Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Balti de pescuit in Dobrogea - li...

EURO 24 - Meciul 2: Belgia - Roma...

Metru Jysk/Ikea

Camping Franta - Chamonix
 Folie pentru protectie solara

Tur Slovenia.

Dilae din Slatina, cel mai destep...

Nikon Z6III
 Caști bluetooth pentru smart...

Mutare tablou electric exterior

La mulți ani @leomagic44!

Recomanadare viniluri
 Tv ars din cauza la cctv?

Recomandare soundbar pentru telev...

Vecinii din curte au pus monopol ...

La multi ani @MariusEXxTREME!
 

rezidentiat in strainatate

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
stefan_i83

stefan_i83

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 11.09.2009
salut. Sunt student in anul VI si m-ar interesa foarte mult niste detalii  despre examenul de rezidentiat in strainatate. Ce demersuri trbuiesc facute, acte, cand , cum se da etc. Am inteles k difera mult in functie de tara. deci orice informatie este binevenita. Deci rog pe cei care au facut asa ceva sau au informatii sa posteze. Merci and good luck  :thumbup:

Edited by stefan_i83, 12 September 2009 - 00:52.


#2
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,215
  • Înscris: 25.06.2007
In ce tara ai vrea? Ce limbi straine cunosti? Ai intrat pe imed.ro? Acolo problema e dezbatuta in detaliu (mai ales pentru UK, Franta, Germania, Spania si SUA).

#3
stefan_i83

stefan_i83

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 11.09.2009
In ceea ce priveste limbile straine, ma dsecurc atat in engleza cat si in franceza. Deci pe una din aceste 2 varinte as dori sa incerc. Am auzit ca pe imed.ro gasesc mai multe detalii, dar din pacate de ceva timp nu mai vrea sa mearga  :wallbash: . Din putinele informatii pe care le am, stiu ca pentru unele tari, cum ar fi SUA de exemplu, trebuie sa incepi cam cu un an inainte toate formalitatile si de aceea voiam sa ma interesez din timp. Thanks anyway  :cheers:

#4
rox

rox

    Senior Member