Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scartiei frana fata bicicleta noua

Instalare aer conditionat in apar...

Telefoane prietenoase cu vederea?

Alegere teava pentru incalzire pr...
 Opinia publica despre medici/ asi...

Senzor Temp PMOD-TMP3 cu TCN75A

Amazing Race

Recomandare fosa ecologica
 La multi ani @LouisCyphre!

Vinieta Bulgaria Online

Investitie imobiliara in strainat...

Plita inducție gorenje IC340...
 info schimbare buletin sectorul 4

Aplicație nivel scazut baterie

Importul de cod extern avantaje v...

Alegere sistem usi glisante\...
 

Pompe submersibile / Hidrofoare

* * * * * 3 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
12014 răspunsuri în acest subiect

#5905
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.658
  • Înscris: 07.11.2007

 keta, on 06 septembrie 2016 - 23:14, said:

Pentru un hidrofor este normal sa functioneze si dupa inchiderea robinetilor ..........
Asta este logic , dar da sa porneasca intre folosiri ...deci nu este vorba de mersul pina la refacerea presiunii . Nu spun ca nu are ce reface , atita timp cit nu are perna de aer , dar nu cred ca asta sa fie defectul .
Motorul merge intrerupt , in suturi , iar apa , normal , vine si ea tot asa ....

#5906
camsonat

camsonat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.225
  • Înscris: 09.01.2008
Daca porneste fara consumator, suspectez sorb/clapeta sens cu defect sau coloane neetanse in put. Daca in timpul folosirii merge in suturi poate fi de la lipsa perna aer sau presostat defect sau cu reglaj defectuos. Refuz sa ma gandesc la contact electric imperfect.

#5907
dtomcat

dtomcat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 89
  • Înscris: 07.02.2011
Problema  refacere protectie termica, rog un sfat, informatie sau de unde sa gasesc:

Problema pe care vreau sa o pun azi este o siguranta termica cu bimetal care este montata pe corpul metalic al motorului (intr-o zona cilindrica speciala pe carcasa, printre lamelele radiatorului de caldura). Aceasta siguranta vine cu motoarele de putere mai mare (de la 1,2 -1,5 Kw in sus) - am observat la pompele DAB M151 sau mai mari.

Siguranta se conecteaza in serie cu alimentarea de la retea a motorului electric, lipita pe motor, in cutia de plastic cu contacte electrice a motorului electric.

Forma ei este cilindrica , din ebonita, cu diametrul de aprox. 1,5 cm si inaltimea de aprox 1 cm. In interior are un contact cu bimetal, care la temperatura "camerei"  este normal inchis. O data ce aceasta siguranta se incalzeste de la carcasa motorului si provoaca intreruperea circuitului de alimentare cu electricitate pana la racirea temperaturii motorului.

Problema e ca acel bimetal se oxideaza relativ repede (in maxim cativa ani) - iar motorul, de calitate in general, are o durata de viata mult mai mare . Din pacate , majoritatea "mesterilor"  reconecteaza motorul "pe direct"  scurtcircuitand aceasta siguranta si cel mai probabil intr-un caz de defectiune al presostatului, sau lipsa de apa - motorul electric se va distruge curand ...

Intrebarea este unde gasim aceasta siguranta termica sa o inlocuim (foto atasat) ? Romstal cred ca aduce de la producator intr-un set care include cutia electrica, cateva contacte si aceasta siguranta - dar din pacate costa mai mult decat rebobinarea motorului (in jur de 300 de RON  Posted Image  ... ).   Nu am nevoie de cutia de plastic, contacte etc. etc. am nevoie numai de siguranta ... care probabil are valoare reala 5-10 RON, dau si 30 dar nu stiu unde o gasesc, am tot cautat ...

Nu comentez "preturile" Romstal, dar aici vorbim de o componenta electrica, nu de un robinet sau manometru de super-calitate. Deci nu are nici o justificare pretul Romstal.

Multumesc si revin

Editat de dtomcat, 07 septembrie 2016 - 12:27.


#5908
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.834
  • Înscris: 31.12.2007
Vezi ca ai primit raspuns de 10 minute pe celalalt topic, nu mai trebuia deschis altul.....

#5909
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.767
  • Înscris: 28.02.2011
Pune o poza .

#5910
dtomcat

dtomcat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 89
  • Înscris: 07.02.2011
Multumesc, am detaliat  (cu foto) discutia despre siguranta termica pentru motor electric aici (ca sa nu aparem offtopic cu subiectul) :

http://forum.softped.../#entry19811664

#5911
mdl1973

mdl1973

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1
  • Înscris: 23.01.2010
La o pompă submersibila în sistem hidrofor am înseriat 2 bazine de 24 litri acum perna de aer o fac în fiecare 1,5 bar sau sau în ambele adunate 1,5 sau doar în unul ?


#5912
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.118
  • Înscris: 04.06.2009
Nu prea ai cum sa "inseriezi" vase de expansiune.
In fiecare dintre ele bagi aer la presiunea scrisa pe eticheta. Aerul se baga in vas numai cu presiune 0 in circuitul hidraulic (adica pompa oprita si un robinet deschis). In functie de distanta dintre vas si robinet o sa ai nevoie de muschi mai tari sau mai slabi cand dai la pompa :D

#5913
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 18.070
  • Înscris: 02.01.2008
In vas nu se baga niciodata presiunea trecuta pe eticheta (doar in fabrica).
In vas se baga aer in functie de destinatia/utilizarea vasului. Teoretic se baga cam 0,9 x Presiunea de Lucru. In practica se baga 0,9 x presiunea minima la care va lucra sistemul. Sau bagi pur si simplu cit consideri ca este presiunea minima acceptata in sistem si nu mai inmultesti cu nimic.

Editat de florin71_skoda, 09 septembrie 2016 - 10:02.


#5914
1ngerash

1ngerash

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 135
  • Înscris: 29.01.2006
Buna seara.Ma puteti ajuta si pe mine,va rog,cu o schema  electrica pentru conectarea unui presostat apa danfoss CS 2-6 bar,la o pompa de hidrofor..Posted Image Va rog mult.la cele pe care le montam pana acuma(italienesti) iti dadea mura in gura unde sa le legi,dar la asta am doar 1 3 5 si 2 4 6.
Multumesc

#5915
1ngerash

1ngerash

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 135
  • Înscris: 29.01.2006
Am rezolvat....

#5916
TinCup

TinCup

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 380
  • Înscris: 01.12.2006
Buna,

Am o problema la instalatia de alimentare cu apa, poate cineva cu experienta ma poate ajuta.

Instalatia e formata din: put 40m, pompa submersibila, vas de expansiune si presostat. Problemele au aparut cam acum o saptamana, debitul de apa era neregulat. Cand m-am uitat in camin, in momentul in care dadeam drumul la apa presostatul imi pornea pompa foarte des, cam o data pe secunda. Presiunea crestea la 3 si scadea la 2 foarte repede, pompa pornea, presiunea crestea samd, ciclul era cam o secunda sau mai putin. La sfatul unui prieten, am luat o pompa auto si am bagat cam 30-35 pompe in vasul de expansiune. La prima vedere totul functiona ok, pompa porneste acum cam la 5-6 secunde in regim de consum, problema este ca apa nu are debit in casa. Pur si simplu taraie la robinet. Care ar putea fi cauza? Am bagat prea mult aer in vasul de expansiune sau prea putin?

#5917
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.586
  • Înscris: 12.03.2006
Nu ai un aparat ce indica presiunea in vasul de expansiune? Esti sigur ca mai este apa in putul ala? Intreb, ca e seceta si o fi scazut mult panza freatica!

#5918
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.922
  • Înscris: 25.04.2006
Cel mai probabil vasul de expansiune e plin cu apa. Ca sa o golesti inchizi pompa deschizi un robinet cat mai aproape de vas si bagi aer cu un compresor, pompa auto nu face fata. Odata ce vasul de expansiune va fi plin cu aer si nu apa nu ar trebui sa mai ai probleme.

#5919
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.834
  • Înscris: 31.12.2007
Pompa porneste foarte des, va muri in curand daca nu rezolvi problema.
Verifica si refaci perna de aer la vasul de expansiune (cu instalatia in presiune 0)
Poate va fi cazul sa ridici si limita de oprire la 3,5 bar.

#5920
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 55.778
  • Înscris: 31.03.2012
Cu vasul de expansiune gol si pompa oprita, trebuie ca presiunea pernei de aer sa fie 90 % din presiunea de pornirea a pompei.
Daca ai setat presostatul sa porneasca la 2 atm, presiunea in perna de aer trebuie sa fie 0.9 x 2 atm = 1.8 atm.

Sper sa nu ai membrana de cauciuc sparta.

Editat de pasilla, 14 septembrie 2016 - 11:20.


#5921
sas1975

sas1975

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.289
  • Înscris: 21.10.2013

 pasilla, on 14 septembrie 2016 - 11:18, said:

Sper sa nu ai membrana de cauciuc sparta.
La naiba, aceeasi intrebare mi-a pus-o si nevasta-mea. Karma.

#5922
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.034
  • Înscris: 26.01.2011
Eu cred ca e sparta membrana. Daca iti vine apa pe ventil inseamna ca e sparta.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 3

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate