Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ford Mustang 2005-2010
Last Updated: Nov 22 2011 07:20, Started by
Masterboy
, May 20 2005 00:14
·
0
#37
Posted 23 May 2005 - 15:18
Snooper, on May 23 2005, 12:31, said: Nissan Skyline GLR nu exista, poate GT-R, si singurul care se fabrica este GT-R34. nu se mai fabrica demult ----- care are sansa sa stea intr-un Mustang nou poate sa confirme ca materialele folosite sunt similare Loganului |
#38
Posted 23 May 2005 - 17:03
MATRIXU, on May 23 2005, 11:06, said: NU o da in flame cu mine ca nu isi are rostu . Mai usor cu afirmatiile astea de superioritate.Nu imi dai mie personal explicatii, forumul este pentru toata lumea, dar tu probabil ca nu cunosti notiunea asta. Am recunoscut ca m-am inselat, intr-un post anterior. Si da Biturbo va aparea pe 535d(mersi de link, asa mai invata omu'). Vrei sa fac si matanii ca sa ma ierti? Inca o data controleaza-ti limbajul asta de superioritate. imi cer scuze pt limbaj, dar m-am enervat ca imi ziceai sa ma documentez si tu erai cel care nu stia despre ce e vorba. PS: 535D a aparut demult.. sunt si prin bucuresti cateva. Curand o sa apara si pe seria 3 E90 (asta nou). zicea cineva mai sus ca ii pune turbo mustangului. )) ce usor e sa vorbesti.. Va dati seama ce greu e, nu? motorul ala nu a fost facut pt turbo. Eu zic ca si la 600 de cai nu o sa se compare mustangul cu m3-ul. O sa-l zdrobeasca pe linie dreapta, dar mai vin si curbe, mai trebuie sa si opresti, iti mai trebuie si confort...etc. Intradevar nu se pot compara.. NA = normal aspriat. |
#39
Posted 23 May 2005 - 17:36
mustang-ul nu cred ca o sa aibe vreodata turbo pus de vreun tuner care il ca comercializa pe scara larga. foarte posibil sa aibe compresor mecanic, care e cu totul altceva. si nici asa nu o sa fie altceva decat un funmobile, o masina pentru linii drepte. pana nu afla americanii ce e aia suspensie independenta la toate patru rotile si motoare mai mici cu putere litrica mai mare.
|
#40
Posted 23 May 2005 - 20:48
gtk said: ha ha ha cica ii mai pui, ii mai dregi, ii mai faci.... LOL! si daca faci acelasi lucru cu BMW? poate vrei sa-l comparam cu M6? ps. ce-i aia NA? not available? N/A este Naturally Aspirated, adica non turbo, asa cum FI este Forced Induction, a.k.a. motor cu turbosuflanta, mai documenteaza-te, asa apar in reviste/cataloage la specificatii tehnice, nu am inventat eu. Edited by Snooper, 23 May 2005 - 20:53. |
#41
Posted 24 May 2005 - 17:14
In threadul ala cu Chrysler Sebring am zis ca nu citisem atatea aberatii intr-un sigur thread pe softpedia in viata mea.
Eh, acest thread il depaseste pe ala, cu MULT. Pacat ca mai sunt si simpli vizitatori mai putin cunoscatori, care citesc si mai si iau de bun ce lucruri ridicole debiteaza cate unii. |
#43
Posted 08 June 2005 - 20:34
M-am documentat serios despre masina, intrucat aveam de gand sa ma bag la un leasing in viitorul apropiat. M-am lasat pagubash. Deci masina este o mica bomba cu motor puternic, nimic mai mult. Nu conteaza ca e V6 sau GT V8, problemele sint aceleasi. TOTI posesorii se plang de un sunet facut de trenul de rulare fatza la curbe luate cu viteze mici sau la stop. Defect de fabricatie, cica lipsesc niste chestii pe acolo, inca nu a fost remediat de Ford. Capota fatza se scutura in valuri ca un cearsaf intre 80 si 90 mph. CD MP3 playerul atat Shaker 500 si 1000 sint niste prastii, sar la melodii si scuipa afara cd-ul indiferent ca e facut pe calculator sau cumparat original din magazin. Probleme cu alimentarea, cica niste probleme la rezervor, se umple ff greu, defect de fabricatie. Beculete in bord cu "check engine" aprinse la destul de multi (dar nu la toti), unele loturi au ceva defect la nu stiu ce izolare la motor. Probleme la cutia de viteze manuala (de la sunete suspecte, pana blocarea cutiei). Probleme cu pornirea masinii: in functie de toane, masina nu va porni. Unii au ramas cu ea in parcare, altii au trebuit sa ia autobuzul cand dimineata masina nu pornea. Este un defect al computerului de bord am inteles care nu recunoaste tot timpul semnatura cip-ului cheii de contact. Cineva a raportat ca i se cojeste vopseaua de pe masina in bucati mari, dar asta era un caz singular, spre deosebire de restul care sint raportate cam de majoritatea posesorilor. Interiorul este plastic ieftin, iar la "build quality" masina sta foarte prost, lucru relatat si pe forumuri, si in review-uri.
Ceea ce este mai grav, unii recunosc ca masina este foarte puturoasa in ceea ce priveste manevrabilitatea, toti zic asta, unii regreta ca au luat-o, iar cineva plangea ca si-a vandut M3-ul din 1995 care citez: "handles like a wet dream compared to my `05 Stang". Se stie ca toate designurile noi au probleme, se intampla si la case mai mari, de exemplu Mercedes care are unele probleme la CLS, dar nici chiar asa, dupa cum spuneam Ford Mustang 2005 este o bomba pe roti cu prea multe defecte si nu merita cumparat deocamdata, poate reviziile de peste 1 an sau 2 sa merite 25.000 dolari pe varianta GT (287 hp)...aia V6 nici nu merita luata in discutie. |
#44
Posted 08 June 2005 - 22:39
Atunci inseamna ca Loganul nostru este mai bun. Foarte trist daca intr-adevar ce ai zis tu acolo sunt cazuri reale.
Pacat, ca era o masinuta super frumoasa. |
#45
Posted 09 June 2005 - 00:16
Dap, e un fel de Logan al americanilor, ceea ce nu e de mirat ca varianta mai ieftina (V6) e doar de ~2x mai scumpa decat Logan. E o masina cu design misto dar cam atat. Toti relateaza problemele dar bineinteles fiind indragostiti de masina si patriotismu` asta, isi incheie posturile in genul "but anyway, I still love this car" etc.
Review 2005 Mustang Defect Database [Forum] Si am citit doar cateva pagini, sint vreo 20...nici nu vreau sa aflu si de alte probleme... Si e doar primu site pe care am dat...cine stie cate mai sint. Io nu mai vreau Edited by Snooper, 09 June 2005 - 00:24. |
#48
Posted 14 July 2005 - 20:40
Am tot respectul ptr Snooper dar in cazul in care locuieste in State din nefericire research-ul facut de dinsul a inceput intru loc "ciudat" ( website britanica )
Poate ca primul pas pe care ar fi trebuit sa il faca in ceeace priveste research-ul ar fi fost sa se opreasca la edmunds.com ( orice s0ar spune este un site respectat si citat in reviste de genul Newsweek, Times etc ). Dupa aceea poate ca Car and Driver ar fi fost un al site de vazut. Etc...Etc... Din nefericire sa nu uitam ca Fordul Mustang 2005 a fost conceput ptr piata americana ( in primul rind ) avind consumatorul american in gind. In privinta sistemului de sonorizare , nu contest este slabut comparativ cu BMW, Mercedes, Lexus, dar ptr suma la care se vinde normal ca va exista un compromis ( in orice caz cu $ 2,000 puteti schimba sistemul de sonorizare existent cu unul de performanta --DVD, navigation, amp, etc..etc, sistem ce va fi net superior celor oferite de BMW, Mercedes, Lexus ) In privinta interiorului, nu stiu daca a-ti avut ocazia sa observatati ca in general in ultima vreme la autoturisme in jur de $ 20,000 se folosesc aceleasi tip de materiale, <plastic>. Autoturisme Mercedes, BMW, Lexus vor oferi lemn natur, piele, etc la modelele de virf nu ptr modele de "baza". In privinta stabilitati, intradevar Fordul Mustang continua sa fie calitativ mai slab decit cel oferit de BMW, dar din nou cu diferenta de bani , puteti echipa Fordul Mustang cu o suspensie ( arcuri, telescoape ) cauciucuri ce vor imbunatati substantial stabilitatea ( pretul final de cost fiind sub cel al unui model de BMW ) In Aprilie anul acesta, am avut ocazia sa testez un Ford Mustang si pot spune ca este superior modelelor anterioare in privinta motorului, stabilitatii si chiar a interiorului ( intradevar am testat modelul V8 care vine cu anumite accesorii, acesorii ce nu sint oferite modelului V6 Poate ca sint subiectiv, nu am sa contest acest fapt. offtopic : anumite lucruri ce par ciudate unui producator de autovehicule european sint esentiale unui consumator american ( de exemplu, cup holder-urile care sint privite cu "ciudatenie" in europa <cel putin pina acum citiva ani in urma> sint absolut necesare consumatorului american ) Ptr cei amatori , puteti cititi review-ul de pe site-ul edmund aici HTH |
#49
Posted 15 July 2005 - 21:14
Trebuie sa recunosc ca nu stiu foarte multe despre Ford Mustang, decat review-uri si cifre si poze dar nu am pus mana pe un exemplar inca, asa incat nu pot sa-mi formez o imagine clara, proprie.
In fine ce vroiam sa zic e ca in experienta mea am invatat ca pretul conteaza pana la urma si oare cum sa fie Ford Mustang mai mult decat o legenda cand Acura TSX, de exemplu, se vinde cu preturi pornind de la 27.000$. Si in general pe piata din America concurenta are un pret mai mare. Acum fac si eu ca americani , pana la urma arata bine . Edited by cata.s, 15 July 2005 - 21:15. |
#50
Posted 15 July 2005 - 22:46
Eu iubesc masinile americane, sunt printre putinii pt care cel mai mult conteaza aspectul, frumusetea masinii si abia apoi consum, securitate &stuff. In sec XXI ,oamenii isi pierd identitatea, toti poarta acelasi stil de haine, asculta acelasi gen de "muzica" la moda, isi pierd identitatea.
Nu pot concepe ca factorul determinant in alegerea viitorului meu automobil sa fie consumul, dimensiunile ce neaparat tre sa tinda spre minuscule, 320 de airbag-uri si portbagajul generos. NU, pt mine conteaza cum arata masina, daca are personalitate, daca vorbeste despre mine. In fond, daca nici masina nu ne mai defineste, atunci ce draqu o mai face? Arta? Nici gand, acum este la moda "cultura" mass-media Apropos de BMW, Bavaria Motors a distrus renumele acetei marci, 70% din posesorii de BMW din Romania sunt fie kinderi hip-hop cu minte cat o gaina, fie manelisti. Povestea tiganilor in Mercedes rosu e acum poveste BMW. "Tunat", neaparat, cu stopuri hidoase cu sticla transparenta si alte aspecte de kitch. |
#51
Posted 16 July 2005 - 11:03
Esti destul de ingust la faza cu tunningul. Cum tu ai o anumita pasiune(daca ai) asa si altii sunt chiar pasionati de tuning, si isi personalizeaza masina in felul lor.Altii reusesc mai bine, altii foarte bine, altii mai prost, altii o dau in kitchuri etc..
Descrierea care ai facut-o tu s-ar potrivi cel mai bine atunci cand iti iei o masina sa iesi cu ea doar in week-enduri la plimbare. Securitatea auto e un factor foarte important in secolul asta XXI de care zici tu. Edited by MATRIXU, 16 July 2005 - 11:05. |
|
#52
Posted 16 July 2005 - 11:32
MATRIXU, on Jul 16 2005, 11:03, said: Esti destul de ingust la faza cu tunningul. Cum tu ai o anumita pasiune(daca ai) asa si altii sunt chiar pasionati de tuning, si isi personalizeaza masina in felul lor.Altii reusesc mai bine, altii foarte bine, altii mai prost, altii o dau in kitchuri etc.. Descrierea care ai facut-o tu s-ar potrivi cel mai bine atunci cand iti iei o masina sa iesi cu ea doar in week-enduri la plimbare. Securitatea auto e un factor foarte important in secolul asta XXI de care zici tu. No way, baby! Faza cu tunning-ul este "la moda", masini exista de peste 100 de ani, la fel si conceptul de tunning. Acum a explodat moda asta pt ca este popularizata in mass-media. Modificari de motorizare, suspensii etc s-au facut dintotdeauna. E drept ca nu se numea tunning, ci "am pus un motor mai puternic" Paradoxal, find un ingust in conceptii, eu pe masina mea (o biata Dacie din '94) am avut pana in 2003 motor turbo (cand a suferit un accident grav), cutie de Peugeot cu 6 rapoarte, suspensii modificate, deci am practicat din plin tunning-ul, atat cat mi-au permis buzunarele si masina. Din parte amea, tunning-ul referitor la motricitatea masinii este de incurajat si sunt absolut de acord cu acest curent, insa "tunning-ul exterior" (impropriu spus) , mai ales in Ro nu ar fi rau daca s-ar face la recomandarea unor oameni cu ceva simt artistic, ca mi se face scarba de halul in care au fost aduse multe masini ce initial aratau OK. Securitatea este int-adevar un aspect important, dar daca devine cel mai important, alaturi de consum, in 10 ani o sa ne deplasam in niste oua de fibra de sticla capitonate cu 360 de airbag-uri. Evident, toate identice si cu tunate la chedere Edited by eXXocet, 16 July 2005 - 11:37. |
#53
Posted 16 July 2005 - 17:46
MATRIXU, on Jul 16 2005, 12:03, said: Esti destul de ingust la faza cu tunningul. Cum tu ai o anumita pasiune(daca ai) asa si altii sunt chiar pasionati de tuning, si isi personalizeaza masina in felul lor.Altii reusesc mai bine, altii foarte bine, altii mai prost, altii o dau in kitchuri etc.. Descrierea care ai facut-o tu s-ar potrivi cel mai bine atunci cand iti iei o masina sa iesi cu ea doar in week-enduri la plimbare. Securitatea auto e un factor foarte important in secolul asta XXI de care zici tu. In gluma si offtopic Intradevar securitatea unui autovehicul este extrem de importanta. DAR cind te lovesc 2 tone si jumatate de otel american, soferul fiind la 4 m de la botul masinii, cind poti intra intr-o casa fara sa patesti nimic securitatea parca nu mai conteaza Ahh si mai ales cind poti sa iti inviti prietena ( si pe prietena ei ) pe bancheta din spate , avind loc si ptr un cameraman video securitatea parca nu mai conteaza |
#54
Posted 19 July 2005 - 11:43
poti sa ai tu si 6 metri de bot in fata, daca vine motorul peste tine tot mort te numesti.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users