Noul Renault Clio
Last Updated: Apr 26 2006 09:20, Started by
iva
, Jun 17 2005 16:11
·
0
#37
Posted 08 February 2006 - 17:42
Preturi Clio 3
CIP DDP Clio III Pack Authentique 1,2 16 V 75 CP 8 815 10 595 Clio III Confort Dynamique 1,2 16 V 75 CP 9 814 11 795 Clio III Confort Dynamique 1,4 16 V 98 CP 10 267 12 340 Clio III Confort Dynamique 1,4 16 V 98 CP 3 usi 10 059 12 090 Dotari standard Clio III Echipare PACK ambianta AUTHENTIQUE 1,2 16 V ( PMA ) Standard Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitate de dezactivare manuala a airbag-ului pentru pasager) Bancheta spate rabatabila 1/1 Bare de protectie fata si spate in ton cu caroseria + bandouri laterale carbon mediu Blocarea automata a usilor la demaraj Centuri fata in 3 puncte, pretensionate si limitator de efort integrat Centuri spate in 3 puncte, cu limitator de efort integrat Computer de bord multifunctional Directie asistata electric Geamuri electrice fata Geamuri si parbriz cu tenta Imobilizator electronic codat Inchidere centralizata a usilor cu telecomanda Oglinzi retrovizoare exterioare de culoare neagra Oglinzi retrovizoare exterioare cu reglaj manual Parasolare sofer si pasager cu oglinda Proiectoare fata dublu optice Radio mono CD 2X15W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda Scrumiera mobila si bricheta Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locul pasagerului din fata Stergatoare parbriz cu 2 viteze si cadenta variabila Stergator luneta cu activare automata la mersul cu spatele Tetiere fata reglabile pe inaltime Tetiere pentru toate locurile spate, tip virgula, reglabile in inaltime Turometru Volan reglabil pe inaltime Echipare CONFORT ambianta DYNAMIQUE 1,2 16V; 1,4 16V (CFD) Echipamente standard in plus fata de versiunea de mai sus Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata Airbag-uri pentru cap fata-spate Airbag-uri anti-alunecare pentru locurile din fata (pt versiunile 3 usi) Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta Aer conditionat cu reglare manuala si torpedo cu racire si iluminare Bancheta spate fractionabila 1/3-2/3 Centuri fata reglabile in inaltime, dublu pretensionate Buzunare de depozitare pe spatarele scaunelor fata Geamuri electrice fata, cu impuls pe partea soferului Oglinda retrovizoare asferica pe partea soferului Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, cu sonda de temperatura integrata Oglinzi retrovizoare in ton cu caroseria Proiectoare de ceata Plafoniera fata, cu spot de lectura pentru pasager fata Radio mono CD 4X15W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda Scaun sofer cu reglare pe inaltime Volan imbracat in piele OPTIUNI ABS + EBV +AFU Aer conditionat cu reglare manuala + torpedo cu racire Aer conditionat cu reglare automata + torpedo cu racire Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata Bancheta fractionabila1/3-2/3 Radio cu mono CD 4X15 W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda Radio cu CD Cabasse 4X40W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda, cu magazie CD Radio cu mono CD 4x15W RDS codat, cu MP3 Proiectoare de ceata Pack look: faruri adaptive de viraj (FBL) + manere de usi exterioare cromate Tempomat-limitator de viteza 4 jante din aliaj usor 15" Vopsea metalizata Edited by sadrian, 08 February 2006 - 17:43. |
#39
Posted 09 February 2006 - 00:49
Necronomikon, on Jun 20 2005, 12:16, said: Cand aud (si vad) clapete d-alea ma gandesc automat la Dacie Deosebirea e ca la dacie, cind tragi de ele sa deschizi usa, iti scapa mina... romaximusro, on Feb 1 2006, 18:11, said: vezi daca nu cumva poti sa faci un fel de comanda speciala, de multe ori s-a intamplat ca masina sa se vanda inainte de lansarea speciala. Nu cred ca un client in plus ii va deranja Unii cumpara masina din euroapa noua, recupereaza tva-ul, o inmatriculeaza cu tva la valoarea dupa capacitate cilindrica (mai mica) si ies si in cistig... Si garantia se pastreaza... Asa si-a cumparat Andreea Raicu golf 5 cu vreo 3 luni inainte de lansarea in RO... AcidMan, on Feb 9 2006, 00:26, said: ABS nu e standard pe nici o versiune? Sintem in RO... In EU e obligatoriu ABS&Airbag sofer si pasager |
#40
Posted 09 February 2006 - 00:52
H725, on Feb 9 2006, 01:49, said: Unii cumpara masina din euroapa noua, recupereaza tva-ul, o inmatriculeaza cu tva la valoarea dupa capacitate cilindrica (mai mica) si ies si in cistig... |
#41
Posted 09 February 2006 - 00:59
Mi_, on Feb 9 2006, 00:52, said: Poate doreai sa spui acciza. TVA-ul se plateste īn functie de pretul de achizitie fara TVA, nu de capacitatea cilindrica. La masinile cumparate din strainatate, NU DIN ROMANIA, tva nu se plateste dupa factura ci dupa capacitate cilindrica... Ca si la masinile S.H. Ca daca ar fi dupa factura, autohaus-ul iti poate faca contract pe 100 euroi chiar daca platesti 10,000 euroi pe masina... |
#43
Posted 11 February 2006 - 11:00
#44
Posted 28 February 2006 - 12:43
Viktor84, on Feb 11 2006, 02:36, said: preturile la variantele pe motorina nu se cun??? eu deja am platit pentru Clio 3 benzina 1,4 16 V am mers cu el in spania anul trecut si mi-a placut. mi se pare un mare pas inainte fata de clio 2 am vrut sa il cumpar pe cel de la SAB dar nu au vrut sa il vanda |
#45
Posted 28 February 2006 - 17:08
mi se pare aiurea sa platesc o masina pe care nu o pot testa , vedea , etc. ... totusi ce sa zic o sa ai surpriza la varianta de dotare ..
de ce iti zic pt ca si eu am mers in germania cu un m2 acelasi nivel de echipare ca al meu si suprinderea a fost mare , alta tapitzerie , alt plastic pe usi etc ....! in fine s-o stapanesti sanatos si te asteptam prin mai-iulie sa iti vina sa pui niste poze si sa dai drumu la jurnalul de bord see ya ! |
#46
Posted 28 February 2006 - 19:50
nu cred ca reno merita riscul de a face precomanda.
megane 2 e un mare fiasco la fiabilitate. |
|
#47
Posted 28 February 2006 - 23:48
frumusica masina ...dar eu nu as cumpara asa ceva deocamdata . ganditi-va numai la la primele loturi de megane 2 si veti intelege ce vreau sa spun
o masina are nevoie de vreo 2 ani pt a ajunge la maturitate iar acele cateva luni in care Clio 3 a fost comercializat in vest nu mi se par suficiente |
#48
Posted 28 February 2006 - 23:54
Haha. Daca ar fi dupa unii de aici, nu s-ar mai vinde masini noi timp de 2 ani de la lansare. Sa fim seriosi, fiecare īsi face calculele separat. In plus exista si garantia. Motoarele sunt vechi si fiabilizate, deci no worry.
|
#49
Posted 01 March 2006 - 00:53
Mi_, on Feb 28 2006, 23:54, said: Haha. Daca ar fi dupa unii de aici, nu s-ar mai vinde masini noi timp de 2 ani de la lansare. Sa fim seriosi, fiecare īsi face calculele separat. In plus exista si garantia. Motoarele sunt vechi si fiabilizate, deci no worry. eu de exemplu cunosc pe cineva care avea un Megane 2 de la firma il luase de nou si era printre primele aparute . intre timp meganul respectiv a suferit un accident si i l-au schimbat recent cu unul identic . dupa spusele pers respective : " parca ar fi o alta masina " chiar e o alta masina .. numai ca nu e alt model(cea ce a vrut sa spuna pers in cauza ) Edited by axel_1, 01 March 2006 - 01:05. |
#50
Posted 10 March 2006 - 18:10
#51
Posted 10 March 2006 - 22:27
Degeaba!!!,tot o masina frantuzeasca e!!e urata foc!!
AAA!!! si inca ceva!!--de cand e lumea se stie ca Renault n-a urmarit niciodata calitatea ci cantitatea masinilor vandute!! cel mai bun EX: Dacia logan!!-au alta politica a firmei:masini ieftine si proaste si service-ul scump!! AAA!!! si inca ceva!!--de cand e lumea se stie ca renault n-a urmarit niciodata calitatea ci cantitatea masinilor vandute!! cel mai bun EX: dacia logan!!-au alta politica a firmei:masini ieftine si proaste si service-ul scump!! |
|
#52
Posted 11 March 2006 - 10:26
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users