Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Am vazut odata un film...

Problema scurgere apa rama termop...

Durata estimata de viata a unei i...

Identificare filet butelie r290
 Sifon pe circuitul frigorific.

Vizibilitate Hard Disk nefolosit ...

Salariu minim european in Romania

verificare specificatii lapgop Asus
 Problema cu o camera Panasonic MD...

Probleme cu reddit

Problema sunet boxa noua

Despre proiectarea drumurilor urb...
 Final Cut Camera

Z6III vs Z8

Foloseste careva CFD-uri si sa ai...

Un calculator ieftin ?!
 

Skoda Octavia 1.4 TSI - 122 -Business Edition

- - - - -
  • Please log in to reply
275 replies to this topic

#55
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View Postconnectorxp, on 17th July 2010, 13:12, said:

Cand o sa apara noul Golf, atunci o sa avem o noua Octavia si asta prin 2011 sau 2012 se va intampla, pana atunci ramanem cu face lift-ul.

Ar fi interesant sa vedem o versiune plug-in derivata din Golf-ul 7 electric.

#56
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 864
  • Înscris: 01.10.2008

View PostDragon Warrior, on 18th July 2010, 20:28, said:

Or sa scartie pe viraje luate mai pe doua roti ;)

Dar daca mergi calm cu ele sunt excelente.
Da stiu precis la ce sa ma astept de la ele. Bineinteles ca daca alegeam marimea 205/55 R16 , statea mult mai bine pe sosea, frane si mai bune...stc. Insa deja eram la limita cu bugetul si la anvelope nu m-am putut baga. Ieri si astazi am fost cu ele pe extraurban pe un drum destul de virajat si unde se pot lua curbele cu viteze mari ( sectiune Cluj Turda) si masina s-a comportat chiar bine si cu aceste anvelope. Bineinteles nu contest faptul ca daca avea marimea mai mare se comporta si mai bine.... :)  asta e....Cand se tocesc astea iau Premium Contact sau altceva mai bun....pana atunci am grija sa nu trec de limitele normale ale acestor anvelope. :OK:

#57
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,962
  • Înscris: 14.11.2004

View Postandrew1980, on 18th July 2010, 20:46, said:

Da stiu precis la ce sa ma astept de la ele. Bineinteles ca daca alegeam marimea 205/55 R16 .

E bine ca ai luat cu anvelope mai mici, sunt si mai ieftine la schimbat, mai eficiente dpdv al consumului si pierderilor de energie si mai ok pe zapada.

Eu am de 205 si cand vine vorba sa schimb un cauciuc, imi dau singur palme.

Zilele astea am fost la drive test cu Octavia 1,2 TSI, fenomenala masina, merge excelent, daca ne gandim la cilindreea motorului, desi cel de la vanzari a spus ca motorul de 1,2 se achita onorabil, recomanda 1,4, pentru mai multa putere, mai ales la depasiri.

Eu care inainte, aveam Octavia, pe lista, doar ca o alternativa la Megane 3, se pare ca 1,4 TSI cu echipare Business, este o varianta buna de luat in considareate, in defavoare frantuzoaicei, mai ales la capitolul interior si "driveability".

Te felicit, la modul cel mai sincer pentru achizitie, acum am constat si mi-am dat seama de ce cumpara lumea, in draci Octavia :), ca pana acum, doar cu Tour, am facut cunostiinta si este diferenta de ani lumina intre Tour si 2 FL.

Cum ti se pare sistemul audio, cel in 8 difuzoare ?

#58
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 864
  • Înscris: 01.10.2008
@connectorxp:
Salut. Eu am testat pe Golf VI 1.2 TSI si pe Octavia cel de 1.4TSI si desi Golful este mai usor decat Octavia si din cauza motorului mai mic, Octavia cu 1.4TSI parea mult mult mai fortoasa, desi mi-a placut la nebunie si Golful cu acel motoras minune. Iar acum ca fac km deja cu masina mea 1.4 TSI in fiecare zi ma minunatez cat de bine poate sa mearga cu acest motor aceasta masina mare!!!!Chiar si cu AC pornit. Iar la mers este supersilentoasa, frane bune etc...nu le mai enumar.
Si eu am sistemul cu 8 incinte acustice. Depinde de om. Mie imi place la nebunie cum suna si sunt 100% satisfacut de puterea si calitatea sunetului redat. Insa intotdeauna vor fi unii carora numai un sistem Harman Kardon cu 16 incinte si 600W putere o sa aduca satisfactia.... :D  Eu zic ca suna bine.
Iti multumesc pentru urare si pot spune ca iti recomand Octavia II FL cu cea mai mare placere. O seara si o vara placuta iti doresc!!!! Andrei

