Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu
 Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...
 Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...
 Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa
 

Facultatea de Drept STAT sau PARTICULAR ..diferente

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
marius_123

marius_123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 01.04.2010
Sunt elev la Drept la o Universitate particulara  din Bucuresti considerata a fi cea mai buna sau printre cele mai bune (dintre cele particulare)>nu ma intrebati care, nu fac publicitate:))<< dar se tot aude un zvon ca facultatiile particulare nu se compara cu cele de stat ..Oare??(ma refer la cele serioase nu la SPIRU SAU ECOLOGICA!!)  aceiasi profi sunt peste tot iar la materiile importante precum penal si civil exigentele sunt mari si profii sunt foarte buni  asa ca dac vrei sa inveti, inveti oriunde ...pot spune totusi ca la particular din 100 de elevi sa zicem doar 20 maxim invata spre deosebire de stat unde majoritatea invata..dar cam atat :thumbup: poti invata oriunde  :peacefingers: voi ce ziceti???

#2
add2005

add2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,046
  • Înscris: 28.05.2006
deobicei astea particulare is niste nulitati, iar daca absolvi una dintre cele de stat ai mult mai multe sanse. Mai ales la drept....

sper sa nu o faci degeaba :)

#3
marius_123

marius_123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 01.04.2010