Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Pompe submersibile / Hidrofoare
Ultima postare: mai 22 2024 12:00, Inițiat de
alinutz2001
, apr 03 2005 18:04
·
144
#5905
Publicat: 07 septembrie 2016 - 06:39
keta, on 06 septembrie 2016 - 23:14, said:
Pentru un hidrofor este normal sa functioneze si dupa inchiderea robinetilor .......... Motorul merge intrerupt , in suturi , iar apa , normal , vine si ea tot asa .... |
#5906
Publicat: 07 septembrie 2016 - 08:00
Daca porneste fara consumator, suspectez sorb/clapeta sens cu defect sau coloane neetanse in put. Daca in timpul folosirii merge in suturi poate fi de la lipsa perna aer sau presostat defect sau cu reglaj defectuos. Refuz sa ma gandesc la contact electric imperfect.
|
#5907
Publicat: 07 septembrie 2016 - 12:27
Problema refacere protectie termica, rog un sfat, informatie sau de unde sa gasesc:
Problema pe care vreau sa o pun azi este o siguranta termica cu bimetal care este montata pe corpul metalic al motorului (intr-o zona cilindrica speciala pe carcasa, printre lamelele radiatorului de caldura). Aceasta siguranta vine cu motoarele de putere mai mare (de la 1,2 -1,5 Kw in sus) - am observat la pompele DAB M151 sau mai mari. Siguranta se conecteaza in serie cu alimentarea de la retea a motorului electric, lipita pe motor, in cutia de plastic cu contacte electrice a motorului electric. Forma ei este cilindrica , din ebonita, cu diametrul de aprox. 1,5 cm si inaltimea de aprox 1 cm. In interior are un contact cu bimetal, care la temperatura "camerei" este normal inchis. O data ce aceasta siguranta se incalzeste de la carcasa motorului si provoaca intreruperea circuitului de alimentare cu electricitate pana la racirea temperaturii motorului. Problema e ca acel bimetal se oxideaza relativ repede (in maxim cativa ani) - iar motorul, de calitate in general, are o durata de viata mult mai mare . Din pacate , majoritatea "mesterilor" reconecteaza motorul "pe direct" scurtcircuitand aceasta siguranta si cel mai probabil intr-un caz de defectiune al presostatului, sau lipsa de apa - motorul electric se va distruge curand ... Intrebarea este unde gasim aceasta siguranta termica sa o inlocuim (foto atasat) ? Romstal cred ca aduce de la producator intr-un set care include cutia electrica, cateva contacte si aceasta siguranta - dar din pacate costa mai mult decat rebobinarea motorului (in jur de 300 de RON ... ). Nu am nevoie de cutia de plastic, contacte etc. etc. am nevoie numai de siguranta ... care probabil are valoare reala 5-10 RON, dau si 30 dar nu stiu unde o gasesc, am tot cautat ... Nu comentez "preturile" Romstal, dar aici vorbim de o componenta electrica, nu de un robinet sau manometru de super-calitate. Deci nu are nici o justificare pretul Romstal. Multumesc si revin Editat de dtomcat, 07 septembrie 2016 - 12:27. |
#5910
Publicat: 07 septembrie 2016 - 13:06
Multumesc, am detaliat (cu foto) discutia despre siguranta termica pentru motor electric aici (ca sa nu aparem offtopic cu subiectul) :
http://forum.softped.../#entry19811664 |
#5912
Publicat: 09 septembrie 2016 - 09:46
Nu prea ai cum sa "inseriezi" vase de expansiune.
In fiecare dintre ele bagi aer la presiunea scrisa pe eticheta. Aerul se baga in vas numai cu presiune 0 in circuitul hidraulic (adica pompa oprita si un robinet deschis). In functie de distanta dintre vas si robinet o sa ai nevoie de muschi mai tari sau mai slabi cand dai la pompa |
#5913
Publicat: 09 septembrie 2016 - 10:01
In vas nu se baga niciodata presiunea trecuta pe eticheta (doar in fabrica).
In vas se baga aer in functie de destinatia/utilizarea vasului. Teoretic se baga cam 0,9 x Presiunea de Lucru. In practica se baga 0,9 x presiunea minima la care va lucra sistemul. Sau bagi pur si simplu cit consideri ca este presiunea minima acceptata in sistem si nu mai inmultesti cu nimic. Editat de florin71_skoda, 09 septembrie 2016 - 10:02. |
#5914
Publicat: 09 septembrie 2016 - 20:18
Buna seara.Ma puteti ajuta si pe mine,va rog,cu o schema electrica pentru conectarea unui presostat apa danfoss CS 2-6 bar,la o pompa de hidrofor.. Va rog mult.la cele pe care le montam pana acuma(italienesti) iti dadea mura in gura unde sa le legi,dar la asta am doar 1 3 5 si 2 4 6.
Multumesc |
|
#5916
Publicat: 14 septembrie 2016 - 11:00
Buna,
Am o problema la instalatia de alimentare cu apa, poate cineva cu experienta ma poate ajuta. Instalatia e formata din: put 40m, pompa submersibila, vas de expansiune si presostat. Problemele au aparut cam acum o saptamana, debitul de apa era neregulat. Cand m-am uitat in camin, in momentul in care dadeam drumul la apa presostatul imi pornea pompa foarte des, cam o data pe secunda. Presiunea crestea la 3 si scadea la 2 foarte repede, pompa pornea, presiunea crestea samd, ciclul era cam o secunda sau mai putin. La sfatul unui prieten, am luat o pompa auto si am bagat cam 30-35 pompe in vasul de expansiune. La prima vedere totul functiona ok, pompa porneste acum cam la 5-6 secunde in regim de consum, problema este ca apa nu are debit in casa. Pur si simplu taraie la robinet. Care ar putea fi cauza? Am bagat prea mult aer in vasul de expansiune sau prea putin? |
#5918
Publicat: 14 septembrie 2016 - 11:13
Cel mai probabil vasul de expansiune e plin cu apa. Ca sa o golesti inchizi pompa deschizi un robinet cat mai aproape de vas si bagi aer cu un compresor, pompa auto nu face fata. Odata ce vasul de expansiune va fi plin cu aer si nu apa nu ar trebui sa mai ai probleme.
|
#5920
Publicat: 14 septembrie 2016 - 11:18
Cu vasul de expansiune gol si pompa oprita, trebuie ca presiunea pernei de aer sa fie 90 % din presiunea de pornirea a pompei.
Daca ai setat presostatul sa porneasca la 2 atm, presiunea in perna de aer trebuie sa fie 0.9 x 2 atm = 1.8 atm. Sper sa nu ai membrana de cauciuc sparta. Editat de pasilla, 14 septembrie 2016 - 11:20. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 3
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi