![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
bujii fise
Last Updated: Apr 30 2009 12:06, Started by
dictator
, May 15 2005 10:26
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#2
Posted 15 May 2005 - 13:28
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
La bujii: daca zona electrodului central e caramizie, totul e OK. Daca e neagra si umeda, ai benzina in exces (amestec prea bogat). Daca e neagra si ancrasata rau, iti papa ulei. Daca e cenusie-argintie, mergi cu amestec prea sarac. Trebuie sa ai distanta intre electrozi cat scrie in carte. Daca ai facut tu smecherii (aprindere elctronica), distanta se schimba dupa cum scrie in manualul de instalare. Electrozii trebuie sa aiba fetele paralele si sa fie curatati de calamina sau stropi metalici. De asemenea trebuie curatat interiorul pentru ca acolo pot apare punti care fura curent. Uita-te sa nu ai izolatorul crapat. De asemenea trebuie sa tii cont de durata de viata a bujiei. De exemplu bujiile Sinterom normale trebuie sa le arunci dupa 10...15000 km chiar daca arata perfect si tie ti se pare ca merg bine, pentru ca nu mai asigura performantele dinamice si de consum.
La fise: sa nu aiba pipele din cap crapate, sa faca contact ferm la capete cu bujiile si capacul delco-ului. Izolatia imbatraneste in timp, daca atunci cand te atingi de ele te curenteaza (in mers, evident) inseamna ca izolatia e dusa si-ti pierde curent. Evident, tot ce am scris e pentru o prima constatare. Daca vrei sa stii la fix, trebuie sa te duci la service unde au aparatura de masurare. |
#3
Posted 15 May 2005 - 13:38
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Si bine, daca vrei sa vezi care e stricata scoti fisele pe rand (ai grija la ce spunea akeem, anume ca daca sunt mai batrane curenteaza, da' nu strica);
Le scoti si le bagi, si trebuie sa se cunoasca la turatie (daca e buna, da semne ca moare; daca e stricata, turatia ramane la fel). Pare logic, da' spre rusinea mea eu nu am stiut din prima de treaba asta, mi-era frica sa scot fisele in timpul mersului... |
#4
Posted 15 May 2005 - 14:09
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
sau cu motorul pornit noaptea te uiti de fenomenul 'pom de craciun'.
adica scantei intre fisa si caroserie. |
#5
Posted 15 May 2005 - 22:52
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
iti multumesc mult. dar o singura problema . ai zis ca daca e neagra si umeda - amestecul e prea bogat in benzina. eu am un vectra din 93 1.6 nz monopunct. cum reglez amestecul de benzina-aer. ca sa imi stabilesc un consum mai mic. mai trebuie sa reglez si din avans, inca o problema , daca raman fara benzina la vectra mea e vreo problema ? trebuie amorsata pompa? eu as vrea sa ii fac un consum cu sticla in bot se poate?
Edited by dictator, 15 May 2005 - 22:53. |
#6
Posted 16 May 2005 - 01:21
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
daca te tine bateria dai la pompa pana se amorseaza. daca nu, exista variante.
o solutie ar fi sa ai o sticla de 2l la tine cu benzina. mergi pana se aprinde becul si fix atunci opresti si o torni. mergi din nou pana se aprinde becul si calculezi consum. |
#7
Posted 16 May 2005 - 18:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
E prea mare marja de eroare cu becul de la bord.
Ca sa nu risti sa ramai fara benzina, mai bine incerci metoda de la polul opus (te costa o gaura in buget de un plin de benzina - daca aveai Dacie ii dublai valoarea ![]() - Faci plinul si-ti mai iei si o canistra. - Te duci pe autostrada la 4 dimineata (sau ce drum ai tu acolo mai drept si mai necirculat si mai bine asfaltat). - Umpli din nou rezervorul pana sus. - Mergi 30, 40, 50... sau cati km vrei tu cu fix 90 km/h. Te opresti din nou si torni in rezervor cu ceva gradat pana il umpli. Cat ai turnat x 100 / distanta parcursa = consumul la 100km cu viteza de 90. - Te intorci si mergi cu 120 constant. Umpli rezervorul tot cu sticla gradata, rezulta consumul la viteza de 120. - Idem pentru oras. Vezi ca cu cat distanta e mai mica cu atat eroarea e mai mare (chestie de statistica). Daca nu ai un cilindru gradat de 1l, nu se merita sa te chinui. Fa-ti tu un PET pe care tragi semne cu marker-ul. Nu risca cu sticla de benzina in compartimentul motor. Cine stie ce frana trebuie sa pui, se varsa aia pe galerie si sa fii fericit daca macar apuci sa iesi din ea. Ca n-are nici un rost sa faci consumul la 20km/h. |
#8
Posted 09 March 2006 - 18:24
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
salut! uite am si eu un Ford escort xr3i din 84! in talon zice 77kw adica 105 cai ! adica ar trebui sa fuga de-o iau dracii
![]() ![]() ![]() plzzz ajuta-ma ca mor cand o aud cum parraie si de abia pleaca de pe loc! ma fac altii cu daciile si mor de ciuda! am 105 cai dar n-au potcoave |
#9
Posted 09 March 2006 - 21:00
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
uite tocmai am fost am curatzat bujiile si am luat-o la o tura! cand ii dadeam 3000 4000 se auzea poc poc dadea rateuri
![]() ![]() |
#11
Posted 30 April 2009 - 12:06
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
akeem, on May 15 2005, 14:28, said: La fise: sa nu aiba pipele din cap crapate, sa faca contact ferm la capete cu bujiile si capacul delco-ului. Izolatia imbatraneste in timp, daca atunci cand te atingi de ele te curenteaza (in mers, evident) inseamna ca izolatia e dusa si-ti pierde curent. Evident, tot ce am scris e pentru o prima constatare. Daca vrei sa stii la fix, trebuie sa te duci la service unde au aparatura de masurare. Am si eu ceva probleme cu motorul si printre altele am zis sa verific fisele (bujiile si capacul delco sunt noi, le-am schimbat ieri). Cand scot cate o fisa se simte scaderea in turatii dar 2 dintre ele curenteaza. Sunt duse fisele ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users