Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme functionare motocoasa Ma...

Imprimanta 3D mai "moderna"

Folie anticondens

Hidroizolatie piscina
 Am gasit un IPhone

Eveniment 14-16 iunie nZEB expo

Semnalizare incarcare Pachet acum...

Implantologie & Cityscape (re...
 Scurta sinteza a atacurilor posib...

Cel mai bun antivirus / firewall ...

Honor 200 si 200 Pro

Sfat inchidere spatiu intre cada ...
 ANCPI: Scaderi pe piata imobiliara

Dac+Amp sau DAC/AMP combo pentru ...

Camera cu panou solar 180° field ...

Eroare F16 msh Whirlpool 6 sense
 

Cale falsa endo

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
memento mori

memento mori

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 823
  • Înscris: 11.03.2006
Salutari,
Sunt student la stomatologie si astazi am avut primul meu pacient pentru endo. Dintele in discutie este 3.6 la care m-am apucat sa ii fac tratament endo in scop protetic. Am inceput tratamentul cu canalul distal la care totul a mers bine apoi la canalul mezio-lingual si in cele din urma canalul mezio-vestibular la care acul master nu vroia sa imi intre la lungimea de lucru datorita faptului ca radacina este putin curbata. Am intrebat asistenta de la stagiu ce ar trebui sa fac si mi s-a raspuns sa mai insist si dupa putine insistente am scos acul cu sange pe varf si mi s-a spus sa usuc bine si sa introduc silerul si conurile de gutaperca dupa care sa fac o radiografie de contrul. In urma radiografiei am observat ca am facut cale falsa si am intrebat mai multi asistenti ce ar trebui sa fac. Fiecare a venit cu o solutie diferita si momentan sunt foarte confuz in legatura cu viitorul acelui tratament si sper sa ma lamuriti care ar fi urmatorul pas. Sa il las asa cateva zile sa vad daca are probleme? sa il dezobturez si sa introduc hidroxid de Ca? Ca ultima solutie m-am gandit sa il iau de mana si sa il duc la un endodont sa il rezolve dar din pacate asta nu e gratis :( .Momentan I-am zis sa stea asa si daca apar dureri sau probleme s