Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Jeep XJ Cherokee
Last Updated: Apr 29 2009 13:16, Started by
RaduSPR
, Apr 07 2009 02:07
·
0
#1
Posted 07 April 2009 - 02:14
An 89 4.0 motor undeva prin 2006
1.jpg 65.31K 73 downloads Dupa montarea unui bullbar, troliu, blocant fata, caucuri cat de cat, a inceput sezonul de tinichigerie..... 2.jpg 59.35K 92 downloads 3.jpg 634.71K 104 downloads 4.JPG 558.42K 82 downloads Cateva cruci de planetara si cardan mai in colo a urmat marea transformare: Puntea fata cu vacum disconnect a fost aruncata si inlocuita de una fara vacum disconnect care a fost ramforsata. Putea spate dana 35 a fost inlocuita de Chrysler 8.25. S-a montat blocant spate care ulterior s-a spart si a fost inlocuit cu sudura for ever... Wink In punti au fost montate rapoarte 4.56 S-a montat pe fata inaltare 6.5" si pe spate custom made(arcuri de dodge ram 150 cu shackles de 2" si cateva placi de metal intre arcuri si punte). troliu warn 9.5 TI jenti beadlock pe 15 cu 2" backspace cauciucuri 33x13.5x15 ltb 5.jpg 98.64K 116 downloads 6.jpg 155.39K 86 downloads 7.jpg 217.07K 78 downloads Un weekend in brasov undeva in februarie 2009 unde ciuruki a supravietuit doar cu crucile de panetara schimbate, pivotul de la trackbar inlocuit, un amortizor zmuls si cateva elemente de caroserie strambate(remediabil cu polish sau cu noroi) Dsc00505.jpg 148.25K 116 downloads Dsc00506.jpg 149.89K 60 downloads Dsc00545.jpg 155.58K 69 downloads Dsc00707.jpg 141.87K 45 downloads Dsc01230.jpg 134.29K 99 downloads Dsc01240.jpg 154.7K 89 downloads Dsc01257.jpg 153.56K 84 downloads |
#2
Posted 07 April 2009 - 08:14
EXCEPTIONAL !
Felicitari pentru masina si pasiune ! PS: Daca mai ai, mai pune niste poze - poate si un film, ceva ... |
#3
Posted 10 April 2009 - 21:23
Salut, am shi eu un Jeep XP din 1993 cu 2 ushi, am aproape 200.000 de mile ~310.000 km motorul merge bine,
anul trecut i-am schimbat pompa master shi sclav de ambreiaj ( are schimbator manual de viteza ) shi i-am schimbat anul asta in februarie alternatorul ( nu mai incarca ), mashina merge bine, se comporta foarte bine pe zapada. o sa atasez o fotografie facuta ieri in parcare. Am cumparat mashina acum 2 ani cu 1000 de dolari, am mai platit o reparatie la cilindrul de frana spate inca 180 de dolari, alternatorul inca 250 de dolari shi pompa cilindrul sclav maste shi ambreiajul inca 400 de dolari, mashina merge foarte bine, are multa putere shi consum acceptabil : 10-11 pe autostrada si 14-15 in oras. Motorul este de 4000 cmc. O folosesc zilnic pentru mers la serviciu aproximativ 80 km pe zi, shi in weekenduri merg la munca necalificata ( duc materiale de constructii shi scule cu ea ), sunt multumit pentru performantele ei si pentru costul de intretinere relativ ieftin al pieselor. Edited by EASTERN_TIME, 10 April 2009 - 21:13. |
#4
Posted 27 April 2009 - 16:19
RaduSPR nota 10 pentru poze.........super masina......ma mir ce ai facut din ea...un adevarat off-roader pt. extreme.........niste poze noi si chiar filmulete daca ne-ai putea posta ar fii soooper......
|
#6
Posted 28 April 2009 - 15:39
Eu cred ca cei ca tine ar trebui tinuti inchisi si aruncata cheia . You are wacko
|
#7
Posted 28 April 2009 - 17:02
Apreciez intentiile tale... dar experienta m-a invatat ca cel mai bine e sa eviti contactul cu autoritatile, mai ales pe "seceta" asta. Au baietii o "foame" in ei. |
#8
Posted 28 April 2009 - 20:20
Ma gindesc serios sa cumpar si eu un 4X4 ruginit si vai de curu' lui sa'l parchez la bunica'mea la tara in curte pt. escapade ofroad de sezon. Zona e superba, undeva in Vrancea, intr'o zona deal-spre munte cu paduri si pasuni neumblate de cauciuc. Cind vad imaginile de mai sus ma apuca asa o "pofta".
Apropo, e musai s'o inmatriculez daca o folosesc strict pe drumuri forestiere?! Cu politaiu din comuna o mai dreg io "civilizat". Mie'mi sta gindul la un wrangler. |
#9
Posted 28 April 2009 - 20:27
Pozele sunt SPECTACULOASE, sunt impresionat; admirabila pasiunea si efortul depus.
LE: sugestie - linkul extern ar trebui sa dispara Edited by Cipsu, 28 April 2009 - 20:29. |
#10
Posted 29 April 2009 - 04:01
Poze noi de la ultima aventura de pe la Cheia. Am schimbat anvelopele de la 33x12.5x15 la 35x11.5x15
radu_spr_before1.jpg 512.59K 71 downloads 2104330.jpg 90.63K 56 downloads 2104331.jpg 98.14K 59 downloads 2104327.jpg 91.43K 54 downloads mDSCF5613.jpg 74.61K 57 downloads mDSCF5621.jpg 79.27K 61 downloads |
|
#11
Posted 29 April 2009 - 10:03
@RaduSPR: Sincere felicitari. Ai facut super treaba. Poti pune niste poze si in topicul cu Lectii de Offroad, sa vada unii cam cu ce se mananca un offroader si de ce un suv n-ar putea ever fi transformat in asa ceva (decat reconstruit).
punkt, on Apr 28 2009, 21:20, said: Apropo, e musai s'o inmatriculez daca o folosesc strict pe drumuri forestiere?! Cu politaiu din comuna o mai dreg io "civilizat". Mie'mi sta gindul la un wrangler. Drumurile forestiere, au acelasi regim cu cele asfaltate. Sunt tot drumuri publice, in concluzie da, trebuie sa il ai inmatriculat. Au fost o gramada de dispute si in comunitatea de atvisti in care ma invart pe aceasta tema, diferenta intre un atv inmatriculat si unul neomologat..fiind consistenta. S-a ajuns la concluzia ca e mai safe sa fie inmatriculat....chiar daca nu te invarti deloc pe asfalt. Bine...pe forestier, nu se leaga de tine nimeni, decat daca Doamne fereste ai vreun accident....dar daca se poate ..eu zic ca e mai bine sa fie inmatriculata. La o masina din asta ieftina si dedicata pentru offroad in schimb.....personal as opta fara a sta pe ganduri, la filiera "bulgareasca". Nu as plati o taxa mai mare decat valoarea masinii...si pana la urma, daca nu te apuci de update-uri scumpe, cum s-a apucat RaduSPR, nici nu risti foarte multi bani. |
#12
Posted 29 April 2009 - 11:15
in ultima poza miroase a "dead end" .
richelieu, on Apr 29 2009, 11:03, said: La o masina din asta ieftina si dedicata pentru offroad in schimb.....personal as opta fara a sta pe ganduri, la filiera "bulgareasca". Nu as plati o taxa mai mare decat valoarea masinii...si pana la urma, daca nu te apuci de update-uri scumpe, cum s-a apucat RaduSPR, nici nu risti foarte multi bani. |
#14
Posted 29 April 2009 - 13:16
punkt, on Apr 29 2009, 12:15, said: nu mi'as permite sa fac ce face userul gazda, dar de undeva tot trebuie sa incepi. La restul optiunilor ma gindesc. Oricum, la ce tuning a facut el cu masina, desi junghi initial, probabil este un sport exclusivist. Exclusivist.....poate fi considerat si asa. E un sport nu tocmai ieftin ...asta e adevarat . Dar limitele in sportul asta, sunt in general fixate de pasiune. Am vazut asta la atv....la masina nu poate fi altfel. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users