Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Aprindere lumini avarie cand dam cu spatele
Last Updated: Feb 16 2013 22:58, Started by
jhony79
, Nov 10 2012 20:01
·
0
#1
Posted 10 November 2012 - 20:01
M-am gandit sa deschid acest topic cu gandul ca poate mai exista doritori pentru asa ceva...
Schema pentru Logan este urmatoarea, loganul avand comanda de la buton pe minus. [ http://s12.postimage.org/ynty9clt5/untitled.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Schema pentru o alta masina care are comanda butonului pe + (plus). [ http://s9.postimage.org/ldwsb35a3/untitled.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Schema este buna ? Edited by jhony79, 10 November 2012 - 20:13. |
#2
Posted 10 November 2012 - 20:06
Eu ma gandeam ca mai util ar fi sa poti sa semnalizezi stanga/dreapta cand dai cu spatele ,decat sa semnalizezi inca odata ca dai cu spatele .
|
#3
Posted 10 November 2012 - 20:10
Fiecare considera cum vrea. De asta avem democratie, nu ?!
|
#5
Posted 10 November 2012 - 20:26
Nicu90, on 10 noiembrie 2012 - 20:06, said:
Eu ma gandeam ca mai util ar fi sa poti sa semnalizezi stanga/dreapta cand dai cu spatele ,decat sa semnalizezi inca odata ca dai cu spatele . Aceasta functie este utila mai ales la parcarile cu unghi de 45 de grade, pe strazi unde majoritatea masinilor care vin nu au cum sa vada becul masinii voastre de march-arriere dar avariile sigur le vor vedea. |
#6
Posted 10 November 2012 - 20:28
am vazut o gramada de cretini care pun masina curmezis in drum si aprind avaria ca pe o scuza, avaria trebuie folosita doar atunci cand chiar ai avarie nu dupa cum il taie pe fiecare capul, cand mergi inapoi se aprind luminile de mers inapoi dar daca aprinzi si avariile poti crea confuzii este posibil ca cel din spate sa nu realizeze ca mergi inapoi si crede ca ai oprit ca sa te dai jos sa te pisi
|
#7
Posted 10 November 2012 - 20:31
cum dracu romanii tot gasesc ceva de facut ? mai ales la masini, ba xenoane ba folii, ba colant imitatie fibra de carbon, ba jante vopsite, ba manere vopsite, ba tot felu' de de inscriptii gen "4 motion" "TDI" "sport" "turbo" "M3 power"
as vrea sa intreb pe cei care traiesc inafara tarii (preferabil cat mai spre vest) daca si aia fac la fel adica vise de genu' aveam pe la 10-12 ani cand am pus stelute la spitele de la bicicleta si vroiam sa pun luminite si ventilatoare ieftine peste tot in pc Edited by opop, 10 November 2012 - 20:33. |
#8
Posted 10 November 2012 - 20:36
Nu stiu cum gadeste fiecare, dar eu o vad ca pe o utilitate.
|
#9
Posted 10 November 2012 - 20:40
Eu stiam ca chestia asta precum si bipuitul precum Tirurile se setaza din alarma.
|
#10
Posted 10 November 2012 - 20:50
Intradevar unele alarme auto au aceasta facilitate pe care vreau sa o implementez eu. Ba mai mult pe langa aprinderea becurilor de avarie au si un sunet specific cand dai in marsarier pentru a atentiona eventualele obstacole omenesti, animale, etc.
|
|
#11
Posted 10 November 2012 - 20:52
Macar de-ar fi schemele functionale. Eu pt desene asemanatoare am primit punct negru la gradi si mi-au retras legitimatia de "Soim al Patriei".
|
#13
Posted 10 November 2012 - 21:13
Da' nu-i oricum normal sa pornesti avariile cand dai cu spatele?
Normal ca e utilitate, zic eu. Dar totodata o actiune manuala in cele mai multe cazuri: apesi pe buton. |
#14
Posted 10 November 2012 - 21:16
Si daca vrei sa dai cu spatele si doar sa semnalizezi stanga sau dreapta, ce faci? Eu zic ca ar fi mai misto un girofar galben. Nu, de fapt 3, sa se vada bine.
|
#15
Posted 10 November 2012 - 21:18
Nu, nu e normal. Normal e atunci cand opresti in mijlocul drumului sa-ti cumperi tigari
|
|
#16
Posted 10 November 2012 - 21:22
Eu zic ca nu are rost sa aberam si sa umplem topicul asta cu baliverne.
|
#17
Posted 10 November 2012 - 21:57
Pai cine-a inceput cu balivernele? Faptul c-ai- vazut pe undeva ( la varsta ta, banuiesc, pe youtube, nu la biblioteca Academiei), pe unu' care ia copiii la misto, nu-nseamna ca si functioneaza. Nu ca nu se poate realiza, ba chiar mult mai simplu, doar ca nu asa. Ai vazut macar in fuga, un comutator de avarie? Ia vezi cate contacte are, apoi deseneaza corect schema. Daca reusesti, iti explic secretul "comanda butonului pe + (plus)." Ca idee de pornire, cele 4 becuri de avarie nu-s conectate impreuna, "by default", si separat, stanga/dreapta, sa poti SI semnaliza. Ele se conecteaza toate 4, doar cand apesi butonul de avarie. Primul indiciu: De diode ai auzit?
|
#18
Posted 10 November 2012 - 22:01
Am auzit de diode, stai linisit. Iti atasez si doua poze cu mufa butonului de avarii ca sa vezi ca nu vorbesc prostii.
Tin sa mentionez ca firele numerotate cu cifre primesc "impulsuri de semnalizare" de +12V. edit: La Logan este buna schita din prima poza de la postul cu nr. #1 pt. ca, comanda este pe - (minus). La masina mea un Hyundai accent am aplicat schita de logan si nu merge. Ma gandesc ca, comanda este pe + (plus). edit2: Am mai "sapat" pe internet si cred ca am gasit legaturile releului pentru comanda de + (plus). Este buna schita din poza a 3-a?! Pinii releului 85 si 87 se leaga la plusul becului de marsarier; Pinul 86 se leaga la - (masa); Iar la pinul 30 imi vine comanda de +12V ?!?! Attached FilesEdited by jhony79, 10 November 2012 - 22:09. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users