Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Șomer cu venituri prin parti...

Insignia 2018-2020 Sport Tourer d...

Recomandari proteza auditiva

Oameni care traiesc pe bune
 Sony Xperia 1 VI

Eroare E-15, msv Bosch Silence Pl...

La Anmgd Cluj se face master dupa...

Prezentatori TV cu telefoanele in...
 AC Mobil fara evacuare?

SMS over IMS networks – SMS...

MYEGNETIAPASS - GRECIA - mic ghid

Distribuție Golf 7 2.0 TDI
 Incurajarea, stimularea si sustin...

Inmatriculare Motocileta "de ...

Pentru voi cat de relevant e cons...

MyGuava?
 

cum recuperez banii de la wizzair

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
tatae

tatae

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 10.10.2005
Am rezervat bile Wizzair pentru patru persoane si in timp ce introduceam datele cardului a aparut o eroare si mi-a aparut o fereastra cu mesajul timp expirat.
Am reluat procedura dar nu am mai putut gasi locuri la acea cursa, in acea zi.
Am cautat alta zi si am gasit. Am platit cu acelasi card.
Dupa doua zile am primit e-mail de confirmare a rezervarii pentru ambele rezervari si mi-au tras si banii din card pentru ambele rezervari.
Am sunat la acel telefon unic de relatii cu clientii si dupa multe incercari am reusit sa prind o operatoare care mi-a spus sa trimit e-mail cu reclamatia pe o adresa anume care este si ea afisata pe situl lor.
Am scris despre problema cerandu-le sa anuleze una din rezervari. Asta erea cu 15 zile inainte de placare.
Am primit un  e-mail de confirare a primirii cererii mele, in care mi se cereau eventuale documente care sa sustina cererea, si am trimis confirmarea rezervarii la aceeasi companie a altor bilete la doua zile distanta pentru aceleasi 4 persoane.
Am calatorit cu cursa rezervata a doua oara adica nu cu cea pe care am cerut sa o anuleze si de atunci au trecut peste 6 saptamani si nu am primit nici un semn si nici banii returnati.
Nu stiu ce sa fac sa recuperez banii care sunt peste 1700 ron.
Wizzair nu are birou in Romania si singura cale de comunicare este prin internet.
Trimiti e-mailuri in eter fara sa stii daca cineva le va citi vreodata.
E-mailul primit de la ei avea o forma standard si parea trimis automat.
Stie cineva ce politica are Wizzair fata de anularea rezervarii?
Multumesc anticipat pentru orice idee care sa ma ajute.

#2
virtualx

virtualx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,600
  • Înscris: 30.05.2005
nu recuperezi nimic

sunt niste ordinari , daca ai luat bilet in jur de 400 ron de persoana , exista o taxa de rezervare de loc in valoare de 80 de euro parca , eu sunt patit

o sa primesti ceva emailuri peste 3 luni , la mine cam atat a durat 3 luni ! pana a raspuns cineva la reclamatia mea

#3
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,175
  • Înscris: 02.04.2007
Cred ca cel mai bine era sa contactezi banca emitenta a cardului si sa refuzi plata.

#4
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
In cazul asta, dupa cum s-a mai spus, cel mai repede merge contactand procesatorul de carduri (nu banca, banca e mana a II-a in relatia procesator carduri-banca-comerciant) si rugat sa se anuleze una din plati. Cel putin la GeCad cu care am mai avut incidente de genul asta s-a rezolvat in aceiasi zi (contactati prin e-mail), au fost foarte draguti.
Daca nu se rezolva cu procesatorul de carduri, se trimite la banca refuz de plata. Completezi un formular prin care spui motivul (e pe undeva o bifa pentru plata aceluiasi serviciu de 2 ori) la care anexezi rezervarile. Termenul de rezolvare e cam lung, de vreo 60 de zile, dar, de obicei, se rezolva. Am avut o data probleme cu  niste brazilieni (un low-cost, parca Varig) care incasasera banii de 2 ori pentru aceiasi rezervare, s-a rezolvat prin banca, deoarece procesatorul n-a dat nici un raspuns.
Evident, in timp ce se fac demersurile astea se contacteaza si compania aeriana, preferabil la telefon, ca sa mearga mai repede treaba.
In situatia de fata, cu zborul deja efectuat, nu stiu ce mai rezolvi. Ar merita o incercare la banca.

#5
tatae

tatae

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 10.10.2005

 alexxxxx, on 20th June 2011, 16:08, said:

In cazul asta, dupa cum s-a mai spus, cel mai repede merge contactand procesatorul de carduri (nu banca, banca e mana a II-a in relatia procesator carduri-banca-comerciant) si rugat sa se anuleze una din plati. Cel putin la GeCad cu care am mai avut incidente de genul asta s-a rezolvat in aceiasi zi (contactati prin e-mail), au fost foarte draguti.
Daca nu se rezolva cu procesatorul de carduri, se trimite la banca refuz de plata. Completezi un formular prin care spui motivul (e pe undeva o bifa pentru plata aceluiasi serviciu de 2 ori) la care anexezi rezervarile. Termenul de rezolvare e cam lung, de vreo 60 de zile, dar, de obicei, se rezolva. Am avut o data probleme cu  niste brazilieni (un low-cost, parca Varig) care incasasera banii de 2 ori pentru aceiasi rezervare, s-a rezolvat prin banca, deoarece procesatorul n-a dat nici un raspuns.
Evident, in timp ce se fac demersurile astea se contacteaza si compania aeriana, preferabil la telefon, ca sa mearga mai repede treaba.
In situatia de fata, cu zborul deja efectuat, nu stiu ce mai rezolvi. Ar merita o incercare la banca.
Bine dar eu am cerut anularea rezervarii inainte de 10 zile de efectuarea zborului si orice rezervare poate fi anulata cu un comision sau penalizare.
Cum sa mai contactez procesatorul de carduri sau banca daca odata cu confirmarea rezervarii de care ni stiam au tras si banii?
Oare nu exista o lege general valabila penru anularea unei rezervari (de hotel de vacanta , de tren de avion, etc.)
Sunt convins ca multi au avut astfe probleme cu rezervari eronate sau pe care au dorit sa le anuleze, toti au pierdut banii?
Poate trebuie sa merg la un avocat sa intentez un proces companiei wizzair?

#6
gunnarson

gunnarson

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 30.03.2007
Din aia peste 1700 scade taxele (de aeroport, de carburant..) care nu le vei recupera niciodata. Din ce ramane, imparti la 4 si vezi daca se merita sa te stresezi.

Cand ti se mai intampla de asetea verifica imediat soldul cardului si vezi daca ti-au blocat ceva bani, nu te mai baza pe email-uri. Cardul era prepaid sau de credit?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate