Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Lipsa menstruației de cateva...

Ajustare pret contract mixt

Cum setez sa trimit sms de pe dig...

Cum setez sa trimit sms de pe dig...
 Microciment in bucatarie

La mulți ani @nick5roo!

DDNS Digi

Marantz MM7025 vs Rotel RB1552 mkii
 Recomandare bicicleta electrica

Venom - The Last Dance

Demolarea blocurilor prea vechi s...

Alimentare motor stea-triunghi
 Contact pornire aproape blocat de...

Nonce cu Javascript si Nginx pt I...

Sigma 28-45mm F/1.8

BT extragere parere va rog
 

UPC vrea sa-si transforme casieriile in magazine

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#19
domnul_ionescu

domnul_ionescu

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 999
  • Înscris: 02.02.2009

View Postageofdark, on 9th November 2009, 10:53, said:

Ce, la RDS nu se poate plati cu cardul ? Sau vorbesti de RTC ? Eu stiu ca RTC si RDS au cei mai multi clienti pe internet si telefonie fixa, peste milion. UPC are undeva pe la 200.000.
Păi da, dar Iupisi îs americani mâncați-ash, ei se respectă (cică).
Ș-apăi da, din câte știu la RTC sau la RDS, nu mai știu care din ăștia poți plăti cu cardul online.

#20
Hordy

Hordy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,091
  • Înscris: 03.02.2007
În incinta sediului de la noi, de multă vreme este montat TV, telefon și internet. Uneori testam linia de telefon cu un telefon dat unuia, altuia asta ca și cosnecință a modului lor de a aborda clienții. Cred că mulți vor testa produsele doar să îi enervezi pe oamenii angajați acolo.

#21
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View Postlafayette, on 9th November 2009, 09:49, said:

hai sa revenim ontopic..

Poate vor face si training-uri ca sa raspunda clientilor in privinta sumelor fictiv restante ce se doresc a fi incasate ilegal si pentru care s-au trimis somatii dupa vreo cativa ani de la rezilierea contractului :)

#22
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
UPC isi lanseaza saptamana viitoare un magazin de tip concept store

UPC Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori din piata locala de telecom, va inaugura saptamana viitoare un concept store in Bucuresti, zona Soselei Mihai Bravu, nr 35, potrivit unui comunicat al companiei.
UPC isi lanseaza saptamana viitoare un magazin de tip concept store

Inaugurarea va avea loc marti pe 26 ianuarie, iar magazinul va fi deschis publicului de miercuri.

Printre reprezentantii UPC care vor participa la inaugurare se numara Iulia Florea, director customer relations&retail sales, cea care in toamna a prezentat si evenimentul de lansare a televiziunii de inalta definite a UPC.

Printre ceilalti operatori pe piata locala care se mai promoveaza in magazine de tip concept store se numara Orange, liderului pietei de telecomunicatii pe piata locala deschizand magazinul de pe Calea Victoriei in 2006 si membrele grupului OTE, Cosmote si Romtelecom care au lansat  primul concept store in noiembrie 2008.

UPC Romania, al doilea operator pe piata locala de cablu TV, a inregistrat venituri de 92,1 milioane euro in primele noua luni din 2009, mai mici cu 20,8% fata de 111,3 milioane de euro, din perioada ianuarie-septembrie a anului trecut, potrivit datelor UPC Holding, divizia europeana a Liberty Global, grupul american care detine UPC Romania.

http://www.wall-stre...cept-store.html

#23
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Mi se pare o tîmpenie toată ideea. Bani aruncați pe fereastră. Și culmea, în condițiile în care e criză și ar trebui să economisească prin toate metodele posibile, ei merg pe cascadorii din astea de imagine. Să ne facem concept store precum Orange, că se și compară poziția lu' Orange pe telefonie mobilă cu poziția lu' UPC pe TV/internet/telefonie fixă.

Vine lumea grămezi în casierii din fix două motive. Odată pentru că nu au încredere în plata prin alte metode. Cine a încercat s-a pîrlit sigur cel puțin o dată după care i-a trecut cheful de plătit prin internet banking, pay point, bancomat sau poștă. Pur și simplu sistemul lor de plăți suge. Suge atît de tare încît mi s-a întîmplat să mă întrebe chiar de plăți făcute la ei la casierie, ce să mai vorbim de plăți la alții.

Doi la mînă, se duce lumea în casierii ca să se certe cu ei. Recunosc, asta era acum vreo 2 ani, dar cînd mergeam la casierie din doi oameni unul avea ceva de rezolvat, nu venise să plătească.

Dacă ar fi inteligenți și-ar pune la punct sistemul să automatizeze cît mai mult chestiile astea, să se poată gestiona serviciile pe site sau prin telefon, să poți să-ți iei factura electronică, să poți plăti prin ce metode vrei tu etc. Vodafone, Orange, Romtelecom, Boom toți procedează așa. Pînă și firma de internet "de cartier" pe care o folosesc poate să facă asta. UPC de ce nu?

Ce logică are să investești banii în tratarea unor simptome în loc să ataci cauzele? Dacă 90% dintre clienți ajung în casierii nu înseamnă că se duc de plăcere. :))

Edited by wirespot, 23 January 2010 - 15:15.


#24
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,297
  • Înscris: 05.04.2006
Nu mai e criză. :nonobad:

Și dacă spui că 90% din clienți nu se duc de plăcere în casierie, poate un concept store o să-i facă să le placă să meargă acolo. Mulți vor putea vedea pentru prima oară cu ochii lor televiziunea digitală, Internetul, telefonia și mai ales televiziunea de înaltă definiție de care auzi prin reclamele Astralului.

#25
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Nu mai e criză în general. România e încă în găleată și indiferent ce va face în 2010 tot va fi nașpa.

Altfel, excelent raționamentul. Deci asta zici tu că ar fi metoda pentru a mulțumi un client care vine să reclame că i se cere taxă de reziliere, că nu-i merg serviciile sau nu i s-a înregistrat plata: un concept store frumos mobilat.

Doi la mînă, nu cred că am văzut vreodată vreun om care să se ducă în casierii ca să se uite la televiziunea de pe pereți. Dacă vrei tv/net/telefon îți iei, nu te duci să le testezi. Ce relevanță are un show room pentru chestii care nu pot fi testate pe loc? Practic doar la HD ai ce arăta. Mare brînză. Merită cheltuiala doar cu asta?

Hai să-ți zic o șmecherie. Știi care e furnizorul ideal? Ăla cu ai cărui oameni nu ai ocazia să te întîlnești niciodată. Cel mai tare serviciu e ăla unde poți semna contractul online, unde instalarea e suficient de simplă și unde toată interacțiunea e plătitul facturii. Dacă ai nevoie să te duci într-un store sau să îi suni deja e fail.

Edited by wirespot, 23 January 2010 - 16:50.


#26
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,297
  • Înscris: 05.04.2006
Păi așa la noi a fost criză și în anii 1980, 1990 sau 2000 dacă e să vorbim de criză. :D

Respect părerea ta, dar lasă-mă să nu fiu de acord cu ea în totalitate. Nu toți clienții vin la UPC să rezilieze, iar pe ăia cîțiva oricum nu prea ai cum să-i satisfaci fiindcă oricum sunt hotărâți să-și schimbe provider-ul de televiziune, Internet sau telefonie fixă.

Totuși, există tot timpul nehotărâții care se pot lăsa convinși de ceea ce văd acolo în materie de televiziune HD (eu știu destui care au văzut HD doar în filmele redate de pe discuri Blue-Ray, deși există deja canale care emit HD disponibile gratuit în București), viteze pe Internet, calitatea a sunetului în ceea ce privește telefonia fixă.

#27
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002

View Postinside_spy, on 23rd January 2010, 17:05, said:

Păi așa la noi a fost criză și în anii 1980, 1990 sau 2000 dacă e să vorbim de criză. :D

Exact. Nivelul de trai nu e atît de mare încît, ca firmă, să-ți permiți să arunci cu banii pe geam. Mai ales cînd nu ești nici măcar lider pe piață.

inside_spy said:

Respect părerea ta, dar lasă-mă să nu fiu de acord cu ea în totalitate. Nu toți clienții vin la UPC să rezilieze, iar pe ăia cîțiva oricum nu prea ai cum să-i satisfaci fiindcă oricum sunt hotărâți să-și schimbe provider-ul de televiziune, Internet sau telefonie fixă.

Deci ești de acord cu mine că pe ăia care vin nemulțumiți de ceva îi doar undeva cum arată locația. Aș adăuga și că pe ăia care vin doar să plătească îi doar tot acolo cum arată casieria.

inside_spy said:

Totuși, există tot timpul nehotărâții care se pot lăsa convinși de ceea ce văd acolo în materie de televiziune HD (eu știu destui care au văzut HD doar în filmele redate de pe discuri Blue-Ray, deși există deja canale care emit HD disponibile gratuit în București), viteze pe Internet, calitatea a sunetului în ceea ce privește telefonia fixă.

Repet, HD e singurul cu oarecare impact, și doar dacă omul n-a mai văzut. În rest e vax, n-o să convingi pe nimeni zicînd "ia veniți aici la calculator să vedeți ce repede mă dau pe Facebook" sau "hai să dăm un telefon să vedeți ce bine se aude".

UPC nu e comerciant, nu are produse precum eMag ca să merite să facă showroom. UPC are fix trei chestii mari și late pe care le vinde, iar dintre alea trei doar partea HD a TV se pretează la un demo live. Dar pentru asta era suficient cîte un LCD în fiecare casierie, nu trebuia "concept store".

Continui să nu văd rostul acestei investiții și să consider că banii puteau fi mult mai bine folosiți pentru problemele de bază ale UPC.

Pe de altă parte, problemele alea există de mult și dacă nu s-au deranjat să le corecteze probabil că nu le pasă. Mă refer în special la sistemul lor de încasări de proastă calitate și la atitudinea mizerabilă față de clienți. Deja nici nu mai zic de un site modern și interactiv că e SF.

#28
lafayette

lafayette

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,341
  • Înscris: 25.12.2006
http://www.zf.ro/bus...agazin-5447678/

UPC iese cu un nou concept de magazin

UPC, numarul doi pe piata locala de cablu TV, a investit 0,2 mil. euro intr-un nou concept de magazin - in care clientii pot testa serviciile de internet sau televiziune HD si unde alocarea utilizatorilor la unul dintre cei patru reprezentanti ai UPC este realizata electronic, printr-un sistem informatizat.

Primul magazin de acest tip a fost deschis pe Soseaua Mihai Bravu din Bucuresti, in apropierea zonei comerciale Bucur Obor.

Spre deosebire de casieriile "standard" ale UPC, noul tip de magazin este mai spatios, iar clientii isi pot astepta randul testand produse ca internetul sau televiziunea HD.

Aproape 90% din cei peste un milion de clienti ai UPC isi platesc facturile la casierii. Plata poate fi realizata si prin card, sistemul POS fiind furnizat de Banca Transilvania.

Compania ia in calcul deschiderea unui alt "concept store" pana la finele anului in Capitala, o posibila zona luata in calcul fiind Calea Victoriei - unde si Orange are deschis un magazin de acelasi tip. In timp, operatorul ar putea deschide asemenea magazine si in tara.

Investitia UPC intr-un "concept store" este rezultatul unui proces initiat anul trecut, prin care compania incearca sa schimbe nu doar designul magazinelor, ci si modul prin care oamenii din aceste puncte de prezenta interactioneaza cu clientii. "Oamenii care anterior se ocupau doar de incasari au acum rolul de consultant de relatii cu clientii", a precizat Iulia Florea, director de vanzari retail si relatii cu clientii al UPC. In anumite situatii clientilor li se vor propune si servicii sau optiuni noi, aceasta fiind, de asemenea, o schimbare importanta a atributiilor pe care le au oamenii din magazine. Schimbarea responsabilitatilor a dus la inlocuirea unor oameni din casieriile UPC. Planul UPC este ca si celelalte casierii sa imprumute o parte din conceptele utilizate in acest magazin - in special cele legate de relatiile cu clientii in cazul in care spatiul nu permite si amenajarea unei zone de demonstratii.

UPC este unul dintre cei mai mari operatori telecom locali si este detinut de compania americana Liberty Global

Edited by lafayette, 27 January 2010 - 10:16.


#29
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

View Postlafayette, on 27th January 2010, 10:15, said:

http://www.zf.ro/bus...agazin-5447678/

UPC iese cu un nou concept de magazin

UPC, numarul doi pe piata locala de cablu TV, a investit 0,2 mil. euro intr-un nou concept de magazin - in care clientii pot testa serviciile de internet sau televiziune HD si unde alocarea utilizatorilor la unul dintre cei patru reprezentanti ai UPC este realizata electronic, printr-un sistem informatizat.

Primul magazin de acest tip a fost deschis pe Soseaua Mihai Bravu din Bucuresti, in apropierea zonei comerciale Bucur Obor.

Spre deosebire de casieriile "standard" ale UPC, noul tip de magazin este mai spatios, iar clientii isi pot astepta randul testand produse ca internetul sau televiziunea HD.

Aproape 90% din cei peste un milion de clienti ai UPC isi platesc facturile la casierii. Plata poate fi realizata si prin card, sistemul POS fiind furnizat de Banca Transilvania.

Compania ia in calcul deschiderea unui alt "concept store" pana la finele anului in Capitala, o posibila zona luata in calcul fiind Calea Victoriei - unde si Orange are deschis un magazin de acelasi tip. In timp, operatorul ar putea deschide asemenea magazine si in tara.

Investitia UPC intr-un "concept store" este rezultatul unui proces initiat anul trecut, prin care compania incearca sa schimbe nu doar designul magazinelor, ci si modul prin care oamenii din aceste puncte de prezenta interactioneaza cu clientii. "Oamenii care anterior se ocupau doar de incasari au acum rolul de consultant de relatii cu clientii", a precizat Iulia Florea, director de vanzari retail si relatii cu clientii al UPC. In anumite situatii clientilor li se vor propune si servicii sau optiuni noi, aceasta fiind, de asemenea, o schimbare importanta a atributiilor pe care le au oamenii din magazine. Schimbarea responsabilitatilor a dus la inlocuirea unor oameni din casieriile UPC. Planul UPC este ca si celelalte casierii sa imprumute o parte din conceptele utilizate in acest magazin - in special cele legate de relatiile cu clientii in cazul in care spatiul nu permite si amenajarea unei zone de demonstratii.

UPC este unul dintre cei mai mari operatori telecom locali si este detinut de compania americana Liberty Global

Toti casierii si agentii UPC ar trebui testati cu detectorul de minciuni. la cat de mult mint...

#30
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Dar este o mostră perfectă de logică. Dacă 90% dintre abonați își plătesc factura în casierii înseamnă că trebuie să mărim casieriile și să le facem mai plăcut timpul de așteptare, nu? :) Nicidecum să ne gîndim de ce oare își plătesc factura cu cash la casierie în ziua de azi, cînd e plin peste tot de Pay Point, bancomate, oficii poștale, sucursale de bănci și s-a inventat Internet Banking.

#31
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,937
  • Înscris: 25.01.2007

View Postinside_spy, on 23rd January 2010, 15:27, said:

Mulți vor putea vedea pentru prima oară cu ochii lor televiziunea digitală, Internetul, telefonia și mai ales televiziunea de înaltă definiție de care auzi prin reclamele Astralului.

initial am zis ca ironizezi. lecturand in continuare, am vazut ca vorbesti serios.
chiar crezi ca lucrurile astea mai rup gura targului? nu mai suntem in 1990 cand te mirai si la guma turbo. cam stie tot romanul ce e un televizor, un telefon sau un calculator. nu vad de ce naiba s-ar mira cand le vad.
nu cred ca ar mai rupe gura targului nici in fata celor care se chinuie sa treaca granita pe naspa sa ajunga in vest, veniti din cine stie ce deserturi asiatice.
mi-a placut aia cu "de care auzi prin reclamele Astralului." uau... aici chiar am ras de nu am mai putut.

#32
Farrell

Farrell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,848
  • Înscris: 09.01.2007

View PostPORTOCAL, on 28th January 2010, 23:47, said:

Toti casierii si agentii UPC ar trebui testati cu detectorul de minciuni. la cat de mult mint...
:roflmaofast:
Nu mint, mai corect este ca omit sa spuna anumite lucruri. Daca le pui intrebarile corect si la obiect iti spun totul, inclusiv ca limiteaza torenti.
Sunt putini cei care citesc pe forumuri despre operatorul la care doresc sa se aboneze, inainte de a semna. Si nici nu le trec prin cap ca un operator, unul singur, ar practica limitari pe net, de exemplu, cand nici un alt operator nu o face. Exceptie mobili!

Edited by Farrell, 31 January 2010 - 15:17.


#33
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,937
  • Înscris: 25.01.2007
adica, trebuie sa pui tu intrebarile ca la detectorul de minciuni...

#34
muc_cel_mic

muc_cel_mic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,362
  • Înscris: 15.04.2008
Azi am fost sa-mi platesc abonamentul la UPC. Casieria, ca de obicei, goala, adica fara clienti. Odata cu mine a intrat un domn la ~60 de ani, care s-a dovedit a fi suparat ca nu are inca Liga I a lu' Mitica si trebuie sa plateasca pachetul pink ca sa vada canalele sarbesti.
Din 4 angajate am vazut ca au ramas 3 din care doua erau noi. Toate aveau chipuri plictisite! Ora 15, magazinul de pe Verdi din Timisoara.

#35
Florin64x

Florin64x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,464
  • Înscris: 19.04.2007

View Postmuc_cel_mic, on 12th March 2010, 16:27, said:

Azi am fost sa-mi platesc abonamentul la UPC. Casieria, ca de obicei, goala, adica fara clienti. Odata cu mine a intrat un domn la ~60 de ani, care s-a dovedit a fi suparat ca nu are inca Liga I a lu' Mitica si trebuie sa plateasca pachetul pink ca sa vada canalele sarbesti.
Din 4 angajate am vazut ca au ramas 3 din care doua erau noi. Toate aveau chipuri plictisite! Ora 15, magazinul de pe Verdi din Timisoara.
nasol pentru domnu` acela. :)

#36
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

View Postmuc_cel_mic, on 12th March 2010, 16:27, said:

Azi am fost sa-mi platesc abonamentul la UPC. Casieria, ca de obicei, goala, adica fara clienti. Odata cu mine a intrat un domn la ~60 de ani, care s-a dovedit a fi suparat ca nu are inca Liga I a lu' Mitica si trebuie sa plateasca pachetul pink ca sa vada canalele sarbesti.
Din 4 angajate am vazut ca au ramas 3 din care doua erau noi. Toate aveau chipuri plictisite! Ora 15, magazinul de pe Verdi din Timisoara.

Pink imi suna a altceva... si nu canale sarbesti.
De ce or fi ales denumirea asta.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate