Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfaturi recuperare cont facebook

Piese pentru trenul de rulare Meyle

o masina legendara, Moskvitch 408

Problema Service - Preturi diferite
 IP Camera HikVision nu o gasesc i...

Cand devine un film clasic?

Cu mașina spre Budapesta ...

Ridicare act de identitate cu pro...
 Calorifere + incalzire in pardose...

Sfat achizitie laptop buget 1500-...

Boxe Devialet

Mai poarta careva papuci prin oras?
 Amortizoare - 2024 - gaz / ulei ?...

Calatorie Bucuresti - Timisoara, ...

Țuica are gust ciudat

Copii nascuti in Romania
 

internet prin proxy, conectare la jocuri

- - - - -
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
0n7x

0n7x

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 23.08.2011
am o problema nerezolvata de mai mult timp, sunt student in camin la ase, conectarea la internet se face prin proxy (eu->proxy->internet), singurul port deschis este 8080 (si mai e inca unul daca nu ma insel), conectarea este prin cache.ase.ro (numele serverului), si ca tot omul, dupa ce vin de la job vreau sa ma destind din cand in cand o ora, doua, intr-un fel sau altul, acum mi-a revenit o idee mai veche, vreau sa ma joc lineage(mai ales ca am platit pt serverul oficial... fara sa ma gandesc la conectare...) si singura idee care imi trece prin cap e 'port forwarding', am incercat cu yourfreedom + proxycap exact cum s-a sugerat pe unele forumuri pt conectarea prin proxy la serverele de lineage, dar ceva nu functioneaza, apreciez orice solutie (sper sa nu imi sugerati sa imi cumpar alt net, sau texte de tipul ca au administratorii retelei un motiv pt care nu dau acces)
multumesc de intelegere

inca ceva, nu stiu daca acest subiect e in locul potrivit, daca da in regula, daca nu unde ar trebui ?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.