Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandari proteza auditiva

Oameni care traiesc pe bune

Sony Xperia 1 VI

Eroare E-15, msv Bosch Silence Pl...
 Prezentatori TV cu telefoanele in...

AC Mobil fara evacuare?

SMS over IMS networks – SMS...

MYEGNETIAPASS - GRECIA - mic ghid
 Distribuție Golf 7 2.0 TDI

Incurajarea, stimularea si sustin...

Inmatriculare Motocileta "de ...

Pentru voi cat de relevant e cons...
 MyGuava?

Statele Unite Mexicane vor avea ...

C Embedded

DUO Street View
 

Viteza de peste 100 km/h in localitate

- - - - -
  • Please log in to reply
180 replies to this topic

Poll: Confiscarea masinii (132 member(s) have cast votes)

Pentru viteza de peste 100 km/h in localitate confiscarea masinii?

  1. Da. (specific in post perioada dorita) (35 votes [26.52%])

    Percentage of vote: 26.52%

  2. Nu. (90 votes [68.18%])

    Percentage of vote: 68.18%

  3. Nu stiu. / Ma abtin. (7 votes [5.30%])

    Percentage of vote: 5.30%

Vote Guests cannot vote

#1
Sorin84k

Sorin84k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,682
  • Înscris: 17.02.2008
Pentru viteza de peste 100 km/h in localitate confiscarea masinii?
Eu ma gandeam ca perioada pentru prima abatere, 1 luna de zile.
Amenzile au efect cred ca mai mult la cei fara bani, pe cei cu zeci de mii de euro venit pe luna, ii doare undeva de o amenda de cateva sute de lei.
Ce pareri aveti de aceasta varianta?

Edited by Sorin84k, 03 September 2011 - 16:14.


#2
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 01.08.2005
Mai bine ca amenzile sa fie raportate la venitul propriu, sau la venitul familiei.

#3
xXx69Asu

xXx69Asu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 617
  • Înscris: 15.08.2007
Cum zice AndyM. Aºa e în Elveþia. Amenzile sunt în funcþie de venit.

#4
Sorin84k

Sorin84k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,682
  • Înscris: 17.02.2008
Pentru a avea cam acelasi impact, trebuie ca daca cineva castiga 20.000 euro pe luna din afaceri sa ii dai amenda care sa il lase cu 400-500 euro, ca sa simta amenda, pentru ca la unu de are venit 1000 lei, daca ii dai 500 lei amenda, il cam lasi fara mancare.
Iar la unu de nu are venit deloc, ce ii faci (probabil il bagi la munca un folosul comunitatii)?

#5
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,504
  • Înscris: 13.10.2010
Pedeapsa poate sa fie si inchisoare pe viata, daca nu are cine s-o puna in aplicare e frectie la picior de lemn! Prima oara trebuie sa-si faca treaba, adica aplicarea legilor sa fie la fel pentru toata lumea, cu aceste legi si dupa aceea daca rezultatul nu este cel asteptat sa le faca mai drastice!
Degeaba zice in lege ca-ti ia permisul pentru +50km/h peste limita legata daca poti sa ramai cu permis si fara amenda daca-i dai de-o "ciorba" politistului!

#6
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Imi plac chestiile astea simpliste care presupun ca lumea se imparte in oameni care au Logani-uri ale lor si merg ok si X5-uri, ale lor si care merg de rup si nu tin cont de legi ca au bani.
Ce te faci cu masinile pe care le conduce sotia, fiul, verisorul, mecanicul, valetul de parcare, angajatul, clientul potential (de test, fie ca cumpara o masina de la privat fie de la reprezentanta)?

Solutii sint foarte multe: sa iei permisul pe un timp din ce in ce mai mare, in functie de abateri si gravitate (deja se face cu punctele, putem discuta despre detalii), poti sa pui amenzi care cresc exponential dupa abateri (desi relativ inutil daca ramii fara permis), etc.
Problema e ca orice solutie se transforma doar intr-o spaga marita la politist (sau eventual vreo interventie "de sus" si musamalizare).

#7
letcon

letcon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 356
  • Înscris: 14.12.2009
Mai intai ar trebuii facute conditii pentru a putea fii respectate legile si dupaia sa sa gandeasca la sanctiuni.
Sa faca drumuri, autostrazi, parcari si dupaia sa vina sa ridice masinile de pe strazi ca nu sunt parcate unde trebuie...

#8
Sorin84k

Sorin84k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,682
  • Înscris: 17.02.2008
@f300 rezolvam problema cu luarea mitei destul de usor (ramane sa se analizeze cat costa asta).
Se introduce camera de filmat si microfon la masina politiei (cum este in SUA) si se pun camere de filmat si microfoane si pe politisti, ca sa vedem si noi tot ce vede si aude politistul, sa vedem atunci cum mai ia mita.

Edited by Sorin84k, 03 September 2011 - 16:29.


#9
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,718
  • Înscris: 26.11.2001
Eu zic ca nu ar trebui sa aveti drept de vot, ca sa nu ma leg de eugenie...

Vorbiti de 100 Km/h de parca ar fi viteza sunetului!
Nu este asa nici pe departe...
Daca se baga asa o lege, imi iau Logan!

Prind adesea 80-100 Km/h chiar si in localitate, cu mentiunea "daca e loc".
Cine nu e ipocrit, recunoaste ca macar ocazional face la fel.
Sa nu mai vorbim de DN-uri si "drumuri europene"care merg in marea majoritate in sate, cu limita de 50-70 Km/h.

Voi cred ca sunteti aia care merg cu 40 Km/h ca 50 e maxim admis, pe banda 2-a, ca nimeni nu se grabeste.

Sunteti nistre frustrati!
Eu as scoate de pe autostrada limita de viteza (pe unele portiuni, unde se preteaza), pt a da voie si celor care pot si vor, sa isi faca placerea.
In Germania se poate si credeti-ma ca nu e sfarsitul lumii.

Cine are o masina mai spalata, stie ca 160-180 sunt viteze la care masina se simte bine.
Despre accidente, nu va faceti iluzii ca 130 Km/h e o viteza "sigura"; 130 Km/h a fost ales din motive de consum si poluare + ca dpdv tehnic masinile au evoluat enorm!

#10
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,298
  • Înscris: 12.08.2006
Cocalarul care depaseste viteza n-are venituri declarate,poate un salariu minim pe economie sau ajutor social asa ca va lua amenda minima.
  La fel si politicianul,de exemplu nesimtitul ala de Hoara.Lor le-ar conveni chestia cu amenda in functie de venituri.
  Confiscarea masinii pe un an zic ca e ok dar si aici poate sa inceapa un proces de vreo 3-4 ani.
  Pana la urma politaiul baga spaga in buzunar si da un avertisment...pentru centura bineinteles.:)...asta daca n-a primit telefon de la seful lui.

#11
letcon

letcon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 356
  • Înscris: 14.12.2009
Eu unul sunt de acord cu  Courage.
Sunt oameni care merg cu masina la 150Km\h mai bine decat aia care merg sub limita legala.
Principalul motiv pentru care se produc accidentele in ROMANIA este PROSTIA.
Toti distrusii si toate bagaboantele iau carnet, da' nu fac diferenta dintre schimbator si frana de mana...

Edited by letcon, 03 September 2011 - 16:38.


#12
Sorin84k

Sorin84k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,682
  • Înscris: 17.02.2008
Sa inteleg ca dupa voi cu o masina se poate evita un accident in localitate la fel de bine daca merge cu 150 sau cu 99 km/h?
Ma refer aceeasi masina, cu 2 soferi care sunt la fel de buni, nu vreun cocalar cu BMW X nu stiu cat.
Plec de la ideea ca distanta de franare este alta la viteza mare fata de viteza mai mica.

#13
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,718
  • Înscris: 26.11.2001
Btw, la "taiat" suntem toti cu gura mare, aia cu bani (vezi la tv - smecherul cu BMW - ursulet).

Hai sa facem si ceva constructiv, nu?
Dar asta implica munca :)

1. Autostrazi + centuri.

2. Ridicarea masinilor parcate ilegal (adesea bulevardele raman cu o singura banda utilziabila; e nevoie de un singur Sorin84k ca sa blocheze toata ciculatia, ca el merge cu 50 FIX!
Boii ce incearca sa il depaseasca pe linia de tramvai sa fie impuscati in cap cu glont de Ag!

3. Nu vad practic de ce se interzice mersul pe linia de tramvai, cand clar nu e loc pt masini; e spatiu pierdut de pomana....
Am vazut ca se practica in multe tari europene acest lucru, fara probleme.
La noi mai e o bucurie.. . nu ai voie sa treci pe langa statia de tramvai, desi din cauza spatiului ingust si a masinilor parcate aiurea, abia se mai strecoara cate o masina...
In loc sa ii belesti pe idiotii care te forteaza sa te adaptezi, tot tu ramai fara carnet/masina...

4. Ridicarea limitelor de viteza pe DN-uri, in sate la 70 Km/h ziua si 90 noapte, cand satele par parasite; nici macar becurile nu sunt aprinse.
Betivii si prostii vor fi victime ale selectiei naturale.
Carutasii ar trebui executati! Sunt criminali...

5. Amenda pt condus cu 20 Km mai putin decat limita de viteza! De ce sa suferim pt ca soferii sunt prosti si le-a dat tacso strada?
Nu esti in stare sa conduci, stai dracu acasa...

Nu s-ar misca mai repede lucrurile?

#14
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View PostSorin84k, on 3rd September 2011, 16:28, said:

@f300 rezolvam problema cu luarea mitei destul de usor (ramane sa se analizeze cat costa asta).
Se introduce camera de filmat si microfon la masina politiei (cum este in SUA) si se pun camere de filmat si microfoane si pe politisti, ca sa vedem si noi tot ce vede si aude politistul, sa vedem atunci cum mai ia mita.
Cred ca nu realizezi ca e o intreaga caracatita care nu si-ar pune singura bete in roate.
Doua exemple:
1. facturile fiscale. Nu stiu cum mai e actualmente circul cu facturile fiscale personalizate dar acum 5 ani era in felul urmator:
- tu ca firma vroiai sa cumperi facturi
- se ducea angajatul delegat impreuna cu nu stiu cite hirtii sa solicite facturi, cu buletinul, etc
- se lua comanda de facturi, teancul de acte (din care unele ramineau in original acolo), se facea poza angajatului
- se cauta in baza de date daca nu cumva firma e inactiva, etc
- mergea comanda la o tipografie autorizata unde iesea direct pe hirtie securizata, bla bla
- tipografia respectiva avea supraveghere video non-stop cu stocare digitala
- ajungeau facturile inapoi, se ducea angajatul sa le ridice
- iar buletin, iar facut poze angajatului
- se trimiteau toate pozele si video-urile la Bucuresti (video-urile pe hdd, cu tot cu hdd nu stiu exact de poze)

Urmarea: puteai sa cumperi facturi perfecte de la en-gros-ul "Europa" (si probabil inca se mai poate daca mai exista "Europa")

2. Luatul de mita la vama (cind aveam vamuri spre vest). Practic orice duba, autocar, camion dadea macar o atentie, de obicei in cash desigur. Si luarea de mita a fost tot timpul o infractiune mare. Ce mare lucru sa pui laolalta 2-3 angajati din institutia potrivita sa-ti faca un flagrant? Trebuie numai ca oamenii potriviti sa vrea. Si desigur nu vor.

#15
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 123,027
  • Înscris: 07.02.2003
In Spania s-a redus viteza pe autostrazi, ultima data era 120 si am inteles ca vor 110, ratiunile sunt consum/poluare. Francezii umplu soselele de radare de fac aia mitinguri... Germania nu stiu cat o sa mai permita full speed, cand pun mana ecologistii pe putere e de rau... americanii inca raman pe 80 miles pe interstates (130 la noi). Nemtii au insa sosele bune unde se poate mai mult, asta e clar, problema e sa nu fie aglomeratie.

Edited by andreic, 03 September 2011 - 16:53.


#16
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,718
  • Înscris: 26.11.2001

View PostSorin84k, on 3rd September 2011, 17:43, said:

Sa inteleg ca dupa voi cu o masina se poate evita un accident in localitate la fel de bine daca merge cu 150 sau cu 99 km/h?
Ma refer aceeasi masina, cu 2 soferi care sunt la fel de buni, nu vreun cocalar cu BMW X nu stiu cat.
Plec de la ideea ca distanta de franare este alta la viteza mare fata de viteza mai mica.

Sorin, argumentul tau este ca 3>2 ?
E logic ca spui tu, dar viata e un risc, fiecare actiune are un risc.
Tot pe aceeasi idee, pe autostrada ar trebui sa se mearga cu minim 50 Km/h, ca vei fi mai in siguranta decat cu 130 Km/h...

Nu ar fi mai bine sa ai pe unde sa mergi, sa nu sara toti prostii pe strada fara sa se asigure si sa avem niste limite de viteza practice?
Cat despre franare, e o discutie imensa.

Acum 3 zile pe Fundeni un meserias a iesit cu un Logan fara sa se asigure.
Eu eram pe banda a 2-a; pe prima banda in fata mea era un papuc Logan, deci cu ABS.
Eu am franat de la 100 Km/h si m-am infipt in asfalt (frane Brabus), meseriasul cu papuc-ul a franat, mi-a taiat calea si a sarit pe contrasens... (noroc ca nu trecea alta masina).


P.S. Vis-a-Vis de Germania: portiunile fara restrictii sunt f. putine pe autostrada si adesea e prea agloemrat ca sa ii dai blana, insa neamtul are alta mentalitate...
160 Km/h merge si ala cu Opel Corsa, dar si ala cu 500 CP!
Doar titurile se grabesc cu 100 Km/h, ca au limitare; de aiase merge bine...

Nu pune nici dracu radar sa opreasca coloana ce merge cu 160 unde e limita de 130... ca iese prapad.

Ideea este ca norocul ti-l mai faci si singur.
Cand iti iei o masina proasta, iti asumi si alte riscuri in afara de cele de imagine...

#17
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,955
  • Înscris: 31.03.2003

View PostSorin84k, on 3rd September 2011, 17:43, said:

Sa inteleg ca dupa voi cu o masina se poate evita un accident in localitate la fel de bine daca merge cu 150 sau cu 99 km/h?
Ma refer aceeasi masina, cu 2 soferi care sunt la fel de buni, nu vreun cocalar cu BMW X nu stiu cat.
Plec de la ideea ca distanta de franare este alta la viteza mare fata de viteza mai mica.

Da de ce nu scoatem dracu soselele din localitati ?
Atunci nu s-ar mai pune problema de a-l lichida pe unu talamb ce se arunca in trafic sau de-l rani doar.

#18
alexandru_viorel

alexandru_viorel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,938
  • Înscris: 16.07.2010

View PostAndyM, on 3rd September 2011, 17:16, said:

Mai bine ca amenzile sa fie raportate la venitul propriu, sau la venitul familiei.
Pai parlamentarii de ex. cum fac si nu declara tot in declaratiile de avere. Crezi ca romanu' de rand nu va fi la fel de inventiv pentru 10 lei in minus la amenda?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate