Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Evrei 10:26,27
#1
Posted 17 September 2010 - 14:44
Căci, dacă păcătuim cu voia, după ce am primit cunoștința adevărului, nu mai rămâne nici o jertfă pentru păcate,
ci doar o așteptare înfricoșată a judecății, și văpaia unui foc, care va mistui pe cei răzvrătiți. Ce inseamna aceasta ? daca facem un pacat cu buna stiinta nu mai putem fi salvati ? sau cu alte cuvinte : Daca ne spovedim de un pacat si il repetam dupa spovedanie , nu ne mai putem spovedi din nou ? |
#2
Posted 17 September 2010 - 14:58
ba da ne putem spovedi din nou acuma depinde si ce pacat savarsesti ,spovedania are rolul de a curati sufletul de pacate si de al aduce pe calea buna ,pe calea mantuiri
|
#3
Posted 17 September 2010 - 15:00
Înseamnă că Dumnezeul cel atotmilostiv și iertător nu te mai bagă în seamă.
Și-o să arzi în Iad. |
#4
Posted 17 September 2010 - 15:01
#5
Posted 17 September 2010 - 15:02
#6
Posted 17 September 2010 - 15:04
nimeni nu stie ce face Dumnezeu ...................biblia si religia prin cuvantul lui Dumnezeu ne indeamna sa ne iertam unul pe altul
|
#7
Posted 17 September 2010 - 15:09
#8
Posted 17 September 2010 - 15:17
adica nu ai voie sa furi , te spovedesti , furi , te spovedesti , furi , te spovedesti si esti iar ca nou.
Asa credeti ca functioneaza sistemul ceresc? ) |
#9
Posted 17 September 2010 - 15:24
vipunderground, on 17th September 2010, 15:44, said: Căci, dacă păcătuim cu voia, după ce am primit cunoștința adevărului, nu mai rămâne nici o jertfă pentru păcate, ci doar o așteptare înfricoșată a judecății, și văpaia unui foc, care va mistui pe cei răzvrătiți. Ce inseamna aceasta ? daca facem un pacat cu buna stiinta nu mai putem fi salvati ? sau cu alte cuvinte : Daca ne spovedim de un pacat si il repetam dupa spovedanie , nu ne mai putem spovedi din nou ? Prima Evrei 10 25. Fără să părăsim Biserica noastră, precum le este obiceiul unora, ci îndemnători făcându-ne, cu atât mai mult, cu cât vedeți că se apropie ziua aceea. 26. Căci dacă păcătuim de voia noastră, după ce am luat cunoștiință despre adevăr, nu ne mai rămâne, pentru păcate, nici o jertfă, 27. Ci o înfricoșată așteptare a judecății și iuțimea focului care va mistui pe cei potrivnici. Aici este vorba de cei care au auzit cuvantul Evangheliei lui Hristos, si l-au insusit, dar cred ca pot trai de capul lor, adica sa aduca singuri jertfe inafara Bisericii. In felul acesta se fac singuri potrivnici Bisericii. A doua Evrei 10 29. Gândiți-vă: cu cât mai aspră fi-va pedeapsa cuvenită celui ce a călcat în picioare pe Fiul lui Dumnezeu, și a nesocotit sângele testamentului cu care s-a sfințit, și a batjocorit duhul harului. 30. Căci cunoaștem pe Cel ce a zis: "A Mea este răzbunarea; Eu voi răsplăti". Și iarăși: "Domnul va judeca pe poporul Său". 31. Înfricoșător lucru este să cădem în mâinile Dumnezeului celui viu. Aici este vorba de cei care aud cuvantul Evangheliei lui Hristos, dar il nesocotesc si-l minimizeaza, zicand ca si crestinismul e o religie ca oricare alta (adica toate religiile ar fi la fel). Pentru toti acestia pedeapsa va fi Iadul. Edited by altul, 17 September 2010 - 15:41. |
#10
Posted 17 September 2010 - 15:24
pai normal ca nu asa functioneaza ,de exemplu vine un hot sa se spovedeasca acel hot vine sa se spovedeasca pentru a scapa chiar de acest pacat furatul preotul ii da un canon care sa il tina ,deci in concluzie cine doreste sa se spovedeaca vine la spovedanie pentru a elibera pacatele ,framantarile de pe suflet .................preotul la randul lui are obligatia de al scapa de pacatul hotiei prin rugaciune si post
|
|
#11
Posted 17 September 2010 - 20:06
vipunderground, on 17th September 2010, 15:44, said: Căci, dacă păcătuim cu voia, după ce am primit cunoștința adevărului, nu mai rămâne nici o jertfă pentru păcate, ci doar o așteptare înfricoșată a judecății, și văpaia unui foc, care va mistui pe cei răzvrătiți. Ce inseamna aceasta ? daca facem un pacat cu buna stiinta nu mai putem fi salvati ? sau cu alte cuvinte : Daca ne spovedim de un pacat si il repetam dupa spovedanie , nu ne mai putem spovedi din nou ? Evrei 10 25Să nu părăsim adunarea noastră, cum au unii obicei; ci să ne îndemnăm unii pe alții, și cu atît mai mult, cu cît vedeți că ziua se apropie. Sunt doua lucruri care fixeaza dpdv TEMPORAL versul: EPISINAGO si cu cît vedeți că ziua se apropie Daca studiezi, vezi ca aceasta adunare este pt era de evanghelizare urmatoare erei bisericilor, atunci cand in biserica conduce satan, perioada numita MARILE STRAMTORARI. Teologii spun ca salvarea se pierde, vazand aceste versuri, cand, este in vedere persoana care inca se mai duce la biserica atunci cand Hristos nu mai este acolo. Insa, nu ai tu de ce sa-ti faci probleme, deoarece, dupa cate observ, tu te bazezi nu pe Dumnezeu ci pe tine care ai facut ceva ca sa obtii mantuirea. Nu-ti va conveni raspunsul cu sfarsitul erei bisericilor, nici nu-ti vei corecta doctrina, iti va pasa doar daca nuj ce icoana e "mai puternica" decat alta. Edited by zexelica, 17 September 2010 - 20:09. |
#12
Posted 18 September 2010 - 01:51
zexelica, on 17th September 2010, 21:06, said: Stimabile, versurile astea sunt legate de versul 25, unde traducatorii nu au facut o treaba buna, EPISINAGOGE este tradus ADUNARE sau BISERICA. Evrei 10 25Să nu părăsim adunarea noastră, cum au unii obicei; ci să ne îndemnăm unii pe alții, și cu atît mai mult, cu cît vedeți că ziua se apropie. Sunt doua lucruri care fixeaza dpdv TEMPORAL versul: EPISINAGO si cu cît vedeți că ziua se apropie Daca studiezi, vezi ca aceasta adunare este pt era de evanghelizare urmatoare erei bisericilor, atunci cand in biserica conduce satan, perioada numita MARILE STRAMTORARI. Teologii spun ca salvarea se pierde, vazand aceste versuri, cand, este in vedere persoana care inca se mai duce la biserica atunci cand Hristos nu mai este acolo. Insa, nu ai tu de ce sa-ti faci probleme, deoarece, dupa cate observ, tu te bazezi nu pe Dumnezeu ci pe tine care ai facut ceva ca sa obtii mantuirea. Nu-ti va conveni raspunsul cu sfarsitul erei bisericilor, nici nu-ti vei corecta doctrina, iti va pasa doar daca nuj ce icoana e "mai puternica" decat alta. În Septuaginta, ecclesia este traducerea a două cuvinte: 'eda' și 'cahal' și primește o nuanță religioasă însemnând adunarea comunității lui Israel ca popor ales. Cu înțeles religios trece cuvântul și în Noul Testament. În aceste stihuri (Matei 16:17-19) pentru prima oară întâlnim în Evanghelie termenul de ecclesia. În greaca clasică, acest cuvânt înseamnă adunarea convocată... Faptele apostolilor ne lasă să întrevedem viața primei comunități creștine din Ierusalim, pe care autorul o desemnează cu numele grecesc de ecclesia. Termenul ecclesia derivă din verbul eccleo - a chema, a aduna... eclisia (ecclesia, din ec + caleo, chem) sau adunarea creștină cum zice Isidor din Pelusim (mort în 435 d.Hr.). ec = din; în combinație exprimând ieșirea, scoaterea, separarea (Mat. 27:53; Luca 21:18; Fapte 9:3). clesis = chemare, invitație (Rom. 11:39; Ef. 1:18; 4:4; 2Tim. 1:9; Ev. 3:1, etc.) ecclesia = adunare (mai ales politică: Fapte 19:39) adunare a israeliților (Fapte 7:38; Ev. 2:12) adunare creștină, biserică locală sau universală (1 Cor. 11:18; Fapte 8:1; Rom. 16:1; 1 Cor. 1:2; Ef. 1:22; Rom. 16:16). „Spune-voi numele Tău fraților mei; în mijlocul adunării (în greaca Septuagintei: ecclesias) Te voi lăuda" Ps. 21,24 sau 23 în LXX). „Spune-voi fraților mei numele Tău. În mijlocul Bisericii (în greaca Noului Testament: ecclesias) Te voi lăuda" (Evrei 2:12). Deci ecclesia adunare = biserică și tot în Epistola Sf. Ap. Pavel catre Evrei 10:25, biserica creștină e numită episinagogă, iar în Iacov 2:1 chiar sinagogă. Edited by mario_bril, 18 September 2010 - 01:59. |
#13
Posted 18 September 2010 - 08:10
vipunderground, on 17th September 2010, 15:44, said: Căci, dacă păcătuim cu voia, după ce am primit cunoștința adevărului, nu mai rămâne nici o jertfă pentru păcate, ci doar o așteptare înfricoșată a judecății, și văpaia unui foc, care va mistui pe cei răzvrătiți. Ce inseamna aceasta ? daca facem un pacat cu buna stiinta nu mai putem fi salvati ? sau cu alte cuvinte : Daca ne spovedim de un pacat si il repetam dupa spovedanie , nu ne mai putem spovedi din nou ? Daca pacatuim cu voia avnd de inainte intentia de a ne spovedi acele pacate nu se iarta. Exact asa fac mafiotii, isi iau indulgente preventiv si dupa aceea pacatuiesc. E ca si cum te-ai spovedi preventiv de pacate pe care le ai in plan. |
#14
Posted 18 September 2010 - 09:39
vipunderground, on 17th September 2010, 14:44, said: Căci, dacă păcătuim cu voia, după ce am primit cunoștința adevărului, nu mai rămâne nici o jertfă pentru păcate, ci doar o așteptare înfricoșată a judecății, și văpaia unui foc, care va mistui pe cei răzvrătiți. Ce inseamna aceasta ? daca facem un pacat cu buna stiinta nu mai putem fi salvati ? sau cu alte cuvinte : Daca ne spovedim de un pacat si il repetam dupa spovedanie , nu ne mai putem spovedi din nou ? & 1) Matei 12:31-32 De aceea vă spun: Orice păcat și orice hulă vor fi iertate oamenilor; dar hula împotriva Duhului Sfânt nu le va fi iertată. Oricine va vorbi împotriva Fiului omului, va fi iertat; dar oricine va vorbi împotriva Duhului Sfânt, nu va fi iertat nici în veacul acesta, nici în cel viitor. 2) Acum, într-un sens mai larg, nerecunoașterea lui Isus ca fiind Fiul lui Dumnezeu este un păcat împotriva Duhului Sfânt. Dacă Isus nu este Fiul lui Dumnezeu, atunci moartea Sa nu are nici o valoare pentru tine, atunci tu nu ai nici o altă posibilitate de salvare, deoarece nu există mântuire în nici un alt nume, decât Numele lui Isus Christos. Dacă aude cineva Evanghelia adevărului și continuă să păcătuiască, sau să caute mântuirea în vreun alt fel, pentru omul acesta nu mai este iertare: Evrei 10:26-27 Căci, dacă păcătuim cu voia, după ce am primit cunoștința adevărului, nu mai rămâne nici o jertfă pentru păcate, ci doar o așteptare înfricoșată a judecății, și văpaia unui foc, care va mistui pe cei răzvrătiți. La fel de vinovați sunt și cei ce „s-au predat Domnului” cândva, dar nu s-au lăsat transformați de Cuvântul lui Dumnezeu, și nu au avut viața schimbată, ci continuă să trăiască ca mai Žnainte. http://raspunsuri.bl...hului-sfnt.html Deci: 1) Oricine va vorbi împotriva Fiului omului, va fi iertat; 2) Acum, într-un sens mai larg, nerecunoașterea lui Isus ca fiind Fiul lui Dumnezeu este un păcat împotriva Duhului Sfânt; Dupa 1) e OK, insa dupa 2) nu e OK si asta in acelasi articol, la distanta de citeva rinduri. CEL PUTIN NU E DIN VT. |
#15
Posted 18 September 2010 - 11:53
