Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 1.4 TSI - 122 -Business Edition
Last Updated: Dec 20 2015 17:41, Started by
andrew1980
, Jul 04 2010 10:40
·
0
#55
Posted 18 July 2010 - 19:45
#56
Posted 18 July 2010 - 19:46
Dragon Warrior, on 18th July 2010, 20:28, said: Or sa scartie pe viraje luate mai pe doua roti Dar daca mergi calm cu ele sunt excelente. |
#57
Posted 21 July 2010 - 10:41
andrew1980, on 18th July 2010, 20:46, said: Da stiu precis la ce sa ma astept de la ele. Bineinteles ca daca alegeam marimea 205/55 R16 . E bine ca ai luat cu anvelope mai mici, sunt si mai ieftine la schimbat, mai eficiente dpdv al consumului si pierderilor de energie si mai ok pe zapada. Eu am de 205 si cand vine vorba sa schimb un cauciuc, imi dau singur palme. Zilele astea am fost la drive test cu Octavia 1,2 TSI, fenomenala masina, merge excelent, daca ne gandim la cilindreea motorului, desi cel de la vanzari a spus ca motorul de 1,2 se achita onorabil, recomanda 1,4, pentru mai multa putere, mai ales la depasiri. Eu care inainte, aveam Octavia, pe lista, doar ca o alternativa la Megane 3, se pare ca 1,4 TSI cu echipare Business, este o varianta buna de luat in considareate, in defavoare frantuzoaicei, mai ales la capitolul interior si "driveability". Te felicit, la modul cel mai sincer pentru achizitie, acum am constat si mi-am dat seama de ce cumpara lumea, in draci Octavia , ca pana acum, doar cu Tour, am facut cunostiinta si este diferenta de ani lumina intre Tour si 2 FL. Cum ti se pare sistemul audio, cel in 8 difuzoare ? |
#58
Posted 21 July 2010 - 20:30
@connectorxp:
Salut. Eu am testat pe Golf VI 1.2 TSI si pe Octavia cel de 1.4TSI si desi Golful este mai usor decat Octavia si din cauza motorului mai mic, Octavia cu 1.4TSI parea mult mult mai fortoasa, desi mi-a placut la nebunie si Golful cu acel motoras minune. Iar acum ca fac km deja cu masina mea 1.4 TSI in fiecare zi ma minunatez cat de bine poate sa mearga cu acest motor aceasta masina mare!!!!Chiar si cu AC pornit. Iar la mers este supersilentoasa, frane bune etc...nu le mai enumar. Si eu am sistemul cu 8 incinte acustice. Depinde de om. Mie imi place la nebunie cum suna si sunt 100% satisfacut de puterea si calitatea sunetului redat. Insa intotdeauna vor fi unii carora numai un sistem Harman Kardon cu 16 incinte si 600W putere o sa aduca satisfactia.... Eu zic ca suna bine. Iti multumesc pentru urare si pot spune ca iti recomand Octavia II FL cu cea mai mare placere. O seara si o vara placuta iti doresc!!!! Andrei |
#59
Posted 21 July 2010 - 21:48
Eu la dealer, primul lucru, dupa drive test a fost un test de forta al sistemului audio, cu ocazia asta am dat peste un excelent vanzator, de la Avia, care dupa mine merita un 10+ pentru onestitate si interes fata de client, chiar daca acesta, a specificat ca este inca in faza de prospectare a ofertelor.
Sistemul in 12 incinte nu merita cumparat, prea scump si diferenta minora la acustica*, iar cel in 8 difuzoare numai bun de upgrade, din simpla cauza ca nu are suficienta putere si distorsiunile se instaleaza, cei drept la volume mari pentru o auditie normala, dar la mine una de nivel normal. Acelasi sistem este instalat si pe Golf VI, multumitor, dar din pacate pentru cei care vor fidelitate sau putere, contraindicat. In schimb am gasit o "smecherie", Bolero, este "compatibil" si cu amplificatoarele dedicate, numai bun pentru a monta un sistem de calitate,iar pentru a avea iPod in masina, imi baga si acel player pe gat, care costa cat ESP-ul + interfata MDI. Cum sunt senzorii de parcare ?, cam mare masina, mai ales ca nu am mai condus berline, de mult timp. Inca oscilez daca pun sau nu scaune incalzite, dar fiind pe benzina, eu zic ca in mai mult de 5 minute nu are motiv sa nu se incalzeasca. La tine se aude acel tacanit, la pornirea motorului ? *constatari in urma unor teste de acustica, in timpul testelor, toate setarile sunt puse pe 0, pentru a lasa sunetul "nealterat" Edited by connectorxp, 21 July 2010 - 21:50. |
#60
Posted 21 July 2010 - 22:43
Te inteleg cu muzica, cum am zis pentru unii cu auzul mai ascutit poate ca nu este chiar bun dar ca si sistem bagat din fabrica zic ca este binisor.(Un prieten bun si-a luat un Subaru Outback 2.5i noua de la reprezentanta, aproape 30.000 euro , masina super de altfel, dar in care sistemul audio este incomparabil mai slab ca si la Octavia, inca si eu am observat acest lucru, desi nu am auzul asa ascutit....)
Cu senzorii nici nu am stat pe ganduri cand configuram masina, fiindca eu inainte am avut si pe Logan si imi era un must have!!!! Spatele este destul de inalt , (cum zic eu, mai mult cerul vezi prin ea) Aceasta optiune este una foarte discutata, unii zic ca este o prostie , altii ca este super. Eu sunt din ultimii, mai ales ca cel pus in fabrica are afisaj atat pe sistemul audio mai simplu (Swing , pe care il am si eu) afisaj care iti da mura in gura parcatul. Senzorul este foarte senzisbil, parcarea este domnie cu ea. Sa nu mai vorbin de sistemul audio Bolero unde afisajul este chiar spectaculos . Eu am ales incalzirea de scaune din doua motive: 1. Am citit foarte mult pe VW forum la Golf VI care au aceste motoare ( http://vwforum.vwfor...showtopic=62978 ) ca se incalzesc foarte greu iarna si acolo toata lumea spunea ca incalzire de scaune este un Must Have cu motorul acesta in masina. 2. Eu ma duc in fiecare luna la socrii langa Miercurea Ciuc unde iarna nu de putine ori sunt temperaturi sub -25gr C...cred ca nu trebuie sa iti explic mai departe.... A Tacanitul: sa sti ca inainte sa-mi primesc masina eram destul de speriat din cauza lui. Dar am fost atentionat si de altii ca nu se aude chiar asa cum se aude in filmulete. Sa stii ca daca este inchisa capota aproape ca nici nu se aude. Iar in interioriul masinii nici de ai auz de liliac nu il auzi. De altfel acel sunet este scos de o pompa mecanica de presiune mare,care trimite benzina la injectoare. Mecanicii mei m-au linistit de altfel ca acel zgomot este total inofensiv. Asa ca n-ai nici o frica nu prea se aude. Iti stau la dispozitie cu orice intrebare cel putin inca o zi , fiindca vineri sau sambata plecam in concediu si 2-3 saptamani nu o sa mai am posibilitate de internet. Numai bine si alegere usoara iti doresc. Andrei Edited by andrew1980, 21 July 2010 - 22:54. |
#61
Posted 23 July 2010 - 16:41
Concediu placut !
Si daca vizitezi locuri faine, adu cateva poze, desigur cu masina cu tot, pentru un jurnal cat mai fain. |
#62
Posted 23 July 2010 - 17:16
#63
Posted 23 July 2010 - 17:28
daca asta e parerea ta despre 1.2 tsi sunt curios ce spui de un golf cu 1.4mpi 80cp.
|
#64
Posted 23 July 2010 - 17:55
Mount_Yermom, on 23rd July 2010, 18:16, said: Eu am mers cu-n Golf VI 1.2 TSI si am fost totalmente neimpresionat! Imi venea sa ma dau jos si s-o-mping. Intre timp am si gasit raspunsul chiar ai TDI si inca cel de 2.0TDI( Felicitari, este o masina buna.E am una de un an deja, 28.000 km numai ca am preferat atunci Diesel-ul 2.0 TDI [motorul VW pump-duse de 140 CP]. Tot varianta Invite care, spre deosebire de a ta, nu avea proiectoarele, senzorul de ploaie/lumina si nici piele pe levierul franei de mana. Cand am ales-o, pe lista de prioritati mai ramasesera VW Jetta, Ford Focus si Mazda 3 Sedan.Cutia este cu 6 trepte... )....nici nu are rost sa comparam cele doua motoare....eu in locul tau nici nu as-i fi incercat 1.2 TSI.... @connectorxp: Da maine dimineata pornim...numai prin tara dar incercam sa ajungem in mai multe locuri frumoase....Foto fac , desigur....numai bine si tie. Edited by andrew1980, 23 July 2010 - 18:04. |
|
#66
Posted 27 July 2010 - 10:42
Salutare, se pare ca totusi am posibilitate de internet...desi sunt in vacanta...pana acum am depasit bariera de 1500km si ieri am dat un pic mai tare frau liber calutilor din acest TSI ....sunt incantat de masina atat la putere cat si la consum. La consum saptamana trecuta la o caldura infernala cu AC pornit tot timpul , 2 persoane plus portbagaj full, viteze pana la 140km/h pe o distanta de 400 km am scos consum de 6.8l/100km. Ieri 2 persoane in masina dar intr-un ritm mai alert fara AC dar atingand si viteze de pana 160km/h am facut 6.6l/100km. Deci in privinta consumului sunt linistit. Masina merge super, trage frumos de tot intre 2000-4000rpm, sta bine in curbe si pe sosea chiar si cu anvelopele de 195/65 R 15 , este o masina buna , sunt multumit de ea. Numai bine mai revin cand pot.
