Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Taxarea vacilor in Danemarca si..

Oamenii fara Whatsapp

Pompe apa fotovoltaice.

Valori ok fibra?
 recomandare smartwatch copil

Viata traita asa cum vrei tu vs v...

Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock
 Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu

Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...
 Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...

Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...
 

casa P+E+pod in Mogosoaia

- - - - -
  • Please log in to reply
98 replies to this topic

#91
pivnitarul

pivnitarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 658
  • Înscris: 11.09.2010

 bufnitzul, on 19th September 2010, 10:39, said:

Nu inteleg intrebarea pentru ca nu stiu ce sunt despartitoarele
"despartitoare" - pereti de compartimentare
te intrebasem ce material vei folosi pentru compartimentarea camerelor de la etaj , de peste camera de zi ...pentru ca e deschiderea/suprafata cam mare , intre grinzi/stalpi de la parter
Attached File  plan_grinzi_peste_parter.JPG   108.87K   67 downloads

 bufnitzul, on 20th September 2010, 08:28, said:

Am verificat stalpii si nu se vede pe nicaieri nici o armatura. Ieri am masurat (verificat) stalpii cu firul cu plumb si au iesit ( relativ ) drepti. Abaterile sunt de maxim 1 cm.
sa fie intr un ceas bun !

 bufnitzul, on 20th September 2010, 08:28, said:

Am discutat cu structuristul despre faptul ca zidaria nu mai lucreaza cu structura si mi-a spus ca nu o sa fie probleme, casa fiind proiectata sa ''descarce'' numai pe structura de rezistenta.
singura observatie ar fi legata de grinda podestului de scara , care va trebui legata de stalpii de pe axul 2 si 3
eu la situatii din astea , imi las mustati din stalpi , la cota pe unde vine grinda , pentru a lega carcasa de armatura pentru grinda de podest
in situatia ta , iti ramane sa dai gauri in stalpi + rasina de prindere a mustatilor de legatura/jontare ...cand vei ajunge la etapa de realizare a rampelor/scarii

legat de arhitectura ..la compartimentarea zonei de vestibul/hol/gs ..un pic de atentie , cu accesul la gs ..e cam ingustut acolo
iar vestibulul , la suprafata care e acolo(maricica in realitate)..dar , din cauza amplasarii usilor , va fi cam putin uzitat/folosit cu mobilier sau altceva de depozitat(imbracaminte/incaltaminte etc)

Edited by pivnitarul, 20 September 2010 - 09:05.


#92
bufnitzul

bufnitzul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 09.07.2010

 pivnitarul, on 20th September 2010, 09:59, said:

"despartitoare" - pereti de compartimentare
te intrebasem ce material vei folosi pentru compartimentarea camerelor de la etaj , de peste camera de zi ...pentru ca e deschiderea/suprafata cam mare , intre grinzi/stalpi de la parter
plan_gri...e_parter.JPG

In planul pe care-l am acum ar trebuie sa pun caramida de interior de 115 mm. Crezi ca incarcarea pe acea placa va fi prea mare ?


singura observatie ar fi legata de grinda podestului de scara , care va trebui legata de stalpii de pe axul 2 si 3
eu la situatii din astea , imi las mustati din stalpi , la cota pe unde vine grinda , pentru a lega carcasa de armatura pentru grinda de podest
in situatia ta , iti ramane sa dai gauri in stalpi + rasina de prindere a mustatilor de legatura/jontare ...cand vei ajunge la etapa de realizare a rampelor/scarii

Corect, asta este un lucru care trebuia facut. O sa ma uit pe planuri si o sa discut cu structuristul sa vedem care e modalitatea de prindere a podestului de stalpi.

legat de arhitectura ..la compartimentarea zonei de vestibul/hol/gs ..un pic de atentie , cu accesul la gs ..e cam ingustut acolo
iar vestibulul , la suprafata care e acolo(maricica in realitate)..dar , din cauza amplasarii usilor , va fi cam putin uzitat/folosit cu mobilier sau altceva de depozitat(imbracaminte/incaltaminte etc)

Asta am discutat in acest week-end cu arhitecta si ne gandim la o recompartimentare. Intr-adevar holul respectiv este cam stramt. Ne-am gandit sa facem un zid in diagonala la intrarea in living. Zidul ar avea un colt comun cu peretele de la birou si celalalt colt ar ramane asa cum este acum. Dezavantajul ar fi ca as reduce suprafata livingului 1,77 mp.


#93
bufnitzul

bufnitzul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 09.07.2010
In urma discutiilor cu un auditor energetic , am ajuns sa iau in considerare schimbarea structurii peretilor dupa cum urmeaza: initial grosimea peretilor de zidarie era de 30 de cm. Recomandarea era sa pun 2 straturi de caramida de 12 centimetri si intre ele sa las un strat de aer de 5 cm. Aceasta combinatie o sa ridice gradul de izolare termica a casei.

Pentru legarea celor 2 straturi de caramida astfel incat acestea sa lucreze uniform mi s-au propus 2 variante: legarea celor 2 straturi cu bride, sau zidirea din loc in loc a unei caramizi care sa fie perpendiculare pe cele 2 straturi. Ati mai auzit / facut asa ceva ?

Varianta de caramida care se potriveste pentru acest sistem este de la Siceram, unde exista caramida cu latimea de 12 - ce poate fi pusa in fiecare din cele 2 randuri, dar si caramida cu lungimea de 29 care poate fi zidita transversal si acopera cele 2 randuri de caramida de 12 + 5 cm strat izolator de aer.
Caramida lata trebuie pusa complet acolo unde vor veni golurile de fereastra si cele pentru usi.

Ce parere aveti ?

#94
acdmarian

acdmarian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 77
  • Înscris: 18.07.2010

 bufnitzul, on 23rd September 2010, 12:38, said:

Pentru legarea celor 2 straturi de caramida astfel incat acestea sa lucreze uniform mi s-au propus 2 variante: legarea celor 2 straturi cu bride, sau zidirea din loc in loc a unei caramizi care sa fie perpendiculare pe cele 2 straturi. Ati mai auzit / facut asa ceva ?

pai si caramida aia pusa perpendicular pe cele 2 straturi nu va fi o punte termica intre cele 2 straturi ? ce rost mai are izolarea intre ele?

#95
casuta_papusilor

casuta_papusilor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,155
  • Înscris: 16.06.2009

 bufnitzul, on 23rd September 2010, 12:38, said:

In urma discutiilor cu un auditor energetic , am ajuns sa iau in considerare schimbarea structurii peretilor dupa cum urmeaza: initial grosimea peretilor de zidarie era de 30 de cm. Recomandarea era sa pun 2 straturi de caramida de 12 centimetri si intre ele sa las un strat de aer de 5 cm. Aceasta combinatie o sa ridice gradul de izolare termica a casei.
.....
Ce parere aveti ?
si structuristul de ziduri ce-a zis?  ;)

#96
as xxl

as xxl

    Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 734
  • Înscris: 13.02.2003
Nu stiu daca am ramas eu in urma cu meseria sau e de vina ora tarzie, dar citind jurnalul tau am impresia ca structuristul tau ori are niste fantezii neindeplinite legate de otel si beton si s-a nimerit sa fi tu cel care i le satisface ori se prevede un cutremur de 27 grade pe scara Richter si doar el stie.

Oameni buni (care eventual lucrati in meseria asta) E O CASA P+E. P+E!!!

Solutia fundatiei este alambicata ca naiba, categoric putea fi facuta MULT mai simplu. Din ce inteleg eu din planuri si poze practic e un bloc de fundare cu doi cuzineti suprapusi, o placa de beton armata dar FLOTANTA (nesolidarizata cu restul fundatiei)

Structura in cadre turnate independent la P+E?! Stii ce o sa se intample? O sa ai cea mai rezistenta casa din cartier, nu o sa iti cada niciodata, dar la fiecare cutremur mai maricel ai sa ai fisuri in pereti (deh! structura elastica de rezistenta si pereti rigizi, independenti de structura):

Intrebari pentru tine/structuristul tau:
- ce e gresit in a turna placa peste parter cu armatura intrepatrunsa cu a cuzinetului?
- de ce etrieri din PC52 fi 8 si nu OB37 fi 10 (sa zicem?)
- daca tot a vrut ca betonul din stalpi sa fie aceiasi clasa cu cel din elevatie (prima dintre ele), de ce nu a facut-o pe asta mai inalta (pana la cota -0,05, presupunand o sapa de egalizare de 5 cm) si un umar de sprijin pentru placa 13 cm mai jos?

Am impresia ca uneori se cam exagereaza. Iti jur ca daca eu iti construiam casa si tu ai fi avut pretentia sa dau cu peria de sarma pe betonul turnat deunazi, te-as lasa sa alegi: ori marim pretul cu 10% ori in secunda doi mi-am strans jucariile si am plecat.

In loc sa curete cu peria betonul, mai bine i-ai fi pus sa scuture armatura ramasa in aer de betonul ramas pe ea (care beton intarindu-se in conditii total nefavorabile - pierdere rapida a apei din compozitie, e de calitate mult mai slaba cu un acelasi intarit in element.)

Pana la urma e casa ta, sunt banii tai, e optiunea ta ce faci cu ei. Partea proasta e ca mai sunt si alti zeci/sute care se vor uita aici si, crezand ca asa e tip-top, vor dori sa faca si ei la fel, eventual cu forta de munca adunata cine-stie de pe unde sau cu firme in foame din cauza crizei si cu oferte de 25-30 eur/mp.

PS. Zidarie 12+5+12? Probabil ok dpdv al izolarii, dar vor fi niste ziduri fragile ca naiba. Intreaba auditoarea ce parere are mai degraba de 24 zidarie, 5 aer, 6 zidarie, solidarizate intre ele cu ancore metalice. Apropo, constructorul stie? :D

Edited by as xxl, 24 September 2010 - 01:17.


#97
lifestyle2000

lifestyle2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,672
  • Înscris: 25.04.2007

Quote

initial grosimea peretilor de zidarie era de 30 de cm. Recomandarea era sa pun 2 straturi de caramida de 12 centimetri si intre ele sa las un strat de aer de 5 cm. Aceasta combinatie o sa ridice gradul de izolare termica a casei.
Eu nu prea as fi de acord pt ca:
1. un strat de aer de 5 cm e net inferior unei termoizolatii la aceeasi grosime.
(rezistentele termice ale straturilor de aer neventilate sunt valori normate)
http://instalatii.ut...erefen/ctec.pdf (pag. 8)

*strat de aer neventilat, flux termic orizontal -> R= 0,18
* polistiren expandat 5 cm (conductivitate termica 0,040) -> R=1.25
* tu in varianta clasica, probabil, nu ai fi pus polist. de 5 ci polist de 10 deci in loc de stratul de aer cu un R=0,18 ai fi avut un strat termoizolant cu un R = 2.5 (+ strat mai gros de caramida)

2. 2 caramizi de 11,5 sunt inferioare termic uneia de 30
*2 x PTH 11,5 R=0,7 Vs 1,2 varianta caramida 30 cm - ma refer la PTH

3. in varianta "clasica" ai fi avut 30 cm + 10cm termoizolatie din polist., o varianta superioara celei cu 2 caramizi de 11.5 + spatiu de aer 5cm.

PS: in caz de confuzii, R = rezistenta termica si cu cat acest coeficient este mai mare cu atat peretele (incl. termosistemul) este mai performant din pct. de vedere termic (termoizoleaza mai bine, pierde mai putina caldura)

Edited by lifestyle2000, 24 September 2010 - 01:32.


#98
jda

jda

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 02.03.2008
Daca vrei sa vezi ceva similar cu propunerea ta uitat-te un jurnalul userului altfel71 ... ca diferenta el umple spatiul dintre zidarii cu polistiren ...
O sa intelegi mai bine problemele si complicatiile unei astfel de structuri ...
Termic nu obtii mare lucru ... oricind T30+10cm polistiren da o izolare termica mai buna ...
In schimb vei avea multe probleme de manopera, montaj, consolidari .... care cred ca nu se merita pina la urma ...

La faza la rosu e bine sa iti propui sa mentii costurile cit mai mici pt ca majoritatea in costurile finale revine finisajelor si instalatiilor ...
Poti face asta doar apelind la tehnologii testate si confirmate si pt care stii ca ai expertiza locala ... asa cum este Caramida eEicienta30+Polistiren 10 ...
Altfel exista riscul ca echipa de constructori sa invete meserie pe banii tai ... :)))
Sint multi care au executat acest sistem si au trecut iernile grele cu el avcind costuri foarte rezonabile la incalzirea pe gaz/lemne pentru dimensiuni de pina in 200 mp locuibili ...

Daca pleci urechea la auditor si esti dispus sa platesti mai degraba gindeste-te la inlocuirea polistirenului exterior cu vata bazaltica ... eventual mai groasa ... sau un polistiren de 12 ... sau izolari mai bune ale plafoanelor, pardoselii, in general punti termice in anvelopa exterioara a cladirii, etc.
Ai o izolatie termica foarte buna cu un transfer de vapori si masa intre zid si atmosfera mult imbunatatit ...

Vad un singur lucru bun sistemul zidarie dublu cu cuvitate de izolare:
-- poti sa iti plachezi fara probleme fatadele  cu piatra/klinker  ... acoperiri grele pt care de regula substratul de polistiren nu e prea recomandat ...

Spor la construit ...



 bufnitzul, on 23rd September 2010, 11:38, said:

In urma discutiilor cu un auditor energetic , am ajuns sa iau in considerare schimbarea structurii peretilor dupa cum urmeaza: initial grosimea peretilor de zidarie era de 30 de cm. Recomandarea era sa pun 2 straturi de caramida de 12 centimetri si intre ele sa las un strat de aer de 5 cm. Aceasta combinatie o sa ridice gradul de izolare termica a casei.

Pentru legarea celor 2 straturi de caramida astfel incat acestea sa lucreze uniform mi s-au propus 2 variante: legarea celor 2 straturi cu bride, sau zidirea din loc in loc a unei caramizi care sa fie perpendiculare pe cele 2 straturi. Ati mai auzit / facut asa ceva ?

Varianta de caramida care se potriveste pentru acest sistem este de la Siceram, unde exista caramida cu latimea de 12 - ce poate fi pusa in fiecare din cele 2 randuri, dar si caramida cu lungimea de 29 care poate fi zidita transversal si acopera cele 2 randuri de caramida de 12 + 5 cm strat izolator de aer.
Caramida lata trebuie pusa complet acolo unde vor veni golurile de fereastra si cele pentru usi.

Ce parere aveti ?


#99
bufnitzul

bufnitzul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 09.07.2010

 acdmarian, on 23rd September 2010, 16:30, said:

pai si caramida aia pusa perpendicular pe cele 2 straturi nu va fi o punte termica intre cele 2 straturi ? ce rost mai are izolarea intre ele?

Nu va fi o punte termica. Ar fi numai o portiune din zid in care lambda ar fi egal cu cel al peretului

 casuta_papusilor, on 23rd September 2010, 19:26, said:

si structuristul de ziduri ce-a zis?  ;)

Structuristul a zis ca e ok, nu are nici un impact asupra structurii de rezistenta atat timp cat folosesc tot caramida cu goluri. Daca as folosi caramida plina, ar trebui sa verifice daca structura suporta incarcarea suplimentara

 as xxl, on 24th September 2010, 02:01, said:

Nu stiu daca am ramas eu in urma cu meseria sau e de vina ora tarzie, dar citind jurnalul tau am impresia ca structuristul tau ori are niste fantezii neindeplinite legate de otel si beton si s-a nimerit sa fi tu cel care i le satisface ori se prevede un cutremur de 27 grade pe scara Richter si doar el stie.

Oameni buni (care eventual lucrati in meseria asta) E O CASA P+E. P+E!!!

Solutia fundatiei este alambicata ca naiba, categoric putea fi facuta MULT mai simplu. Din ce inteleg eu din planuri si poze practic e un bloc de fundare cu doi cuzineti suprapusi, o placa de beton armata dar FLOTANTA (nesolidarizata cu restul fundatiei)

Aici nu am ce sa comentez, asta a fost solutia aleasa de el in urma studiul geo si nu am nici un argument tehnic si nici cunostinte de specialitate pe care le-as putea folosi pentru a propune o structura alternativa.