mario_bril, on 18th September 2010, 02:51, said: Ca de obicei incepi cu contrazicerile. Nu te poti abtine asa-i? În Septuaginta, ecclesia este traducerea a două cuvinte: 'eda' și 'cahal' și primește o nuanță religioasă însemnând adunarea comunității lui Israel ca popor ales. Cu înțeles religios trece cuvântul și în Noul Testament. În aceste stihuri (Matei 16:17-19) pentru prima oară întâlnim în Evanghelie termenul de ecclesia. În greaca clasică, acest cuvânt înseamnă adunarea convocată... Faptele apostolilor ne lasă să întrevedem viața primei comunități creștine din Ierusalim, pe care autorul o desemnează cu numele grecesc de ecclesia. Termenul ecclesia derivă din verbul eccleo - a chema, a aduna... eclisia (ecclesia, din ec + caleo, chem) sau adunarea creștină cum zice Isidor din Pelusim (mort în 435 d.Hr.). ec = din; în combinație exprimând ieșirea, scoaterea, separarea (Mat. 27:53; Luca 21:18; Fapte 9:3). clesis = chemare, invitație (Rom. 11:39; Ef. 1:18; 4:4; 2Tim. 1:9; Ev. 3:1, etc.) ecclesia = adunare (mai ales politică: Fapte 19:39) adunare a israeliților (Fapte 7:38; Ev. 2:12) adunare creștină, biserică locală sau universală (1 Cor. 11:18; Fapte 8:1; Rom. 16:1; 1 Cor. 1:2; Ef. 1:22; Rom. 16:16). „Spune-voi numele Tău fraților mei; în mijlocul adunării (în greaca Septuagintei: ecclesias) Te voi lăuda" Ps. 21,24 sau 23 în LXX). „Spune-voi fraților mei numele Tău. În mijlocul Bisericii (în greaca Noului Testament: ecclesias) Te voi lăuda" (Evrei 2:12). Deci ecclesia adunare = biserică și tot în Epistola Sf. Ap. Pavel catre Evrei 10:25, biserica creștină e numită episinagogă, iar în Iacov 2:1 chiar sinagogă. Da, numai ca tu, fiind total neinteresat de Scriptura, nu verifici textul koine, ca sa vezi ca nici vorba sa fie cuvantul ECCLESIA. ΠΡΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ 10:25 25μη εγκαταλειποντες την επισυναγωγην εαυτων καθως εθος τισιν αλλα παρακαλουντες και τοσουτω μαλλον οσω βλεπετε εγγιζουσαν την ημεραν NEEEEEEEXXXTTTT!!!!! |
|
#16
Posted 18 September 2010 - 18:49
zexelica, on 18th September 2010, 12:53, said: Da, numai ca tu, fiind total neinteresat de Scriptura, nu verifici textul koine, ca sa vezi ca nici vorba sa fie cuvantul ECCLESIA. ΠΡΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ 10:25 25μη εγκαταλειποντες την επισυναγωγην εαυτων καθως εθος τισιν αλλα παρακαλουντες και τοσουτω μαλλον οσω βλεπετε εγγιζουσαν την ημεραν NEEEEEEEXXXTTTT!!!!! Te si considerai smecher este? Gata l-am prins ca nu scrie ecclesia. Bineinteles ca nu ai mai citit si restul ca e prea greu pentru tine. |
#17
Posted 18 September 2010 - 19:33
mario_bril, on 18th September 2010, 19:49, said: Este ca suferi de miopie? Ai reusit sa citesti pana la capat? Eu cred ca nu. Era vorba de episinagoga frate. Te si considerai smecher este? Gata l-am prins ca nu scrie ecclesia. Bineinteles ca nu ai mai citit si restul ca e prea greu pentru tine. |
#18
Posted 18 September 2010 - 20:08
vipunderground, on 18th September 2010, 20:33, said: Deci la ce se refera cele 2 versete pana la urma ? Ci o infricosata asteptare a judecatii si iutimea focului care va mistui pe cei potrivnici. (Evrei 10:26-27) Se refera la pacatuirea cu voie. Adica stii ca pacatuiesti si totusi o faci. Pedeapsa este mult mai mare decat un pacat fara stiinta de a il infaptui. Ceea ce discut cu Zexe nu are legatura cu versetele astea ci cu un verset anterior (Evrei 10:25) care in versiunea ortodoxa este asa: Fara sa parasim Biserica noastra, precum le este obiceiul unora, ci indemnatori facandu-ne, cu atat mai mult, cu cat vedeti ca se apropie ziua aceea Iar el care nu scapa niciun prilej de a da in ortodocsi pe toate partile, sustine ca traducerea corecta nu este biserica avand in vedere ca este folosit in manuscrisul original cuvantul episinagoga in loc de ecclesia. I-am explicat ca inseamna acelasi lucru dar bineinteles ca trebuie sa ii faca imbecili pe ortodocsi ca doar asta e rolul lui aici pe forum. Edited by mario_bril, 18 September 2010 - 20:09. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users