![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ce parere aveti de DODGE TOMAHAWK
Last Updated: Sep 19 2009 19:58, Started by
cata.s
, Jul 09 2005 12:22
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 09 July 2005 - 12:22
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salut, sunt impresionat de fisa tehnica si de imaginea acestui motor, (daca se poate spune ca intra la categoria motorcycle
![]() ![]() Asa ca sa stie lumea despre ce e vorba fiti atenti la cifrele astea: motor 8,3 L, OHV, 20 VALVE Cp = 500/5600 Rpm 372 kW/5600 Rpm cuplu = 712Nm/4200 Rpm 0-100 Km/h - 2,5 sec ![]() viteza maxima - 482 Km/h ![]() Exista ceva mai rapid pe lumea asta? Attached Files |
#2
Posted 09 July 2005 - 12:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
cata.s, on Jul 9 2005, 13:22, said: Salut, sunt impresionat de fisa tehnica si de imaginea acestui motor, (daca se poate spune ca intra la categoria motorcycle ![]() ![]() Asa ca sa stie lumea despre ce e vorba fiti atenti la cifrele astea: motor 8,3 L, OHV, 20 VALVE Cp = 500/5600 Rpm 372 kW/5600 Rpm cuplu = 712Nm/4200 Rpm 0-100 Km/h - 2,5 sec ![]() viteza maxima - 482 Km/h ![]() Exista ceva mai rapid pe lumea asta? |
#4
Posted 10 September 2005 - 02:22
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
ca realizare tehnica este ceva , dar in esenta este un motor de dodge viper, pus pe un cadru de motocicleta..mie imi place si arata o oarecare doza de nebunie.. si din nebunia unora s-a nascut progresul nu?
|
#5
Posted 22 September 2005 - 23:42
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Daca v-ati uita mai bine la poze v-ati da seama ca masinaria asta poate sa mearga doar drept.
![]() |
#6
Posted 22 September 2005 - 23:44
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
crezi tu.. are directie functionala.E drept ca nu are o raza la fel de mare ca o motocicleta obisnuita insa.
|
#7
Posted 23 September 2005 - 00:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu am zis ca nu are directie functionala, trage o privire la rotile alea. La mai mult de 10 km/h nu poti sa faci nici un viraj
|
#8
Posted 19 October 2005 - 10:32
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
crezi tu.. are directie functionala.E drept ca nu are o raza la fel de mare ca o motocicleta obisnuita insa. |
#9
Posted 19 October 2005 - 10:37
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
vrei sa zici ca din aplecare si din ghidon. Incearca sa iei o curba mai stransa prin aplecare, nu prin folosirea ghidonului. Asa-i ca vei avea o surpriza?
![]() |
#10
Posted 19 October 2005 - 19:32
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
de pe la 10-12/h in sus si cu ghidonul sudat poti lua virajele prin aplecare, omule.
ideea e ca forta centrifuga te tine in picioare sa nu cazi spre interiorul virajului iar aia centripeta te impinge in directia in care te apleci. ca la un ban care se rostogoleste. si ala n-are ghidon. |
|
#11
Posted 20 October 2005 - 11:48
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
eu atata is curios: sa zicem ca mergi cu peste 12 km/h pe un drum virajat cum sunt cele de pe prislop sau valea prahovei, cu ghidonul sudat(ai sa nu poti face miscari laterale stanga dreapta).. Poti sau nu poti sa iei curba doar din aplecare?
|
#12
Posted 23 October 2005 - 03:14
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
la motocicleta nu-ti trebuie ghidon decat in parcare.
Edited by Motz, 23 October 2005 - 03:14. |
#13
Posted 24 October 2005 - 09:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
eu atata is curios: sa zicem ca mergi cu peste 12 km/h pe un drum virajat cum sunt cele de pe prislop sau valea prahovei, cu ghidonul sudat(ai sa nu poti face miscari laterale stanga dreapta).. Poti sau nu poti sa iei curba doar din aplecare? |
#14
Posted 24 October 2005 - 09:18
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
daca ma uit la rotile dansei nu prea functioneaza countersteering-ul
|
#15
Posted 25 October 2005 - 00:55
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
se pare ca cele 2 segmente din care este formata roata actioneaza independent in momentul inclinarii, astfel incat aderenta sa fie maxima(chiar mai buna ca la o roata clasica de motor)
probabil ceva de genul...// si in imagine se distinge ca segmentele rotii sunt putin decalate. Attached Files |
|
#16
Posted 09 November 2005 - 23:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users