Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Șomer cu venituri prin parti...

Insignia 2018-2020 Sport Tourer d...

Recomandari proteza auditiva

Oameni care traiesc pe bune
 Sony Xperia 1 VI

Eroare E-15, msv Bosch Silence Pl...

La Anmgd Cluj se face master dupa...

Prezentatori TV cu telefoanele in...
 AC Mobil fara evacuare?

SMS over IMS networks – SMS...

MYEGNETIAPASS - GRECIA - mic ghid

Distribuție Golf 7 2.0 TDI
 Incurajarea, stimularea si sustin...

Inmatriculare Motocileta "de ...

Pentru voi cat de relevant e cons...

MyGuava?
 

pareri despre anumite poze

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
137 răspunsuri în acest subiect

#19
bigsmasher

bigsmasher

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 228
  • Înscris: 07.12.2004
aha... deci eu te intreb acum chestii pentru ca sunt incepator.. intreb ca sa aflu si ca sa invatz . deci ce ar fi trebuit sa fac pentru ca sa nu te mai ia ametzeala knd te uitzi la poza. Iti place ceva la ea ?


sunt curios... ala din poza de la avatar esti tu ?

#20
mr.fred

mr.fred

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.137
  • Înscris: 29.01.2004
bigsmasher - deci esti din cta. frumos oras.

imaginea e o poveste. ia spune ceva. are un subiect, un predicat, multe adjective si adverbe.

Farul pus in mijlocul imaginii nu spune mare lucru. Sa fi fost in locul tau m-as fi dus in spatele lui si l-as fi fotografiat astafel incat in planul doi sa nu se vada blocurile ci portul.

#21
CrissX

CrissX

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 201
  • Înscris: 19.05.2004
Exista un site care se ocupa cu asa ceva, si poate chiar si aici, mr.fred poate deschide un topic pentru incepatori si sfaturi.(si ptr. cei cu rabdare) :). Eu ...pana maine sunt OFF.

#22
Hazard

Hazard

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.587
  • Înscris: 11.01.2004
ahh... frumoasa poza, dar de ce nu renuntati voi la data scrisa pe poza? ca doar nu o faci cadou bunicilor...