Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Smecheriile UPC
Last Updated: Mar 22 2010 21:51, Started by
PORTOCAL
, Mar 10 2010 22:11
·
0
#19
Posted 11 March 2010 - 09:13
Portocalule ghinion eu m-am dus la caserie cu STB SD in brate si le-am spus ca vreau unu HD si am primit unu HD n-am semnat nici o prelungire.
Tie ti-au spus de prelungire pt. ca au oferta aia cu 3 luni gratis. Trebuia poate sa insisti ca tu nu vrei alea 3 luni gratis doar sa-ti schimbe STB-ul. |
#20
Posted 11 March 2010 - 09:23
PORTOCAL, on 10th March 2010, 23:11, said: Daca nu reusesti sa intelegi si consideri ineptii, mai citeste cu atentie, da? Eu nu sunt abonat nou, am tv digitala de la ei si asa mai departe. Vroiam o extraoptiune, adica HD. Quote Pentru a vedea calitatea HD, trebuie sa te abonezi la UPC Digital TV cu Optiunea Premium DVR cu HD si, nu in ultimul rand, sa ai un televizor compatibil. Poate tu ii spui extraoptiune, ei ii spun abonament. E o mica mare diferenta. Si din moment ce pentru ei este o investitie (in echipamente), este optiunea lor sa-ti prelungeasca abonamentul (nu zic ca este perfect normal, dar e la alegerea lor). Sau ce, si la operatorii mobiili (cu care faci o comparatie nepotrivita) cand activezi o extraoptiune iti dau telefon nou? Dupa judecata ta, o putem lua si altfel. De ce daca ai voce de la Romtelecom si vrei internet te pun se semnezi pe minimum 12 luni un contract nou? Ce, nu tot pe firele alea vine "semnalul"? Doar iti mai ofera o "cutiuta" in plus... Sau alt caz: oricine are Dolce de la Romtelecom si vrea IPTV trebuie sa se supere ca i se cere sa semneze un contract pe o anumita perioada minima? Pana la urma tot "tv" e, nu? Sunt de acord ca UPC face uneori magarii si abuzuri (ca de altfel, majoritatea operatorilor de telecomunicatii) in relatiile cu clientii, dar ca sa numesti HD-ul strict o extraoptiune, mi se pare putin fortat. PS RTC are tariful de lista din cate imi amintesc. Daca nu vrei sa semnezi pe 1-2-3 ani, poti sta la ei mai putin (cateva luni sa zicem), dar platesti la tariful de lista (care e cu mult mai mare decat cel oferit in mod normal, la promotii) si poti rezilia oricand (bine, cu 30 de zile preaviz). Mi se pare ca este un lucru impus de ANPC. Sunt de acord ca acest lucru ar trebui sa existe si la UPC... Edited by soft0811, 11 March 2010 - 09:28. |
#21
Posted 11 March 2010 - 15:39
soft0811, on 11th March 2010, 09:23, said: http://www.upc.ro/te...digitala/hddvr/ Poate tu ii spui extraoptiune, ei ii spun abonament. E o mica mare diferenta. Si din moment ce pentru ei este o investitie (in echipamente), este optiunea lor sa-ti prelungeasca abonamentul (nu zic ca este perfect normal, dar e la alegerea lor). Sau ce, si la operatorii mobiili (cu care faci o comparatie nepotrivita) cand activezi o extraoptiune iti dau telefon nou? Dupa judecata ta, o putem lua si altfel. De ce daca ai voce de la Romtelecom si vrei internet te pun se semnezi pe minimum 12 luni un contract nou? Ce, nu tot pe firele alea vine "semnalul"? Doar iti mai ofera o "cutiuta" in plus... Sau alt caz: oricine are Dolce de la Romtelecom si vrea IPTV trebuie sa se supere ca i se cere sa semneze un contract pe o anumita perioada minima? Pana la urma tot "tv" e, nu? Sunt de acord ca UPC face uneori magarii si abuzuri (ca de altfel, majoritatea operatorilor de telecomunicatii) in relatiile cu clientii, dar ca sa numesti HD-ul strict o extraoptiune, mi se pare putin fortat. PS RTC are tariful de lista din cate imi amintesc. Daca nu vrei sa semnezi pe 1-2-3 ani, poti sta la ei mai putin (cateva luni sa zicem), dar platesti la tariful de lista (care e cu mult mai mare decat cel oferit in mod normal, la promotii) si poti rezilia oricand (bine, cu 30 de zile preaviz). Mi se pare ca este un lucru impus de ANPC. Sunt de acord ca acest lucru ar trebui sa existe si la UPC... Nu e acelasi lucru. Internet e altceva, nu e voce! Daca la internet la RTC treci de la un abonament mai mic la unu mai mare, tre sa stai 12 luni? |
#22
Posted 11 March 2010 - 20:10
PORTOCAL, on 10th March 2010, 23:47, said: Ai dreptate, la tine insa cel putin era GRATISS! Eu trebuia sa mai platesc si 30 de lei pe luna si sa mai si prelungesc. JIGODII! Daca sunt prosti, nu platesc nici un leu si caut sa scap cat mai repede de ei. Sa vedem cine va pierde mai mult. Eu raman cu banii in buzuar si ei cu buza umflata! Ca venii vorba de UPC si de scapat, mai am o luna..imi expira contractul si la revedere intru pe RDS ca nu se mai poate cu astia max 250kb\s download..e penibil si de-al draqu ca m-au intepat 1 an de zile scot si cablu TV care este tot de la UPC. Stiu pe cineva care era amenintat ca o sa fie dat in judecata de o firma de recuperare a UPC..De ce? Pentru ca omul a vrut internet de la UPC, din lipsa de alternative nu de alta, a semnat contract pe un an, toate bune...i se spune ca i sa-i vina o echipa de instalare in max 10 zile..echipa nu a aparut nici dupa 1 LUNA SI JUMATE. Se duce la un sediu Upc..si spune ca vrea sa rezilieze contractul..astia ca nu se poate ca aveti contract pe 1 an de zile. Asta, pai am contract dar nu am internet, a venit factura dar nu s-a instalat internetul..internet care trebuia instalat acum 1 luna jumate..in fine in cele din urma a fost sunat de o firma de recuperare si amenintat ca o sa fie trimis in judecata pe baza nerespectarii contractului de servicii internet de care nici nu beneficia inca.. UPC RULZZZ |
#23
Posted 11 March 2010 - 21:22
Quote Un timișorean s-a trezit bun de plată, deoarece angajații UPC au încurcat niște contracte. Pentru că furnizorul de servicii de telecomunicații UPC a lansat o promoție, prin care clienții care încheie un abonament la serviciile de televiziune digitală, timișoreanul Corneliu Armeanu a decis în luna noiembrie să migreze către pachetul promoțional de servicii. Numai că angajații UPC nu i-au dat să semneze documentul potrivit. Fiind deja clientul UPC, bărbatul ar fi trebui să primească un alt act adițional și nu pe cel destinat noilor clienți. Astfel, actul adițional semnat de clientul UPC prevede că acesta beneficiază de servicii în condițiile unei oferte speciale, în cadrul căreia se aplică o reducere de 100% tarifului de instalare, în cuantum de 40 lei. De asemenea, „clientul beneficiază de o reducere de 100% aplicată abonamentului la serviciile achiziționate, în primele 3 luni de furnizare a acestora. După expirarea perioadei promoționale, prețul abonamentului devine cel standard, conform actului adițional”, se precizează în document. Însă, timișoreanului ar fi trebuit să i se înmâneze un alt act, care să stipuleze că poate beneficia de gratuitate la instalare, însă reducerea de 100% se aplică doar serviciilor nou-achiziționate, timp de trei luni. Sarcasmul angajaților, pe nervii clienților După ce a primit factura, prin care era anunțat că avea de plătit servicii care, conform contractului, erau gratuite, clientul UPC s-a adresat unui angajat al companiei, pentru a remedia situația. „Un angajat de la serviciul de relații cu clienții mi s-a spus că nu înțeleg oferta la care de bunăvoie și nesilit de nimeni am aderat, un alt fel de a spune că nu am capacitatea de a pricepe o strategie de marketing. Or, din câte știu eu, un angajat de la relații cu clienții ar tebui să își păstreze sarcasmul pentru orele de după program”, ne-a povestit Corneliu Armeanu. Sesizați și de evz.ro, reprezentanții UPC au dispus verificări interne, care au arătat că angajații companiei au făcut o greșeală, încurcând niște foi. Drept urmare, clientul va beneficia de servicii conform actului adițional semnat de acesta și nu va avea nimic în plus de plătit. http://www.evz.ro/ar...vicii-gratuite/ |
#24
Posted 14 March 2010 - 15:00
Eu am un pachet 3play analogic mediu. Intr-o sambata ma suna un tip de la upc sa ma intrebe daca nu ma intereseaza ceva oferte. Sa trec la un abonament mai mare sau sa aleg un pachet digital. In primul rand m-au mintit cu abonamentul meu lunar, ca cica platesc 83 de lei si ar veni 86 dupa modificare desi abonamentul meu e de 77 de lei. Apoi cu perioada contractuala, imi spune ca mai am perioada pana in octombrie, desi am numai pana in iulie. Si in ultimul rand nici nu aveau de gand sa imi spuna de prelungire contractuala daca nu intrebam eu. Bineinteles ca nu am acceptat nici o oferta si in iulie ma mut cu totul in rds.
Niste mincinosi! |
#25
Posted 19 March 2010 - 11:01
PORTOCAL, on 10th March 2010, 22:11, said: Auzi sa semnez pentru inca 12 luni pentru nimic! Adica tot pe banii mei sa fiu obligat sa mai stau 12 luni ca imi activez o optiune pe care o platesc! Maresalul, on 10th March 2010, 23:03, said: E vreunul care sa nu te lege pe minim 12 luni? lafayette, on 10th March 2010, 23:08, said: bafta la rtc..vezi ca au oferte care te leaga 12, 24 sau 36 luni..ca dealtfel si rcs sau ceilalti operatori. iar miniHD ul la IPTV ul lor limitat, e o placere..te las sa descoperi pe noul tau tv..Sa il stapanesti sanatos, apropos Te asteptam cu impresii. |
#26
Posted 20 March 2010 - 00:09
jay333, on 19th March 2010, 11:01, said: Mie vroiau sa-mi baga inca 12 luni pe gat pentru schimbarea cacatului lor de STB. Fuck them! Am renuntat la telefonul lu' UPC si am trecut pe RTC. Perioada contractuala e nedeterminata. La RTC macar ai optiunea de a achita pretul de lista si de a trece perioada contractuala pe care o doresti. Am incercat la RDS negocierea contractului; n-au ei asemenea termeni in vocabular, la ei contractul este "standard". De cretinii de la UPC nu mai vorbesc: la schimbare de STB (nu modificare de pachet tv) vroiau prelungire pe 12 luni si clauza de reziliere de 200 lei. Pentru ce? Niste handicapati. Pentru ca lumea pleaca de pe rupte de la ei, de aia! |
#27
Posted 20 March 2010 - 10:06
PORTOCAL, on 20th March 2010, 00:09, said: Pentru ca lumea pleaca de pe rupte de la ei, de aia! |
#28
Posted 20 March 2010 - 10:53
Florin64x, on 20th March 2010, 10:06, said: eu am rds si inca o firma de net in bloc... si nu am plecat de la ei... pe partea de tv.. nu am nici un motiv sa plec... iar pe partea de net.. astept miscarea eurodocsis 3... si daca imi convine raman.. daca nu ... ma mut. Eu nu vorbesc de TV, ci in general (pachete). Sunt cei mai scumpi. In plus, daca lumea era f multumita de serviciile lor, atunci nu cautau sa impuna obligatia mentinerii contractului pentru 12 luni de fiecare data cand au ocazia. |
|
#29
Posted 20 March 2010 - 12:57
PORTOCAL, on 20th March 2010, 10:53, said: Eu nu vorbesc de TV, ci in general (pachete). Sunt cei mai scumpi. In plus, daca lumea era f multumita de serviciile lor, atunci nu cautau sa impuna obligatia mentinerii contractului pentru 12 luni de fiecare data cand au ocazia. |
#30
Posted 20 March 2010 - 12:58
#31
Posted 20 March 2010 - 13:00
#32
Posted 20 March 2010 - 13:19
#33
Posted 20 March 2010 - 13:24
PORTOCAL, on 20th March 2010, 13:19, said: NU! Doar daca esti abonat nou! Mie asa mi-au comunicat. La cei existenti, doar 12 luni....prelungire si nimic gratis Edited by Florin64x, 20 March 2010 - 13:24. |
|
#34
Posted 20 March 2010 - 13:26
#35
Posted 20 March 2010 - 13:39
#36
Posted 20 March 2010 - 22:41
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users