Edited by andrew1980, 27 July 2010 - 10:43. |
#67
Posted 29 July 2010 - 21:36
Este super bun consumul tau... La ce turatie ai mentinut viteza?
Si cand te gandesti ca o sa se mai lase destul de mult motorasul asta.... |
#68
Posted 30 July 2010 - 10:32
geopsi, on 29th July 2010, 22:36, said: Este super bun consumul tau... La ce turatie ai mentinut viteza? Si cand te gandesti ca o sa se mai lase destul de mult motorasul asta.... A si la rpm , nu am depasit nici la depasire 3500rpm ca sa respect si cat de cat rodajul (bine ca am deja cuplu maxim de la 1500rpm pana la 4000rpm) |
#69
Posted 13 August 2010 - 11:00
Salutare...si eu fiind la socrii cu niste prieteni am facut la sfarsit de saptamana in doua zile 1100 de km foarte frumosi pe traseul: Odorheiu Secuiesc-Sighisoara-Medias-Sibiu(vizitare orasul vechi)-Valcea-Targu Jiu-Drobeta Turnu Severin-Portile de Fier-Baile Herculane-Caransebes-Parcul National Retezat-Hunedoara(cu vizita la cetatea Corvinilor)-Alba Iulia-Blaj-Medias-Sighisoara-si inapoi la socrii in satul lor....
Masina s-a comportat excelent mai ales ca am probat-o in toate felurile. Motorul acesta este o minune inginereasca, trage bine, nu se rasufla si daca ai grija consumul este super. Consumul pana la Herculane a fost de 6.7 l la suta in conditiile in care AC a mers 80% 2 persoane in masina dar portbagaj plin. Mers destul de linistit dar in anumite locuri cu niste reprize de pana la 170km/h pe care a atins cu asa o usurinta ca am ramas efectiv masca!!!!!!Nici pana in ziua de astazi nu imi vine sa cred.Trebuie sa precizez ca Portile de Fier drumul este in reparatie si am facut 30km in doua ore motorul functionanad tot timpul fiind pornit AC , afara fiind 34 de grade C. A doua zi de la Herculane inapoi in aceleasi conditii dar din cauza traficului mare mers linistit , in afara de o data cand am dat jar la toti cei 122 de manji infocati pe o portiune dreapta si am atins si 180km/h iarasi foarte usor, motorul acesta este o minune pentru mine....Si consumul????6.1l la suta seara cand am ajuns inapoi la socri. Iar consumul mediu pe 2500km parcursi pana acum este de 6.6l la suta. Probleme nimic desi m-am dus pe toate tipurile de drumuri posibile in toate felurile posibile, consum de ulei nu am avut absolut deloc in rodaj, masina imi place la nebunie.Am uitat sa precizez ca folosesc in continuare benzina numai Petrom 99 de care sunt multumit, masina la fel Saptamana viitoare cum ajung acasa pun si niste poze...pana atunci numai bine la toti si o vara frumoasa in continuare. |
|
#70
Posted 13 August 2010 - 11:06
Ești cam vitezoman, ai grijă. Și totuși nu-i un super-motor... e chiar unul modest.
|
#72
Posted 13 August 2010 - 11:31
si la un consum de 6.1 cu masina incarcata si ac e clar ca nu a mers tare, ci probabil a fost doar un varf de viteza mare dupa care a revenit la viteze aproape legale
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users