...

Cand ati observat ca aveti nevoie...
 Chestionar Medicina Alimentaț...

RCA 2024: ieftin sau scump?

Se mai achita taxe de reziliere?

Probleme retea, router?
 

Aprindere lumini avarie cand dam cu spatele

- - - - -
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#1
jhony79

jhony79

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 21.05.2007
M-am gandit sa deschid acest topic cu gandul ca poate mai exista doritori pentru asa ceva...


Schema pentru Logan este urmatoarea, loganul avand comanda de la buton pe minus.
[ http://s12.postimage.org/ynty9clt5/untitled.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]




Schema pentru o alta masina care are comanda butonului pe + (plus).
[ http://s9.postimage.org/ldwsb35a3/untitled.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Schema este buna ?

Edited by jhony79, 10 November 2012 - 20:13.


#2
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,167
  • Înscris: 14.09.2007
Eu ma gandeam ca mai util ar fi sa poti sa semnalizezi stanga/dreapta cand dai cu spatele ,decat sa semnalizezi inca odata ca dai cu spatele .

#3
jhony79

jhony79

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 21.05.2007
Fiecare considera cum vrea. De asta avem democratie, nu ?!

#4
Pejeu

Pejeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,662
  • Înscris: 21.05.2012
Logica nu ține de democrație.

#5
jhony79

jhony79

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 21.05.2007

 Nicu90, on 10 noiembrie 2012 - 20:06, said:

Eu ma gandeam ca mai util ar fi sa poti sa semnalizezi stanga/dreapta cand dai cu spatele ,decat sa semnalizezi inca odata ca dai cu spatele .

Aceasta functie este utila mai ales la parcarile cu unghi de 45 de grade, pe strazi unde majoritatea masinilor care vin nu au cum sa vada becul masinii voastre de march-arriere dar avariile sigur le vor vedea.

#6
eugeniusro

eugeniusro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,032
  • Înscris: 21.08.2005
am vazut o gramada de cretini care pun masina curmezis in drum si aprind avaria ca pe o scuza, avaria trebuie folosita doar atunci cand chiar ai avarie nu dupa cum il taie pe fiecare capul, cand mergi inapoi se aprind luminile de mers inapoi dar daca aprinzi si avariile poti crea confuzii este posibil ca cel din spate sa nu realizeze ca mergi inapoi si crede ca ai oprit ca sa te dai jos sa te pisi

#7
opop

opop

    bolnav cronic :(

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 06.01.2007
cum dracu romanii tot gasesc ceva de facut ? mai ales la masini, ba xenoane ba folii, ba colant imitatie fibra de carbon, ba jante vopsite, ba manere vopsite, ba tot felu' de de inscriptii gen "4 motion" "TDI" "sport" "turbo" "M3 power"
as vrea sa intreb pe cei care traiesc inafara tarii (preferabil cat mai spre vest) daca si aia fac la fel

adica vise de genu' aveam pe la 10-12 ani cand am pus stelute la spitele de la bicicleta si vroiam sa pun luminite si ventilatoare ieftine peste tot in pc

Edited by opop, 10 November 2012 - 20:33.


#8
jhony79

jhony79

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 21.05.2007
Nu stiu cum gadeste fiecare, dar eu o vad ca pe o utilitate.

#9
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007
Eu stiam ca chestia asta precum si bipuitul precum Tirurile se setaza din alarma.

#10
jhony79

jhony79

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 21.05.2007
Intradevar unele alarme auto au aceasta facilitate pe care vreau sa o implementez eu. Ba mai mult pe langa aprinderea becurilor de avarie au si un sunet specific cand dai in marsarier pentru a atentiona eventualele obstacole omenesti, animale, etc.

#11
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Macar de-ar fi schemele functionale. :P Eu pt desene asemanatoare am primit punct negru la gradi si mi-au retras legitimatia de "Soim al Patriei".

#12
jhony79

jhony79

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 21.05.2007
Prima schema e functionala, merge doar pe Logan deoarece are comanda butonului de avarii pe minus.
Pe mine ma intereseaza cum se leaga intrarile releului pentru comanda de plus.

Edited by jhony79, 10 November 2012 - 20:56.


#13
sanntos

sanntos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 08.10.2008
Da' nu-i oricum normal sa pornesti avariile cand dai cu spatele? :huh:
Normal ca e utilitate, zic eu. Dar totodata o actiune manuala in cele mai multe cazuri: apesi pe buton.

#14
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,562
  • Înscris: 06.02.2006
Si daca vrei sa dai cu spatele si doar sa semnalizezi stanga sau dreapta, ce faci? Eu zic ca ar fi mai misto un girofar galben. Nu, de fapt 3, sa se vada bine.

#15
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Nu, nu e normal. Normal e atunci cand opresti in mijlocul drumului sa-ti cumperi tigari

#16
jhony79

jhony79

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 21.05.2007
Eu zic ca nu are rost sa aberam si sa umplem topicul asta cu baliverne.

#17
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Pai cine-a inceput cu balivernele? Faptul c-ai- vazut pe undeva ( la varsta ta, banuiesc, pe youtube, nu la biblioteca Academiei), pe unu' care ia copiii la misto, nu-nseamna ca si functioneaza. Nu ca nu se poate realiza, ba chiar mult mai simplu, doar ca nu asa. Ai vazut macar in fuga, un comutator de avarie? Ia vezi cate contacte are, apoi deseneaza corect schema. :D Daca reusesti, iti explic secretul "comanda butonului pe + (plus)." Ca idee de pornire, cele 4 becuri de avarie nu-s conectate impreuna, "by default", si separat, stanga/dreapta, sa poti SI semnaliza. Ele se conecteaza toate 4, doar cand apesi butonul de avarie. Primul indiciu: De diode ai auzit?

#18
jhony79

jhony79

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 21.05.2007
Am auzit de diode, stai linisit. Iti atasez si doua poze cu mufa butonului de avarii ca sa vezi ca nu vorbesc prostii.
Tin sa mentionez ca firele numerotate cu cifre primesc "impulsuri de semnalizare" de +12V.




edit: La Logan este buna schita din prima poza de la postul cu nr. #1 pt. ca, comanda este pe - (minus). La masina mea un Hyundai accent am aplicat schita de logan si nu merge. Ma gandesc ca, comanda este pe + (plus).

edit2: Am mai "sapat" pe internet si cred ca am gasit legaturile releului pentru comanda de + (plus).

Este buna schita din poza a 3-a?!
Pinii releului 85 si 87 se leaga la plusul becului de marsarier;
Pinul 86 se leaga la - (masa);
Iar la pinul 30 imi vine comanda de +12V ?!?!

Attached Files


Edited by jhony79, 10 November 2012 - 22:09.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate