Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Compania AirValee
Last Updated: Sep 29 2015 07:05, Started by
gunnarson
, Jan 08 2012 01:38
·
0
#1
Posted 08 January 2012 - 01:38
AirValee va incepe sa zboare pe rutele Torino - Iasi si Parma - Bucuresti Otp din 25 martie 2012.
Preturi de la 29 euro. www.airvallee.it Edited by gunnarson, 08 January 2012 - 01:42. |
#4
Posted 08 January 2012 - 04:09
Pe site-ul lor:
Quote The Air Vallée fleet for regularly scheduled service consists of three Dornier 328 jets that boast 31 very comfortable seats and are equipped with the latest technology. This nimble aircraft is particularly suited to flying safely around the mountains in the Valle d'Aosta, but at the same time can reach international airports at the same speed as larger passenger planes. Passengers travel in a refined atmosphere. Borrowing an expressive image from the world of automobiles, people say that the Dorniers are the Rolls-Royces of the sky. |
#5
Posted 08 January 2012 - 05:05
Pe site-ul lor vad si Boeing 737-300 cu o capacitate de 148 locuri. Banuiesc ca asta va fi aeronava folosita pentru România pentru ca ruta sa aduca profit. Cu un Dornier 328 nu faci mare lucru
|
#6
Posted 08 January 2012 - 10:25
Si-au inchiriat un MD83 de la Medallion Air. Deocamdata stau cam prost la avioane. Sincer sa fiu, nu cred ca fac nici o branza in Romania. Dar sper din toata inima sa ma insel.
|
#7
Posted 08 January 2012 - 15:35
#8
Posted 08 January 2012 - 16:08
#9
Posted 08 January 2012 - 21:04
#10
Posted 09 January 2012 - 17:25
Sa iau bilete pentru 25 martie? Vad ca au cu 29 de euro Bucuresti - Parma, dar sunt siguri? Se prabusesc des? Ce se poate vedea in Parma? Ajung 2-3-4 zile acolo?
|
|
#11
Posted 09 January 2012 - 18:44
Daca nu te multumesc obiectivele turistice din Parma se poate pleca foarte usor de acolo in alte orase cu trenul, e rapid si sigur
|
#12
Posted 09 January 2012 - 18:48
#13
Posted 10 January 2012 - 12:03
koder, on 8th January 2012, 16:08, said: Acest MD83 nu cumva a apartinut companiei Jetran? Acest avion este inregistrat in Romania in numele companiei Medallion Air. Medallion si-a inchiriat aeronava atat Jetran Air, Travel Air si a apartinut si Spanair (prin 2008). Are numar de inregistrare YR - HBE si este produs in anul 1986 (are aprox 25 de ani). |
#14
Posted 10 January 2012 - 12:20
MembruAnonim, on 8th January 2012, 05:05, said: Pe site-ul lor vad si Boeing 737-300 cu o capacitate de 148 locuri. Banuiesc ca asta va fi aeronava folosita pentru România pentru ca ruta sa aduca profit. Cu un Dornier 328 nu faci mare lucru |
#15
Posted 10 January 2012 - 14:10
Din cate am vazut, deocamdata nu au nici un Fokker. Poate vor inchiria cum au inchiriat si MD-ul. Dar din carpaceala asta nu cred ca o sa iasa nimic bun.
Edited by vali_geodezu, 10 January 2012 - 14:11. |
|
#16
Posted 11 January 2012 - 00:02
#18
Posted 12 January 2012 - 11:38
e greu sa faci low-cost cu o flota compusa din 3 tipuri de aeronave, si cu 1-2 bucati din fiecare. si ii mai stiu eu pe unii cu un MD care vroiau asta-vara sa zboare de la CNd in jdemii de locuri. Si n-au zburat.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users