Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Balti de pescuit in Dobrogea - li...

EURO 24 - Meciul 2: Belgia - Roma...

Metru Jysk/Ikea

Camping Franta - Chamonix
 Folie pentru protectie solara

Tur Slovenia.

Dilae din Slatina, cel mai destep...

Nikon Z6III
 Caști bluetooth pentru smart...

Mutare tablou electric exterior

La mulți ani @leomagic44!

Recomanadare viniluri
 Tv ars din cauza la cctv?

Recomandare soundbar pentru telev...

Vecinii din curte au pus monopol ...

La multi ani @MariusEXxTREME!
 

facultatea de chimie

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
2 replies to this topic

#1
ginutsa

ginutsa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 06.09.2009
Buna..As dori sa stiu daca mai este cineva la Facultatea de Chimie din cadrul Universitatii Bucuresti care ma poate ajuta cu cateva informatii.As vrea sa stiu daca exista posibilitatea sa apuc loc la camin si cum sunt profesorii,cursurile,etc. Sper ca nu am deschis un topic nou.. :)

#2
boxerbull

boxerbull

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 980
  • Înscris: 25.05.2009
Mai bine ai veni la UPG-Ploiesti, facultatea de litere si stiinte,sectia chimie.
o sa dai de profesori superbi, timp de 4 ani am avut de-a face cu ei si imi pare rau ca am terminat facultatea:((

#3
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,408
  • Înscris: 09.09.2006
Exista deja topic deschis.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.