#59
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,962
  • Înscris: 14.11.2004
Eu la dealer, primul lucru, dupa drive test a fost un test de forta al sistemului audio, cu ocazia asta am dat peste un excelent vanzator, de la Avia, care dupa mine merita un 10+ pentru onestitate si interes fata de client, chiar daca acesta, a specificat ca este inca in faza de prospectare a ofertelor.

Sistemul in 12 incinte nu merita cumparat, prea scump si diferenta minora la acustica*, iar cel in 8 difuzoare numai bun de upgrade, din simpla cauza ca nu are suficienta putere si distorsiunile se instaleaza, cei drept la volume mari pentru o auditie normala, dar la mine una de nivel normal. Acelasi sistem este instalat si pe Golf VI, multumitor, dar din pacate pentru cei care vor fidelitate sau putere, contraindicat.

In schimb am gasit o "smecherie", Bolero, este "compatibil" si cu amplificatoarele dedicate, numai bun pentru a monta un sistem de calitate,iar pentru a avea iPod in masina, imi baga si acel player pe gat, care costa cat ESP-ul :) + interfata MDI.

Cum sunt senzorii de parcare ?, cam mare masina, mai ales ca nu am mai condus berline, de mult timp.
Inca oscilez daca pun sau nu scaune incalzite, dar fiind pe benzina, eu zic ca in mai mult de 5 minute nu are motiv sa nu se incalzeasca.

La tine se aude acel tacanit, la pornirea motorului ?

*constatari in urma unor teste de acustica, in timpul testelor, toate setarile sunt puse pe 0, pentru a lasa sunetul "nealterat"

Edited by connectorxp, 21 July 2010 - 21:50.


#60
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 864
  • Înscris: 01.10.2008
Te inteleg cu muzica, cum am zis pentru unii cu auzul mai ascutit poate ca nu este chiar bun dar ca si sistem bagat din fabrica zic ca este binisor.(Un prieten bun si-a luat un Subaru Outback 2.5i noua de la reprezentanta, aproape 30.000 euro , masina super de altfel, dar in care sistemul audio este incomparabil mai slab ca si la Octavia, inca si eu am observat acest lucru, desi nu am auzul asa ascutit....)
Cu senzorii nici nu am stat pe ganduri  cand configuram masina, fiindca eu inainte am avut si pe Logan si imi era un must have!!!! Spatele este destul de inalt , (cum zic eu, mai mult cerul vezi prin ea) Aceasta optiune este una foarte discutata, unii zic ca este o prostie  , altii ca este super. Eu sunt din ultimii, mai ales ca cel pus in fabrica are afisaj atat pe sistemul audio mai simplu (Swing , pe care il am si eu) afisaj care iti da mura in gura parcatul. Senzorul este foarte senzisbil, parcarea este domnie cu ea. Sa nu mai vorbin de sistemul audio Bolero unde afisajul este chiar spectaculos :) . Eu am ales incalzirea de scaune din doua motive:
1. Am citit foarte mult pe VW forum la Golf VI care au aceste motoare ( http://vwforum.vwfor...showtopic=62978 ) ca se incalzesc foarte greu iarna si acolo toata lumea spunea ca incalzire de scaune este un Must Have cu motorul acesta in masina.
2. Eu ma duc in fiecare luna la socrii langa Miercurea Ciuc unde iarna nu de putine ori sunt temperaturi sub -25gr C...cred ca nu trebuie sa iti explic mai departe....
A Tacanitul: sa sti ca inainte sa-mi primesc masina eram destul de speriat din cauza lui. Dar am fost atentionat si de altii ca nu se aude chiar asa cum se aude in filmulete. Sa stii ca daca este inchisa capota aproape ca nici nu se aude. Iar in interioriul masinii nici de ai auz de liliac nu il auzi. De altfel acel sunet este scos de o pompa mecanica de presiune mare,care trimite benzina la injectoare. Mecanicii mei m-au linistit de altfel ca acel zgomot este total inofensiv. Asa ca n-ai nici o frica nu prea se aude.
Iti stau la dispozitie cu orice intrebare cel putin inca o zi , fiindca vineri sau sambata plecam in concediu si 2-3 saptamani nu o sa mai am posibilitate de internet. Numai bine si alegere usoara iti doresc. Andrei

Edited by andrew1980, 21 July 2010 - 22:54.


#61
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,962
  • Înscris: 14.11.2004
Concediu placut !

Si daca vizitezi locuri faine, adu cateva poze, desigur cu masina cu tot, pentru un jurnal cat mai fain.

#62
Mount_Yermom

Mount_Yermom

    my other ride is yermom

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,346
  • Înscris: 09.05.2010

View Postconnectorxp, on 21st July 2010, 11:41, said:

Zilele astea am fost la drive test cu Octavia 1,2 TSI, fenomenala masina, merge excelent

Eu am mers cu-n Golf VI 1.2 TSI si am fost totalmente neimpresionat! Imi venea sa ma dau jos si s-o-mping.

#63
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,875
  • Înscris: 22.11.2007
daca asta e parerea ta despre 1.2 tsi sunt curios ce spui de un golf cu 1.4mpi 80cp.

#64
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 864
  • Înscris: 01.10.2008

View PostMount_Yermom, on 23rd July 2010, 18:16, said:

Eu am mers cu-n Golf VI 1.2 TSI si am fost totalmente neimpresionat! Imi venea sa ma dau jos si s-o-mping.
Ma gandesc ca ai TDI... :D . Pentru marimea ei merge bine dupa mine...dar nu este extraordinar de puternic. 1.4 tsi de 122 este si mai bun, cel de 160 de cai deja duce spre sportiv iar 1.8 TSI daca-l sti sa il folosesti este aproape de RS. iar cine doreste cuplu de camion 2.0TDI de 170CP si 360Nm si cheltuieli de intretinere pe masura( si aici nu de consum vorbesc) O seara placuta.
Intre timp am si gasit raspunsul chiar ai TDI si inca cel de 2.0TDI( Felicitari, este o masina buna.E am una de un an deja, 28.000 km numai ca am preferat atunci Diesel-ul 2.0 TDI [motorul VW pump-duse de 140 CP]. Tot varianta Invite care, spre deosebire de a ta, nu avea proiectoarele, senzorul de ploaie/lumina si nici piele pe levierul franei de mana. Cand am ales-o, pe lista de prioritati mai ramasesera VW Jetta, Ford Focus si Mazda 3 Sedan.Cutia este cu 6 trepte... )....nici nu are rost  sa comparam cele doua motoare....eu in locul tau nici nu as-i fi incercat 1.2 TSI....
@connectorxp: Da maine dimineata pornim...numai prin tara dar incercam sa ajungem in mai multe locuri frumoase....Foto fac , desigur....numai bine si tie.

Edited by andrew1980, 23 July 2010 - 18:04.


#65
Mount_Yermom

Mount_Yermom

    my other ride is yermom

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,346
  • Înscris: 09.05.2010

View Postbossake, on 23rd July 2010, 18:28, said:

daca asta e parerea ta despre 1.2 tsi sunt curios ce spui de un golf cu 1.4mpi 80cp.

Ultima masina pe care am avut-o cu mai putin de 100 de cai a fost o Dacia 1310. Acum 10 ani.

#66
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 864
  • Înscris: 01.10.2008
Salutare, se pare ca totusi am posibilitate de internet...desi sunt in vacanta...pana acum am depasit bariera de 1500km si ieri am dat un pic mai tare frau liber calutilor din acest TSI ....sunt incantat de masina atat la putere cat si la consum. La consum saptamana trecuta la o caldura infernala cu AC pornit tot timpul , 2 persoane plus portbagaj full, viteze pana la 140km/h pe o distanta de 400 km am scos consum de 6.8l/100km. Ieri 2 persoane in masina dar intr-un ritm mai alert fara AC dar atingand si viteze de pana 160km/h am facut 6.6l/100km. Deci in privinta consumului sunt linistit. Masina merge super, trage frumos de tot intre 2000-4000rpm, sta bine in curbe si pe sosea chiar si cu anvelopele de 195/65 R 15 , este o masina buna , sunt multumit de ea. Numai bine mai revin cand pot.  :peacefingers:

Edited by andrew1980, 27 July 2010 - 10:43.


#67
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,369
  • Înscris: 08.09.2006
Este super bun consumul tau... La ce turatie ai mentinut viteza?
Si cand te gandesti ca o sa se mai lase destul de mult motorasul asta....

#68
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 864
  • Înscris: 01.10.2008

View Postgeopsi, on 29th July 2010, 22:36, said:

Este super bun consumul tau... La ce turatie ai mentinut viteza?
Si cand te gandesti ca o sa se mai lase destul de mult motorasul asta....
Salut, Este o smecherie aici la consum. Am facut acel consum intre Odorheiu Secuiesc si Miercurea Ciuc. Acolo trebuie sa treci muntii Harghitei, este adevarat ca trebuie sa si urci o vreme dar dupa acea cobori destul de lung , si cu viteza a 6-ea si 2000rpm scade consumul vertiginos....recunosc la urcare consumul era undeva pe la 7.8-8 la suta. La mers de doua ori a trebuit sa depasesc si la sfarsitul actiunii am observat ca eram deja la 160 la ora :naughty: ....Cam asta imi era reteta....Numai bine
A si la rpm , nu am depasit nici la depasire 3500rpm ca sa respect si cat de cat rodajul (bine ca am deja cuplu maxim de la 1500rpm pana la 4000rpm)

#69
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 864
  • Înscris: 01.10.2008
Salutare...si eu fiind la socrii cu niste prieteni am facut la sfarsit de saptamana in doua zile 1100 de km foarte frumosi pe traseul: Odorheiu Secuiesc-Sighisoara-Medias-Sibiu(vizitare orasul vechi)-Valcea-Targu Jiu-Drobeta Turnu Severin-Portile de Fier-Baile Herculane-Caransebes-Parcul National Retezat-Hunedoara(cu vizita la cetatea Corvinilor)-Alba Iulia-Blaj-Medias-Sighisoara-si inapoi la socrii in satul lor....
Masina s-a comportat excelent mai ales ca am probat-o in toate felurile. Motorul acesta este o minune inginereasca, trage bine, nu se rasufla si daca ai grija consumul este super. Consumul pana la Herculane a fost de 6.7 l la suta in conditiile in care AC a mers 80% 2 persoane in masina dar portbagaj plin. Mers destul de linistit dar in anumite locuri cu niste reprize de pana la 170km/h pe care a atins cu asa o usurinta ca am ramas efectiv masca!!!!!!Nici pana in ziua de astazi nu imi vine sa cred.Trebuie sa precizez ca Portile de Fier drumul este in reparatie si am facut 30km in doua ore motorul functionanad tot timpul fiind pornit AC , afara fiind 34 de grade C. A doua zi de la Herculane inapoi in aceleasi conditii dar din cauza traficului mare mers linistit , in afara de o data cand am dat jar la toti cei 122 de manji infocati pe o portiune dreapta si am atins si 180km/h iarasi foarte usor, motorul acesta este o minune pentru mine....Si consumul????6.1l la suta seara cand am ajuns inapoi la socri. Iar consumul mediu pe 2500km parcursi pana acum este de 6.6l la suta. Probleme nimic desi m-am dus pe toate tipurile de drumuri posibile in toate felurile posibile, consum de ulei nu am avut absolut deloc in rodaj, masina imi place la nebunie.Am uitat sa precizez ca folosesc in continuare benzina numai Petrom 99 de care sunt multumit, masina la fel
Saptamana viitoare cum ajung acasa pun si niste poze...pana atunci numai bine la toti si o vara frumoasa in continuare.

#70
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002
Ești cam vitezoman, ai grijă. Și totuși nu-i un super-motor... e chiar unul modest.

#71
Dragon Warrior

Dragon Warrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 23.09.2006
Acceleratie 0-100 in 9,5 secunde nu chiar varza.

#72
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,875
  • Înscris: 22.11.2007
si la un consum de 6.1 cu masina incarcata si ac e clar ca nu a mers tare, ci probabil a fost doar un varf de viteza mare dupa care a revenit la viteze aproape legale :)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate