Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noua Dacia Sandero
Last Updated: Nov 21 2012 19:22, Started by
mateiuli
, Sep 18 2012 14:14
·
0
#19
Posted 20 September 2012 - 12:40
emyboy, on 18 septembrie 2012 - 15:42, said:
Chiar si cand merg cu taxiul( cu logan) tot nu ma simt in apele mele . apanoiu, on 18 septembrie 2012 - 17:32, said:
Pentru profesionisti exista solutii: manerul ala de se monteaza pe volan pentru usurinta manevrarii cu o singura mana si foarte apreciat de camionagii imediat dupa '89. https://www.google.r...cD8fJtAbpgoCwBA |
#21
Posted 20 September 2012 - 16:55
Sper ca te referi la 1,6 16V de pe Twingo Gordini cu 133CP.
|
#22
Posted 20 September 2012 - 16:58
Eu m-as multumi si cu 1.2 TCe 115 cp. Ar fi o mica racheta jucaria ...
|
#23
Posted 20 September 2012 - 18:17
Practic doresti acel Sandero GT Line facut si pentru noi cu acele specificatii. Cinstit sa zic, te inteleg, C2 VTS cu 1.6 126CP era o mica fiara care punea la pamant masini mult mai pretentioase si directia, oh baby (doar nu degeaba iesea bine la probele de manevrabilitate), cart, Prius-ul este autobuz comparata cu aia Iar Sandero acela se incadreaza in aceeasi categorie de putere si greutate.
Edited by connectorxp, 20 September 2012 - 18:18. |
#24
Posted 20 September 2012 - 18:34
connectorxp, on 20 septembrie 2012 - 18:17, said:
Practic doresti acel Sandero GT Line facut si pentru noi cu acele specificatii. Cinstit sa zic, te inteleg, C2 VTS cu 1.6 126CP era o mica fiara care punea la pamant masini mult mai pretentioase si directia, oh baby (doar nu degeaba iesea bine la probele de manevrabilitate), cart, Prius-ul este autobuz comparata cu aia Iar Sandero acela se incadreaza in aceeasi categorie de putere si greutate. |
#25
Posted 20 September 2012 - 18:40
Sandero2 GT nu, dar nimic nu ii impiedica sa-l lanseze, doar modifica una alta la ea si au si GT, cinstit sa zic, vreau sa apara asa ceva, ca e distractiva o masinuta mica cu putere mai multa. Din pacate nu m-am mai intalnit cu cineva care ma tinea la curent cu noutatile imediate de la Renault.
Edited by connectorxp, 20 September 2012 - 18:40. |
#27
Posted 25 September 2012 - 15:55
O paralela intre noul Sandero de Romania si noul Sandero de Rusia ( Lada Kalina ), care a fost deja lansat la Salonul Auto de la Moscova din aceasta toamna.
Sa vedem lansarea oficiala a noilor Sandero/Logan la Paris si apoi cred ca putem comenta mai pe subiect si in detaliu. P.S. Numarul de poze pentru Sandero e mai mic, fata de modelul rusesc Attached Files |
#28
Posted 25 September 2012 - 17:21
Se pare ca anumite repere au fost asimilate de industria locala, precum ceasurile de bord, sistemul de navigatie, comenzile de la clima si oglinda centrala si piciorul de sustinere. Ciudata combinatia cu aeratoarele (de un fel pe centru si altul pe laterale). Se pare ca va fi echipata si cu senzori de ploaie si lumina si vad si o CVA, pe cand si la noi? aaa. sa nu uit, comanda de la lumini tipica masinilor germane.
Edited by connectorxp, 25 September 2012 - 17:22. |
|
#29
Posted 28 September 2012 - 11:31
#30
Posted 02 October 2012 - 10:47
au venit si preturile... pareri? Eu sunt un pic cam dezamagit. Nu stiu de ce , dar ma asteptam sa fie cu vreo 1000-1500E mai ieftine varianta Laureate, si Ambiance.
Attached Files |
#31
Posted 02 October 2012 - 11:01
ESP 300 de euro. Destul de ok.
Navigatie, 300 aparatul plus 100 hartile. Mai ieftin decat ceva A.M. dar banuiesc ca e ceva slabut. TCEul ala in 3 cilindri s-ar putea sa fie o surpriza placuta. Vad ca e fix la jumatea pretului dintre modelele pe benzina si dieseul de 75 de cai. |
#32
Posted 02 October 2012 - 11:01
Dezamagit de ce,totusi preturile sunt mai ieftine decat la prima generatie,masina este mai frumoasa si mai dotata.
|
#33
Posted 02 October 2012 - 11:27
ionut_ionut, on 02 octombrie 2012 - 11:01, said:
Dezamagit de ce,totusi preturile sunt mai ieftine decat la prima generatie,masina este mai frumoasa si mai dotata. Nici eu nu ii inteleg dezamagirea, Laureate-ul e mai ieftin decat vechiul Smile (care incepea la 9400 de euro) si mai dotat. Smile plus airbaguri laterale (incluse in standard la Sandero nou) venea cu 610 euro mai scump la motorul de 1.2 16V decat la modelul nou, asta in conditiile in care modelul nou are si ESP si alte dotari extra. Doar ESP-ul e la Lodgy 300 de euro, deci teoretic daca consideri si diferenta de dotari, noul Sandero e mai ieftin cu 1000 de euro decat cel vechi. |
|
#35
Posted 02 October 2012 - 11:53
Draguta, este un salt destul de mare in ceea ce priveste modelul anterior insa motorizarile alea sunt lesinate rau de tot. Ca sa iei un sandel din asta nou cu dotari basic+AC(care pe varianta din mijloc de echipare este optional, din nou) scoti 9000 euro din buzunar.
Ce tare, pe site nu au pus sprint-ul pe 0-100. Oare de ce? |
#36
Posted 02 October 2012 - 12:07
Probabil dezamagirea nu este fondata, pentru ca nu stiu ce contine fiecare pachet in exactitate .
totusi sa ceri 780 E pentru un aer conditionat... varianta cheala e 6990 + 780 e deja 7770. si AC ce putin mie la o masina noua e obligatorie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users