Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
cum recuperez banii de la wizzair
Last Updated: Jun 23 2011 11:06, Started by
tatae
, Jun 20 2011 14:26
·
0
#1
Posted 20 June 2011 - 14:26
Am rezervat bile Wizzair pentru patru persoane si in timp ce introduceam datele cardului a aparut o eroare si mi-a aparut o fereastra cu mesajul timp expirat.
Am reluat procedura dar nu am mai putut gasi locuri la acea cursa, in acea zi. Am cautat alta zi si am gasit. Am platit cu acelasi card. Dupa doua zile am primit e-mail de confirmare a rezervarii pentru ambele rezervari si mi-au tras si banii din card pentru ambele rezervari. Am sunat la acel telefon unic de relatii cu clientii si dupa multe incercari am reusit sa prind o operatoare care mi-a spus sa trimit e-mail cu reclamatia pe o adresa anume care este si ea afisata pe situl lor. Am scris despre problema cerandu-le sa anuleze una din rezervari. Asta erea cu 15 zile inainte de placare. Am primit un e-mail de confirare a primirii cererii mele, in care mi se cereau eventuale documente care sa sustina cererea, si am trimis confirmarea rezervarii la aceeasi companie a altor bilete la doua zile distanta pentru aceleasi 4 persoane. Am calatorit cu cursa rezervata a doua oara adica nu cu cea pe care am cerut sa o anuleze si de atunci au trecut peste 6 saptamani si nu am primit nici un semn si nici banii returnati. Nu stiu ce sa fac sa recuperez banii care sunt peste 1700 ron. Wizzair nu are birou in Romania si singura cale de comunicare este prin internet. Trimiti e-mailuri in eter fara sa stii daca cineva le va citi vreodata. E-mailul primit de la ei avea o forma standard si parea trimis automat. Stie cineva ce politica are Wizzair fata de anularea rezervarii? Multumesc anticipat pentru orice idee care sa ma ajute. |
#2
Posted 20 June 2011 - 14:41
nu recuperezi nimic
sunt niste ordinari , daca ai luat bilet in jur de 400 ron de persoana , exista o taxa de rezervare de loc in valoare de 80 de euro parca , eu sunt patit o sa primesti ceva emailuri peste 3 luni , la mine cam atat a durat 3 luni ! pana a raspuns cineva la reclamatia mea |
#3
Posted 20 June 2011 - 14:48
Cred ca cel mai bine era sa contactezi banca emitenta a cardului si sa refuzi plata.
|
#4
Posted 20 June 2011 - 15:08
In cazul asta, dupa cum s-a mai spus, cel mai repede merge contactand procesatorul de carduri (nu banca, banca e mana a II-a in relatia procesator carduri-banca-comerciant) si rugat sa se anuleze una din plati. Cel putin la GeCad cu care am mai avut incidente de genul asta s-a rezolvat in aceiasi zi (contactati prin e-mail), au fost foarte draguti.
Daca nu se rezolva cu procesatorul de carduri, se trimite la banca refuz de plata. Completezi un formular prin care spui motivul (e pe undeva o bifa pentru plata aceluiasi serviciu de 2 ori) la care anexezi rezervarile. Termenul de rezolvare e cam lung, de vreo 60 de zile, dar, de obicei, se rezolva. Am avut o data probleme cu niste brazilieni (un low-cost, parca Varig) care incasasera banii de 2 ori pentru aceiasi rezervare, s-a rezolvat prin banca, deoarece procesatorul n-a dat nici un raspuns. Evident, in timp ce se fac demersurile astea se contacteaza si compania aeriana, preferabil la telefon, ca sa mearga mai repede treaba. In situatia de fata, cu zborul deja efectuat, nu stiu ce mai rezolvi. Ar merita o incercare la banca. |
#5
Posted 20 June 2011 - 19:53
alexxxxx, on 20th June 2011, 16:08, said: In cazul asta, dupa cum s-a mai spus, cel mai repede merge contactand procesatorul de carduri (nu banca, banca e mana a II-a in relatia procesator carduri-banca-comerciant) si rugat sa se anuleze una din plati. Cel putin la GeCad cu care am mai avut incidente de genul asta s-a rezolvat in aceiasi zi (contactati prin e-mail), au fost foarte draguti. Daca nu se rezolva cu procesatorul de carduri, se trimite la banca refuz de plata. Completezi un formular prin care spui motivul (e pe undeva o bifa pentru plata aceluiasi serviciu de 2 ori) la care anexezi rezervarile. Termenul de rezolvare e cam lung, de vreo 60 de zile, dar, de obicei, se rezolva. Am avut o data probleme cu niste brazilieni (un low-cost, parca Varig) care incasasera banii de 2 ori pentru aceiasi rezervare, s-a rezolvat prin banca, deoarece procesatorul n-a dat nici un raspuns. Evident, in timp ce se fac demersurile astea se contacteaza si compania aeriana, preferabil la telefon, ca sa mearga mai repede treaba. In situatia de fata, cu zborul deja efectuat, nu stiu ce mai rezolvi. Ar merita o incercare la banca. Cum sa mai contactez procesatorul de carduri sau banca daca odata cu confirmarea rezervarii de care ni stiam au tras si banii? Oare nu exista o lege general valabila penru anularea unei rezervari (de hotel de vacanta , de tren de avion, etc.) Sunt convins ca multi au avut astfe probleme cu rezervari eronate sau pe care au dorit sa le anuleze, toti au pierdut banii? Poate trebuie sa merg la un avocat sa intentez un proces companiei wizzair? |
#6
Posted 23 June 2011 - 11:06
Din aia peste 1700 scade taxele (de aeroport, de carburant..) care nu le vei recupera niciodata. Din ce ramane, imparti la 4 si vezi daca se merita sa te stresezi.
Cand ti se mai intampla de asetea verifica imediat soldul cardului si vezi daca ti-au blocat ceva bani, nu te mai baza pe email-uri. Cardul era prepaid sau de credit? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users