Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Abuzurile RCS & RDS
#37
Posted 05 September 2010 - 21:37
zeus1, on 5th September 2010, 20:28, said: In Cihei inainte era firma tehnoconstruct, care a fost prealuata de RDS. Acum RDS trage fibra optica , pentru implementarea serviciului fiber to the home (folosind renumitul GPON). Abia astept sa vina si la mine in zona cu fibra bluexmas, on 5th September 2010, 22:34, said: au si in contract undeva blocarea asta a lui 25 inbound? ca eu tot am cautat si nu am gasit. da, au o minunatie de abonament bussiness de 15 euro+tva, am un prieten care a contractat asa ceva, are o viteza dementiala, undeva la 2 mbps down si 1,5 mbps up. tre sa fii ori inconstient, ori baba neiformata ca sa contractezi asa ceva. in rest, tot 10 ore pica, cand pica? Partea bright & shiny are două componente: 1. Concurență din belșug, ai de unde alege. 2. Legea 161 te face liber ca pasărea cerului. Contract încheiat abunziv și pe 16 luni, că ți se taie lumina, termeni contractuali nerespectați, limitări ascunse? Dai cu legea 161 după ei. Unde-i lege nu-i tocmeală. Edited by kineceler, 05 September 2010 - 21:49. |
#38
Posted 05 September 2010 - 22:05
kineceler, on 5th September 2010, 22:37, said: Really? În Cihei? Numai la mine în București nu a ajuns gpon la casă (încă). Și aici nu trebe să ameninți pe nimeni că îi tai lumina ca să se aboneze. Sincer să fiu nici nu am idee pe unde mai e contractul. Probabil că nu scrie așa ceva, sunt oarecum sigur. Nici cel de cablu nu știu pe unde este... Doar cele de telefonie știu sigur că le mai am. Da' despre ce vorbești tu acolo, un abo cablelink ceva? Sau poate ai confundat cu un cupru ceva... Partea bright & shiny are două componente: 1. Concurență din belșug, ai de unde alege. 2. Legea 161 te face liber ca pasărea cerului. Contract încheiat abunziv și pe 16 luni, că ți se taie lumina, termeni contractuali nerespectați, limitări ascunse? Dai cu legea 161 după ei. Unde-i lege nu-i tocmeală. Am cerut stornarea abonamentului de internet din momentul in care am facut sesizarea. Initial mi s-a spus ca s-a aprobat, este vorba de 4 luni. Ieri am inteles ca s-a respins. Deci baietii asteapta sa le platesc o factura de 250 de ron. 150 de ron era stornarea. le folosesc inca serviciul de telefonie, de asta am valorile acestea la factura. probabil e ultima luna, cred ca va trebui sa solutionam aceasta problema in instanta. Edited by bluexmas, 05 September 2010 - 22:12. |
#39
Posted 05 September 2010 - 22:15
Da, mă rog, ești nu ești client, cred că nici măcar angajaților nu le pasă. Ei (compania) își iau o masură antispaming. Mare majoritate nu prea se împiedică de portul 25 în vizializarea mail-urilor. Sincer nici măcar nu am avut vre-odată în atenție acest subiect până l-am văzut la tine. Este normal să mergi la nivelul următor cu problema ta. Deci la parchet.
P.S. Partea proastă este că pe la toți găsești niște limitări. Limitări la rețele de socializare, limitări de trafic, etc. Edited by kineceler, 05 September 2010 - 22:18. |
#40
Posted 05 September 2010 - 22:19
kineceler, on 5th September 2010, 23:15, said: Da, mă rog, ești nu ești client, cred că nici măcar angajaților nu le pasă. Ei (compania) își iau o masură antispaming. Mare majoritate nu prea se împiedică de portul 25 în vizializarea mail-urilor. Sincer nici măcar nu am avut vre-odată în atenție acest subiect până l-am văzut la tine. PS: In rtc nu am gasit nicio limitare inca, la niciun serviciu. nici in upc. iar afirmatia ta cu limitarea de trafic sau limitarea spre vreo retea de socializare... mi se pare puerila. Edited by bluexmas, 05 September 2010 - 22:21. |
#41
Posted 05 September 2010 - 22:21
bluexmas, on 5th September 2010, 23:19, said: Sunt de acord, marea majoritate nici macar nu observa aceasta limitare. dar alora 1% care folosesc portul ala, ar trebui sa li se deblocheze, conform contractului. faza amuzanta e ca nici macar nu vor sa recunoasca oficial ca e blocat, sustin ca le merge portul. nesimtire fara limite, rds este numele tau! PS: In rtc nu am gasit nicio limitare inca, la niciun serviciu. nici in upc. Edited by kineceler, 05 September 2010 - 22:22. |
#42
Posted 05 September 2010 - 22:24
kineceler, on 5th September 2010, 23:21, said: Ce vorbești? Da' facebook îți merge la ora asta? Și nu cu dns schimbat, că cică "e ilegal". Iar upc tind să spun că nu ai testat îndelung prietenii știu de ce. Edited by bluexmas, 05 September 2010 - 22:25. |
#43
Posted 05 September 2010 - 22:25
#44
Posted 05 September 2010 - 22:27
kineceler, on 5th September 2010, 23:25, said: Ciudat, unii întâmpină probleme. PS: schimbarea dns-urilor nu este "ilegala" Edited by bluexmas, 05 September 2010 - 22:29. |
#45
Posted 05 September 2010 - 22:30
bluexmas, on 5th September 2010, 23:27, said: nu ma pot pronunta in cazul altora, iti pot spune doar ce vad eu pe display. si nu vad interesul rtc in a filtra facebook. tu il vezi? PS: schimbarea dns-urilor nu este "ilegala" |
#46
Posted 05 September 2010 - 22:30
Revin cu intrebarea asta, de bun simt: filtreaza sau nu rds 25 inbound in mod abuziv, fara acoperire in contract?
Eu stiu raspunsul, dar poate ne spune si maistoru o parere oficiala. Edited by bluexmas, 05 September 2010 - 22:33. |
|
#47
Posted 05 September 2010 - 22:36
Mă îndoiesc că cine din rcs&rds știe absolut toate formele contractelor de la înființare și până azi, formele pentru p.f., p.j. ... Și sunt extrem de multe. S-au tot schimbat odată cu creșterile de viteze. Plus că de aspectele nerespectărilor contractuale cred că se ocupă partea juridică a companiei, juriștii, etc.
Edited by kineceler, 05 September 2010 - 22:38. |
#48
Posted 05 September 2010 - 22:38
kineceler, on 5th September 2010, 23:36, said: Mă îndoiesc că cine din rcs&rds știe absolut toate formele contractelor de la înființare și până azi. Și sunt extrem de multe. S-a utot schimbat odată cu creșterile de viteze. Plus că de aspectele nerespectărilor contractuale cred că se ocupă partea juridică a companiei, juriștii, etc. Edited by bluexmas, 05 September 2010 - 22:38. |
#49
Posted 05 September 2010 - 22:39
Nu, vreau să spun că nu știe nimeni dacă sunt sau nu contracte prin grămada de tipuri care conțin precizări legate de portul 25. Tehnicul, vânzările cu siguranță nu au habar.
P.S. Nu am chef de prelegeri la ora asta dar hai să întreb totuși. La ce folosește portul 80? Edited by kineceler, 05 September 2010 - 22:40. |
#50
Posted 05 September 2010 - 22:41
kineceler, on 5th September 2010, 23:39, said: Nu, vreau să spun că nu știe nimeni dacă sunt sau nu contracte prin grămada de tipuri care conțin precizări legate de portul 25. Tehnicul, vânzările cu siguranță nu au habar. P.S. NU am chef de prelegeri la ora asta dar hai să întreb totuși. La ce folosește portul 80? portul 80 foloseste la accesul pe softpedia. printre altele Edited by bluexmas, 05 September 2010 - 22:42. |
#51
Posted 05 September 2010 - 22:43
Da, corect, și am ajuns la concluzia că muți disputa cu ei la nivelul următor, la parchet. Așteptăm cu interes rezultatul. Poate va fi un precedent notabil și vei intra în istorie.
Edited by kineceler, 05 September 2010 - 22:44. |
|
#52
Posted 05 September 2010 - 22:44
kineceler, on 5th September 2010, 23:43, said: Da, corect, și am ajuns la concluzia că muți disputa cu ei la nivelul următor, la parchet. Așteptăm cu interes rezultatul. Poate va fi un precedent notabil și vei intra în istorie. |
#53
Posted 05 September 2010 - 22:52
Sau pentru un serviciu de care ai beneficiat parțial. Proporția nu contează. Da, ăsta este drumul de urmat. Nu merge instanță fără răspuns de la anpc.
Edited by kineceler, 05 September 2010 - 22:53. |
#54
Posted 06 September 2010 - 10:11
1. Clientii business rds nu au porturi filtrate, nici in nici out;
2. Clientii rezidentiali din ce stiu eu au doar 25 out blocat, verificare pe in telnet ip 25 si vezi daca functioneaza sau nu; 3. Ai avut business? Daca da vorbeste cu comercialul cu care ai semnat legat de problema nu suna la rc ca nu rezolvi nimic, sau da un mail la comercial si / sau support, astia dau reclamatia la comercial sa discute comercialul cu tine; Acum daca nu ai folosit serviciul iti vor storna banii, daca l-ai folosit 3 zile, sa zicem, vei primi banii -X unde X sunt banii pe cele 3 zile adica un 3% din suma ceva de genul. Daca nu rezolvi asa dute la OPC / ANPC si reclama acest lucru, in urma plangerii vor storna factura. PS: Am FL1 nu am testat sa vad daca 25 in e taiat sau nu pana acum asa ca zic si eu din auzite. Edited by MembruAnonim, 06 September 2010 - 10:28. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users