Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Procedura cumparare ticket rabla ...

interceptare ip android

Nota de relație

Cand trebuie sa ii pui botnita un...
 Arc iesit din canapea. Ce e de fa...

SSD-uri in 99% dupa restart - err...

Izolare camera PoE?

Click Sunet Butuc fata
 Nu merge internet și touchpad

Nu am semnal la telefon la casa i...

Aspecte pozitive la partidele si ...

Cost bransare curent ENEL 2024
 Tur auto 2024

Scule parkside x20v

"Compuneri" folosind Roma...

Recomandare AC
 

Raluca Milin, ultimul top manager din "era Anderson", a plecat din U.P.C.

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,754
  • Înscris: 07.04.2006

Românii nu renunță la televiziunea prin cablu.

Raluca Milin este convinsă că telecomul este una dintre cele mai dinamice industrii. A fost unul dintre primii cinci angajați ai firmei Connex, actuala Vodafone, iar după 13 ani în care a lucrat doar în departamentul de marketing spune că încă nu s-a plictisit.

  Când Raluca Milin s-a angajat la U.P.C., firma avea doar cinci angajați, acum are 1.600.
    
  • Raluca Milin spune că și-a dorit să fie director de marketing încă din timpul facultății. „Pentru asta, ca orice tânăr, din generația de după anul 1990, am urmat cursurile facultății de comerț de la A.S.E., specializarea marketing”, își amintește ea. Milin spune că a fost recrutată de firma Connex, actuala Vodafone, încă de pe băncile facultății.
  • A lucrat pentru Connex 7 ani, timp în care a ocupat funcții diverse, de la postul de asistent de departament, manager de sponsorizări, director de "advertising" până la poziția de director de marketing.
          De la marketing….tot la marketing.
  
  • A plecat de la Connex după 7 ani pentru că simțea nevoia unei schimbări. ,,Întotdeauna mi-am dorit să lucrez într-o companie care pornește de la zero, iar U.P.C. mi-a oferit această șansă, mai ales datorită faptului că postul oferit era de director de marketing și vânzări”, povestește Milin.
  • Aici a pornit de la o companie mică și a început să achiziționeze firme și mai mici de cablu. ,,Când m-am angajat la U.P.C., întreaga firmă era compusă din cinci oameni, apoi am ajuns la 300 și acum suntem peste 1.600 de persoane“, spune ea.
Criza nu afectează piața telecom.  
  • Întrebată dacă ar putea să o ia de la capăt ce ar alege să facă, Milin spune fără să ezite că ar alege tot marketing și tot în industria telecom. ,,În acest domeniu există un dinamism pe care nu îl are niciun alt sector, nu este zi în care să vii la serviciu și să faci același lucru sau să te plictisești”, crede ea. Motivele sunt simple, după cum spune directorul de marketing al U.P.C.
  • Viteza pe care ți-o dă orice eveniment de pe această piață este esențială, tocmai pentru că este o piață concurențială și clienții sunt tot mai pretențioși. În ceea ce privește afacerea U.P.C., Milin crede că firmele din domeniu nu sunt afectate de criza financiară internațională.
  • Și asta pentru că oamenii au început să mai economisească, reduc din banii alocați concediilor sau renunță să își mai cumpere haine noi, dar nu taie din distracția de acasă. „Eu cred că e mai ieftină o seară petrecută acasă cu familia, la televizor decât o ieșire în oraș, de aceea nu cred că oamenii ar renunța la abonamentul la cablu”, mai spune ea. Intrarea pe piața de telefonie mobilă nu este o opțiune pentru U.P.C.
  • ,,Cred că este o piață destul de saturată, iar afacerea U.P.C. este cea cu care ne-am lasat, business-ul prin cablu, fie că e televiziune prin cablu, internet sau telefonie”, adaugă Milin. Ea povestește că este pasionată de "snowboarding" și de călătorii. Iar destinațiile de vacanță ideale sunt stațiunile montane din România, dar și cele din afară.
                  Carte de vizită:

  1992 - 1996 - Academia de Științe Economice, secția Comerț, specializarea Marketing

  1996 – 2001- A lucrat pentru Connex (a ocupat mai multe poziții, de la asistentă de departament până la director de marketing)

  2001 – prezent director de marketing și vânzări al U.P.C.

    Nu renunță la televizor.
  
  • Românii au început să economisească, reduc din banii alocați concediilor sau renunță să își mai cumpere haine noi dar nu taie din distracția de acasă. O seara petrecută acasă cu familia, la televizor, este mai ieftină decât o ieșire în oraș, de aceea sunt puțini cei care vor renunța la televiziunea prin cablu.
Sursa: http://www.adevarul....prin-cablu.html
[ http://img168.imageshack.us/img168/4218/72682711.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]Când Raluca Milin s-a angajat la U.P.C., firma avea doar cinci angajați :lol: , acum are 1.600.

Edited by megafanro, 03 May 2009 - 22:38.


#2
Farrell

Farrell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,848
  • Înscris: 09.01.2007

Quote

Cititi si comentarile articolului din Adevarul!
Sunt sigur ca d-na Milin ii cunoaste pe toti romanii si stie ce va face fiecare! Probabil are dreptate, nu vor renunta la televiziune dar in mod sigur unii se vor orienta spre abonamentele cele mai ieftine, probabil alea de 2 euro de care s-a speriat Jack Mikaloff.

#3
nicu131

nicu131

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,626
  • Înscris: 12.02.2008
si de ce-ar renunta
ptr ca a venit upc cu digital?
sau din "toamna" vin toti cu hd-ul?

#4
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,754
  • Înscris: 07.04.2006

U.P.C. a pus capăt pierderilor de clienți la servicii TV.

U.P.C. Romania, unul dintre cei mai mari operatori de pe piata locala de  comunicatii, isi va concentra strategia cu precadere la serviciile de  televiziune digitala, segment care a inregistrat o triplare a numarului  de clienti in primul trimestru al acestui an, comparativ cu perioada  similara din anul 2008, si care a ajutat operatorul sa opreasca pierderea  clientilor ce renuntau la serviciile de cablu analogic ale companiei.

  • Numarul total de clienti ai companiei a scazut insa fata de  intervalul incheiat la data de 31 martie 2008 cu 5,8%, pana la 1,263 milioane,  mai ales din cauza pierderii a peste 200.000 de utilizatori ai  serviciilor de cablu analogic, de-a lungul anului trecut. “Operatiunile  din România au realizat o evolutie imbunatatita in trimestrul I datorita stoparii  pierderilor pe segmentul video, dupa trei trimestre de scadere a  numarului de clienti”, se precizeaza in comunicatul "Liberty Global", din  care face parte U.P.C.
  • Potrivit reprezentantilor companiei, incepand cu primul trimestru al  acestui an, clientii de cablu analogic renunta la aceste servicii pentru  a migra spre serviciile de televiziune digitala terestra.
  • “Cea mai mare crestere am inregistrat-o la serviciile de  televiziune digitala, segment pe care vom continua sa investim in  extinderea retelei. Practic, TV-ul ar trebui privit unitar, pentru ca  scaderile pe care le vedem pe segmentul de cablu analog reprezinta  acum, de fapt, clienti care au migrat spre serviciile digitale”, a  declarat pentru "Business Standard" Severina Pascu, C.F.O. al U.P.C. România.  Astfel, in intervalul ianuarie-martie 2009, compania a pierdut 37.200  de clienti de cablu analogic insa a adaugat 37.400 de utilizatori ai  serviciilor de televiziune digitala, baza de clienti pe acest segment  ajungand la 147.300. Fata de primul trimestru al anului trecut, U.P.C. a  pierdut, per total, 77.700 de clienti de TV insa baza de abonati de TV  a crescut cu 300 in trimestrul I al anului 2009. Cat priveste numarul de utilizatori de  servicii de internet, acesta a crescut cu 18,2%, pana la 245.300, in  timp ce pe telefonie fixa compania a inregistrat un avans de 17%, pana  la 131.300 de clienti, in primul trimestru al acestui an, comparativ cu  perioada similara din  anul 2008. “Estimam ca avansul in ceea ce priveste  numarul de clienti va continua si ne vom mentine bugetul anuntat  initial”, a mai spus Severina Pascu.
  • Pentru anul acesta, compania si-a planificat investitii de 52 mil.  euro, un buget superior celui din anul 2008. Reprezentantul U.P.C. a evitat sa  comenteze cu privire la rezultatele financiare insa a precizat ca se  asteapta la o mentinere a cifrei de afaceri aferente primului trimestru  la nivelul celei din ultimele trei luni ale anului trecut. Compania a  raportat venituri in scadere cu 16,3% anul trecut, pana la 144,8 mil. EURO, pe fondul competitiei crescute din piata, care a determinat  declinul numarului de abonamente in trimestrul al IV-lea al anului 2008 si reducerea preturilor.  Concurentii U.P.C. sunt Romtelecom si R.C.S.&R.D.S.
Sursa: http://www.standard....i_tv_in_t1.html
[ http://img232.imageshack.us/img232/5679/52065320.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by megafanro, 06 May 2009 - 23:18.


#5
MD

MD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,045
  • Înscris: 08.08.2002
Marketing de 3 lei, ca sa nu recunoasca ca au pierdut 200.000 de clienti la TV intr-un an i-au pus pe toti cei care si-au luat STB digitale cum ca au trecut de la analogic la digital. Practic acesti clienti i-au avut si la analogic pana acum si acum i-au trecut la cifre si la digital ...

Edited by MD, 07 May 2009 - 18:54.


#6
lafayette

lafayette

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,341
  • Înscris: 25.12.2006

 MD, on May 7 2009, 13:51, said:

Marketing de 3 lei, ca sa nu recunoasca ca au pierdut 200.000 de clienti la TV intr-un an i-au pus pe toti cei care si-au luat STB digitale cum ca au trecut de la analogic la digital. Practic acesti clienti i-au avut si la analogic pana acum si acum i-au trecut la cifre si la digital ...
multi din cei dupa analogic au migrat pe digital si au luat si 2-3 stb uri din care si  ceva DVR uri..deci per abonat au iesit mai bine...

Edited by lafayette, 07 May 2009 - 20:43.


#7
chatnoir401

chatnoir401

    CHAT NOIR - MOTANUL NEGRU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,734
  • Înscris: 28.06.2005

 MD, on May 7 2009, 19:51, said:

Marketing de 3 lei, ca sa nu recunoasca ca au pierdut 200.000 de clienti la TV intr-un an i-au pus pe toti cei care si-au luat STB digitale cum ca au trecut de la analogic la digital. Practic acesti clienti i-au avut si la analogic pana acum si acum i-au trecut la cifre si la digital ...
Deci fiecare client care a trecut pe digital apare si la analogic?

#8
ageofdark

ageofdark

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,815
  • Înscris: 18.06.2007

 chatnoir401, on May 7 2009, 22:00, said:

Deci fiecare client care a trecut pe digital apare si la analogic?
Da. Daca te abonezi la digital TV nu mai platesti abonamentul analogic de care vei beneficia in continuare si al carui utilizator esti, inca. FAQ nr.2 http://www.upc.ro/te...digitala/faq#02

#9
Inq

Inq

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 415
  • Înscris: 08.08.2005
Ei zic că nu :

"Digital Cable Subscriber is a home, residential multiple dwelling unit or commercial unit that receives our digital cable service over our broadband network or through a partner network. We count a subscriber with one or more digital converter boxes that receives our digital cable service as just one subscriber. A Digital Cable Subscriber is not counted as an Analog Cable Subscriber."

#10
lafayette

lafayette

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,341
  • Înscris: 25.12.2006

 chatnoir401, on May 7 2009, 17:00, said:

Deci fiecare client care a trecut pe digital apare si la analogic?
NU, normal..

#11
ageofdark

ageofdark

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,815
  • Înscris: 18.06.2007
Poate asa e dar tot UPC pe site "se jura" ca nu au nici o limita de trafic dar in contract imi apare negru pe alb limita de 10GB pe zi http://www.upc.ro/internet/faq#08 . In ro se intampla la toate nivelele sa declari una si sa faci alta! Fie ca numara sau nu de 2-ori cleintii tot UPC ramane, nu le schimba cu nimic fata.

Edited by ageofdark, 08 May 2009 - 07:46.


#12
Farrell

Farrell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,848
  • Înscris: 09.01.2007
http://www.upc.ro/te...ziune/digitala/
Au scazut pretul la UPC TV Digital mediu si la HBO Max Pack (de la 15 la 12lei). Dar fara TVA!

Edited by Farrell, 11 May 2009 - 08:25.


#13
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,754
  • Înscris: 07.04.2006
Cum a oprit UPC scaderea bazei de utilizatori: manager in retentia clientilor scolit la Vodafone si Cosmote, investitii si tarife mai mici

esi aproximativ zece la suta din clientii serviciilor internet spun ca este "foarte probabil" sa renunte la UPC in urmatorul an, oficialii operatorului spun ca fata de anul trecut numarul celor care vor sa plece a scazut "dramatic".

UPC, unul dintre cei mai mari operatori telecom de pe piata locala, a investit in acest an aproximativ 15 milioane deEURO doar in imbunatatirea retelei prin care sunt furnizate serviciile de acces la internet, unul dintre domeniile-cheie de crestere urmarite de companie.
"Din valoarea totala a investitiilor de 52 de milioane de euro, planificate pentru acest an, aproximativ 15 milioane de euro au fost alocati doar pentru serviciile internet", a declarat Raluca Milin, directorul de marketing al companiei.

Ea a precizat ca operatorul va investi inca din acest an in retea pentru a putea oferi o viteza de descarcare a datelor de pe internet de 100 Mbps, insa lansarea comerciala a serviciilor va avea loc anul viitor. "In acest an ne concentram pe lansarea din toamna a televiziunii de inalta definitie, chiar daca in paralel se fac investitiile necesare pentru a ajunge la viteza de 100 Mbps".

Au ajuns la 250.000 de clienti pe internet
UPC, numarul doi pe piata locala de cablu TV, a ajuns la un numar de 250.000 de clienti pentru serviciul de acces la internet, fata de 245.300 utilizatori la finele lunii martie.
Directorul de marketing a spus ca investitiile facute de companie si schimbarile din planurile tarifare au contribuit, printre altele, la scaderea procentului de clienti nemultumiti de serviciile internet ale operatorului. "Aproximativ 10% din clientii UPC spun ca este foarte probabil sa isi schimbe furnizorul in urmatorul an. Este o imbunatatire dramatica fata de anul trecut", a spus Milin, care nu a dorit sa ofere detalii privind situatia inregistrata in 2008.
Din luna septembrie a anului trecut, UPC a recrutat-o pe Celesta Padineanu, care lucrase anterior pentru Cosmote si Vodafone, pentru a prelua conducerea unei echipe de 18 oameni care cauta metode de a reduce numarul de plecari din reteaua UPC. Padineanu a lucrat la Vodafone in perioada 1997-2006 la departamentul dedicat retentiei clientilor, in timp ce la Cosmote a implementat in perioada 2006-2008 programul de fidelizare al operatorului dedicat tinerilor.
Dupa ce americanii de la Liberty Global au schimbat anul trecut directorul general al subsidiarei din Romania, noul CEO - Jack Mikaloff, a schimbat aproape complet managementul operatorului. Singurul manager de top care a fost mentinut in noua echipa este Raluca Milin.

Modem wireless Cisco cu opt lei pe luna
UPC a lansat ieri un serviciu de internet wireless, destinat clientilor rezidentiali, prin intermediul unui ruter WiFi, care contine si modem pentru accesul la telefonie si internet. UPC Wireless este disponibil pentru actualii abonati la internet ai UPC, dar si pentru clientii noi pentru un abonament lunar de 8 lei, fara TVA. Furnizorul modemului este Cisco, cel mai mare producator de echipamente de retea din lume.
Serviciul permite clientilor sa conecteze intre ele si simultan la internet prin intermediul modemului toate calculatoarele si laptop-urile din casa, precum si alte dispozitive WiFi, de tipul consolelor de jocuri, telefoanelor mobile, MP3 player-elor, PDA-urilor sau imprimantelor.
Principalii concurenti ai UPC sunt RCS&RDS si Romtelecom.
In 2008, veniturile UPC Romania au scazut cu 16%, la 144,8 milioane euro, rezultatele fiind afectate de declinul numarului de abonamente in ultimul trimestru al anului.
La finele lunii martie, UPC Romania avea 1,263 milioane de clienti. Serviciile de telefonie fixa furnizate de operator sunt utilizate de 131.300 de clienti, in crestere cu 17% fata de luna martie 2008.
Sursa: http://www.zf.ro/bus...i-mici-4594136/

Edited by megafanro, 26 June 2009 - 00:01.


#14
MD

MD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,045
  • Înscris: 08.08.2002
8x1,19 = 9,52 lei/luna = 114 lei /an si cu 120 lei iti poti lua un D-link 524. Deci deja dupa un an afacerea cu modem cu router wifi nu mai este rentabila. Dar cum nu toti stiu sa faca acest calcul sau cum la multi li-se pare mai usor sa dea doar 9,52 lei/luna pentru router cu wifi probabil ca vor avea clienti.
Din pacate echipamentul e modest cu Fast Ethernet pe LAN si doar G pe WiFi. Daca oferta era cu un modem cu router cu GigaLAN si WiFi N cu siguranta ar fi avut mai mult succes la 8 lei/luna +TVA.

Edited by MD, 26 June 2009 - 08:14.


#15
lafayette

lafayette

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,341
  • Înscris: 25.12.2006

 MD, on 26th June 2009, 08:56, said:

8x1,19 = 9,52 lei/luna = 114 lei /an si cu 120 lei iti poti lua un D-link 524. Deci deja dupa un an afacerea cu modem cu router wifi nu mai este rentabila. Dar cum nu toti stiu sa faca acest calcul sau cum la multi li-se pare mai usor sa dea doar 9,52 lei/luna pentru router cu wifi probabil ca vor avea clienti.
Din pacate echipamentul e modest cu Fast Ethernet pe LAN si doar G pe WiFi. Daca oferta era cu un modem cu router cu GigaLAN si WiFi N cu siguranta ar fi avut mai mult succes la 8 lei/luna +TVA.

Este oferit ca serviciu suplimentar..Cine are nevoie isi cumpara...cine nu , Nu..
Dlink ul ala , are avantajele lui dar NU ESTE un modem de cablu cu router wireless, asa ca nu prea le poti compara..

#16
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,754
  • Înscris: 07.04.2006

Raluca Milin, ultimul top manager din "era Anderson", a plecat din U.P.C.

Raluca Milin, director de marketing si vanzari al U.P.C., care lucra in companie inca din anul 2001, si-a dat demisia, incetand activitatea la operatorul de cablu TV la finele saptamanii trecute, au declarat pentru Z.F. surse de pe piata locala telecom.
  •   Demisia ar fi fost inaintata pe fondul unor discutii cu managementul companiei privind tintele de business în anul viitor, conform sursei citate.
  •   Reprezentantii U.P.C. au confirmat plecarea Ralucai Milin, fara a oferi alte detalii. "Dupa opt ani petrecuti cu U.P.C., Raluca Milin a decis ca este timpul sa se dedice unor noi oportunitati", a declarat pentru Z.F. Ariana Badin, P.R.. & Communication Manager al U.P.C. România.
  • Raluca Milin, 36 de ani, si unul dintre cei mai cunoscuti manageri de pe piata locala de telecom, nu a putut fi contactata pentru detalii.
  • Insa, conform datelor publicate de Milin pe reteaua sociala LinkedIn, fostul manager al UPC s-ar putea concentra pe activitatea de consultanta in fuziuni si achizitii, branding, vanzari si continut printr-o companie pe care o detine, denumita Succes Consulting.
  • Absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Milin a mai lucrat pentru Connex (Vodafone).
  • Plecarea Ralucai Milin marcheaza restructurarea completa a top-managementului U.P.C., proces demarat in februarie 2008 prin plecarea directorului financiar Dragos Tanase si urmat, la o distanta de cateva zile, de numirea de catre actionari a unui nou C.E.O., Jack Mikaloff. Ulterior, din companie au mai plecat directorul de comunicare, juridic si al diviziei de business. Milin era singurul top-manager din echipa Anderson mentinut in echipa de noul C.E.O.. Mikaloff a fost numit in functie in contextul in care U.P.C. pierduse primul loc pe piata de cablu TV, iar baza de clienti era in scadere.
Sursa: http://www.zf.ro/bus...in-upc-4891302/

[ http://img89.imageshack.us/img89/3694/19milinraluca.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]Raluca Milin, 36 de ani, a mai lucrat si pentru Connex (Vodafone).

Edited by megafanro, 14 September 2009 - 00:12.


#17
lafayette

lafayette

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,341
  • Înscris: 25.12.2006

Raluca Milin, fostul sef de marketing al U.P.C.:


"Nu stiu daca ma voi intoarce vreodata in telecom. Dupa 15 ani in aceasta industrie, imi doresc sa fac o schimbare, dar voi lucra tot in marketing", sustine Raluca Milin, in prezent "managing partner" al companiei "Sensio", care ofera de servicii de consultanta in mobilier si care comercializeaza produse de mobilier pentru industria "HoReCa", firma pe care o conduce alaturi de sotul ei, Serban Ciusca.

  • De asemenea, Milin este si consultant in marketing in cadrul filialei locale a companiei germane "EIB - International", care ofera servicii de consiliere in educatie.
Consultant pe educatie si mobilier
  • "In zona de mobilier pentru industria "HoReCa", de dotari hoteliere, nu prea exista furnizori si este un business cu potential mare de dezvoltare. Iar de domeniul consilierii in educatie sunt preocupata in primul rand ca parinte", adauga Milin.
  • In cadrul firmei "EIB - International", Milin are rolul de a-i ajuta pe parinti sa aleaga liceul din strainatate la care vor sa-si trimita copilul, in functie de buget, de tara si de rezultatele unor teste la care va fi supus elevul.
  • Imediat dupa ce si-a dat demisia de la U.P.C., Milin a anuntat ca intentioneaza sa ofere servicii de consultanta prin intermediul companiei "Succes Consulting", in fuziuni si achizitii, branding, vanzari si continut.
  • "<<Succes Consulting>> este o companie care inca exista, la care sunt actionar si administrator. Insa o voi lasa deoparte pentru o perioada si ma voi focusa spre celelalte activitati", mai spune Milin.
  • Absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Milin si-a dat demisia din cadrul U.P.C. dupa ce a lucrat aproape noua ani in cadrul U.P.C. Anterior, ea a mai lucrat si pentru Connex (actualul Vodafone).
  • Potrivit unor surse de pe piata, demisia Ralucai Milin ar fi fost inaintata pe fondul unor discutii cu managementul companiei privind tintele de business in anul viitor.
Atributii preluate de Jack Mikaloff

Operatorul de cablu nu a desemnat un inlocuitor pentru Raluca Milin, iar atributiile ei au fost preluate de Jack Mikaloff, directorul executiv al U.P.C România.
  • Plecarea Ralucai Milin marcheaza restructurarea completa a top-managementului U.P.C., proces demarat in februarie 2008 prin plecarea directorului financiar Dragos Tanase si urmat, la o distanta de cateva zile, de numirea de catre actionari a unui nou C.E.O., Jack Mikaloff. Ulterior, din companie au mai plecat directorii de comunicare, juridic si al diviziei de business.
  • Veniturile U.P.C România au scazut in primul semestru din 2009 cu 19%, la 61de mil. de EURO, comparativ cu castigurile de 75,4 mil. de EURO raportate in aceeasi perioada a anului trecut.
  • Veniturile companiei au fost influentate de cursul valutar, care a fost defavorabil, moneda nationala devalorizandu-se cu 15% fata de aceeasi perioada a anului anterior. In plus, la inceputul T2 2008, U.P.C. a redus tarifele pentru serviciile de cablu TV analogic in medie cu 30%, ceea ce s-a tradus intr-o scadere a veniturilor din serviciile TV.
[ http://img21.imageshack.us/img21/4448/11mainmilinsm.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]Raluca Milin a trecut de la industria telecom la consultanta in educatie si mobila.
Sursa: http://www.zf.ro/bus...elecom-4982886/

Edited by megafanro, 18 October 2009 - 00:16.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate