![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Logan vs. Passat B5 SH
Last Updated: Dec 05 2006 02:28, Started by
Alios
, Mar 22 2005 14:14
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#253
Posted 07 March 2006 - 16:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
citeste topicul asta despre auto recall-uri produse din momentul cand s-a pus bazele topicului. Vei vedea pe acolo automobile ca Land Rover discovery 3 sau Range Rover sport (ce costa cam cat 7-8 loganuri), sau vei vedea 290.000 de vw-uri, skode,seaturi si audi-uri rechemate in service pt un surub de fixare a capacului pompei de combustibil, sau ca aston martin db9 (ce costa cam cat 20-30 de loganuri). Poti ajunge la o concluzie?
![]() |
#254
Posted 07 March 2006 - 16:53
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Si alte exemple, chiar nu am avut intentia de a fi "rautacios" dar am intrat din plictiseala pe daciaclub si desi nu eram fan Logan..nu mi-a venit sa cred ce am vazut:
vibratie puternica in volan PROBLEMA servodirectie?planetare?ambreiaj?HELP! Vajait acceleratie la Logan cupola ceasurilor de bord se misca Blocare comanda geam dreapata fata stropitoare parbriz nu functioneaza usa stg. spate nu se deschide din interior probleme pornire motor A ramas turata Martor frana de mana aprins din senin comutator faza scurta-faza lunga defect se ard sigurantele.... Cheder parbriz desprins Scaun sofer Plafoniera LOGAN Nu merge plafo directie care pufaie niera Probleme computer de bord LGN far stanga nu se regleaza rugina logan Tremurat volan cand pun frana + altele pierdere lichid servodirectie Zdranganit la tetiere etanseitate motor blocare directie cel mai urat cosmar devenit realitate! Clanțele interioare coapte de căldură Logan bleg Nu trage cum trebuie BORD Plastic bord desprins Troncane ceva pe dreapta fata... problema volan logan montare pozitionata stramb S-a stricat "bricheta" probleme pornire iarna ![]() |
#255
Posted 07 March 2006 - 16:57
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
crezi ca dovedesc ceva? Ai intrat cumva si in topice ca sa vezi ce era de fapt? Hai ca o dam in penibil.
|
#256
Posted 07 March 2006 - 17:00
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
crezi ca dovedesc ceva? Ai intrat cumva si in topice ca sa vezi ce era de fapt? Hai ca o dam in penibil. Inca o data spun, nu vreau sa fiu rautacios si scuza-ma daca te-am enervat, chiar imi place de tine ![]() |
#257
Posted 07 March 2006 - 17:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
nu m-ai enervat insa concluzia pe care o tragi tu: ca Dacia e proasta, e falsa. Pentru ca ti-am aratat ca si marci cu mult mai scumpe au probleme. De aia nu are rost sa continuam ca si eu iti pot aduce n-exemple (inclusiv cu Passat
![]() ![]() ![]() |
#258
Posted 07 March 2006 - 17:14
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am intrat, si chiar despre aia era vorba, numai ca imensa majoritate (spre deosebire de tine) au ajuns la concluzia "mai baieti, ce tot va plangeti, doar ne-am luat dacie..." Inca o data spun, nu vreau sa fiu rautacios si scuza-ma daca te-am enervat, chiar imi place de tine ![]() L-ai enervat pentru că are Logan. Și ca să-i dau apă la moară: și eu știu pe cineva care și-a cumpărat Subar și i-a crăpat motorul după nici două luni. Desigur era în garanție și i l-au schimbat. Dar, una e să ți se întâmple probleme inedite situații rare și alta e să ai probleme - mereu aceleași - cu lucrurile mărunte. Pentru că lucrurile mărunte îți macină viața. Când ai la bord tot felul de comenzi care nu lucrează, sau se opresc, zdrăngăne, nu e bine pus etc., nu mai poți categorisi mașina aia ca fiind o mașină nouă pe care ai dat 300 de milioane de lei. Cu banii ăștia te poți risca să iei o mașină mai veche cu patru ani dar care niciodată nu va avea genul ăsta de probleme. |
#259
Posted 07 March 2006 - 17:17
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
pai daca la o masina noua (scumpa) ai genul asta de probleme (inclusiv alea marunte si enervante) atunci cum crezi ca un sh va fi ferit de asa ceva olteanule? Nu crezi ca scartie ceva in logica ta?
![]() |
#260
Posted 07 March 2006 - 17:30
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Si inca ceva, cei ce isi iau Logan spun ca e noua si in garantie de parca ar fi noua si in garantie toata viata....
In .ro majoritatea isi cumpara masini pentru cel putin 5-6 ani deci ar trebui sa se gandeasca si ca fericirea numita garantie trece repede din pacate... Pentru ca e topicul despre Logan vs. Passat cred ca nu sunt "ridicol" daca spun ca desi masina mea are 6 ani deja, as vinde-o maine daca ar avea macar 1/10 din problemele semnalate la Logan 0 km Intra pe topicul Passat de pe vwforum si ai sa vezi ca desi majoritatea au masini de 5-10 ani au alte probleme: tuning, intalniri ...nu spun ca nu se mai gasesc si ceva defecte dar nu sunt definitorii. |
#261
Posted 07 March 2006 - 17:41
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Semnul exclamarii palpaie, la Audi A4 2002
Inchiderea centralizata la A4, Nu se actioneaza o portiera probleme Audi A4 2.5 tdi quattro 00553 MAF Sensor Implausible signal acelasi audi a4 2.5 tdi quattro de mai sus Acumulator cu probleme aventuri marca Audi A4 si astea is probleme ce le-am cautat pana la data de 13 februarie 2006 pe vwforum, pe aria dedicata automobilelor audi, din care daca se vand 10% din ce vinde Dacia. Si care costa de nou.. cam de 2-3 ori mai mult ca un Logan. Asta mergand pe rationamentul tau, si aratand doar cateva exemple din ce e pe acolo, caci m-am plictisit sa caut mai multe si sa mai intru si pe aria dedicata lui Passat sau golf-ului (4 sau 5) ![]() Edited by romaximusro, 07 March 2006 - 17:43. |
#262
Posted 07 March 2006 - 18:08
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
pai daca la o masina noua (scumpa) ai genul asta de probleme (inclusiv alea marunte si enervante) atunci cum crezi ca un sh va fi ferit de asa ceva olteanule? Nu crezi ca scartie ceva in logica ta? ![]() NU scârțâie pentur că mașina aia nouă e Dacia, iar SH este o mașină produsă să zicem în vest sau Japan. AM libertatea de a alege ce fel de mașină SH îmi iau. Nu sunt deloc constrâns. Mai mult, mă pot urca în ea, pot vedea ce scârțâie și ce nu și dacă nu îmi convine nu o iau. La mașina nouă nu mai pot să aleg. Am plătit grămada de bani ei îmi trimit o singură mașină pe care o iau așa cum e. Și la mașina nouă eu am "plăcerea" de a descoperi pe parcurs problemele pe care le va avea. La SH se văd problemele. ASTA E! ![]() |
|
#263
Posted 07 March 2006 - 18:09
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Semnul exclamarii palpaie, la Audi A4 2002 Inchiderea centralizata la A4, Nu se actioneaza o portiera probleme Audi A4 2.5 tdi quattro 00553 MAF Sensor Implausible signal acelasi audi a4 2.5 tdi quattro de mai sus Acumulator cu probleme aventuri marca Audi A4 si astea is probleme ce le-am cautat pana la data de 13 februarie 2006 pe vwforum, pe aria dedicata automobilelor audi, din care daca se vand 10% din ce vinde Dacia. Si care costa de nou.. cam de 2-3 ori mai mult ca un Logan. Asta mergand pe rationamentul tau, si aratand doar cateva exemple din ce e pe acolo, caci m-am plictisit sa caut mai multe si sa mai intru si pe aria dedicata lui Passat sau golf-ului (4 sau 5) ![]() ![]() cel cu audi quattro nu stia sa foloseasca webasto cel cu maful era schimbat de el si nu pusese piesa care trebuie acumulatorul este consumabil! si era unul pus de el after market.... nu mai incerca, am inteles, tu nu poti fi obiectiv pentru ca esti posesor Logan, nici eu ca posesor Passat recunosc ca nu sunt 100% obiectiv, am vrut doar sa spulber mitul "masinii noi si teoretic fara probleme ca doar e NOUA!" |
#265
Posted 07 March 2006 - 18:18
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Mai baieti eu am o ruda care avea TREI mercedesuri. 2 Clasa A si unul mai mare, 220 parca. Nu mai stiu exact, asta se intampla acum 1-2 ani dar parca am mai amintit pe aici de ele. Dupa ce le-a vandut repede repede, si-a luat Renault. Foaie verde lobodă, curge apă în lift! Care e legătura? |
#266
Posted 07 March 2006 - 18:20
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
VW fan, esti cam exagerat. Am mers cu Logan si nu e chiar asa d enegru dracul. Mie mi se pare rezonabil la banii pe care ii cere. Nu il compara cu un Passat pt ca are un cost de aprox 3 ori mai mic. Eu de ex intre un passat de 9000 eur si un Logan de 9000 de eur as cumpara un Logan. De ce? Am mai spus asta.
A PS Schimb ulei + 3 stergatoare + filtre + placute fata (si nimic mai mult) = 12,5 mil la Midocar. Azi. |
#267
Posted 07 March 2006 - 18:45
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
VW fan, esti cam exagerat. Am mers cu Logan si nu e chiar asa d enegru dracul. Mie mi se pare rezonabil la banii pe care ii cere. Nu il compara cu un Passat pt ca are un cost de aprox 3 ori mai mic. Eu de ex intre un passat de 9000 eur si un Logan de 9000 de eur as cumpara un Logan. De ce? Am mai spus asta. A PS Schimb ulei + 3 stergatoare + filtre + placute fata (si nimic mai mult) = 12,5 mil la Midocar. Azi. 2. 12,5 mil pentru toate astea? cu tot cu piese? credeam ca numai manopera e atat la Mishtocar ...acum sincer, ce iti trebuie sa te duci la Midocar sa-ti schimbe aia filtrele?? cumperi de la magazin, desfaci 2 capace de plastic si le pui acolo. La fel si cu schimbul de ulei. Asta exceptand cazul in acre masina nu e in garantie. 3. eu nu am exagerat cu minic, am citat doar ce spun posesorii de Logan pe forumul lor... 4. eu intre un Logan de 9000 si un Passat de 9000 as lua Passat, de ce? am mai spus ca e chestie de gusturi 5.n-am spus ca in mod obligatoriu Loganul trebuie sa aiba defectele de mai sus, dar ele exista si asta e edit:La 9000 euro iei Passat din 2000...TDI Edited by Mig VWFan, 07 March 2006 - 18:50. |
|
#268
Posted 07 March 2006 - 18:49
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
si nu e obligatoriu ca o masina sh sa nu te saraceasca atunci cand iti pica ceva de pe ea, si trebuie sa scoti bani din buzunar , caci nu e in garantie
|
#269
Posted 07 March 2006 - 18:57
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ceea ce spune gollum ca a schimbat sunt consumabile, nu i-a "picat" nimic.
Exemplu, un coleg cu un Audi a6 m-a solicitat zilele trecute sa-i fac un test pt ca ii statea relantiul la 1000 in loc de 900. OK, avea o sonda defecta, cea de apa...a sunat la service audi, Porsche si preturile au variat de la 5 mil la 12 mil....rezultatul: am cumparat sonda cu 1,2 mil si am schimbat-o noi. Morala: atunci cand auziti preturi astronomice la intretinere puteti scadea 80% si va da valoarea reala a pieselor daca le schimbati voi. @gollum filtre :2X 400k-600k ulei; 1,5 mil filtru 400k placute 2 mil TOTAL 4,3 mil si le puteai schimba singur ,mai putin placutele dar sigur gaseai un service care ti le schimba cu 300k |
#270
Posted 07 March 2006 - 19:00
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
si crezi ca toate piesele ce pot pica se pot schimba in fata blocului? Si crezi ca nu sunt piese care sa coste de te ard , chiar si neluate de la dealer?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users