Structura in cadre turnate independent la P+E?! Stii ce o sa se intample? O sa ai cea mai rezistenta casa din cartier, nu o sa iti cada niciodata, dar la fiecare cutremur mai maricel ai sa ai fisuri in pereti (deh! structura elastica de rezistenta si pereti rigizi, independenti de structura):

Cum as putea sa previn acest lucru ? Inteleg ca este o problema generala care poate afecta orice structura in cadre. Care este modalitatea de a impiedica peretii de zidarie sa aiba probleme in cazul unui cutremur ?

Intrebari pentru tine/structuristul tau:
- ce e gresit in a turna placa peste parter cu armatura intrepatrunsa cu a cuzinetului?
- de ce etrieri din PC52 fi 8 si nu OB37 fi 10 (sa zicem?)
- daca tot a vrut ca betonul din stalpi sa fie aceiasi clasa cu cel din elevatie (prima dintre ele), de ce nu a facut-o pe asta mai inalta (pana la cota -0,05, presupunand o sapa de egalizare de 5 cm) si un umar de sprijin pentru placa 13 cm mai jos?

Nefiind de specialitate nu pot sa comentez. O sa discut cu el intrebarile tale si voi reveni cu raspunsurile.

Am impresia ca uneori se cam exagereaza. Iti jur ca daca eu iti construiam casa si tu ai fi avut pretentia sa dau cu peria de sarma pe betonul turnat deunazi, te-as lasa sa alegi: ori marim pretul cu 10% ori in secunda doi mi-am strans jucariile si am plecat.

Aceasta a fost o masura luata pentru a compensa problemele generate de sapatura gresita.

In loc sa curete cu peria betonul, mai bine i-ai fi pus sa scuture armatura ramasa in aer de betonul ramas pe ea (care beton intarindu-se in conditii total nefavorabile - pierdere rapida a apei din compozitie, e de calitate mult mai slaba cu un acelasi intarit in element.)

Era vorba de betonul de egalizare care nu este armat.

Pana la urma e casa ta, sunt banii tai, e optiunea ta ce faci cu ei. Partea proasta e ca mai sunt si alti zeci/sute care se vor uita aici si, crezand ca asa e tip-top, vor dori sa faca si ei la fel, eventual cu forta de munca adunata cine-stie de pe unde sau cu firme in foame din cauza crizei si cu oferte de 25-30 eur/mp.

Eu am ascultat de sfaturile de specialitate pe care le-am primit si am dorit sa nu se faca rabat de la calitate. Fiecare proprietar este liber sa faca ce vrea cu banii lui si sa angajeze pe cine vrea. Eu asa am crezut ca este cel mai bine.

PS. Zidarie 12+5+12? Probabil ok dpdv al izolarii, dar vor fi niste ziduri fragile ca naiba. Intreaba auditoarea ce parere are mai degraba de 24 zidarie, 5 aer, 6 zidarie, solidarizate intre ele cu ancore metalice. Apropo, constructorul stie? :D

Multam frumos de sfaturi. Daca as merge pana la urma cu aceasta solutie, cum se poate imbunatati fragilitatea zidurilor ? O sa discut cu auditoarea si varianta propusa de tine.
Am discutat si cu constructorul si mi-a spus ca aceasta varianta va ridica costul manoperei, evident si cel al materialelor suplimentare si va induce si o intarziere in executie. A ramas sa rumeg bine ideea si sa iau o decizie.


 lifestyle2000, on 24th September 2010, 02:27, said:

Eu nu prea as fi de acord pt ca:
1. un strat de aer de 5 cm e net inferior unei termoizolatii la aceeasi grosime.
(rezistentele termice ale straturilor de aer neventilate sunt valori normate)
http://instalatii.ut...erefen/ctec.pdf (pag. 8)

Eu am luat in considerare lambda pentru aer pe care l-am gasit egal cu 0, 02. Cred ca e este ceva ce-mi scapa aici, eu credeam ca aerul are cel mai bun lambda.  

*strat de aer neventilat, flux termic orizontal -> R= 0,18
* polistiren expandat 5 cm (conductivitate termica 0,040) -> R=1.25
* tu in varianta clasica, probabil, nu ai fi pus polist. de 5 ci polist de 10 deci in loc de stratul de aer cu un R=0,18 ai fi avut un strat termoizolant cu un R = 2.5 (+ strat mai gros de caramida)

Intr-adevar in varianta clasica am polistiren de 10.

2. 2 caramizi de 11,5 sunt inferioare termic uneia de 30
*2 x PTH 11,5 R=0,7 Vs 1,2 varianta caramida 30 cm - ma refer la PTH

Ai perfecta dreptate aici. O sa vorbesc cu tanti inca o data sa verific daca nu a folosit cumva din greseala valorea pentru caramida de 30 in locul valorii corespunzatoare lui 11,5.


3. in varianta "clasica" ai fi avut 30 cm + 10cm termoizolatie din polist., o varianta superioara celei cu 2 caramizi de 11.5 + spatiu de aer 5cm.

PS: in caz de confuzii, R = rezistenta termica si cu cat acest coeficient este mai mare cu atat peretele (incl. termosistemul) este mai performant din pct. de vedere termic (termoizoleaza mai bine, pierde mai putina caldura)

Cred ca e valabil si aici raspunsul de mai sus. Chiar trebuie sa revad acele calcule.


Multam frumos ca mi-ai atras atentia.


 jda, on 24th September 2010, 16:06, said:

Daca vrei sa vezi ceva similar cu propunerea ta uitat-te un jurnalul userului altfel71 ... ca diferenta el umple spatiul dintre zidarii cu polistiren ...
O sa intelegi mai bine problemele si complicatiile unei astfel de structuri ...

Multam frumos, o sa studiez jurnalul. Am studiat destul de multe, nu stiu cum de l-am scapt tocmai pe aceasta  :worthy:

Termic nu obtii mare lucru ... oricind T30+10cm polistiren da o izolare termica mai buna ...
In schimb vei avea multe probleme de manopera, montaj, consolidari .... care cred ca nu se merita pina la urma ...

Asta este , trebuie sa refac calculele termice si apoi sa vad daca castigul (eventual) obtinut din schimbarea solutiei merita diferenta de bani

La faza la rosu e bine sa iti propui sa mentii costurile cit mai mici pt ca majoritatea in costurile finale revine finisajelor si instalatiilor ...Multam.
Poti face asta doar apelind la tehnologii testate si confirmate si pt care stii ca ai expertiza locala ... asa cum este Caramida eEicienta30+Polistiren 10 ...
Altfel exista riscul ca echipa de constructori sa invete meserie pe banii tai ... :))) Multam.
Sint multi care au executat acest sistem si au trecut iernile grele cu el avcind costuri foarte rezonabile la incalzirea pe gaz/lemne pentru dimensiuni de pina in 200 mp locuibili ...Multam.  Se pare ca in dorinta mea de a face ceva foarte bine, am prins elan si ma agit mult mai mult decat trebuie.



Daca pleci urechea la auditor si esti dispus sa platesti mai degraba gindeste-te la inlocuirea polistirenului exterior cu vata bazaltica ... eventual mai groasa ... sau un polistiren de 12 ... sau izolari mai bune ale plafoanelor, pardoselii, in general punti termice in anvelopa exterioara a cladirii, etc.

Multam. Ma voi gandi si la solutia de izolare cu vata. Despre inlocuirea  polistirenului de 10 cu polistiren de 12 am discutat atunci cand am proiectat casa si de atunci am ramas cu impresia ca un strat de polistiren mai gros de 10 cm aduce o creste insignifianta a gradului de izolare.  Daca ai alta parere , te rog frumos sa-mi spui.

Ai o izolatie termica foarte buna cu un transfer de vapori si masa intre zid si atmosfera mult imbunatatit ... Aici cred ca e ceva ce nu inteleg.

Vad un singur lucru bun sistemul zidarie dublu cu cuvitate de izolare:
-- poti sa iti plachezi fara probleme fatadele  cu piatra/klinker  ... acoperiri grele pt care de regula substratul de polistiren nu e prea recomandat ...

Acesta era un avantaj la care m-am gandit si eu.  Trebuie sa caut solutii tehnice pentru izolarea cu vata minerala, poate acel strat de vata are ceva greu pe exterior de care as putea prinde caramida aparenta


Spor la construit ...


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate