Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
cum influenteaza numarul ETF-uril...

roADN.ro Ce medicamente sunt bune...

Proiect canalizare in comuna Berc...

Cand ati observat ca aveti nevoie...
 Chestionar Medicina Alimentaț...

RCA 2024: ieftin sau scump?

Se mai achita taxe de reziliere?

Probleme retea, router?
 Burete dur pentru perna scaun rul...

RCA firma

Conditii minimale router FiberLin...

caine care sperie lumea prin gard
 Scutire abonament telefonie fixa ...

Prima condamnare in baza Legii An...

OKTO

Cum export de pe desktop o conver...
 

70 de saptamani ale profetiei lui Daniel

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
343 replies to this topic

#19
Dimineata100

Dimineata100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 27.11.2008
"The translation of seventy weeks is misleading. Actually, the original Hebrew has it as seventy shvuim. Shvuim is a period of time lasting seven years. This measurement of time was common in Biblical times as there were special laws governing the agricultural use of the land which ran in a seven year cycle called shmittah.
As an aside, one of the reasons for the exile of the Jewish people was their lack of commitment to the shmittah laws governing the agricultural use of the land and for this they were punished and forced to leave that same land barren for the identical period of years.
"

#20
Dimineata100

Dimineata100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 27.11.2008
Conform Legii noi , Biserica Ortodoxa da in fiecare Duminica Sfanta Impartasanie , mancare pentru viata vesnica, trupul si sangele Mantuitorului

Cred ca Dumnezeu a facut cu omul doua intelegeri . Vechiul Legamant sau intelegere facut parca cu poporul evreu si Noul legamant facut de IIsus Mesia cu toti oamenii.
http://www.tentmaker...ewCovenant.html

Iata ce e scris:
Ioan 6
" 54. Cel ce mănâncă trupul Meu și bea sângele Meu are viață veșnică, și Eu îl voi învia în ziua cea de apoi. "

In Biserica Ortodoxa, in Duminici se da oamenilor trupul si sangele Mantuitorului pentru viata vesnica. Daca vrei siguranta maxima in Legea cea Noua mergi Duminica la Biserica Ortodoxa si fa-te parte a sfintei Impartasanii.

Ca sa vezi asemnarea intre Biserica Ortodoxa si ceea ce invata Apostolul si evnghelistul Marcu citeste Liturghia Sfantului Marcu.

Islamul si iudaismul am impresia ca urmeaza prima lege desi eu as vrea sa ma insel.
Yoga, rei ki, taiki, budismul si alte am impresia ca sunt religii pagane.
Ortodoxia si catolicismul am impresia ca dau la Sfanta Impartasanie Trupul si Sangele Mantuitorului asa cum e scris.
Unele culte protestante cred ca spun ca dau simbolul sangelui si trupului Mantuitorului iar alte culte protestante nu dau nimic fiind mai atrase de indeplinirea Legii celei Vechi deci nu stiu ce sa zic nici aici.

Care e diferenta intre Legea cea Veche si cea Noua. O mare diferenta e intre ceea ce promite legea cea Veche si cea Noua.

Eu cred ca Legea cea veche a fost data parca si poporului evreu pentru a-l pregati pentru venirea lui Mesia ce se va numi Emanuel tradus Dumnezeu este cu noi, deci pentru venirea lui Dumnezeu intrupat.

Promisiunile pentru legea ce a Veche sunt pentru viata aceasta iar promisiunile pentru legea cea noua sunt Mantuire Vesnica, Viata Vesnica.

Iata ca prin legea cea noua suntem scosi de sub blestem:
Galatieni 3
13. Hristos ne-a răscumpărat din blestemul Legii, făcându-Se pentru noi blestem; pentru că scris este: "Blestemat este tot cel spânzurat pe lemn".


Cred ca promisiunile din Legea cea Noua sunt Mai bune ca cele pentru Legea cea Veche:
Evrei 8:
6. Acum însă, Arhiereul nostru a dobândit o slujire cu atât mai osebită, cu cât este și Mijlocitorul unui testament mai bun, ca unul care este întemeiat pe mai bune făgăduințe.
7. Căci dacă (testamentul) cel dintâi ar fi fost fără de prihană, nu s-ar mai fi căutat loc pentru al doilea;
Evrei 7:
22. Cu aceasta, Iisus S-a făcut chezașul unui mai bun testament.
Evrei 7:
24. Aici însă, Iisus, prin aceea că rămâne în veac, are o preoție netrecătoare (veșnică).
25. Pentru aceasta, și poate să mântuiască desăvârșit pe cei ce se apropie prin El de Dumnezeu, căci pururea e viu ca să mijlocească pentru ei.


Promisiunile legii celei Vechi
Deuteromul 28
"1. "Dacă tu, după ce vei trece peste Iordan, în pământul pe care Domnul Dumnezeul tău îi-l va da, vei asculta glasul Domnului Dumnezeului tău și vei împlini cu băgare de seamă toate poruncile Lui pe care ți le dau astăzi, atunci Domnul Dumnezeul tău te va pune mai presus de toate popoarele pământului.
2. De vei asculta glasul Domnului Dumnezeului tău, vor veni asupra ta toate binecuvântările acestea și se vor împlini asupra ta:
3. Binecuvântat să fii în cetate și binecuvântat să fii în țarină;
4. Binecuvântat să fie rodul pântecelui tău, rodul pământului tău, rodul dobitoacelor tale;
5. Binecuvântate să fie hambarele tale și cămările tale;
6. Binecuvântat să fii la intrarea ta în casă și binecuvântat să fii la ieșirea ta din casă;
7. Să bată Domnul înaintea ta pe vrăjmașii tăi cei ce se vor ridica asupra ta; pe o cale să vină asupra ta și pe șapte căi să fugă de tine;
8. Să-îi trimită Domnul binecuvântare peste grânarele tale și peste tot lucrul mâinilor tale și să te binecuvânteze în pământul pe care Domnul Dumnezeul tău ți-l dă;
9. Să facă Domnul Dumnezeu din tine popor sfânt al Său, precum ți S-a jurat El ție și părinților tăi, dacă vei asculta poruncile Domnului Dumnezeului tău și vei umbla în căile Lui;
10. Vor vedea toate popoarele pământului că porți numele Domnului Dumnezeului tău și se vor teme de tine;
11. Domnul Dumnezeul tău îți va da belșug în toate bunătățile, în rodul pântecelui tău, în rodul dobitoacelor tale și în rodul ogoarelor tale din pământul pe care Domnul S-a jurat părinților tăi să ți-l dea;
12. Domnul îți va deschide comoara Sa cea bună, cerul, ca să dea ploaie pământului tău la vreme și ca să binecuvânteze toate lucrurile mâinilor tale; și vei da împrumut multor popoare, iar tu nu vei lua împrumut; vei domni peste multe popoare, iar acelea nu vor domni peste tine;
13. Domnul Dumnezeul tău te va pune cap iar nu coadă și vei fi numai sus, iar jos nu vei fi, dacă te vei supune poruncilor Domnului Dumnezeului tău, care ți le spun eu astăzi să le ții și să le împlinești
14. Și dacă nu te vei abate de la toate poruncile care ți le poruncesc eu astăzi nici la dreapta nici la stânga, ca să mergeți după alți dumnezei să le slujiți. "

Promisiunile Legii celei noi

Galatieni 3

13. Hristos ne-a răscumpărat din blestemul Legii, făcându-Se pentru noi blestem; pentru că scris este: "Blestemat este tot cel spânzurat pe lemn".

Evrei 9:

15. Și pentru aceasta El este Mijlocitorul unui nou testament, ca prin moartea suferită spre răscumpărarea greșealelor de sub întâiul testament, cei chemați să ia făgăduința moștenirii veșnice.

Evrei 10 :
14. Căci printr-o singură jertfă adusă, a adus la veșnică desăvârșire pe cei ce se sfințesc;

24. Aici însă, Iisus, prin aceea că rămâne în veac, are o preoție netrecătoare (veșnică).
25. Pentru aceasta, și poate să mântuiască desăvârșit pe cei ce se apropie prin El de Dumnezeu, căci pururea e viu ca să mijlocească pentru ei.


CONCLUZIA E ASTA: FITI PREOCUPATI DE CE LEGE URMEAZA O RELIGIE CAND O ALEGETI SI CARE SUNT PROMISIUNILE ACELEI LEGI.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RFA79d8859o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
La 2:43 un inger este vazut langa preotul ce da Eucaristul, mancarea pentru viata vesnica unei femei. 2:38 alt inger cand Patriarhul Ierusalimului da Sfanta Comuniune . Oamenii ce vad cu sufletul spun de multe ori ca la Sfanta Liturghi ingerii coboara in zona altarului.
2:52 Sfanta Maria deasupra Bisericii. 3:16 Sfanta Maria langa calugari.
3:36 inger la botez. Posibil inger pazitor dat copilului. E bine ca  sa dam nume de sfinti copiilor sa fie protejati de sfinti. Sa-i rugam pe sfinti sa ii aiba in paza pe copii.

#21
Dimineata100

Dimineata100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 27.11.2008
Imi doresc ca ceste mesaje sa ajute la o maimare intelegere a crestinismului.

#22
Dimineata100

Dimineata100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 27.11.2008
Cine va ajuta pe multi sa revina la credinta adevarata poate ajunge chiar inger. Este important ca o decizie importanta sa fie facuta pe baza unei informatii cat mai amanuntita.

Edited by Dimineata100, 09 June 2009 - 08:09.


#23
Dimineata100

Dimineata100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 27.11.2008
Aparitii, vedenii mai presus de fire


Retrospectiva intregii vieti

Unul dintre cele mai cunoscute fenomene care se petrec cu putin inainte de moarte este vederea dintr-odata a intregii vietii, cu toate momentele ei. Acest fenomen este mentionat de autori profani, care prezinta marturii ale persoanelor revenite la viata din pragurile mortii. Potrivit unor marturii, amintirile se succed cu o viteza ametitoare, in ordine cronologica; dupa altele, amintirile se infatiseaza toate deodata si pot fi cuprinse dintr-o singura privire. Toti martorii insa spun intr-un glas ca toate aceste amintiri sunt extrem de vii, reale si foarte limpezi; oricat de rapid s-ar succeda sau oricat de mare ar fi multimea lor, fiecare dintre ele este foarte clar perceputa si identificata. Unii spun ca au sesizat doar faptele importante din viata lor; altii, ca si le-au vazut pe toate, de la cea mai neinsemnata pana la cele care l-au marcat in mod deosebit.

Despre acelasi fenomen vorbesc si autori crestini. Mitropolitul Hierotheos Vlachos aminteste cuvantul unui mare monah din zilele noastre, care a spus ca "in ceasul mortii, fiecare om isi va vedea chiar si cea mai mica fapta a sa, tot asa cum n-ai nevoie mai mult de-o clipita ca sa zaresti intr-un pahar de apa o farama de necuratie".

Acum omul are de infruntat o noua incercare: pe de o parte sufera privind cu regret la bucuriile trecute; pe de alta, se inspaimanta vazand intr-o clipita intreaga multimea pacatelor sale. "Atunci cand sufletul omului este pe cale sa paraseasca trupul, isi aminteste de pacatele pe care le-a facut si ajunge intr-o stare cu adevarat cumplita. Sfantul Ioan Gura de Aur spune ca in ceasul din urma vederea pacatelor ii sfasie inima omului de durere.

Din punct de vedere duhovnicesc, aceasta ultima incercare este insa binefacatoare; e un ultim prilej de cainta a sufletului care-si judeca singur viata si asezarea fata de Dumnezeu. Bilant al vietii, fulgeratoare cercetare a constiintei si recapitulare a intregii sale existente in care se lumineaza intelesul ei pana atunci tainic, retrospectiva aceasta este un soi de judecata. Omul mai are astfel o clipa ca sa dea raspuns bun, caindu-se de relele savarsite si multumind pentru tot ce i-a dat Dumnezeu, printr-o rugaciune muta, caci nu mai e timp nici de cuvinte, nici macar de infiriparea unui gand, ci doar de predare in mana lui Dumnezeu.

Aparitii, vedenii si graiuri straine si mai presus de fire

Uneori, in ceasul mortii se petrec lucruri stranii, mai presus de fire, pe care le experiaza numai muribundul, care capata de-acum o simtire nemateriala si o cunoastere ce nu mai tine de aceasta lume.

Indeobste, omul stie tot ce se petrece in jurul sau chiar atunci cand nu mai simte nimic si si-a pierdut cunostinta. "Bietul suflet, neputincios, vede cum cei din jur, rude si prieteni, plang zadarnic si fara de folos. Le-aude bocetele si plansetul, le zareste si lacrimile, dar nu poate scoate nici un cuvant ca sa vorbeasca", spune Sfantul Macarie Egipteanul . Chiar daca nu se poate manifesta in nici un fel, muribundul este deplin sensibil la reactiile celor din preajma sa, care-i fac fie bine, fie rau, fie il mangaie si-l intaresc, fie, dimpotriva, il inspaimanta si-l descurajeaza. De aceea, cei care stau la capataiul unui muribund trebuie sa se poarte cu o nesfarsita delicatete.

Se poate ca muribundul sa vada alti oameni care stau si ei sa moara in alt loc, sau pe cunoscutii de-ai sai morti mai inainte. "Se intampla adesea - spune Sfantul Grigorie cel Mare - ca sufletul inainte chiar de a iesi din trup, sa-i recunoasca pe cei cu care va fi trimis in acelasi lacas, avand sa imparta cu ei aceeasi vina sau aceeasi rasplata." Tot de la el aflam ca un monah, cu numele de Ioan, mai inainte de a muri a strigat: "Frate Ursus, vino!", spre mirarea celorlalti frati care nu cunosteau pe nimeni cu acest nume. Mai pe urma s-a aflat insa ca era vorba de un alt calugar ce murise in acelasi ceas, in alta manastire. Asemenea clara vedere si putere de patrundere nu cere insusiri duhovnicesti deosebite; de ea au parte nu numai dreptii, ci si pacatosii. Astfel, tot Sfantul Grigorie cel Mare istoriseste ca un tanar, pe nume Eumorphius, in clipa mortii i-a poruncit slugii sale, zicand: Du-te degraba si spune-i adjutantului Stephanus sa vina iute. Iata, corabia a fost pregatita, pentru ca trebuie sa ne ducem in Sicilia. Ducan-du-se slujitorul la omul acela, care locuia aproape, a aflat ca tocmai murise; si intorcandu-se la stapanul sau, l-a gasit si pe el zacand mort. E destul de limpede, talcuieste Sfantul Parinte, ca Sicilia despre care vorbea Eumorphius, fiind un tinut vulcanic, inchipuia iadul in care aveau sa mearga amandoi.

In multe scrieri ale Parintilor, si mai cu seama in Vietile sfintilor, se istoriseste ca uneori la capataiul muribundului vin proroci, ori sfinti, Maica Domnului sau chiar insusi Hristos. De lucrul acesta insa se invrednicesc foarte putini oameni; pentru sfintenia vietii lor, acestia sunt intampinati pe pragul mortii de cei pe care i-au iubit din tot sufletul si la care s-au rugat si s-au inchinat toata viata lor. Cei zariti cu ochii credintei vin acum in chip vazut ca sa-i mangaie, sa-i intareasca si sa-i sprijine in ceasul trecerii lor la cele vesnice.

In Viata Sfintei Sinclitichia ni se spune, fara a se intra in detalii, ca putin inainte de moartea sa "a avut parte de vedenii minunate". In Pateric, insa, ni se istoriseste mai amanuntit ca Avva Sisoe a vazut in vedenie pe toti cei ce salasluiesc in cer: "Se povestea despre Avva Sisoe, ca atunci cand era sa se savarseasca, sezand parintii langa dansul, a stralucit fata lui ca soarele. Si le-a zis lor: Iata, Avva Antonie a venit. Si dupa putin, a zis: Iata, ceata prorocilor a venit! Si iarasi fata lui mai mult a stralucit. Si a zis din nou: Iata, ceata apostolilor a venit. Si s-a indoit stralucirea fetei lui. Si se parea ca vorbeste cu cineva; si s-au rugat batranii de el, zicand: Cu cine vorbesti, parinte? Iar el a zis: Iata, ingerii au venit sa ma ia [...]. Apoi fata sa s-a facut ca soarele si s-au temut toti. El le-a zis lor: Vedeti, Domnul a venit si zice: Aduceti-mi vasul ales al pustiului! Si indata si-a dat duhul". La moartea lui Daniil Stalpnicul s-a intamplat tot asa, iar un indracit pe care-l vindecase a strigat cu glas mare inaintea multimii adunate, spunand: "Mare bucurie e acum in cer! Caci au venit sfintii ingeri sa-l ia cu ei pe sfant, si inca si aleasa multime stralucita de proroci si de apostoli, de mucenici si de sfinti".

Sfantul Grigorie cel Mare povesteste ca ruda sa Tarsi-Ua, in ceasul mortii, pe cand erau adunati in jurul patului ei multi oameni, barbati si femei, "deodata, privind in sus, l-a vazut venind pe Iisus si a inceput sa le strige celor din jur: "Dati-va la o parte! Dati-va la o parte! Vine Iisus!" Si pe cand sta cu privirea atintita catre Cel numai de ea vazut, sfantul ei suflet a iesit din trup". Acelasi Sfant Parinte spune ca o oarecare fecioara Muza, mai inainte de iesirea sufletului, "a vazut-o [...] pe Preacurata Maica Domnului venind la ea. Atunci ea a inceput a zice cu glas lin catre cea care o chema pe ea: Iata, vin, Doamna, iata vin! Si cu acest cuvant si-a dat sufletul in mainile Preasfintei Nascatoare de Dumnezeu".

Tot el relateaza istoria staretului Stefan care, pe cand sta sa moara, i-a vazut in vedenie pe sfintii apostoli: "si a inceput sa strige cu mare bucurie: Bine-ati venit, stapanii mei! Bine-ati venit! Cum de-ati binevoit sa veniti la un rob netrebnic ca mine?! Vin, indata vin. Va multumesc, va multumesc! Si spunand de mai multe ori aceste cuvinte, fratii care-1 inconjurau l-au intrebat cu cine vorbeste. Iar el, miran-du-se, le-a raspuns: Oare nu vedeti ca sfintii apostoli au venit impreuna aici?! Nu-i vedeti pe preafericitii Petru si Pa-vel, primii intre apostoli? Si iarasi intorcandu-se spre aceia, zicea: Iata, vin! Iata, vin! Spunand aceste cuvinte, isi dadu duhul, dand astfel marturie ca intr-adevar ii vazuse pe cei pe care indata i-a si urmat"18. Ni se spune de asemenea despre monahia Galla, care, putin inainte de moarte, "l-a vazut pe fericitul apostol Petru stand inaintea patului ei. Atunci, iara sa se teama, cu indrazneala iubirii, plina de bucurie, i-a zis: Ce-i, doamne al meu? Iertate mi-au fost pacatele mele? Iar el, cu chipul plin de bunatate, a incuviintat, facand semn cu capul si zicandu-i: Iertate sunt. Vino!"

Tot Sfantul Grigorie cel Mare spune ca "se intampla de multe ori cu cei drepti ca la moartea lor li se arata sfintii inainte-mergatori", pentru a-i mangaia . Astfel, episcopului Probus, in clipa mortii, i s-au aratat sfintii mucenici Iuvenal si Elefterie. Iar Sfantului Macarie, cu noua zile mai inainte de moartea sa, pe cand zacea in pat slabit de boala, i se aratara doi sfinti. "Si cum gandea el in sine la plecarea sa, la sederea inaintea lui Dumnezeu, la judecata ce se va rosti si la locul unde va fi aruncat, a vazuti doi sfinti, plini de slava si cinste, cu fetele stralucind de bucurie. Cand i-a vazut batranul, a tacut o vreme, iar unul dintre ei i-a zis: Stii cine sunt eu? Si privindu-l, nu-l ve-i dea cine este din pricina stralucirii si slavei in care erau. Dupa un timp, i-a spus celui care-i vorbise: Socotesc, parinte, ca esti Avva Antonie. Si Avva Antonie i-a zis atunci: Dar acesta stii cine este? Si iar a tacut batranul, caci niciodata nu se grabea sa raspunda. Antonie i-a spus: Acesta este; fratele nostru Pahomie, parintele monahilor din Tabenise, si am fost trimisi sa te chemam la noi; de-acum fa cele ce gandesti, ca mai sunt noua zile, dupa care vei lepada acest vesmant de piele si te vei salaslui alaturi de noi. Ridica-ti ochii si vezi locul gatit tie spre primirea bucuriei si intrarea in odihna. Si zicand acestea, sfintii s-au departat de el". La randul sau, Sfantul Daniil Stalpnicul "s-a invrednicit cu trei zile mai inainte de adormirea sa de vederea tuturor sfintilor care in veac au bineplacut lui Dumnezeu".

Daca aceste aparitii sunt cu totul exceptionale, aparitiile ingerilor si ale demonilor sunt foarte comune si de ele au parte toti muribunzii. De indata de sufletul incepe sa se desprinda de trup, "incepe sa zareasca lumea spirituala, pe care trupul il impiedica s-o vada. Cand omul moare, i se infatiseaza mai intai lumea fapturilor spirituale care-l inconjoara, cea a ingerilor si a demonilor. Sunt persoane care, din mila si cu harul lui Dumnezeu, se invrednicesc din timpul vietii,. de o asemenea vedere spirituala, cum sunt angelofaniile. La moarte insa, toti oamenii au parte in mod firesc de ea".

Multe texte patristice afirma ca in clipa in care sufletul se desparte de trup, in preajma omului sosesc ingeri, ca sa ia sufletul si sa-l duca in cealalta lume, dar vin si demoni, care incearca sa-l rapeasca. Cat priveste pe cei dintai, l-am auzit mai inainte pe Avva Sisoe spunand: "Iata, vin ingerii sa ma ia!". Iar Sfantul Grigorie de Nazianz, in cuvantul rostit la moartea Sfantului Vasile cel Mare, spune: "Sfantul barbat sta intins, ajuns la ultima suflare, iar cetele de sus, spre care de multa vreme isi atintise privirile, il chemau la ele". Cand Sfantul Macarie sta sa-si dea duhul, un inger vine "insotit de multime de cete ale celor netrupesti si-i spune: Grabeste-te de iesi; toti stau si te-asteapta. Atunci batranul a spus: Stapane Doamne Iisuse, Cel iubit de sufletul meu, primeste duhul meu. Si astfel a adormit in Domnul". Cand Avva Pafnutie era aproape de moarte, "un inger i-a stat inainte si i-a spus: "Vino acum si tu, fericite, in lacasurile cele vesnice ale lui Dumnezeu. Caci au sosit prorocii, ca sa te primeasca in cetele lor".

Potrivit Parintilor, in clipa mortii pot veni multi ingeri, insa doi nu lipsesc niciodata. Unul e cel care insoteste si calauzeste sufletul pe calea neumblata, ingerul "psihopomp" sau "psihagog". Celalalt este ingerul pazitor. "Potrivit invataturii Bisericii, el sta la capataiul nostru in ceasul mortii, ca sa ia cu sine sufletul [...]. Si indata ce sufletul iese din trup, ingerul nostru pazitor se face vazut, si-l cunoastem." Acesti doi ingeri sunt pomeniti in multe texte. Un monah ortodox rus, care a trait in secolul al XlX-lea si a avut in tineretea sa "o experienta limita" , istoriseste urmatoarele: "Doi ingeri au aparut langa mine, stand de-o parte si de alta; nu stiu cum, dar pe unul l-am recunoscut a fi ingerul meu pazitor, insa nu stiam cine este celalalt" ; mai tarziu, a aflat de la un pelerin evlavios ca acela era "ingerul care te intampina pe pragul mortii". Acesti doi ingeri sunt pomeniti si in Viata Sfantului Salvius, scrisa de Sfantul Grigorie de Tours, si in istoria despre Sfanta Teodora, pe care o aflam in Viata Sfantului Vasile cel Nou: "Deodata am vazut doi ingeri ai lui Dumnezeu, luminati si foarte frumosi, care au venit la mine cu fata vesela. Chipurile lor erau luminoase, privirea, plina de iubire, perii capului albi ca zapada, stralucind ca aurul, hainele lor erau ca fulgerul si incinsi crucis cu braie de aur".

Parintii spun ca si diavolii vin la capataiul celui ce sta sa moara. Astfel, Sfantul Grigorie cel Mare scrie ca un om foarte bogat si "la fel de plin de vicii ca de averi", "pe pragul mortii, chiar in clipa cand sa-si dea duhul, a deschis ochii si a vazut sezand in fata lui duhuri hidoase si intunecate, care incercau cu toata puterea sa-l insface in temnitele iadului". Sfanta Teodora istoriseste ea insasi: "Atunci cand m-am apropiat de sfarsitul vietii mele si a sosit ceasul despartirii sufletului meu de trup, am vazut o multime mare de arapi stand imprejurul patului meu. Fetele lor schimonosite erau negre ca funinginea, ca taciunele si ca smoala; ochii lor, ca niste carbuni invapaiati de foc si infatisarea lor era grozav de urata, ca gheena focului. Aceia faceau o mare tulburare si galceava. Unii rageau ca dobitoacele, racneau ca fiarele salbatice, altii latrau ca niste caini sau urlau ca lupii [...]. Toti iutindu-se asupra mea, se repezeau scrasnind din dinti, vrand sa ma inghita. Acele duhuri rele si uracioase se pregateau [...] asteptand parca sa vina oarecare judecator [...]. Atunci, sarmanul meu suflet a fost cuprins de mare frica si cutremur. Astfel, fiind muncita eu de relele acelea, desi imi era destula amaraciunea mortii, acea infricosata vedere a acelor groaznici arapi, mi-a fost asemenea unei alte morti, inca si mai cumplita. Intor-candu-mi ochii incoace si incolo, ca sa nu mai vad infricosatele lor fete si sa nu mai aud glasurile lor infernale, nu puteam scapa cu nici un chip de ei". O amintire de asemenea aparitii se face si in Canonul de rugaciune catre Maica Domnului mai inainte de ceasul mortii, in care i se cere sa ne izbaveasca in ceasul mortii de "cumplitii draci si de groaznica lor vedere", cand va fi sa mergem "prin locuri intunecate, pline de draci cumpliti". La fel citim si in Canonul de rugaciune catre ingerul pazitor. "Pentru milostivirea milei si pentru multa multime a iubirii de oameni, sa ma acoperi pe mine cu acoperamantul aripilor tale cand voi iesi din trup, pazitorul meu, ca sa nu vad fetele cele urate ale diavolilor"; sau: "De-a dreapta sufletului meu celui ticalos sa te vad stand, luminat si bland, pe tine, ajutatorul si folositorul meu, cand va iesi din mine cu anevoie sufletul meu, si izgonind pe amarii vrajmasi care cauta sa ma apuce"; "infruntarea si rusinea sa acopere fetele vrajmasilor cele intunecate si intinate, cand se va desparti de trup sufletul meu cel smerit, si sa-l acoperi [...] cu aripile tale cele luminate si preasfinte".

Privind la cei pe care nicicand nu i-a vazut, sufletul se infricoseaza cu atat mai mult cu cat e mai intinat de pacate. Si nu doar de diavolii cei fiorosi se teme, ci si de ingeri se cutremura sufletul pacatos. Si se intristeaza atunci intelegand ca au venit sa-l ia si sa-l desparta de trup si de lume. Vorbind despre clipa aceasta, Sfantul Macarie Egipteanul spune: "Dupa cum atunci cand imparatul lumesc trimite ostasi sa prinda pe vreunul si sa-l aduca la el, acela nevoind se infioara de frica si tremura in fata celor ce-1 silesc sa porneasca la drum, tot asa se intampla atunci cand sunt trimisi ingerii sa ia sufletul, fie al celui drept, fie al celui pacatos; sufletul se infioara si tremura in fata ingerilor celor infricosatori si neinduplecati". La randul sau, Sfantul Ioan Gura de Aur vorbeste de multe ori de frica pe care o isca vederea ingerilor in clipa mortii. El spune ca, vazandu-i, omul este "cu totul uluit". Venirea lor umple de groaza, pentru ca e semn ca vor fi dusi la judecata inaintea lui Hristos: "Va veni negresit peste noi frica aceasta, cand vom fi scosi din lume. Ca si intemnitatul sufera mai mult cand e scos din inchisoare si dus inaintea judecatii; atunci mai cu seama tremura, cand este aproape de scaunul de judecata, cand trebuie sa de socoteala de faptele sale. Aceasta e pricina ca poti auzi pe multi spunand ca oamenii pe patul de moarte sunt cuprinsi de frica si au vedenii infricosate, a caror vedere n-o pot suferi; ca se zvarcolesc cu multa furie in patul in care zac si se uita cu ochi ingroziti la cei de fata, deoarece sufletul lor, ghemuindu-se, amana despartirea de trup, neputand suferi vederea ingerilor care se apropie. Si iarasi spune: "Daca ne sperie vederea unor oameni, ce spaima nu ne va cuprinde la vederea ingerilor amenintatori si a puterilor ceresti neinduratoare, cand se apropie de noi ca sa ne scoata din trup si din aceasta viata?" Sfantul Parinte vorbeste aici asa desigur spre zidirea pastoritilor sai, ca sa-i faca sa se gateasca de moarte, parasind iubirea lumii si purtand grija de suflet, pentru a sta in curatie inaintea "infricosatorului scaun de judecata al lui Hristos". Din multe alte texte vedem insa ca ingerii nu vin doar ca sa ia sufletul, ci si ca sa-l sprijine si sa-l intareasca pe om in ceasul mortii. Asa, de pilda, din Viata Sfintei Sinclitichia, aflam ca mai inainte de a muri, "au venit ingerii s-o mangaie".

De la Beda Venerabilul aflam ca vin deopotriva ingeri si diavoli si-i pun omului inainte toate faptele, bune ori rele, savarsite in viata, ce si le vede fiecare om in ceasul mortii, cum s-a spus. Se prefigureaza aici cercetarea amanuntita la care va fi supus sufletul in timpul trecerii prin vamile vazduhului: "Putin mai inainte - istoriseste unul intors din portile mortii -, intrara in casa doi tineri foarte placuti la chip, care s-au asezat langa mine, unul la cap, si altul la picioare. Unul dintre ei mi-a intins o carte minunat de frumoasa, foarte mititica, si m-a indemnat s-o citesc. Acolo erau insemnate toate lucrurile bune pe care le facusem in viata mea, si erau foarte putine si nedesavarsite. Ei si-au luat cartea inapoi si au ramas langa mine, fara sa scoata nici o vorba. Apoi, dintr-o data, se ivi o ceata de duhuri rele, cu chipuri negre si hidoase; impresurara casa si multi dintre ei navalira inlauntru, asezandu-se si umpland tot locul. Atunci, unul mai negru, care sta in fata si parea sa le fie conducator, a poruncit uneia dintre brute, iar aceasta mi-a pus inainte un cartoi terfelogit, gros si foarte greu de urnit. Pe masura ce citeam, vedeam cu groaza ca toate relele facute fie cu fapta, fie cu cuvantul, inca si numai cu gandul, pana si cel mai mic si neinsemnat, erau acolo scrijelite cu literele groase si intunecate. Capetenia a spus atunci celor doi tineri stralucitori, imbracati in alb: De ce mai stati aici? Vedeti bine ca de-acum al nostru este! Iar aceia raspunsera: Asa este!"

Inca si alte lucruri neobisnuite i se intampla omului la vremea mortii. Aude sunete si zgomote ciudate, pe care uneori le-aud si cei din preajma lui, caci, dupa cum spun Parintii, diavolii, venind, fac totdeauna mare larma, si chiar ivirea pe neasteptate a ingerilor si sfintilor isca o rumoare ca de multime".

Se aud uneori si cantari minunate, pe drept numite "ingeresti" sau "ceresti" de cei ce le asculta. Sfantul Grigorie cel Mare spune ca "adesea, cand sufletele celor alesi ies din trup, obisnuiesc sa se inalte cantece de slava". El istoriseste despre un anume Servulus care, simtind ca i se apropie ceasul mortii, i-a indemnat pe pelerinii gazduiti de el sa se ridice si sa cante impreuna psalmi, in asteptarea sfarsitului. Si cum cantau ei impreuna, dintr-o data el se opri din cantare, strigand: Taceti! Nu auziti oare cat de mari laude rasuna in cer? Si in timp ce-si atintea urechea inimii la vocile ceresti pe care le auzea inlauntrul lui, sfantul sau suflet s-a desprins de trup". Sfantul Parinte relateaza si istoria monahiei Romula, la a carei chilie, in ceasul mortii, au venit "doua coruri de cantareti de psalmi [...] barbatii cantau psalmii, iar femeile dadeau raspunsurile. Si-n vreme ce se savarsea aceasta slujba cereasca de inmormantare, sfantul ei suflet s-a desprins din legaturile trupul si a fost condus la cer. Si pe masura ce se inaltau, cantarea; lor se auzea din ce in ce mai stins, pana cand, in cele din urma, a incetat". Iar cele care o vegheau au marturisit ca le-au auzit si ele. Fericitul Teodoret al Cirului spune ca Sfantul Teodor s-a "mutat la cer in cantari ingeresti".

Se intampla, de asemenea, ca muribunzii sa vada o minunata lumina. In lumina stralucitoare se arata Iisus, Maica Sa, apostolii si sfintii. Ingerii care vin in preajma celui ce sta sa moara sunt si ei orbitor de luminosi, dupa cum spune Sfantul Ioan Gura de Aur. Dar se intampla ca si venirea diavolilor sa fie insotita de lumina caci, dupa cum spune Sfanta Scriptura si dupa cum marturisesc sfintii, ei se pot "preface in ingeri al luminii" ( cf. 2 Cor. 11, 14), pentru a-l insela pe om.

Primejdia inselarii

Toate aceste vedenii si glasuri neobisnuite pot fi prilej de inselare. Exista pe de o parte in mod real imagini false create de delir sau halucinatii ale muribundului, cauzate de starea de boala, sau proiectii ale dorintelor si temerilor sale. Pe de alta parte, cel care, dupa cuvantul Scripturii, nu stie "sa deosebeasca duhurile" (1 Cor. 12, 10) si da crezare oricarui duh, fara sa "ispiteasca" daca este ori nu de la Dumnezeu (cf. 1 In. 4, 1), poate sa ia de buna si sfanta o aparitie demonica. Parintii spun ca ingerii li se infatiseaza intotdeauna oamenilor cu acelasi chip si asa cum sunt; diavolii, dimpotriva, isi schimba chipul si iau tot felul de alte infatisari, ca sa-l insele pe om, mai cu seama pe pragul mortii, cand mai e o clipa stapan pe soarta sa. Facandu-l in chip viclean sa creada ca e sortit raiului si ca nu are a se teme de judecata lui Dumnezeu, ii rapeste cel din urma prilej de cainta.

Asa stand lucrurile, istorisirile legate de experiente limita, asa cum ne sunt infatisate de unele carti recente, trebuie privite cu multa prudenta si discernamant, atat cat priveste faptul in sine, cat si concluziile la care se poate ajunge.

#24
Dimineata100

Dimineata100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 27.11.2008
Noi oamenii suntem de aceeasi parte in incercarea de a afla adevarul si a ajunge acas in Rai. Pentru asta trebuie sa putem discuta fara pasiune in aflarea adevarului si daca pana la urma suntem de acord sa nu fim de acord sa ne respectam unii pe altii.

#25
Dimineata100

Dimineata100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 27.11.2008
Eu zic asa. Sa ne forteze Dumnezeu pe calea Mantuirii. Si sa dea Dumnezeu creatorul cerului, Pamantului si omului sa faca tranzitia asta cat mai usoara. Eu de rau in general si de maciuci sunt satul.

#26
roua

roua

    Purtam marea in buzunarul de la piept.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,901
  • Înscris: 05.11.2006

 Dimineata100, on 10th June 2009, 22:03, said:

Eu zic asa. Sa ne forteze Dumnezeu pe calea Mantuirii. Si sa dea Dumnezeu creatorul cerului, Pamantului si omului sa faca tranzitia asta cat mai usoara. Eu de rau in general si de maciuci sunt satul.

Nici nu stiu daca sa te invidiez sau nu pentru felul in care gandesti  :rolleyes:

#27
landscape10

landscape10

    Banned by landscape10

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,459
  • Înscris: 29.10.2005

 Dimineata100, on 10th June 2009, 22:03, said:

Eu de rau in general si de maciuci sunt satul.

Eu zic ca esti frustrat ca n-ai maciuca..Sau ma rog, ai acolo un ciot, rectific, trebuie sa "gandesti" si tu cu ceva..

Edited by landscape10, 11 June 2009 - 14:10.


#28
jeremiah

jeremiah

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,230
  • Înscris: 01.12.2008
„Apoi mi s-a dat o trestie, asemenea unei prăjini, și mi s-a zis: ‘Scoală-te și măsoară Templul lui Dumnezeu, altarul și pe cei ce se închină în el. Dar curtea de afară a Templului lasă-o la o parte nemăsurată; căci a fost dată Neamurilor, care vor călca în picioare Sfânta cetate patruzeci și două de luni.’ ” (vers. 1-2).

Aici este vorba despre timpul de necaz și prigoană de după primii trei ani și jumătate în care cei doi prooroci își îndeplinesc însărcinarea lor și se construiește templul. Este o împărțire desăvârșită a timpului și o descriere concretă. Chiar și altarul de jertfă a fost măsurat. Aceasta ne amintește direct de Dan. 9, 27 unde la jumătatea săptămânii va înceta jertfa și darul de mâncare.

Proorocul Ezechiel a văzut acest Templu și toate amănuntele de acolo în cap. 40-47. Descrierea ne face clar că și templul viitor va fi construit la fel cum a fost primul. Al treilea Templu, casa lui Dumnezeu în Ierusalim, va fi zidit din nou în locul de odinioară și va fi în împărăția de o mie de ani. Despre aceasta mărturisesc mai multe texte biblice (Isa. 2, 2-3; Isa. 56, 7; Ez. 47; Hagai 2, 9; Zah. 14, 20-21; Apoc. 7, 15 ș. a.). Muntele templului este o parte din Sion, de aceea sunt arătați cei 144.000 pe muntele Sionului.

Împărțirea timpului și descrierea împrejurărilor însoțitoare ale diferitelor evenimente sunt atât de deslușite încât ar trebui să fie clare și cuprinzătoare pentru fiecare. În ceea ce privește slujba celor doi prooroci, este stabilit timpul lor de trei ani și jumătate: „Voi da celor doi marturi ai mei să proorocească, îmbrăcați în saci, o mie două sute șase zeci de zile.” (vers. 3).

Indiferent dacă în Scriptură se folosește noțiunea de timp de patru zeci și două de luni sau o mie două sute șaizeci de zile sau o vreme, două vremuri și o jumătate de vreme sau un an și doi ani și o jumătate de an întotdeauna este vorba despre o jumătate din a șaptezecea săptămână a lui Daniel. Trebuie să fim atenți la aceste evenimente anunțate dinainte, ca acestea să fie rânduit e în jumătatea corectă.

Cei doi prooroci unși cu Duhul sunt denumiți și „măslini”. Proorocul Zaharia îi văzuse în cap. 4, 11-14 în dreapta și în stânga sfeșnicului. Faptul că ei stăteau lângă sfeșnic înseamnă că slujba lor nu cade în timpul Bisericii. Ei se ridică după desăvârșirea și plecarea Bisericii-Mireasă, și abia după aceea va fi salvat Israelul (Fap. 15, 14-16; Rom. 11, 25 ș. a.).

Cine observă slujba lor, trebuie să se gândească nemijlocit la Moise și la Ilie, la Cuvântul cărora Dumnezeu a lucrat, așa încât la Moise au venit urgii groaznice peste Egipt (Exod 7-12), când apa a fost transformată în sânge. În slujba lui Ilie cerul a fost închis trei ani și jumătate, și a căzut foc din cer (2. Împ. 1). Ambele se repetă în slujba celor doi prooroci. Din viața lui Enoh nu rezultă ce se întâmplă în slujba celor doi martori. El a fost al șaptelea patriarh de la Adam (Gen. 5, 19-24; Iuda 14; Evrei 11, 5-6) și un tablou desăvârșit care arată spre credincioșii adevărați care trăiesc în epoca a șaptea, ultima epocă a Bisericii, care nu vor mai vedea moartea, ci vor fi transformați și răpiți (1. Cor. 15, 51-57; 1. Tes. 4, 13-17 ș. a.).

Moise și Ilie au fost aceia care au venit pe muntele schimbării la față și au vorbit cu Domnul (Mat. 17 ș. a.). Amândoi sunt amintiți în ultimele versete din Vechiul Testament, în proorocul Maleahi. Moise, care a scris cele cinci cărți din Tora, este pentru evrei cel mai mare prooroc, și Ilie este cel mai important prooroc pentru ei, deoarece după crezul religiei iudaice, conform Scripturii, el se va ridica înaintea venirii lui Mesia.

#29
CapitanuPICARD

CapitanuPICARD

    I love SRI & DNA

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,426
  • Înscris: 10.01.2005
Nene, daca ti-e rau, suna la 112. :)

#30
Dimineata100

Dimineata100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 27.11.2008
Ai fi putut sa ma invidiezi daca as fi invatat din experienta altora dar ca sa inveti dupa ce spargi borcanele si vezi maciucile pregatite, nu cere capacitati deosebite.

Edited by Dimineata100, 16 June 2009 - 16:49.


#31
roua

roua

    Purtam marea in buzunarul de la piept.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,901
  • Înscris: 05.11.2006

 Dimineata100, on 16th June 2009, 17:48, said:

Ai fi putut sa ma invidiezi daca as fi invatat din experienta altora dar ca sa inveti dupa ce spargi borcanele si vezi maciucile pregatite, nu cere capacitati deosebite.

N-am inteles nimic, dar asta cu siguranta pentru ca nu pot. Am vorbit eu despre borcane si maciuci?  :rolleyes:

Ok, las-o asa n-aveam de ce sa iti scriu in the first place.

Edited by roua, 16 June 2009 - 23:53.


#32
Dimineata100

Dimineata100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 27.11.2008
Ideea era ca am invatat dupa ce am gresit personal si am vazut cum arata consecintele nu evitand greselile inainte sa se intample.
Referitor la cazul care era in discutie ca e bine sa ne forteze Dumnezeu pe calea cea buna, eu am fost convins odata ca protestantii au calea cea buna si am incercat sa devin protestant. Dar am avut o problema ca erau vreo 30 000 de culte protestante. Acuma care e calea cea dreapta? Este calea cu oamenii cei mai bogati? Arienii, considerati o cale gresita a crestinismului au fost asa. Sa fie cei mai multi? Arienii au fost odata cei mai multi? Si am decis ca singura modalitate de a afla adevarul e sa intreb pe Dumnezeu, Tatal, care nu o sa ma lase sa gresesc. Si rugandu-ma dintr-o data imi vine un gand care zice ca ortodoxia e credinta adevarata si acesta e motivul pentru care Sfanta Lumina vine anual. Dupa aia m-am rugat lui Dumnezeu sa aflu mai multe informatii, de ce ortodoxia e adevarata si dintr-o data am aflat ce am impartit cu voi si  mai multe. Am gresit ca m-am luat dupa logica , protestantii sunt mai saritori si iubitori, cel putin asa mi s-a parut , deci aici urmeaza concluzia gresita. Deci daca te iei dupa logica ta, dupa observatiile tale poti gresit big time. Deci probabil daca as fi spus sa ajungem toti in punctul A pentru ca eu cred ca A e perfect as putea gresi big Time, a spune sa ajungem in punctul B pentru ca voi credeti ca B e OK, as putea gresi big time, deci de aceea am spus ca sa ne forteze Dumnezeu sa ajungem in punctul in care Dumnezeu crede ca e cel mai bun, caci imi place sa cred ca am incredere mai mare in Dumnezeu decat in oricine altcineva.

Edited by Dimineata100, 17 June 2009 - 16:11.


#33
zexelica

zexelica

    Nebisericos relaxat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,859
  • Înscris: 30.01.2007

 Dimineata100, on 24th April 2009, 09:33, said:

"The translation of seventy weeks is misleading. Actually, the original Hebrew has it as seventy shvuim. Shvuim is a period of time lasting seven years. This measurement of time was common in Biblical times as there were special laws governing the agricultural use of the land which ran in a seven year cycle called shmittah.
As an aside, one of the reasons for the exile of the Jewish people was their lack of commitment to the shmittah laws governing the agricultural use of the land and for this they were punished and forced to leave that same land barren for the identical period of years.
"
Da, ai copiat si tu un studiu pe care nu l-ai facut tu, pt ca ar fi trebuit sa mentionezi ca:

  • saptamani este shavuot, subst., fem., pl., deci este gresit tradus, cuvantul shvuim fiind subst., masc., pl
  • doar in Ezdra 7 se da PORUNCA de a construi templul, in Neemia fiind doar permisiune
  • doar anul 30 sau 33 puteau fi anii crucificarii, din cauza fazelor lunii, anul 32 nu putea fi in discutie, cum sustin partizanii inceperii saptamanilor in Neemia
Mai sunt multe observatii, insa, daca nu ai studiat tu, nu ai ce sa discuti, evident.........

#34
Dimineata100

Dimineata100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 27.11.2008
Zexe, trebuie sa vorbesti cu dansul care spune ca shvuim e 7 ani.
Tzvi Frank is NOT an ordained Rabbi but has spent approximately 20 years in full time study of Jewish Law and its meaning. For the past five years he is also a practicing real estate appraiser working the entire State of New Jersey. See www,FrankAppraisalsLlc.com. As well as a licensed New Jersey Public Adjuster. See www.FrankAdjustments.com.  He responds daily to questions about Judaism. He contributes to two additional sites as well. AllExperts.com (Orthodox Judaism) as well as Gotorah.com www.frankadjustments.com New Jersey public adjuster New Jersey public adjusters http://frankadjustments.com/FAQ.aspx

#35
zexelica

zexelica

    Nebisericos relaxat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,859
  • Înscris: 30.01.2007

 Dimineata100, on 18th June 2009, 17:52, said:

Zexe, trebuie sa vorbesti cu dansul care spune ca shvuim e 7 ani.
Tzvi Frank is NOT an ordained Rabbi but has spent approximately 20 years in full time study of Jewish Law and its meaning. For the past five years he is also a practicing real estate appraiser working the entire State of New Jersey. See www,FrankAppraisalsLlc.com. As well as a licensed New Jersey Public Adjuster. See www.FrankAdjustments.com.  He responds daily to questions about Judaism. He contributes to two additional sites as well. AllExperts.com (Orthodox Judaism) as well as Gotorah.com www.frankadjustments.com New Jersey public adjuster New Jersey public adjusters http://frankadjustments.com/FAQ.aspx
E corect ce spune, in mare. Este SEPTIME.

Voiam doar sa precizez ca este tradus gresit SAPTAMANI, cuvantul neexistand in textul ebraic.

Edited by zexelica, 18 June 2009 - 23:23.


#36
Dimineata100

Dimineata100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 27.11.2008
Fratioare, poate avea treaba cu cultul iudaic pentru ca uite ce spun unii:
Unii ziceau ca poarta estica a Templului de la Ierusalim reprezinta o poarta spre Rai. Poarta Raiului:
http://farm4.static....daf34e9.jpg?v=0
Tie ti se pare ca e deschisa? Ce e intr-o parte a portii? Pai este un cimitir musulman care in cateva privinte urmeaza si ei legea cea veche. Oare daca vroia Dumnezeu ca poarta asta sa fie deschisa indiferent de simbolism, nu era?
Uite si aici:
http://www.tentmaker...ewCovenant.html
Zice ca Isaia 51:6 este o predictie a incetarii Vechii legi.


Ce vedem la Biserici?
Vedem Poarta raiului DESCHISA pentru mancarea care aduce viata vesnica caci asa a spus Dumnezeu intrupat:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RFA79d8859o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
La filmul asta la 2:43 si la 2:38 vedem ca atunci cand preotul da trupul si sangele lui Dumnezeu intrupat pentru viata vesnica, 2 ingeri stau de paza si apar in poze.
Ioan 6:
"47. Adevărat, adevărat zic vouă: Cel ce crede în Mine are viață veșnică.
48. Eu sunt pâinea vieții.
49. Părinții voștri au mâncat mană în pustie și au murit.
50. Pâinea care se coboară din cer este aceea din care, dacă mănâncă cineva, nu moare.
51. Eu sunt pâinea cea vie, care s-a pogorât din cer. Cine mănâncă din pâinea aceasta viu va fi în veci. Iar pâinea pe care Eu o voi da pentru viața lumii este trupul Meu.
52. Deci iudeii se certau între ei, zicând: Cum poate Acesta să ne dea trupul Lui să-l mâncăm?
53. Și le-a zis Iisus: Adevărat, adevărat zic vouă, dacă nu veți mânca trupul Fiului Omului și nu veți bea sângele Lui, nu veți avea viață în voi.
54. Cel ce mănâncă trupul Meu și bea sângele Meu are viață veșnică, și Eu îl voi învia în ziua cea de apoi.
55. Trupul este adevărată mâncare și sângele Meu, adevărată băutură.
56. Cel ce mănâncă trupul Meu și bea sângele Meu rămâne întru Mine și Eu întru el.
57. Precum M-a trimis pe Mine Tatăl cel viu și Eu viez pentru Tatăl, și cel ce Mă mănâncă pe Mine va trăi prin Mine. "

Eu trebuie sa fac bine si din cauza borcanelor sparte, care sunt private ce am facut. Deci citeste fratioare si Viata fericitilor http://forum.softped...howtopic=538468, si ca purtatori de maciuci si ca popor ales vreau ca atunci cand mergeti sus in loc sa contabilizati cucuie, sa contabilizati intoarcerea poporului omenesc la Dumnezeu asa cum au facut fratii vostri mai inainte.

Fratioare, poate avea treaba cu cultul iudaic pentru ca uite ce spun unii:
Unii ziceau ca poarta estica a Templului de la Ierusalim reprezinta o poarta spre Rai. Poarta Raiului:
http://farm4.static....daf34e9.jpg?v=0
Tie ti se pare ca e deschisa? Ce e intr-o parte a portii? Pai este un cimitir musulman care in cateva privinte urmeaza si ei legea cea veche.
Uite si aici:
http://www.tentmaker...ewCovenant.html
Zice ca Isaia 51:6 este o predictie a incetarii Vechii legi.


Ce vedem la Biserici?
Vedem Poarta raiului pentru mancarea care aduce viata vesnica caci asa a spus Dumnezeu intrupat:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RFA79d8859o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
La filmul asta la 2:43 si la 2:38 vedem ca atunci cand preotul da trupul si sangele lui Dumnezeu intrupat pentru viata vesnica, 2 ingeri stau de paza si apar in poze.
Ioan 6:
"47. Adevărat, adevărat zic vouă: Cel ce crede în Mine are viață veșnică.
48. Eu sunt pâinea vieții.
49. Părinții voștri au mâncat mană în pustie și au murit.
50. Pâinea care se coboară din cer este aceea din care, dacă mănâncă cineva, nu moare.
51. Eu sunt pâinea cea vie, care s-a pogorât din cer. Cine mănâncă din pâinea aceasta viu va fi în veci. Iar pâinea pe care Eu o voi da pentru viața lumii este trupul Meu.
52. Deci iudeii se certau între ei, zicând: Cum poate Acesta să ne dea trupul Lui să-l mâncăm?
53. Și le-a zis Iisus: Adevărat, adevărat zic vouă, dacă nu veți mânca trupul Fiului Omului și nu veți bea sângele Lui, nu veți avea viață în voi.
54. Cel ce mănâncă trupul Meu și bea sângele Meu are viață veșnică, și Eu îl voi învia în ziua cea de apoi.
55. Trupul este adevărată mâncare și sângele Meu, adevărată băutură.
56. Cel ce mănâncă trupul Meu și bea sângele Meu rămâne întru Mine și Eu întru el.
57. Precum M-a trimis pe Mine Tatăl cel viu și Eu viez pentru Tatăl, și cel ce Mă mănâncă pe Mine va trăi prin Mine. "

Eu trebuie sa fac bine si din cauza borcanelor sparte, care sunt private ce am facut. Deci citeste fratioare si Viata fericitilor http://forum.softped...howtopic=538468, si ca purtatori de maciuci si ca popor ales vreau ca atunci cand mergeti sus in loc sa contabilizati cucuie, sa contabilizati intoarcerea poporului omenesc la Dumnezeu asa cum au facut fratii vostri mai inainte.

Secretul intoarcerii la Dumnezeu consta in comunicarea fata in fata cu Dumnezeu. Si ortodocsii au oameni ce pot comunica cu Dumnezeu, in Romania parintele Gherontie de la Manastirea Caraiman Busteni, si in USA PArintele Ephraim de la Manastirea Florence Arizona. Veniti si voi si vorbiti sa intrebe pe Dumnezeu ce sa faceti, si faceti o rugaciune la acelasi Dumnezeu ca daca e adevarat ca vorbeste prin preotii ortodocsi care au acceptat Noua Lege sa va faca un semn , adica sa va spuna fie fapte ce le-ati facut inainte sau ce ganditi, asta a fost testul lui Daniel parca

Edited by Dimineata100, 19 June 2009 - 16:32.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate