Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema Nec 344i
Ultima postare: apr 28 2010 22:30, Inițiat de
map_bleutz
, apr 28 2010 22:30
·
0
#1
Publicat: 28 aprilie 2010 - 22:30
Am un Nec 344i din Italia,reteaua Wind.Telefonul a functionat un an de zile in reteaua Orange Romania,nu este codat,si deodata nu mai pornea.Problema este ca fara cartela merge,suna la 112,nu are nicio problema.Dar cand bag cartela se blocheaza la welcome screen si trebuie sa scot cartela sa reporneasca sau sa astept 5 minute.Este vreo solutie sa il resetez/resoftez acasa?Este vreun reset code anume?Sau la ce service as putea sa il trimit sa il faca si cat ar costa?
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi