Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Lipsa de imaginatie!
Last Updated: Dec 08 2011 19:57, Started by
SpikeMaster
, Dec 08 2011 18:29
·
0
#1
Posted 08 December 2011 - 18:29
Heeey salutare!
Dupa cum spune si titlul, am o lipsa de imaginatie. Spunetimi va rog voi cum as putea rezolva urmatoarea problema: Sa zicem ca utilizatorul X are un animal ce prinde o viteza de 30km/h si are o putere de 60f (f = forta sau cai putere .. cum vreti voi) iar utilizatorul Y are alt animal ce prinde o viteza de 35km/h si are o putere de 50f Cum as putea combina aceste informatii astfel incat sa-l aleg pe cel mai bun? Animalul lui Y este mai rapid deoarece prinde o viteza de 35km/h dar animalul lui X este mai puternic deoarece are o putere de 60f Vreau sa folosesc aceste informatii pentru a realiza curse intre utilizatorii viitorului meu site. Atunci cand incepe cursa, este selectata distanta si numar secundele ce trec pana ce distanta a fost atinsa. As putea folosi doar viteza animalului dar ar fi prea banal... vreau sa ofere si forta un atu acolo. Daca ne imaginam o cursa cu multe curbe, cel ce are forta mai mare va invige Dar daca ne imaginam o cursa in linie dreapta, cel mai rapid va invinge ... Nu am idee cum as putea combina asta Datimi voi o idee. Astept raspuns, multumesc! |
#2
Posted 08 December 2011 - 18:40
pune inca un atribut gen greutate a.i. animalul cu forta mai mare sa duca mai multa greutate fara sa ii scada viteza
|
#3
Posted 08 December 2011 - 18:43
Ar mai fi 2 factori, inteligenta animalului si experienta.
|
#4
Posted 08 December 2011 - 18:48
Eu nu stiu cum sa combin acesti 2 factori si voi vreti sa mai pun?
Edited by SpikeMaster, 08 December 2011 - 18:48. |
#5
Posted 08 December 2011 - 18:57
SpikeMaster, on 8th December 2011, 19:48, said: Eu nu stiu cum sa combin acesti 2 factori si voi vreti sa mai pun? e ca si cand ai pune un ferrari si un tractor la intrecere . daca pui in schimb ferrariu sa traga de un plug infpt in pamant...ciuciu. mie mi se pare cel mai potrivit sa mai pui un atribut care sa aiba legatura si cu viteza si cu forta. |
#6
Posted 08 December 2011 - 19:01
35% forta, 40% viteza, 15% inteligenta, 8% experienta, 2% noroc, noroc dat de secunda serverului in acel moment.
Si tu stabilesti care e valoarea maxima posibila la un atribut. Astfel ca valoarea maxim posibila este egala cu maximul procentual la acel factor. Edited by Sorin84k, 08 December 2011 - 19:06. |
#7
Posted 08 December 2011 - 19:07
Sorin84k, on 8th December 2011, 19:01, said: 35% forta, 40% viteza, 15% inteligenta, 8% experienta, 2% noroc, noroc dat de secunda serverului in acel moment. Asta e ma mersi mult. Si multumesc si celorlalti pana acum vroiam sa combin doi factori (forta si viteza) dar acum stiu cum sa ma folosesc si de celelalte upgrade-uri posibile ... cum de nu mi-a trecut prin cap treaba cu procentajele Mersi mult! |
#8
Posted 08 December 2011 - 19:17
Daca upgrade-urile sunt pe bani, atunci aia de nu baga bani pot avea maxim 100%, pe cand aia de baga bani cu upgrade-uri pot obtine peste 100% la un animal (sa zicem ca ar lua suplimente nutritive/substante experimentale sau ceva de genu, pentru cresterea fortei, vitezei, IQ-ului).
Si daca ia suplimente/substante experimentale, apare un risc, cel de a ii veni rau si de a merge la veterinar, care normal costa, altfel scade durata de viata a animalului si foarte rar chiar decedeaza daca nu ajunge repede la veterinar. Poti face ca suplimentele nutritive luate peste un anumit nivel sa produca rau, iar substantele experimentale dau cele mai bune rezultate dar cresc mult riscul de a ii veni rau si chiar de a muri, si deci a necesita veterinar. Cu placere! Edited by Sorin84k, 08 December 2011 - 19:24. |
#9
Posted 08 December 2011 - 19:36
Sorin84k, on 8th December 2011, 20:17, said: Daca upgrade-urile sunt pe bani, atunci aia de nu baga bani pot avea maxim 100%, pe cand aia de baga bani cu upgrade-uri pot obtine peste 100% la un animal (sa zicem ca ar lua suplimente nutritive/substante experimentale sau ceva de genu, pentru cresterea fortei, vitezei, IQ-ului). Si daca ia suplimente/substante experimentale, apare un risc, cel de a ii veni rau si de a merge la veterinar, care normal costa, altfel scade durata de viata a animalului si foarte rar chiar decedeaza daca nu ajunge repede la veterinar. Poti face ca suplimentele nutritive luate peste un anumit nivel sa produca rau, iar substantele experimentale dau cele mai bune rezultate dar cresc mult riscul de a ii veni rau si chiar de a muri, si deci a necesita veterinar. Cu placere! da, interesante idei, dar spune-mi te rog, poti sa imi explici cum as putea face acele calcule.. adica atunci cand ai zis 35% putere, 40% viteza, etc... la ce te refereai? Adica, sa iau 35% din forta sau acei 35% reprezinta totalul din ce? forta+viteza+greutate... ce rezultat ar trebui sa-mi iasa? nu stiu ce e cu mine in seara asta, dar nu pot sa gandesc Edited by SpikeMaster, 08 December 2011 - 19:37. |
#10
Posted 08 December 2011 - 19:43
Sa zicem ca forta totala, maxima, a unui caine poate fi de 120 (unitatea de masura Newtoni metru?).
Asta insemnand 35%. Daca un alt caine are 60 Newtoni metru forta, atunci are 35%/2=17.5%. Acel 100% la acele valori adunate, inseamna cel mai capabil animal posibil, care nu a luat suplimente nutritive si nici substante experimentale. Ca sa se stabileasca invingatorul se aduna aceste procente, si castiga cel care are procentajul total mai mare. Edited by Sorin84k, 08 December 2011 - 19:49. |
|
#11
Posted 08 December 2011 - 19:54
Sorin84k, on 8th December 2011, 19:43, said: Sa zicem ca forta totala a unui caine poate fi de 120 (unitatea de masura Newtoni metru?). ... Sau ar putea ceva mai simplist pur si simplu sa stabileasca niste procente care reprezinta importanta acelor calitati si sa inmulteasca valorile efective cu acele procente. Viteza =80% importanta forta = 20% importanta animal 1 30(viteza) * 80 + 60(forta) * 20 = 3600 pct animal 2 40(viteza) * 80 + 25(forta) * 20 = 3700 pct => animalul 2 castiga la limita. Ai putea sa calculezi procentul pierzatorului din punctele castigatorului : (3600/3700) * 100 = aprox 97% si in functie de niste trepte ale tale sa ii spui userului: "Animalul 2 a intrecut animalul 1 cu cativa metri." sau "Animalul 2 l-a surclasat pe animalul 1"(in cazul unui procent de 25% de exemplu). Desigur, eu as include si un mic procent random pentru niste surprize din cand in cand. |
#12
Posted 08 December 2011 - 19:56
Interesant .. apropo, era vorba de cai dar nui nimic, eu nu am specificat
Am fost si am luat putin aer si m-am gandit la urmatoarea chestie .. sa fac un calcul simplu si anume: forta / greutate / 20 (20 = un numar ales pentru un rezultat optim) si ar veni cam asa din exemplele date... animalul lui X: 60/0.08t(80kg adica omul)/20=37.5km/h (dar cum el prinde maxim 30km/h ... nu poate depasi aceasta viteza) animalul lui Y: 55/0.08t(80kg adica omul)/20=34.3km/h (si cum viteza lui maxima este de 35km/h, acesta se poate deplasa in voie cu acei 34km/h, deci mai repede decat cel al lui X) iar daca marim greutatea de exemplu ar iesi: animalul lui X: 60/0.12(120kg)/20=25km/h (iar el prinde maxim 30km/h .. deci nici o problema) animalul lui Y: 55/0.12(120kg)/20=23km/h (si uite cum animalul mai slab dar mai rapid este incetinit de greutatea pe care o cara) astfel fiecare factor are un rol ... eeee? cum e? EDIT: Se pare ca am postat in acelasi timp cu luk4 Pai se pare ca am aflat ce vroiam si va multumesc ... acum tre sa trec la treaba! Edited by SpikeMaster, 08 December 2011 - 19:59. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users