Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Statele Unite al Mexicului vor av...

C Embedded

Lipsa menstruației de cateva...

Ajustare pret contract mixt
 Cum setez sa trimit sms de pe dig...

Microciment in bucatarie

La mulți ani @nick5roo!

DDNS Digi
 Marantz MM7025 vs Rotel RB1552 mkii

Recomandare bicicleta electrica

Venom - The Last Dance

Demolarea blocurilor prea vechi s...
 Alimentare motor stea-triunghi

Contact pornire aproape blocat de...

Nonce cu Javascript si Nginx pt I...

Sigma 28-45mm F/1.8
 

Jeep XJ Cherokee

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
RaduSPR

RaduSPR

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 15.01.2007
An 89 4.0 motor undeva prin 2006
Attached File  1.jpg   65.31K   73 downloads

Dupa montarea unui bullbar, troliu, blocant fata, caucuri cat de cat, a inceput sezonul de tinichigerie.....
Attached File  2.jpg   59.35K   92 downloads
Attached File  3.jpg   634.71K   104 downloads
Attached File  4.JPG   558.42K   82 downloads

Cateva cruci de planetara si cardan mai in colo a urmat marea transformare:

Puntea fata cu vacum disconnect a fost aruncata si inlocuita de una fara vacum disconnect care a fost ramforsata.
Putea spate dana 35 a fost inlocuita de Chrysler 8.25.
S-a montat blocant spate care ulterior s-a spart si a fost inlocuit cu sudura for ever... Wink
In punti au fost montate rapoarte 4.56
S-a montat pe fata inaltare 6.5" si pe spate custom made(arcuri de dodge ram 150 cu shackles de 2" si cateva placi de metal intre arcuri si punte).
troliu warn 9.5 TI
jenti beadlock pe 15 cu 2" backspace
cauciucuri 33x13.5x15 ltb
Attached File  5.jpg   98.64K   116 downloads
Attached File  6.jpg   155.39K   86 downloads
Attached File  7.jpg   217.07K   78 downloads

Un weekend in brasov undeva in februarie 2009 unde ciuruki a supravietuit doar cu crucile de panetara schimbate, pivotul de la trackbar inlocuit, un amortizor zmuls si cateva elemente de caroserie strambate(remediabil cu polish sau cu noroi)
Attached File  Dsc00505.jpg   148.25K   116 downloads
Attached File  Dsc00506.jpg   149.89K   60 downloads
Attached File  Dsc00545.jpg   155.58K   69 downloads
Attached File  Dsc00707.jpg   141.87K   45 downloads
Attached File  Dsc01230.jpg   134.29K   99 downloads
Attached File  Dsc01240.jpg   154.7K   89 downloads
Attached File  Dsc01257.jpg   153.56K   84 downloads

#2
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,216
  • Înscris: 13.07.2005
EXCEPTIONAL !

Felicitari pentru masina si pasiune !

PS: Daca mai ai, mai pune niste poze - poate si un film, ceva ...

#3
EASTERN_TIME

EASTERN_TIME

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 10.03.2009
Salut, am shi eu un Jeep XP din 1993 cu 2 ushi, am aproape 200.000 de mile ~310.000 km motorul merge bine,
anul trecut i-am schimbat pompa master shi sclav de ambreiaj ( are schimbator manual de viteza ) shi i-am schimbat anul asta in februarie alternatorul ( nu mai incarca ), mashina merge bine, se comporta foarte bine pe zapada. o sa atasez o fotografie facuta ieri in parcare.

Am cumparat mashina acum 2 ani cu 1000 de dolari, am mai platit o reparatie la cilindrul de frana spate inca 180 de dolari, alternatorul inca 250 de dolari shi pompa cilindrul sclav maste shi ambreiajul inca 400 de dolari, mashina merge foarte bine, are multa putere shi consum acceptabil : 10-11 pe autostrada si 14-15 in oras. Motorul este de 4000 cmc.

O folosesc zilnic pentru mers la serviciu aproximativ 80 km pe zi, shi in weekenduri merg la munca necalificata ( duc materiale de constructii shi scule cu ea ), sunt multumit pentru performantele ei si pentru costul de intretinere relativ ieftin al pieselor.

Edited by EASTERN_TIME, 10 April 2009 - 21:13.


#4
favu

favu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 10.02.2009
RaduSPR nota 10 pentru poze.........super masina......ma mir ce ai facut din ea...un adevarat off-roader pt. extreme.........niste poze noi si chiar filmulete daca ne-ai putea posta ar fii soooper......

#5
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006
@RaduSPR: ai omologat modificarile respective?

#6
porphyrogenitus

porphyrogenitus

    priveste profund

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,297
  • Înscris: 30.10.2005
Eu cred ca cei ca tine ar trebui tinuti inchisi si aruncata cheia :) . You are wacko :wacko:

#7
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006
:D
Apreciez intentiile tale... dar experienta m-a invatat ca cel mai bine e sa eviti contactul cu autoritatile, mai ales pe "seceta" asta. Au baietii o "foame" in ei.

#8
porphyrogenitus

porphyrogenitus

    priveste profund

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,297
  • Înscris: 30.10.2005
Ma gindesc serios sa cumpar si eu un 4X4 ruginit si vai de curu' lui sa'l parchez la bunica'mea la tara in curte pt. escapade ofroad de sezon. Zona e superba, undeva in Vrancea, intr'o zona deal-spre munte cu paduri si pasuni neumblate de cauciuc. Cind vad imaginile de mai sus ma apuca asa o "pofta".

Apropo, e musai s'o inmatriculez daca o folosesc strict pe drumuri forestiere?! :huh: Cu politaiu din comuna o mai dreg io "civilizat". Mie'mi sta gindul la un wrangler.

#9
Cipsu

Cipsu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,032
  • Înscris: 06.05.2004
Pozele sunt SPECTACULOASE, sunt impresionat; admirabila pasiunea si efortul depus.

LE: sugestie - linkul extern ar trebui sa dispara

Edited by Cipsu, 28 April 2009 - 20:29.


#10
RaduSPR

RaduSPR

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 15.01.2007
Poze noi de la ultima aventura de pe la Cheia. Am schimbat anvelopele de la 33x12.5x15 la 35x11.5x15
Attached File  radu_spr_before1.jpg   512.59K   71 downloads
Attached File  2104330.jpg   90.63K   56 downloadsAttached File  2104331.jpg   98.14K   59 downloads
Attached File  2104327.jpg   91.43K   54 downloads
Attached File  mDSCF5613.jpg   74.61K   57 downloadsAttached File  mDSCF5621.jpg   79.27K   61 downloads

#11
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,558
  • Înscris: 04.05.2006
@RaduSPR: Sincere felicitari. Ai facut super treaba. Poti pune niste poze si in topicul cu Lectii de Offroad, sa vada unii cam cu ce se mananca un offroader si de ce un suv n-ar putea ever fi transformat in asa ceva (decat reconstruit).


View Postpunkt, on Apr 28 2009, 21:20, said:

Apropo, e musai s'o inmatriculez daca o folosesc strict pe drumuri forestiere?! :huh: Cu politaiu din comuna o mai dreg io "civilizat". Mie'mi sta gindul la un wrangler.

Drumurile forestiere, au acelasi regim cu cele asfaltate. Sunt tot drumuri publice, in concluzie da, trebuie sa il ai inmatriculat. Au fost o gramada de dispute si in comunitatea de atvisti in care ma invart pe aceasta tema, diferenta intre un atv inmatriculat si unul neomologat..fiind consistenta. S-a ajuns la concluzia ca e mai safe sa fie inmatriculat....chiar daca nu te invarti deloc pe asfalt. Bine...pe forestier, nu se leaga de tine nimeni, decat daca Doamne fereste ai vreun accident....dar daca se poate ..eu zic ca e mai bine sa fie inmatriculata.
La o masina din asta ieftina si dedicata pentru offroad in schimb.....personal as opta fara a sta pe ganduri, la filiera "bulgareasca". Nu as plati o taxa mai mare decat valoarea masinii...si pana la urma, daca nu te apuci de update-uri scumpe, cum s-a apucat RaduSPR, nici nu risti foarte multi bani.

#12
porphyrogenitus

porphyrogenitus

    priveste profund

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,297
  • Înscris: 30.10.2005
in ultima poza miroase a "dead end" :) .

View Postrichelieu, on Apr 29 2009, 11:03, said:

La o masina din asta ieftina si dedicata pentru offroad in schimb.....personal as opta fara a sta pe ganduri, la filiera "bulgareasca". Nu as plati o taxa mai mare decat valoarea masinii...si pana la urma, daca nu te apuci de update-uri scumpe, cum s-a apucat RaduSPR, nici nu risti foarte multi bani.
nu mi'as permite sa fac ce face userul gazda, dar de undeva tot trebuie sa incepi. La restul optiunilor ma gindesc. Oricum, la ce tuning a facut el cu masina, desi junghi initial, probabil este un sport exclusivist.

#13
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
frumoasa pasiune :)

#14
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,558
  • Înscris: 04.05.2006

View Postpunkt, on Apr 29 2009, 12:15, said:

nu mi'as permite sa fac ce face userul gazda, dar de undeva tot trebuie sa incepi. La restul optiunilor ma gindesc. Oricum, la ce tuning a facut el cu masina, desi junghi initial, probabil este un sport exclusivist.

Exclusivist.....poate fi considerat si asa. E un sport nu tocmai ieftin ...asta e adevarat :). Dar limitele in sportul asta, sunt in general fixate de pasiune. Am vazut asta la atv....la masina nu poate fi altfel.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate