Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Implantologie & Cityscape (re...

Scurta sinteza a atacurilor posib...

Cel mai bun antivirus / firewall ...

Honor 200 si 200 Pro
 Sfat inchidere spatiu intre cada ...

ANCPI: Scaderi pe piata imobiliara

Dac+Amp sau DAC/AMP combo pentru ...

Camera cu panou solar 180° field ...
 Eroare F16 msh Whirlpool 6 sense

Toyota - inconveniente minore poa...

Cadere frunze la lamai

Releu protectie tensiune
 Sfat achizitie masina noua

Numere inmatriculare inundatie

Adaptor mandrina la paleta

Achiziție și inlocuire ...
 

Solicitare returnare proba de sange

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,382
  • Înscris: 27.07.2006
Buna ziua !
Desi nu este propriu-zis o problema medicala, va cer parerea asupra urmatorului caz (desi sunt medic, spre rusinea mea nu stiu care ar fi legislatia privitoare la situatia mea):
Acum cateva zile am recoltat la un copil de 2 luni proba sangvina pentru determinarea TSH, T3 si T4, micutul fiind suspect de hipotiroidie. Am efectuat analizele la un laborator privat, platind contravaloarea solicitata. Rezultatele au iesit prost, dar la un nivel care nu este 100% concludent pentru stabilirea/infirmarea diagnosticului. Recoltarea a fost dificila, fiind nevoie de 4 punctii pana s-a reusit prinderea unei vene.
Dupa discutii cu un coleg endocrinolog, acesta mi-a recomandat repetarea analizelor la un alt laborator.
Nedorind sa intep iar copilul, am mers la primul laborator si am solicitat returnarea probei (serul).
Nu am comentat rezultatele, nu m-am certat cu nimeni, i-am rugat frumos sa-mi returneze serul, pentru ca doresc sa repet analizele si la alt laborator.
Mi s-a spus ca nu se poate; am cerut sa mi se spuna in baza caror legi, hotarari etc., raspunsul fiind „politica interna a laboratorului”.