![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ce parere aveti de DODGE TOMAHAWK
Last Updated: Sep 19 2009 19:58, Started by
cata.s
, Jul 09 2005 12:22
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#20
Posted 08 December 2005 - 18:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
eu atata is curios: sa zicem ca mergi cu peste 12 km/h pe un drum virajat cum sunt cele de pe prislop sau valea prahovei, cu ghidonul sudat(ai sa nu poti face miscari laterale stanga dreapta).. Poti sau nu poti sa iei curba doar din aplecare? |
#21
Posted 10 January 2006 - 02:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
stiu ca ceea ce urmeaza sa-ti spun o sa te sidereze, asa ca pregateste-te sufleteste. la peste 10 km/h motocicletele nu iau virajele din ghidon, ci din aplecare. ce zici de asta? Daca nu credeti. Daca tot nu credeti. ![]() |
#22
Posted 10 January 2006 - 13:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
![]() |
#23
Posted 10 January 2006 - 13:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
ce vroiam sa zic de fapt eu e ca in curbele stranse (adica foarte stranse) tot trebuie sa invarti ghidonul, mai ales ca pe sosele noastre daca te apleci.. cureti marginile drumurilor gratis
![]() |
#24
Posted 11 January 2006 - 14:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
nu. nu trebuie. stiu ca esti tulburat, dar infrunta realitatea. chiar nu trebuie, afara de cazul in care vrei s-o parchezi acolo.
|
#25
Posted 14 September 2009 - 11:41
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
ce vroiam sa zic de fapt eu e ca in curbele stranse (adica foarte stranse) tot trebuie sa invarti ghidonul, mai ales ca pe sosele noastre daca te apleci.. cureti marginile drumurilor gratis ![]() Raspund la topicul acesta desi a trecut ceva timp de cand este postat ... sper ca intre timp n-ai patit nimica .. desi daca ai pus in practica ce sustii aici pe forum cu sa nu dai din ghidon, este mai mult ca probabiil ca nu mai are cine sa-mi citeasca postul astazi ..!? Asa ca am sa raspund in general tuturor celor care din nestiinta sau din naivitate sau din amandoua motivele, sant .... sau pentru cei care ti-au urmat parerile si ... nu mai sant insa ... la timpul respectiv au facut prostia sa fi fost de acord cu tine ! Nu stiu cat conduceti voi(cei care n-au nevoie de ghidon in curbe) motociclete in realitate pe strazi sau doar pe nintendo cu joistick-ul. In primul rand, motocicleta care sta la baza acestui thread nu poate fi condusa in curbe din simplul motiv ca nu are roti de motocicleta ci de masina, adica plate. Altfel, daca i-ar fi pus roti de motocicleta bombate, la greutatea ei n-ar fi putut fi tinuta drept sa fie incalecata de un motciclist ci ar fi cazut peste el. Doar cu cauciucurile plate si cu genti runflat poate fi tinuta drept sa nu cada. De aceea cauciucurile ei sant plate de masina( un motociclist care conduce cu adevarat o motocicleta reala pe sosele si nu doar una pe xbox, stie ce problematic este sa conduci o motocicleta pe serpentine, cand ai cauciuculrile uzate-aplatizate pe centru, de mersul prea lung pe autostrada. Este periculas deoarece simti imediat cant treci de pe suprafata plata pe cea rotunda si intri in oscilatie, iar daca mai dai si de denivelari nefaste in sosea tocmai atunci, nu te mai redresezi si poti sa cazi. Altfel spus, un motociclist cu experienta stie ca acest produs de marketing din poza nu poate fi condus pe sosele normale nici macar cu grija, si ca poate fi doar impinsa de colo de minimum 4-5 persoane deodata si ca pentru o intoarcere trebuie ori urcata pe un taler de manevre rotitor sau ridicata cu o macara speciala. In ceea ce priveste condusul unei motociclete cu ghidonul sudat ... sper ca n-a fost decat o gluma pentru ca daca s-a vorbit serios, cel ce sustine asa ceva s-a descalificat total. Eu am avut motocicleta de cand ma stiu si am facut si un pic de moto-cross in adolescenta ... am codus-o si pe a lui tata pana cand la 16 ani am inceput sa merg pe o mobra50 dupa care am trecut la Java250. Din 1992 am avut o KawasakiZZR600 si din 1999 am o Honda CBR 900 Fireblade. Spun toate astea ca sa poti sa-ti faci imppresia clara ca aici isi da cu parerea un motociclist care are o motocicleta reala cu care circula pe strazi reale. Asa ca ideea ca nu este nevoie de ghidon, este o naivitate(ca sa pastrez o atitudine civica corecta pentru exprimarea in forum), incomensurabila. Este adevarat ca in mers ai nevoie sa misti ghidonul foarte putin, insa, trebuie sa-l poti misca pentru orice intrare in curba(fara sa misti ghidonul nu te vei putea apleca in curba decat foarte aleatoriu - deci in nici un caz exact atunci in momentul in care ai avea tu nevoie ci doar cand motocicleta va asimila mai intai energia ta de schimbare a centrului greutatii si se va hotara sa reactioneze - deci mult prea tarziu ca sa iei curbe stramte atunci cand apar si trebuiesc luate), si pentru orice iesire din curba. Miscarile sant intr-adevar minimale(mm) la ghidon insa la baza rotii la contactul cu asfaltul se transforma in cm(cauciucul are o miscare amplificatoare), ceea ce te ajuta la aplecare / ridicare in/din curba. Iar cine nu poate intelege legile fizicii dar a avut vreodata un rulment gripat la directie(ghidon), a inteles imediat despre ce vorbesc eu aici si ca am dreptate cand rad cu gura pana la urechi de pareri fara suport practic ca sa nu spun de visatori. Salutari tuturor motociclistilor de pe MotoGP - Nintendo ... realitatea din pacate este foarte dura baieti si probabil ca acesta este si motivul pentru care am vazut asa multi motociclisti pescuiti de prin pomi pe la curbe in ultimul timp ... cred ca au citit intai aici pe forum de la voi cum se conduce motocicleta si ca nu este deloc nevoie sa miste si din ghidon asa ca si-au luat mainile de pe el (la ce sa-l mai tina strans cu mainile daca nu este nevoie de el decat pentru parcare si manevre pe loc ..!?) si probabil ca au si franat cu piciorul ( pe roata din spate) ... cum altfel daca nu tineau mana pe ghidon ..!!?? Cred ca aste este si o nisa in economia de piata. Strandeti-va mai multi si faceti un proiect de motocicleta fara ghidon. Material mai putin, deci costuri mai mici si greutate mai mica. Randament mai mare ... toate bune si frumoase ... si dintr-o data s-a facut dimineta ..! JK Edited by Jo_Klaus, 14 September 2009 - 12:08. |
#26
Posted 14 September 2009 - 13:48
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
zahei
![]() |
#27
Posted 14 September 2009 - 14:06
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Postul anerior de la ora 11:41 l-am scris pentru ZAHEI ... nu stiu de ce s-a inregistrat la romaximusro ..!!??
|
#28
Posted 14 September 2009 - 15:10
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Jo_Klaus tu vorbesti despre a apasa ghidonul, iar romaximusro vorbeste despre invartit ghidonul, doua chestii diferite. Zahei cred ca se referea ca nu tragi de ghidonul motocicletei ca la bicicleta ca sa iei curbele. Si chiar si la biciclete la viteze mai mari virezi tot din counter steering.
A manevra la viteza ghidonul in plan orizontal=a lua o gura de asfalt, instant. De acord, nu? |
|
#29
Posted 14 September 2009 - 16:30
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Jo_Klaus tu vorbesti despre a apasa ghidonul, iar romaximusro vorbeste despre invartit ghidonul, doua chestii diferite. Zahei cred ca se referea ca nu tragi de ghidonul motocicletei ca la bicicleta ca sa iei curbele. Si chiar si la biciclete la viteze mai mari virezi tot din counter steering. A manevra la viteza ghidonul in plan orizontal=a lua o gura de asfalt, instant. De acord, nu? Nu stiu ce intelegi tu cu, sau intre, a apasa sau a invarti ghidonul ... nu vorbim aici in nici un caz de a scoate apa din put cu manivela ... si daca exprimarea este gresita este vorba de acelasi gest necesar de a conduce motocicleta prin a folosi ghidonul sau nu, ghidonul in curbe. Unii spun ca apasa, altii ca trag si altii ca imping. Chestie de interpretare proprie. Toti insa se refera daca este nevoie de ghidon la curbe sau nu( ... nu-i nevoie de ghidon - ar pute fi si sudat ghidonul sustin unii ..). Daca citesti cu atentie ce am tot ce scris si nu din doua in doua randuri ai sa vezi ca eu am spus ca este necesara de o miscare de poate(ca n-a masurat-o nimeni) ctiva milimetri, sa actionezi(tragi, impingi, apesi ...samd - interpretarea neesentiala proprie a fiecaruia) asupra ghidonului, miscare necesara pentru orice curba ... indiferent ca intri sau ca iesi din ea cu motocicleta. Iar de aici si pana la afirmatia facuta mai pe la mijloc in thread ca .. "s-ar putea suda si ghidonul caci nu este necesar de loc" sant constelatii diferenta. Asa ca indiferent unde, ai neaparata nevoie de un ghidon manevrabil ca sa poti circula in curbe. Este dreptul tau sa nu crezi. Atunci fa singur testul. Ia o bicicleta veche de la aruncat de pe maidan, indiferent cat de veche si sudeaza-i ghidonul. Dupa aceea urca pe ea si da-ti drumul la vale pe o panta si la primul viraj incearca sa-l iai cu .."counter steering"-ul tau. Si spune-mi si mie te rog ce ti-ai rupt dupa aceea, OK? A nu folosi ghidonul este o himera ... este doar un fel de exprimare, pe care din pacate insa multi o iau drept litera de lege ... fa tu testul singur si anunta-te din nou pe forum dupa aceea. Vom fi toti cu o experienta mai bogati(si nu vorbim aici de a actiona repede sau incet la viteza ci doar de a actiona si a nu actiona de loc ... despre asta este vorba). Iar cei care sustin asemenea "povesti", trebuiesc sculati din somn din timp si fara mila caci altfel isi fac rau nu numai lor dar si altora ... cant incearca stunt-uri fara sanse de supravietuire din start De acord? JK Edited by Jo_Klaus, 14 September 2009 - 16:35. |
#30
Posted 15 September 2009 - 17:47
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Asta este un motor la care i s-au pus 2 ori (sau 4) cate o avea, si un ghidon
Edited by RazvanBV91, 15 September 2009 - 17:48. |
#31
Posted 16 September 2009 - 12:30
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Subscriu, este un fapt stiut de motociclisti (repet, motociclisti, nu teoreticieni) ca simpla aplecare e fix nimic. In primul rand, pentru ca asta contravine legilor prin care motoreta sta dreapta in mers. Mobra merge in pozitie verticala datorita fortelor giroscopice aplicate rotilor, iar aplecarea calaretului nu determina decat ca aceste forte giroscopice sa depuna un efort pentru a indrepta motoreta, dar asta nu se va traduce intr-un viraj. Cu ghidonul sudat NU POTI SA VIREZI. Inclinarea mobrei este doar o consecinta a trasului de ghidon, indiferent in ce directie o faci (viraj sau contraviraj).
|
#32
Posted 18 September 2009 - 13:55
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
dragul meu jo_klaus. imi cer umile scuze pentru iesirea nervoasa in timpul careia corpul meu astral a spus numai prostii despre condusul motocicletei. te saluta cu respect un motociclist de nintendo,
zahei. |
#33
Posted 18 September 2009 - 16:03
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
dragul meu jo_klaus. imi cer umile scuze pentru iesirea nervoasa in timpul careia corpul meu astral a spus numai prostii despre condusul motocicletei. te saluta cu respect un motociclist de nintendo, zahei. Ironia nu strica deloc cand este subliniata si de asimilare de cunostinte ... ! Cu acelasi respect, un motociclist ... si de nintendo! JK |
|
#34
Posted 19 September 2009 - 19:58
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salut, sunt impresionat de fisa tehnica si de imaginea acestui motor, (daca se poate spune ca intra la categoria motorcycle ![]() ![]() Asa ca sa stie lumea despre ce e vorba fiti atenti la cifrele astea: motor 8,3 L, OHV, 20 VALVE Cp = 500/5600 Rpm 372 kW/5600 Rpm cuplu = 712Nm/4200 Rpm 0-100 Km/h - 2,5 sec ![]() viteza maxima - 482 Km/h ![]() Exista ceva mai rapid pe lumea asta? ![]() ca de obicei USELESS crap
sunt sigur ca o sa te uimesc din nou: motocicleta face viraj la stanga daca iei de ghidon dreapta. si invers. ![]() [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/C848R9xWrjc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users