Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Hyundai accent
Last Updated: Aug 26 2009 16:09, Started by
galexescu
, Jul 28 2009 11:36
·
0
#1
Posted 28 July 2009 - 11:36
Saltare tuturor!
Si eu sunt posesor al noului Accent model 2006, benzina 1,6 l , din anul 2007. Ce pot sa spun, nu sunt multumit de noua achizitie. Pe la 8.000 km am incepu sa aud zgomote in partea din fata a masinii mai ales pe drumuri cu denivelari accentuate. Am fost la service si a trebuit sa schimb ambele bielete antiruliu. Cam devreme nu-i asa? (explicatia celui de la service: "bieletele vechi erau turcesti si de aceea au picat foarte repede...." Avand in vedere ca masina este fabricata in turcia ....... Consumul: destul de mare, nejustificat. In concediul din acest an am parcurs 2000 km, ruland cu viteze sub 100 km/h. Rezultatul? un consum de 6,9% fata de 5.2 cat este dat in cartea tehnica. Jenant!!! Suspensia: moale Tabla: ffffff proasta Spatiu: un pic cam inghesuit Motorul: foarte zgomotos, de la 110 km in sus ai senzatia ca iti uruie o moara, deci insonorizare proasta Materialele din interior: (bordul fetele usilor) de proasta calitate Recomandare: studiati foarte bine piata inainte de a va cumpara un autoturism. Nu va aruncati la Hyundai. Drum bun la toti, fara incidente. |
#2
Posted 28 July 2009 - 12:55
galexescu, on 28th July 2009, 12:36, said: Saltare tuturor! Si eu sunt posesor al noului Accent model 2006, benzina 1,6 l , din anul 2007. Ce pot sa spun, nu sunt multumit de noua achizitie. Pe la 8.000 km am incepu sa aud zgomote in partea din fata a masinii mai ales pe drumuri cu denivelari accentuate. Am fost la service si a trebuit sa schimb ambele bielete antiruliu. Cam devreme nu-i asa? (explicatia celui de la service: "bieletele vechi erau turcesti si de aceea au picat foarte repede...." Avand in vedere ca masina este fabricata in turcia ....... Consumul: destul de mare, nejustificat. In concediul din acest an am parcurs 2000 km, ruland cu viteze sub 100 km/h. Rezultatul? un consum de 6,9% fata de 5.2 cat este dat in cartea tehnica. Jenant!!! Suspensia: moale Tabla: ffffff proasta Spatiu: un pic cam inghesuit Motorul: foarte zgomotos, de la 110 km in sus ai senzatia ca iti uruie o moara, deci insonorizare proasta Materialele din interior: (bordul fetele usilor) de proasta calitate Recomandare: studiati foarte bine piata inainte de a va cumpara un autoturism. Nu va aruncati la Hyundai. Drum bun la toti, fara incidente. Taica-miu are la firma vreo 20 de Accenturi, care au fost calarite pe santiere fara mila. Conduse de oameni obisnuiti cu masini automate (straini). In afara de faptul ca interioarele sunt neingrijite, masinile merg brici. Sunt duse doar la revizii, sau cand le mai baga niste proaste in stalpisori. |
#3
Posted 09 August 2009 - 00:54
Masina e varza totala, incearca sa te obisnuiesti sau sa scapi de ea......
|
#4
Posted 09 August 2009 - 08:46
Ana_Karr, on 28th July 2009, 13:55, said: Mie imi dai senzatia, ca esti un simplu carcotas, care nici macar nu are un Accent. .............................. Pt niste bielete schimbate (fara bani) prea mult tam tam, nemultumit de spatiul int (ca parca nu stia cum e la interior, mie mi se pare OK ) si tabla...ce naiba are tabla? In fine.... |
#5
Posted 25 August 2009 - 22:29
Frumos prim mesaj dl initiator... pot injura accentul o luna in calitate de posesor, dar are si el calitatile lui. Intreaba toti suparatii cu A6 cu motor de 2L care musca din volan in spate. Bine, recunosc ca am diesel-ul si l-am resoftat, in fine.
Cu cauciucuri mai late masina capata o impresie de stabilitate. Tot slaba pe curbe, dar poti sa o fortezi progresiv pentru ca suspensia moale o face mai greu susceptibila la rasturnat - pest un punct de inclinare doar derapeaza si subvireaza. Oricum majoritatea celor cu care te vei alerga tu - de la golf la max A4 tdi 2L - nu au tupeul sa mearga in curba cat de repede poate sta accentul, chiar daca unele din utilajele mentionate ar putea sa ii dea clasa aici. Ca tot veni vorba, suspensia moale e geniala pe ploaie, poti forta simtind foarte foarte bine cand pleaca de pe traseu. Stabilitatea pe frana, asa si asa (pe la 150 e inca ok dar incercati o frana la fund la 190-200 si pe la 140 o sa ridicati o secunda piciorul pana se echilibreaza masina - incepe sa serpuiasca). De aici pana la "varza totala" e cale lunga, totusi. Masina mea, condusa de multe ori cu episoade fara nici un fel de mila, drumuri de 200+ km facute pe drumuri stranse cu - la propriu - fiecare curba cu scartaiala (si nu doar miau, ci bine de tot), iata ca ajunge la 70.000 km fara probleme, doar 2 bielete schimbate la revizia de 60 si 3 amortizoare asemenea (era si de asteptat dupa o excursie peste o linie de tren care mi-a indoit jantele de fier si mi-a distrus cauciucurile initiale), scoate consumuri si de 4.5-5 vara cu AC condusa corect (scoteam consistent 3.9-4% pe drumuri de 800km dar inainte de cauciucurile mai late si de resoftare). Asa ca CFS, ia zi ce masina ai matale, si daca vrei putem s-o testam contra verzei totale. Edited by tudormon, 25 August 2009 - 22:33. |
#6
Posted 26 August 2009 - 15:45
[quote name='Ana_Karr' date='28th July 2009, 11:55' post='6837418']
Nu zic ca e super masina, dar la 12 000 nu ai alta alternativa . Ma refer la o masina de familie. ce alternativa ai la 12000? nissan tiida. si eu aveam de ales anu trecut intre accent si tiida. |
#7
Posted 26 August 2009 - 16:09
Pentru ca mesterul a aruncat pastila si-a fugit, inchidem. Daca e nevoie, deschidem la cerere. Nu ezitati a folosi butonul de report sau PM-ul meu sau al colegului Sebulbus.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users